Typy Kibbe

Znamy typy kolorystyczne oraz ich rodzaje. Jednak zróżnicowanie naszego wyglądu nie ogranicza się tylko do kolorystyki. Różnimy się wzrostem, strukturą kości, budową ciała, rysami twarzy. Nasze oczy mają rozmaity kształt i rozstaw. Nos nosowi, usta ustom nie równe. Wysoka osoba może mieć krótkie proporcjonalnie kończyny, niska zaś długie. Wszystko zależy od tego jaką mieszanką genów zostaliśmy obdarowani. Warto poznać nie tylko kolorystyczny typ urody. Ubieranie się w stosowne barwy to nie wszystko. Równie ważne są fasony, tkaniny, desenie oraz odpowiednie zestawienia kolorystyczne, zarówno w garderobie jak i w dodatkach. Kompozycja musi pasować do całości – kolorystyki, twarzy, figury. Wizaż i stylizacja muszą na równi uwzględniać nasze kolory i kształty.

Tym razem mamy nie dwanaście a trzynaście typów urody. Każdy z nich może być zarówno Wiosną, Latem, Jesienią, jak i Zimą. Wyróżniamy pięć głównych grup – Dramatic, Romantic, Classic, Natural i Gamine. Dp typów głównych dołącza osiem podtypów – Soft Dramatic, Theatrical Romantic, Soft Classic, Dramatic Classic, Soft Natural, Flamboyant Natural, Soft Gamine i Flamboyant Gamine.

Przy poszczególnych rodzajach urody zasadniczą rolę odgrywa wpływ pierwiastka męskiego Yang oraz żeńskiego Yin. Na zdjęciach zamieszczonych poniżej, przy każdym typie urody zamieściłam, stworzony przeze mnie kod Yang/Yin. Proszę zwrócić uwagę na kolejność występowania danego pierwiastka oraz na jego moc, oznaczoną plusami. Kod doskonale obrazuje oddziaływanie pierwiastków, męskiego i żeńskiego, na dany typ urody.

  1. DRAMATIC  zobacz opis
  2. SOFT DRAMATIC  zobacz opis
  3. ROMANTIC zobacz opis
  4. THEATRICAL ROMANTIC zobacz opis
  5. CLASSIC zobacz opis
  6. DRAMATIC CLASSIC  zobacz opis
  7. SOFT CLASSIC zobacz opis
  8. NATURAL zobacz opis
  9. FLAMBOYANT NATURAL zobacz opis
  10. SOFT NATURAL zobacz opis
  11. GAMINE zobacz opis
  12. FLAMBOYANT GAMINE zobacz opis
  13. SOFT GAMINE zobacz opis

 

typ urody Dramatic

typ urody Soft Dramatic

typ urody Romantic

typ urody Theatrical Romantic

typ urody Classic

typ urody Dramatic Classic

typ urody Soft Classic

typ urody Natural

typ urody Flamboyant Natural

typ urody Soft Natural

typ urody Gamine

typ urody Falmboyant Gamine

typ urody Soft Gamine


PINTEREST TABLICE – LINKI

 
Celebrytki i celebryci zdiagnozowani przez Olgę BrylińskąLINK

Women by Olga BrylińskaLINK DO TABLICY NA PINTEREŚCIE

 

Test niezbędny do rozszyfrowania typu urody znajduje się pod tym linkiem – TEST
W kolejnych wpisach szczegółowe omówienie fizjonomicznych rodzajów kobiecej urody.

WPIS ARCHIWALNY

W odniesieniu do moich najnowszych metod diagnozowania, niektóre informacje zawarte w jego treści oraz w komentarzach mogą być nieaktualne. Na dzień dzisiejszy pracuję i analizuję głownie w oparciu o stworzoną przeze mnie typologię Ethereal.
 
Stylizacje zamieszczone na Pintereście oraz strona z diagnozami (ETHEREALOWE DIAGNOZY) są bieżącymi i świeżymi źródłami informacji.

Share:

2 689 komentarzy

  1. Hajnowski SD KE + GE + KarE + KrE/ FN + BE 9 marca, 2021 o 19:56 Odpowiedz

    Yota, też myślałam nad SD bo w ubraniach dla SD wygląda świetne, szczególnie w tej żółtej sukience chyba stylu energetyczneho hiszpańskiego. Wcześniej była szczuplejsza i umięśniona, teraz nabrała bioder i chyba biust powiększyła 🤔

  2. Hajnowski SD KE + GE + KarE + KrE/ FN + BE+IE 10 marca, 2021 o 09:05 Odpowiedz

    Rusha Fg też bardzo prawdopodobne. Przypisalam ja do TR ze względu na figurę, widziałam podobieństwo. Jeśli chodzi już o egzotyke to już w Sd . TR wydają mi się bardziej gwiezdne retro niż egzotyczne. Jedyne czego jestem pewna to jej karmazyn , księżycowy, królewski czyli Sd ,bezkresny przez to wchodzi w jakiś typ naturalny , myślę że posiada jeszcze energetyczny w kierunku Fg i jest Dw 🤔 Ależ pomieszalam.

    • Rusha 14 marca, 2021 o 11:09

      Z etherealami masz racje przez to wychodzi jakiś pomieszany typy, osobiście widzę jeszcze gwiezdny i różany 😀 Nicole może być jak Gaga, czyli FG z mocą SD i coś tam jeszcze do tego czego ja nie potrafię wyłapać 😛

    • Necrodancer SG (FE + BaE + RE + KrE) + WE | BS 10 marca, 2021 o 18:38

      Cześć, z tego co pamiętam Gillian Anderson (1.60 m) została przez Gretę zdiagnozowana jako Flamboyant Gamine.
      Przy okazji chciałabym wszystkich przywitać. 😀 Jestem już dość długo po otrzymaniu werdyktu, ale świeżo po szczegółowej analizie. Bardzo się cieszę i mam nadzieję się udzielać; ten blog jest prawdziwą skarbnicą wiedzy. 🙂

    • Cat Ballou DC (KryE+WE+FE+BaE) 11 marca, 2021 o 09:57

      No szkoda, że FG. Kurcze, nie mogę znaleźć żadnej laski DC, do której byłabym trochę do mnie podobna, zwłaszcza wiekiem. Żeby móc podejrzeć, jak się ubiera. Jestem niewysokim DC i niezbyt smukłym, takie typy nie występują za bardzo.

    • Aga SG/GE+KarE+WE/DW 11 marca, 2021 o 17:40

      Necrodancer, hej! Witam kolejną SG, bo mało nas.

      Jak się czujesz ze szczegółowym werdyktem? Którego Etherala jest w Twoim stylu najwięcej ? 🙂 Widzę, FE na 1 miejscu, czy to on u Ciebie rządzi?

    • Arwena /DC+IE,GE, FE/TSp 14 marca, 2021 o 21:58

      Ona ma taką FG ową twarz. DC mają jednak dużo bardziej klasyczne buzie, mmiejsze oczy, mniej charakterystyczne rysy.

  3. Necrodancer SG (FE + BaE + RE + KrE) + WE | BS 11 marca, 2021 o 18:49 Odpowiedz

    Ojej, ale skaleczyłam język polski. 😀
    Aga, tak, Francuski gra u mnie pierwsze skrzypce i wpływa także na mój typ kolorystyczny (Czysta Wiosna). Jeżeli chodzi o moje odczucia to przyznam szczerze, że byłam zaskoczona swoim typem bazowym, ponieważ nie widzę w sobie laleczki (no chyba że mowa o poważnej laleczce 😀 ). Powoli układam sobie wszystko w głowie i szafie. Wiem, że trochę to potrwa. 🙂 I tak, szkoda, że jest nas tak mało, zwłaszcza w Stylowej Szkółce. 😉

    • Basia SG(Baś A R I)Kry Sy, LSm 13 marca, 2021 o 20:31

      Hej hej Necrodancer, super, że jesteś! Z Francuzem, Baśniowym i Różanym to pewnie możesz zaszaleć w stylu Blair Waldorf, świetne połączenie! 🙂
      Powodzenia z układaniem szafy! <3

    • Necrodancer SG (FE + BaE + RE + KrE) + WE | BS 14 marca, 2021 o 13:38

      Basiu, hej! 🙂 Póki co nie szaleję za bardzo; moja szafa aktualnie to głównie Francuski z domieszką Baśniowego i Wietrznego. Przyznam szczerze, że nadal ciężko mi się porusza w klimatach SG, co nie ułatwia kompletowania garderoby. Widzę, że posiadasz Iskrzący i Syreni, super! 😀 Ciągnie mnie do takich klimatów (zwłaszcza do Iskrzącego), ale niestety nie wyglądam w nich dobrze. 😀

    • Aga SG/GE+KarE+WE/DW 15 marca, 2021 o 10:33

      Necrodancer, dominujący FE i typ kolorystyczny BS super się komponuje z bazą SG <3

      Przy okazji, Basiu, mam pytanie do Ciebie o kontrast. Naszemu typowi służą kontrasty. Jak to rozgrywasz będąc Jasnym Latem i większością jasnych Ethereali? Komponujesz je z Baśniową czernią czy ciemniejszymi odcieniami innych kolorów?

      Tęsknię już za wiosną i powoli przemycam do stylówek co nieco bieli 😀 W moim przypadku, musi jej towarzyszyć sporo ciemnego, ale już zaczęłam 😀 😀

    • Necrodancer SG (FE + BaE + RE + KrE) + WE | BS 15 marca, 2021 o 14:11

      Aga, nie mam problemu z kontrastem, który chyba jest pożądany u SG. 😀 Dominuje u mnie Ethereal lubiący wysoki poziom kontrastu i przede wszystkim nie mam żadnego lubiącego monochromatyczność. Aktualnie nie mam pomysłu jak wykorzystać Różany. 😀 Najbardziej lubię połączenie bieli z granatem oraz czerwienią; albo bieli (écru) z czernią. Zazwyczaj wygląda to tak: ciemny dół i jaśniejsza góra. W przypadku innych typów kolorystycznych (oraz Ethereali) wyobrażam sobie, że może być ciężej. Też mnie zastanawia jak Basia to rozgrywa; ma sporo “eterycznych” Ethereali. 😀

    • Basia SG(Baś A R I)Kry Sy, LSm 15 marca, 2021 o 21:06

      Necrodancer, Różany myślę, że można super wpleść we Francuski – w pastaci groszków i kropeczek, kokardek, sztywniejszych, rozkloszowanych spódnic. Opaska z kokardką też mi się kojarzy bardzo francusko-różanie. Można zerkać na urocze mundurki, można zerkać na pin up, bardzo to wszystko softgaminkowe. Fajnie masz. 😀
      Przyznam że nie noszę bardzo wysokich kontrastów, nie na zasadzie “pół na pół” – lubię je włączać na zasadzie akcentu, jako wzorek (raczej czarny wzorek, zwykle groszki, na jasnym tle) jako dodatek np. aksamitka pod szyję, lub kiedy ubranie ma np lamówkę, tworzy kontrastowy obrys przy krawędziach. Super też wygląda czarna koronka na jasnej podszewce. Raczej nie zestawiam czerni z jasnymi kolorami na zasadzie błękitna bluzka, czarny kardigan – nie służy mi to.
      Zestawienia jasno-ciemne o mniejszym kontraście, w obrębie kolorów Lata (na przykład delikatny róż z sosnową zielenią, błękit z granatem) całkiem lubię i noszę, ale najlepiej czuje się w zestawach dość monochromatycznych. 😀 Lubię grać fakturą ubrań, zestawiam ciężkie tkaniny z lekkimi, lubię błysk, biżuterię – nie jest nudno. Myślę że największy wpływ na taki stan rzeczy mają u mnie Alabaster i Kryształ, mam silną potrzebę zachowania harmonii w kolorach, żeby zrównoważyć kontrastowość faktur i ekspresję stylu.

    • Necrodancer SG (FE + BaE + RE + KrE) + WE | BS 17 marca, 2021 o 14:29

      Basiu, trochę ciężko mi się odnaleźć w “uroczych” stylizacjach. 😀 Zawsze mi się wydawało, że wyglądam poważniej niż rówieśniczki, ale może to był efekt niewłaściwego doboru stylizacji, które w konsekwencji mnie postarzały. Wiele można ograć biżuterią; widzę tutaj dużo Iskrzącego, ale on nie jest dla mnie. Powinnam nosić drobniejszą biżuterię, więc czasami nie mam pomysłu jak to przemycić, żeby dodać trochę akcji. 😉 Tak samo kroje; zdarza mi się mylić ubrania dla SN z tymi dla SG – zwłaszcza jeśli chodzi o falbanki. Większość rzeczy, które widuję w sklepach, jest w stonowanych lub pastelowych kolorach. 😀 Podoba mi się taka delikatna kolorystyka, jest bardzo eteryczna; myślę, że świetnie się wkomponowuje w Twój Alabaster i Kryształ. 🙂 Osobiście preferuję większe kontrasty, stąd moja szafa obecnie to głównie biel, czerń, granat i czerwień. Na takiej bazie staram się budować garderobę. 🙂

    • Basia SG(Baś A R I)Kry Sy, LSm 17 marca, 2021 o 16:30

      Kr to u Ciebie, Królewski, prawda? On lubi dodawać powagi, ale wątpię, żeby u SG, w dodatku posiadającej Różany, ta powaga była wybitnie niesłodka – raczej spodziewałabym się “uroczej powagi” (jest poważnie, ale ta powaga jest urocza :D) , która, nawet nie podkreślona stylem, i tak przebija ze środka. Bardzo słodki styl pewnie rzeczywiście odpada, bo paradoksalnie może tę uroczość przyćmić zamiast podkreślić, ale warto szukać i próbować. 🙂 Powodzenia!
      A odnośnie falbanek, nasze będą nieco bardziej sztywne, odstające, o wyraźnym kształcie, unoszące się. U SN powinno być raczej miękko i spokojnie.

    • Necrodancer SG (FE + BaE + RE + KrE) + WE | BS 17 marca, 2021 o 19:54

      Basiu, dziękuję! 😀 Z tego, co się orientuję, w taki sposób działa u mnie Baśniowy nadający kierunek na Theatrical Romantic. 🙂 Kr to Królewski, ale za bycie bardziej ‘poważną’ laleczką raczej w moim przypadku nie odpowiada. 😀 Faktycznie, nie powinno być zbyt słodko, natomiast, tak czy inaczej, dziewczęcą urodę łatwo skrzywdzić niewłaściwie dobraną garderobą. 😉 Osobiście unikałam fasonów odpowiednich dla mojego typu bazowego; dopiero teraz widzę, że to one mi najbardziej służą. 😀 Mam nadzieję zobaczyć więcej SG w Stylowej Szkółce, mało nas tam. 😀

    • Basia SG(Baś A R I)Kry Sy, LSm 18 marca, 2021 o 16:11

      Powiem Ci, że w sumie to mogłabym się w Szkółce pokazać, ale nie jestem zbyt dobrym przykładem do inspirowania się. 😀 To jest, Ethereale mogłabym prezentować bardzo efektywnie, ale zaleceń dla SG często gęsto nie trzymam się zbyt ściśle. 😉 Ale może kiedyś się pokażę. Też byś mogła. 😀

    • Necrodancer SG (FE + BaE + RE + KrE) + WE | BS 20 marca, 2021 o 13:09

      Basia, Aga, jeśli będzie okazja to czemu nie. 😀 Na razie jestem w trakcie kompletowania garderoby; nie mam nic do pokazania. 🙁 Jak mi się uda to coś kiedyś wrzucę. 🙂 Was też chętnie zobaczę. <3

  4. Dorkas SD/DW (GE+KrE+ME+KE+RE+KarE) 12 marca, 2021 o 14:09 Odpowiedz

    Cat Ballou, jak jeszcze myślałam, że mogę być DC, szukałam inspiracji i znalazłam Zoe Saldana, ona jak mi się wydaje czuje swój typ i ma dużo fajnych stylówek takich na co dzień.

    • Cat Ballou DC (KryE+WE+FE+BaE) 13 marca, 2021 o 23:14

      Dorkas, Zoe Saldana to chyba FG. Często mi się zdarza mylić DC z FG, chociaż to nie ma sensu. Może chciałabym być FG 🙂

    • Lila FG +SYE 14 marca, 2021 o 10:48

      Cat Ballou mi też się czasem mylą te typy i nawet przed swoją analizą myślałam że jestem DC, co teraz wydaje mi się niedorzeczne. Chyba zmylil mnie wtedy mój francuski, bo to było jeszcze przed wpisem o etherealach. Gillian Anderson też bym pomylila z DC, bardzo mnie zdziwiło jej FG, ale nie przyglądałam się sylwetce 🙂

    • Eloise DC (SE) +RE+ME/DA 14 marca, 2021 o 13:59

      Cat Ballou, jest taka blogerka Renata Driscoll, a może strona: renatadriscoll.com. To jest babeczka rocznik 70 ( nie wiem jak Ty) i moim zdaniem jest DC. Dlaczego? Ponieważ najlepiej wygląda w tym stylu, chociaż próbuje innych, bardziej yinowych i to imho nie to, widać to rozmemłanie, kiedy kobieta DC doda sobie strojem za dużo softu. Poza tym z rysów twarzy mi Ciebie przypomina, pamiętam zdjęcia, które wrzucałaś do Stylowej Szkółki i tak mi się skojarzyła. Aha, podoba mi się też jej podejście do urody, stylu itd. Ogólnie fajna, pozytywna osoba. Wiem, że nie była analizowana przez Olgę, trochę szkoda, może kiedyś?

  5. Eloise DC (SE) +RE + ME/DA 13 marca, 2021 o 16:36 Odpowiedz
    • Arwena /DC+IE,GE, FE/TSp 14 marca, 2021 o 07:43

      Ja mam skojarzenie SG. A Cleo jest SN? Robi na mnie wrazenie typu z ostrym rysem.

    • Rusha 14 marca, 2021 o 11:22

      Z figury to FG lub SG. Z twarzy to widzę milion różanegoooo, ale takiego delikatniejszego. Może taki różany z kryształem? :>

  6. Basia SG(Baś A R I)Kry Sy, LSm 13 marca, 2021 o 20:14 Odpowiedz
  7. Rusha 14 marca, 2021 o 11:17 Odpowiedz

    Hej, hej 🙂 Jakim typem i jakie E może posiadać Alexandra Grant? (artystka i dziewczyna Keanu reevesa :))
    Czy może być D (184 cm wzrostu) z Baśniowym, Iskrzącym, Księżycowo-świetlistym E? 🙂 Pewnie posiada jeszcze w bazie Karmazyn, Słoneczny i Wietrzny?
    Przyznaje, że już zgłupiałam i tylko widzę w niej tylko D z twarzą SG 🙂

  8. Dorkas SD/DW (GE+KrE+ME+KE+RE+KarE) 14 marca, 2021 o 19:42 Odpowiedz

    Cat Ballou, tu ją znalazłam https://www.youtube.com/watch?v=arMKQb4V_-Q, pomyślałam, że jak tak miałabym się ubierać jako DC to całkiem spoko😉 też nie moja sylwetka ani wiek ale co tam, ja się swoim staram nie przejmować, zawsze lubiłam tzw młodzieżowy styl i trochę jeszcze szaleństwa do tego🙂

    • Cat Ballou DC (KryE+WE+FE+BaE) 15 marca, 2021 o 12:22

      Dorkas. Ja też chodzę raczej ubrana “młodzieżowo”, niestety chyba już jestem w takim wieku, że nie czuję się komfortowo. Z kolei garnitury i taki oficjalny look nie jest mi potrzebny przy moim stylu życia i pracy. Ciężko być DC 50+. 🙂

  9. Eloise DC (SE) +RE+ME/DA 15 marca, 2021 o 14:36 Odpowiedz

    A co myślicie, żeby tak Kinga Preis była DC? Kiedyś chyba o niej dyskutowaliśmy na blogu ale zdaje się, że nic nie zostało ustalone? Wzrost 173 cm, ja widzę Kryształowy i Świetlisty. Może Baśniowy?

    • Cat Ballou DC (KryE+WE+FE+BaE) 16 marca, 2021 o 09:25

      Eloise, Kinga Preis wydaje mi się być softowa. Chociaż może to tylko efekt wizualny z powodu nadwagi. Jak była szczupła to wydawała mi się Clasikiem. Ale ja nie potrafię oceniać typów, zazdroszczę Oldze i innym tu obecnym, którzy potrafią.

    • Arwena /DC+IE,GE, FE/TSp 17 marca, 2021 o 09:46

      Mnie się pani Kinga wydaje też dosc klasyczna, bez softu. Jest regularna.
      Cat, to chyba jakiś przejściowy kryzys u Ciebie, masz swietny typ Kibbe /😄😄/ i wspaniale młodzieńcze E. Przed oczammi mam Cie ciagle w czerwonych spodniach po marynarsku. Do tego zakiecik z podwinietymi rekawami i mamy chic, tak mozna latac i do konca zycia. Mnie by tak i trumny mogli klasc.

  10. Dorkas SD/DW (GE+KrE+ME+KE+RE+KarE) 15 marca, 2021 o 16:34 Odpowiedz

    Cat, mi się wydaje, że z twoimi E francuskim i wietrznym można całkiem fajny look stworzyć, taki trochę na luzie, wygodny a jednocześnie w miarę elegancki. Ja za to się głowię nad moimi, wyjściowymi E, jak je przeobrazić w coś na luzie właśnie🙂 Z tym wiekiem, to ja podziwiam u mnie w mieście taką babeczkę 70+, widzę ją co sobotę na babskim rynku, zawsze z pazurem mega “młodzieżowo” ale wszystko tak ładnie zgrane i pasuje do niej, naprawdę mogłaby w jakimś programie o modzie występować, taka malutka, szczuplutka, ale zawsze zwraca uwagę.

  11. Ewa Classic ( FE, KryE, RE) + WE 17 marca, 2021 o 21:21 Odpowiedz

    Necrodancer, po prostu na pierwszym miejscu masz tak jak ja Francuza… stąd Twoje ulubione kolory …podobnie tak jak i moje to granat … biel…i czerwień ( ja wolę bardziej bordo, ale niektóre czerwienie też przejdą… mój francuski od tej strony jest elastyczny)…

  12. Ewa Classic (FE, KryE, RE) + WE 20 procent 17 marca, 2021 o 21:27 Odpowiedz

    Dorkas, Cat…FE i WE mają według mnie po drodze…. ponieważ WE wywodzi się z Naturala…a więc jak dobrze poczytacie to jest najbardziej kompatybilny ze stylem właśnie FE i jest najbardziej nonszalanckim spośród wszystkich Francuzów…ja jako Classic to rozkminilam…bo mam 40proc FE i 20 procent WE…to daje 60 procent francuskosci jakiejkolwiek….stąd moim pierwszym etheralem jest FE i tak został ustawiony w bazie a WE wyrzucony poza nawias jako dodatkowy styl casualowy do mojej 80 procent klasyki…ale kto powiedział, że nie mogę użyć go w wersji mocno nonszalanckiej w mojej klasyce…😀

  13. Ewa Classic + WE 18 marca, 2021 o 07:13 Odpowiedz

    Dorkas…mówisz na luzie? Ja bym zaprzyjaźniła się w takim razie z Twoim Kryształem i od niego wzięła taką ‘ ciągnącą’ się formę, lejąca, ale też ładne materiały, czasem powiewne … wróć do galerii Kryształu i na nim budowalabym całość…kolorystycznie biorąc nie Kryształ, żeby nie było mdło…tylko Gwiezdny….i podbijała to Karmazynem…np. skóra czarna….np. długa, granatowa powiewna spódnica coś jak ta szyfonowa na zdjęciu w Krysztale, tylko tam ma kolory pudrowego różu….do tego albo granat albo czarny top i na to Karmazynowa kurtka czarna a nawet czerwona, bo przecież Ty lubisz chyba wysoki poziom kontrastu masz i Gwiezdny mocno nasycony i Karmazyn i chyba nawet Królewski….i do tego np jak lubisz wygodę np espadryle niekoniecznie na bardzo wysokiej platformie i niekoniecznie typu sandałowego… mogą być coś a la wsuwane ‘mokasyny’ półbuty…niedalej jak wczoraj widziałam takie w internecie i w granacie były i w czerni…całe spektrum kolorów…. Myśląc luz masz w głowie spodnie czy spódnicę/sukienkę?bo ja to zawsze o luzie… myślę….W SPODNIACH😀😀🙂

  14. Dorkas SD/DW (GE+KrE+ME+KE+RE+KarE) 18 marca, 2021 o 11:27 Odpowiedz

    Ewa, Cat, troszkę Wam zazdroszczę i francuskiego i wietrznego, bo widzę że bardzo ułatwiają tworzenie wygodnych zestawów. Nie żebym narzekała na swoje 😉bo podejrzewam, że z różanego i mahoniowego też da się takie zestawy casualowe stworzyć, tylko jeszcze nie wiem jak 😀

  15. Ewa Classic + WE 18 marca, 2021 o 12:08 Odpowiedz

    Dorkas, A jeśli to księżycowy etheral a ja źle rozszyfrował znaczki….to wskakuj w księżycowe sztruksy, koloru granatu żeby była gwiazda…do tego espadryle granatowe na platformie lub inne wygodne buty…na rękę bransoleta duża żeby był i królewski i styl mahoniowy…np miedziana, o ile dobrze myślę o mahoniowym jak o miedzianym, starym złocie….lub po prostu taki zegarek na górę daj Karmazynowa ramoneskę może być nawet gładka lakierowana….i jakiś top lub t- shirt z jednej w stronie w spodnie, żeby dodać długości nogom i ewentualnie nie odsłaniać co tam okrągłe zbyt….i perfumy np pod mahoń….do tego makijaż tak jak lubisz…nie wiem z którego etherala czerpiesz tutaj najwięcej ….i idziesz…. coś tak bym kombinowała

  16. Ewa Classic + We 18 marca, 2021 o 14:43 Odpowiedz

    A co powiesz na tę casuale, o których pisałam…nie wiem czy udało się Ci je znaleźć… jakoś nie spojrzę zawsze gdzie jestem na stronie, coś sobie przypomnę i wrzucam…pisałam o takiej spódnicy…pod Kryształ, ale nie wiem czy dobrze rozszyfrował znaczki, a jak nie…to te sztruksy pod księżycowy…. coś tam dziewczyny pisały pod nim że kombinują ze sztruksami…

  17. Ewa Classic + WE 18 marca, 2021 o 15:00 Odpowiedz

    Dorkas, ale np brąz gorzkiej czekolady fantastycznie zgrywa się z różem jaśniejszym i ciemniejszym…fantastyczne połączenia….tak na rybkę… długie szerokie wygodne spodnie, lekko przez swój krój eleganckie w brązie g. czekolady do tego albo gładka różowa góra albo nawet w róże, buty i torebka pod spodnie…fryzura w turban lub coś w ten deseń, żeby coś mahoniowego było na głowie…a może mahoniowy kolor włosów jeszcze? Tak sobie wymyślam, żeby Ci głowę rozcwiczyc… więcej zaczniesz widzieć…🤯👍🤯🌟🤩

  18. Dorkas SD/DW (GE+KrE+ME+KE+RE+KarE) 18 marca, 2021 o 17:17 Odpowiedz

    Ewa 😀 no fajnie, podobają mi się twoje propozycje, mój K to księżycowy, trochę smętny mi się wydaje ale jakby z czymś go połączyć. Dla mnie luz to też spodnie, ale latem to już sukienka, a espadryle to nie czasem jakieś naturalowe klimaty? Myślałam o takich na koturnie na lato ale zastanawiałam się właśnie czy u mnie przejdą? Mi się zawsze b. podobała Eva Mendes, bo ona często w kieckach lata, teraz widzę u niej ten mahoń, brązy i turbany, tez chce latem spróbować z takim turbanem chustkowym a na zimę dziergany na drutach. Brąz czekoladowy bardzo lubię i róż też, nawet sobie już kupiłam leginsy skórzane w takim brązie i czekoladowe body do tego ale z różem też mi się podoba, tylko czy ja mogę? no i dopiero teraz dojrzałam że mam kontrasty jednak w tych moich zestawieniach od Olgi, np biała góra i ciemny dół i na odwrót, czerwony z czarnym właśnie. No właśnie jak to z tymi kontrastami jest bo już się pogubiłam?Bo gdzieś czytałam że dla SD kontrasty to nie za bardzo? Ewa ja dopiero kompletuje szafę, mam duuużo wietrzenia. Ramoneski już zaczęłam szukać, póki co kupiłam sobie też duże kolczyki takie kreolki na vinted, pod ten mahoniowy, b. lubię koła ale na co dzień zawsze nosiłam takie mniejsze, ale skoro mogę i na co dzień takie większe to czemu nie, bransoletki też lubię ale do tej pory chyba bezkresne nosiłam. Mnie jeszcze ciągnie w te naturalowe klimaty, więc się muszę tym bardziej pilnować😉

  19. Ewa Classic+WE 18 marca, 2021 o 20:24 Odpowiedz

    Widziałam jedną babkę na poziomie doktor literatury…w turbanie jesienią… wyglądała super
    … nawiązania do Afryki…ona wybrała niebieski…cały wykład był w nim…pięknie wyglądała…skomplementowałam… Bo ja to ja… inaczej, pięknie, interesująco, babka po 30tce

  20. Ewa Classic+WE 18 marca, 2021 o 20:31 Odpowiedz

    U Ciebie jest dużo mocy… Gwiazda, Mahoń, ale całość do podbija ostro Karmazyn…zajrzyj na jego stronę…to z niego masz czerń z czerwienią …popatrz tam na podeszwy butów, torebki…jakie to są ostre niuanse…..a co do różów
    …RE może…szukaj ze swojej palety

  21. Ewa Classic+WE 18 marca, 2021 o 20:46 Odpowiedz

    Espadryle przyszły mi na myśl z powodu platform…ale to tylko taka rybka… głowę kieruję na niuanse…trzeba kombinować… przykładać, składać aż coś na nas zaskoczy…a nie na papierze lub w wyobraźni i wtedy znajdziesz je wszystkie…o tutaj jest ten…a tu ten, a tak w ogóle kto by się teraz tym przejmował…wtedy zajrzyj na tego bloga…..😉😀😀👗no cóż też tak miałam, tak było…i dlatego wierzę, że i Ty go znajdziesz… ktoś coś etc… aż coś zaskoczy…i wtedy już wiesz na sobie👍

  22. Niko 31 marca, 2021 o 15:35 Odpowiedz

    Witam.
    Jak sądzicie, który z typów będzie najlepiej wyglądał w długich, prostych przez całą długość, wiązanych w talii szmizjerkach, sukienkach koszulowych?

  23. Ewa Classic + WE 1 kwietnia, 2021 o 18:32 Odpowiedz

    Dobrze wygląda w szmizjerkach Classic, warunek jest jeden trochę sztywniejszy materiał i długość w okolicach kolan tzn. w kolano, przed kolano i za kolano….Midi i maksi koszulowe odpadają…😉👗

  24. Ewa Classic (FE, KryE, RE) + WE 2 kwietnia, 2021 o 18:39 Odpowiedz

    Muszę powiedzieć, że po analizie sprawiłam sobie 2 szmizjerki jedną skórzana WE + Classic, jedną jeansowa granatową, dosyć gruby jeans…ta z kolei jest FE + WE+Classic…. leżą świetnie, mają paski z klamrami w talii kończą się tuż za kolanem…zakup uważam za trafiony po zrobieniu 🤳…😉…. rzeczywiście pierwszej przedstawionej na zdjęciu szmizjerki bym nie kupiła…mimo granatowego koloru… jakaś nie moja na oko….

    • Eliza | Classic (KryE, RE) WE BaśE | SSu 4 kwietnia, 2021 o 09:15

      @Ewa czy mogłabyś wrzucić jakieś swoje zdjęcie w tej skórzanej szmizjerce? Zgadzam się, że dla Classica szmizjerka taka o długości takiej, jak piszesz, o zdefiniowanym fasonie i grubszym materiale to idealny fason. Sama mam kilka. Wydawało mi się jednak, że dla kryształowego Classica z WE cała skórzana sukienka to już za dużo. Z chęcią bym zobaczyła, jak to wygląda. Może sama się skuszę.

      Mi się od jakiegoś czasu na sezon zimowy marzyły takie a la skórzane spódnice, coś jak nosiła Meghan, księżna Sussex:

      link nie działa

      Ale bałam się coś takiego kupić, bo uważałam, że nawet to już za bardzo odjeżdża od Classic i to z Kryształem.

  25. Ewa Classic + WE 4 kwietnia, 2021 o 19:04 Odpowiedz

    Ja takiej poszukuję…. kupiłam też…bo jestem po roku od analizy u Grety ekoskorzane spodnie granat i też wyglądają super….co do zdjęcia…. mogę wrzucić…ale jest mały problem, może Ty mi podpowiesz ilekroć chcę coś wkleić w okno w którym wpisuje tekst to nic nie ma….raz próbowałam po prostu wpisać linka i też pudło… więc chętnie to zrobię , ale nie mogę rozkminic jak to zrobić….jak Ty to robisz i pozostałe girls, mam możliwość ze smartfona i z komputera, ale tu i tu mam z tym problem, a próbowałam…. pozdro 😀👍

  26. Ewa Classic + WE 4 kwietnia, 2021 o 19:41 Odpowiedz

    Eliza, ale nie musisz pakować wszystkich swoich etherali w daną ‘ stylizację ‘… możesz w tym wypadku zrezygnować z Kryształu…lub podkreślić to, co jest w Tobie właśnie kryształem….w moim wypadku byłoby to coś w makijażu, bo nos, kształt oka i wielkość, usta i ich wielkość są typowo kryształowe… mogę też wrócić do swojego koloru włosów z dzieciństwa…bo teraz mam ciemny blond, wtedy jasny i bardziej platynowy…nie wiem gdzie masz ten kryształ….ja też kombinuję z biżuterią kryształową….bo wyjątkowo do mnie pasuje….i mimo, że skóra….to całość wygląda super….może buty, może torebka…. wielość rozwiązań jest różna….

  27. Ewa Classic + WE 4 kwietnia, 2021 o 20:06 Odpowiedz

    @Eliza, Ty masz Baśniowy… może tego użyć zamiast Kryształu…i Classic szukając szmizjerki… czytałam, że ten Baśniowy lubi grubsze materiały, z kolei Wietrzny uwielbia skórę…to może zamiast czarnej WE użyć takiej butelkowej zieleni lub bordo z tablic dla Baśniowego …mnie się wydaje, że to mogłoby być interesujące…ja nie mam Baśniowego mam za to FE….ale jak rozkminie to wrzucanie zdjęć to wrzucę i biżuterię wietrzna pod swoje potrzeby i tę szmizjerke skórzaną, o którą prosisz….

    • Eliza | Classic (KryE, RE) WE BaśE | SSu 5 kwietnia, 2021 o 09:26

      Ewo, u mnie Kryształ jest dominującym Etherealem. Mam go i po typie Kibbe, i po kolorystyce. Przebija się też w rysach. Nie mogę go nie uwzględniać w stylizacjach na jakimkolwiek poziomie, ponieważ mam go w każdym apsekcie – fasonach, kolorach i makijażu. Każda próba brania czegokolwiek, co zdominuje Kryształ, w moim wypadku kończy się wtopą, a nie udaną innowacją modową.

      Dziękuję za podpowiedzi. Wiem, co mogę brać z każdego Ethereala, bo mam rozpiskę od Grety. Kolory itp. mam ograne. Z analizy dzięki Grecie też wiem, że u mnie na “nie” są skórzane ubrania, bo na nie są dla mnie ciężkie materiały. Skóra jest dla mnie takim ciężkim materiałem. Oczywiście, każdy z nas jest jednak inny i to, że mi moja konfiguracja na to nie pozwala, to nie znaczy, że innym tak samo.

      Właśnie to mnie zainteresowało, jaka konfiguracja Kryształowego i Wietrznego Classica, jaka sukienka, albo jedno i drugie u innych osób sprawia, że wygląda to wow, albo chociaż daje radę.

      Co do zdjęć, to możesz np. na swoim dysku google albo na dysku onedrive utworzyć specjalny folder pod stylizacje, wrzucać tam zdjęcia i udostępnić link w Stylowej Szkółce.

    • Ewa Classic+WE 5 kwietnia, 2021 o 11:52

      @Eliza, ale Kryształowego dominującego można Ci tylko pozazdrościć….dla mnie to jeden z fajniejszych….możesz być księżniczką bez pałacu….dla mnie rewelacja i jeszcze z Classic…bardzo fajne połączenie…. wrzuć jakąś większą fotę żeby można Cię było w czymś Twoim zobaczyć….musisz jeszcze z tym Baśniowym odbierać mnóstwo urodowych komplementów nie tylko ubraniowo-stylizacyjnych jako Classic….ja od dziecka odbieram komplementy dotyczące wysmakowana i stylu, generalnie ubrań….ale u Ciebie to jeszcze musi być zjawiskowa uroda z tym Baśniowym i Classiciem🤩 u mnie wyraźnie dominuje FE🇫🇷

  28. Purple rain 4 kwietnia, 2021 o 22:05 Odpowiedz

    Eloise te szmizjerki co wrzuciłaś fajne. Brałabym pierwszą ale i trzecia niezła, bo to gruby materiał. No może trochę dłuższa, żeby do kolan była. Jest dość zbita. Mam taki bordowy płaszczyk z takiego materiału, jest może w kierunku n ale wyglądam w tym ok, tak sportowo trochę. Nie jestem takim typowym DC, więc trochę luźniej jest ok byle nie przesadzić.Co do środkowej to efekt fartuszka roboczego u mnie by był jak nic:) Trochę trzeba z nimi uważać żeby nie wyglądać jak pani z fabryki:)

    • Eloise DC (SE) +RE + ME/DA 4 kwietnia, 2021 o 23:31

      Purple Rain, a ja nie wiem, czy bym tę pierwszą sobie kupiła, bo dla mnie za sztywna choć krój w porządku. Po prostu nie znoszę sztywnych materiałów, gniotą mnie, cisną, drapią i ogólnie noł, jeszcze skóra ujdzie jak jest miękka. Każdy ma swoje upodobania i odloty 😉. W tamtym roku kupiłam sobie taką szmizjerkę, dokładnie ten model https://julia.lebork.pl/pol_pl_5268-19L-Sukienka-EZURI-42989_1.jpg – na żywo jest jeszcze fajniejsza i kolorowa. U mnie jest git, bo ja mam Energetyczny, który daje o sobie znać latem i to mocno. Myślałam też o tej https://ezuri.pl/wp-content/uploads/2020/10/brazowa-sukienka-z-eco-skory-5964-ezuri-1-scaled.jpg , ale nie na mojego rozmiaru 😥 w każdym razie o czymś w tym stylu . Chociaż nie jestem pewna czy dla DC to już nie byłoby “zbyt”.

    • Arwena DC/IE, GE, FE/TSp/ 5 kwietnia, 2021 o 08:10

      Eloise, a mnie się ta druga podoba. Dla mnie za “mocna” ale ja mam mahoń na końcu konfiguracji w znikomych ilościach. A na Bezkresny za intensywna.
      Zauważylam, że po kilku latach ortodoksyjnego trzymania się swoich E zaczyna mi sie trochę nudzić. Tez tak macie?

    • Eloise DC (SE) + ME + RE/ DA 5 kwietnia, 2021 o 11:34

      Arweno, mnie się też podoba i to bardzo. Mahoń mam na 1 miejscu i to jego robota. Odpowiadając na Twoje pytanie, to ja mam od zawsze podobnie. Różne miałam pomysły na styl, ale zawsze trzymałam się kanonu DC. I jeszcze bardziej mnie teraz zmęczył 😏

  29. Ewa Classic+ WE 5 kwietnia, 2021 o 12:15 Odpowiedz

    @Eliza w takim wypadku z wietrznego weź sobie worek skórzany taki ściągany w kolorze pudrowym😉 …to taki mój ‘Rose’joke😀😀😀😉….co ja tu mogę jeszcze wietrznego wsadzić w ten mój Kryształ 🧐🌬️🌬️🌬️masz fajne po krysztale i wietrznym ciągliwe formy….ten worek i marynarka/żakiet….i ‘do przodu’🎃

  30. Ewa Classic + WE 5 kwietnia, 2021 o 15:31 Odpowiedz

    Ja chyba przez swój wietrzny nie trzymam się kurczowo analizy nigdy….jestem po roku od werdyktów, wcześniej też lubiłam małe eksperymenty w obrębie Classic i wiele rzeczy odkryłam sama , które analiza tylko u mnie podsumowała, zresztą napisałam to Grecie….zdjęcia które mi przysłała propozycji w moim stylu z werdyktów pokryłaby się wszystkie poza 2-3….i uzupełnialam WE….czyli skóry etc…. lubię sobie skręcić/zawierać w inne rejony nawet potrafię przemycić GE bazując na swoim Francuzie🇫🇷😉….nawet drobne akcenty Królewskiego…a to w bucie, a to w jakimś akcencie… także nigdy nie trzymam się kurczowo….dla mnie super sprawa, bo Greta nie widziała mojej szafy….a trafiła w nią w 90 procentach…. stąd jej błogosławieństwo na to, co do tej pory robiłam….i teraz rozumiem skąd u mnie nie urodowe tylko ubraniowe komplementy od samej podstawówki…. lubię EWOLUCJĘ i cieszę się nawet na drobne zmiany…. lubię, jak coś się we mnie otwiera….na nowe, pokazuje mi inną mnie…. że taka też potrafię być….dla mnie niezwykle cenne i wizualnie i wewnętrznie…..TRANSFIRMACja….to ja….🌬️👍🤸🙋

    • Purple rain DC(SE+FE)ŚE+BaśE 5 kwietnia, 2021 o 18:26

      Ewa,tak naprawdę Olga widzi nasze zdjęcia,nie zna nas i nie widziała na żywo.Są takie rzeczy,które czujemy i nie odpuścimy co niektóre. Ja np. teraz już patrzę na linie,ale nie na taki typowy DC.Czuję,że nie pasuje do mojego stylu życia i osobowości. Mam iskrzącą gestykulację i mimikę,tego nie widać na zdjęciach😁 Ale coś widać,więc pewnie dlatego dostałam baśniowy i świetlisty. 😁U mnie musi być modyfikacja,Olga z resztą zasugerowała to mi. Ale patrzę,żeby było bliżej ciała. Styl mi się poprawił, już staram się żeby nie defasonować sobie sylwetki.
      Moje grzeszki🤪 a może i nie,bo na nas coś może mieć zupełnie inny odbiór jeżeli my to dopracujemy.
      …zamsz i noszę go dużo,nie lubię skóry,to może pod baśniowy staram się w bordo czy fiolet
      …lubię koronki ale tylko czarne taki prawie baśniowy,gdybym dorwała z motywem liścia ale to tylko w wyjściowych stylówach😁
      …Biżuteria hmm noszę dużo różnej. Tu już do ciuchów i kolorystycznie dobieram.Z moich E świetlistą i baśniową ostatnio szukam ale i mam inne jak syreni, czy kryształową,a najwięcej to mam gwiezdnej, noszę do wszystkiego bo to granat,którego mam dużo w szafie. Jakie przy uszach sztyfty zalecenie DC?wielkie nie!To mi ginie we włosach.
      Jako ssulight kolory z palety też w zasadzie wszystkie,a przecież czasem to inne E.
      Ale to się wszystko przenika i rozgrywamy też po swojemu,byle się dobrze czuć😁

  31. Ewa Classic+WE 5 kwietnia, 2021 o 22:23 Odpowiedz

    Zgadzam się nie można tego traktować tak mocno restrykcyjnie…. jeśli tak nam w duszy teraz gra to trzeba próbować…bo inaczej gra w duszy 80 latki, inaczej 20 latki etc…zmieniamy się robimy się trochę odważniejsze z wiekiem, a na starość bardziej zachowawcze… jeśli próbować to tylko teraz, bo kiedy…..skoro tu tyle o ciuchach się pisze….a my tu zaglądamy z ciekawością co ktoś napisze, wklei, poda linka….😉👍

  32. Ewa Classic + WE 5 kwietnia, 2021 o 23:11 Odpowiedz

    @Purple rain…co do Twojego Świetlistego to masz bardzo eteryczna sylwetkę…. gdzieś widziałam Cię na blogu na zdjęciach stąd myślę , że go masz…bo w kolorystyce tego nie widzę przynajmniej w Twoim awatarze tego nie dostrzegam…. stąd powiedziałabym, że możesz mieć zamiłowanie do takich ciagliwych form właśnie zapożyczonych ze Świetlistego…patrząc na Ciebie od razu ubrałabym Cię w to bordowe futerko z obszytym kapturem z etherala Baśniowego myślę, że kolor wymarzony przy Twoich włosach ….poza.tym nie kłóciłoby się z ciagliwymi formami pod spodem….typu np bardzo delikatna dzianinowa sukienka bliżej ciała…. jakoś tak mi się jawisz …. zwłaszcza, że bordowy ciągnie pod Twój FE

    • Purple rain 6 kwietnia, 2021 o 14:04

      Masz rację Ewa 🙂 bordo to mój kolor nr 1, to zawsze wiedziałam ale to generalnie jest twarzowy kolor dla wielu typów.Tak samo a może i lepiej granat. Prawie każdemu pasuje. Szkoda,że czarny jest takim obowiązkowym formalnym. Wszyscy noszą, i takie “trupki” chodzą:) Sama mam dużo czerni ale teraz to żeby założyć to koniecznie dodatki co to trochę rozjaśnią, bo zaraz wyrzucać to nie. Ale żeby już może nowych nie kupować. Alternatywa dla lat granat albo taki grafitowy.
      Ja mam nawet taką do torebki paletkę wachlarzyk dla ssu, można sobie przyłożyć do ciucha i od razu widać różnicę w odcieniu. Na oko może nam się wydawać,że to nasz kolor, zwłaszcza w przekłamanym świetle w sklepach, a w porównaniu bardzo widać. Niby znam swoje kolory ale fajny gadżet. Mam np. sporo nieodpowiednich odcieni niebieskiego, widzę teraz, albo za ciepłe, albo zimowe i trupek wtedy wychodzi.
      Mam już takie spaczenie z tym walorem koloru chyba:) Ale zaczęłam więcej widzieć.

    • Arwena DC/IE, GE, FE/TSp/ 7 kwietnia, 2021 o 10:38

      Purple rain, rozumiem Cię z tym walorem. Ja jako Prawdziwa Wiosna mam w drugą stronę, wprawdzie moje E potrafią calkiem udanie ukryć moją ciepłotę i mogę udawać nieco chlodniejszy i bardziej stonowany typ, ale tak naprawdę w ciepłych odcieniach z duzą dawką IE najbardziej mlodnieję i jestem najladniejsza.
      Ja akurat czeni nie posiadam w szafie. Nosilam ją tak do 30 tki, ale raczej sporadycznie, bo zawsze widzialam, ze mi bardzo szkodzi. Wolalam ciemny brąz, bo wydawalo mi sie ze jestem jesienią, ale im starsza, tym smutniej w tym brązie wygladalam. Potem odkrylam granat, ktorego nie znosiłam z powodu traumy lat 80 tych i 90 tych /fartuszki szkolne/. Teraz granat i ciemna zieleń to moje wieczorowe odcienie.
      Zauwazylam jeszcze, że blaknę z wiekiem i tracę kontrastowość, ale chyba mi to służy, rysy tracą nieco ostrość, brwi mam jasniejsze, co lagodzi nieco Noble w twarzy, siwiejace wlosy sprawiają, ze odrost trzeba robić nieco jasniejszy. Zdaje mi się, że przez to latwiej mi przemycić elementy BE, ktory tak kocham no i wiecej SE tez mi sie uwypukla.

    • Neptunka FG (Fe+ME+WE+Kar+Kse) 9 kwietnia, 2021 o 22:12

      Boję się trochę, że mój komentarz się zagubi, a dosyć zależy mi na odpowiedzi. Purple Rain, chciałabym zapytać gdzie kupiłaś (a może wydrukowałaś z internetu) tą paletkę kolorystyczną? Szukałam różnych palet dla mojego typu (ciemna jesień) i mam wrażenie, że często są podawane trochę inne odcienie, na różnych stronach. W związku z tym nie wiem, którą paletą się kierować. Czy takie paletki można gdzieś kupić? Będę wdzięczna za odpowiedź.

    • Eloise DC (SE) +RE + ME/DA 9 kwietnia, 2021 o 23:00

      Neptuna, pytasz wprawdzie Purple Rain, ale ze swojej strony mogę podpowiedzieć, że ja swój wachlarz kolorów kupowałam na Allegro. Też jestem Ciemną Jesienią 🙂

  33. Cat Ballou DC (KryE+WE+FE+BaE) 7 kwietnia, 2021 o 11:27 Odpowiedz

    Dziewczyny, czym się kierować przy zakupie torebki? Typem DC czy moimi Eteralkami? Chodzi mi o taką torebkę, która pasowałaby do skórzanej czarnej kurtki, nie-ramoneski, prostej, bez ozdób. Jaki kolor wybrać?

    • Ewa Classic+ WE 7 kwietnia, 2021 o 21:24

      Cat B. Co do torebki to i tym i tym….tzn DC jest bardzo zdefiniowany… więc sztywniejsza forma typu prostokąt, na pewno większa….jak do wietrznego to nawet zaryzykowałam listonoszkę czarną z ćwiekami! Wietrzne formy i skóry lubią takie coś…. zależy jak widzisz samą siebie w tym WE

    • Purple rain 8 kwietnia, 2021 o 10:03

      O rany z tymi torbami i DC…. Cat przez wietrzny może nie musisz aż tak szyk elegancja. Jak lubisz luz, to do skóry taka może z dodatkami WE? Tam są chyba jakieś klamerki czy coś? Nada charakteru. Torebka chyba powinna oddawać nasz charakter i styl życia, tak myślę. Ja też z torebkami mam problem. Po pierwsze mam wręcz fizjologiczną reakcję na Nie jeżeli chodzi o gładką skórę i kanty.Ale nie mam karmazynu i to może świetlisty. W tkmaxxie często wyszperam, bo tam mają takie “inne” a ja nie lubię jak jest nudno w dodatkach, bo tak to raczej spokojnie się noszę, ale czy to paznokcie, czy jakaś biżu lub buty czy torebka, to mam potrzebę lekko dodać pazurka:) Pracuję nad tymi dodatkami żeby były pod E w miarę możliwości:) Ale wiem,że one są tak nie bardzo DC, miękkość mnie ciągnie:) eee tam, to nie koniec świata.

  34. Cat Ballou DC (KryE+WE+FE+BaE) 7 kwietnia, 2021 o 11:54 Odpowiedz

    Też muszę stwierdzić, że mój DC jest bardzo wymagający. A Eteralki też nie pomagają, bo częściowo wpadają w typ podstawowy. Styl życia mam raczej naturalowy, więc głównie bazuję na Wietrznym. Trudno jest jednak wyważyć wietrzny wizerunek w wieku 55+, aby nie popaść w niestosowność.

    • Ewa Classic+WE 7 kwietnia, 2021 o 21:38

      Nie do końca się z Tobą zgadzam, nie chodzi o młodzieżowy wygląd na siłę a czucie tematu…gdybyś tańczyła na scenie całe życie albo śpiewała zawodowo mając 60 lat tak jak Tina Tuner czulabys temat…ona wstępowała w gorących czerwonych mini sukienkach, obcisłych spodniach i szerokich do tego białych koszulach (prywatnie złamana szczęka przez męża, obdukcje, pobicia to w tzw. młodości)… wyglądała zachwycająco…kariera nabrała tempa po rozwodzie…nigdy tak pięknie nie wyglądała jak mając 60 lat…nie pozowała na młodą…. była tym kim była… rozkwitła z powodów życiowych w 60tke….i chciała to pokazać, że teraz jest wolna, teraz jest piękna…piękniejsza niż kiedykolwiek ( nawet że złamaną do końca życia szczęka) 😎🤗🙃🙂😍

    • Arwena DC/IE, GE, FE/TSp/ 7 kwietnia, 2021 o 23:51

      Cat, ja nie jestem torebkowa, mam
      3 torby duze i 3 małe ktore noszę przez ramię-granatową, ciemozieloną i brązową. Pomimo wszystkich mód uwielbiam, kiedy torebka pasuje mi do butow. Pod tym wzgledem jestem klasyczna. Torby mam duze, prostokątne, z dosc sztywnej skory, bez klapek, nie worki, chyba to jest kształt naturalowy . Myślę że ksztalt torby powinien byc zgodny z Kibbe, desen z E, ale ja sie nie stosuje.

    • Eliza | Classic (KrysE, RE) WE BaśE | SSu 9 kwietnia, 2021 o 09:48

      @Cat Jak ja Cię rozumiem. Ja jestem 30+ a już odczuwam, że to, co jeszcze nosiłam swobodnie kilka lat temu, dzisiaj powoduje, że czuję się dziwnie i jakoś nie na miejscu, przeładowana. Faktem jest jednak, że gdyby nie elementy Wietrznego, ciężko by mi się było ubrać na co dzień. Szczególnie teraz, gdy pracuję z domu na 100%. W takich warunkach idę zgodnie z zaleceniami Grety po prostu w odrobinę bardziej Naturalowe klimaty. Np. do chinosów dorzucam po prostu odrobinę luźniejszy tshirt, narzucam na to luźniejszy sweter, włosy związuję w kucyk i jestem gotowa.

      Mam wrażenie, że z wiekiem przesuwam się coraz bardziej w stronę bazowych Ethereali. Nie wiem tylko, czy to kwestia osłabiania się Ethereali spoza bazy z wiekiem, czy im człowiek dojrzalszy, tym mniej mu uroda wybacza. czy moje przekonanie się i zmiana preferencji w kierunku bazy, a może po prostu zwykłe lenistwo.

      Inna sprawa, że moja gromadka Ethereali i tak jest mocno ograniczona, a spoza bazy i tak mogę czerpać jedynie wybrane elementy. Od początku więc nie miałam z czym poszaleć. Swoją drogą, też nie jestem osobą, która mocno szaleje z wizerunkiem, więc to też nie tak, że mi to przeszkadza.

    • Moderator - lothlorien 9 kwietnia, 2021 o 18:01

      Też mam podobnie i sprowadzam to wszystko do jednego: dojrzewania, starzenia się, przynajmniej u siebie 🙂
      Styl ewoluuje tak czy inaczej, a preferencje się z czasem zmieniają. Np. zauważyłam, że już nie potrzebuję epatować Wietrznym tak bardzo jak kiedyś. Oczywiście ciało i twarz, a także jak Arwena zauważyła, kontrastowość/kolorystyka z wiekiem się zmieniają (czasami mogą to być mikrozmiany, ale jednak), mimo że szkielet pozostaje ten sam, więc istnieje ten czynnik, że młodość więcej wybacza. Ale po dłuższym czasie od diagnozy, większość z nas wychwyci moment, kiedy dana rzecz/fason/kolor/etc to już nie będzie “to”, nawet jeśli nie zauważymy tych małych zmian, które zachodzą w naszym ciele lub twarzy.

    • Aga SG/KarE+GE+WE/DW 10 kwietnia, 2021 o 10:59

      lothlorien już kiedyś o tym wspominała, ale jakoś mi uciekł ten komentarz i nie mogłam go odszukać.
      U mnie jest podobnie jak u loth i Elizy, więc nie jest to kwestia wyłącznie grupy classic.

      Z drugiej strony wraz z wiekiem zauważyłam, że przynajmniej w moim przypadku, pójście w styl bazowy Ethereali, których nie mamy (silnych) działa podobnie niekorzystnie jak nadużywanie E spoza bazy. Dla przykładu, nie mam silnego Różanego czy Baśniowego ( jakiś tam mam, w bazie) ale jego styl mi nie służy. Pewnie tak było od początku, ale kilka lat temu, a już na pewno kilkanaście, nie przeszkadzało mi to tak jak teraz.

      Mam też wrażenie, że niebazowy Karmazyn mi się nasila. Co ciekawe, zaczęłam nieco eksperymentować z Królewskim ( którego nie mam w werdykcie), wplatać jego elementy ( bazowe dla SG) i efekt jest zadziwiająco dobry. I tak sobie pomyślałam, że to właśnie chyba przez wzgląd na Karmazyn.

    • Moderator - lothlorien 10 kwietnia, 2021 o 17:50

      Kto wie, być może u niektórych yangowe Ethereale będą się nasilać z wiekiem. A może chodzi o wyostrzanie się rysów twarzy, co nie zawsze musi iść w parze z modyfikacją stylu w kierunku yang. To jest w ogóle bardzo fascynujący temat i aż żałuję, że nie ma na to jakichś badań 😀

    • Aga SG/KarE+GE+WE/DW 11 kwietnia, 2021 o 12:07

      Racja! 🙂 Pewnie przez wyostrzenie rysów po prostu odniosłam takie wrażenie. SG mają zresztą całkiem sporo plusików swojego bazowego yangu 🙂

    • Cat Ballou DC (KryE+WE+FE+BaE) 8 kwietnia, 2021 o 17:18

      Tina jest FG, ma też dużo mocnych Ethereali. Pasuje jej więc ekstrawagancja. Porównywanie DC do FG nie ma sensu, jeżeli już to bliżej mi do stylu G, oczywiście bez zbyt dziewczęcych akcentów. Poza tym jestem jasnym i stonowanym typem urody. Gdybym się tak ubrała jak ona wyglądałabym groteskowo.

  35. Ewa Classic+WE 8 kwietnia, 2021 o 20:49 Odpowiedz

    Nie o to mi chodziło….jakim typem jest Tina…wielokrotnie piszesz, że coś Robię nie przystoi z powodu wieku….no że coś jest ‘ niestosowne’ …i stąd ten przykład , że czegoś takiego nie ma, jak czuje się dany temat, albo się czegoś chce albo nie…to samo w wyglądzie, gdybyś tej młodość nie miała nie zastanawiała ta się nad tym czy teraz mogę coś nosić lub nie i czy to jest stosowne…nie padłoby coś takiego jak 55+…ubieram się dla samej siebie, nie muszę się wam podobać….to raczej ten kierunek z Tina….nawet nie sądzę żeby była zainteresowana jakim typem jest….ewidentnie nosi to co lubi….bo teraz może…to jest konkluzja….ja do WE dałabym ćwieki i bym się nie przejmowała skoro tak lubię się nosić 😎😍👍

  36. Arwena DC/IE, GE, FE/TSp/ 8 kwietnia, 2021 o 23:04 Odpowiedz

    Ewa, podejrzewam że jesteś mlodsza od Cat, stąd takie gdybanie. Ja ufam Cat i rozumiem, że jeśli mowi, że w czymś się czuje źle, to tak jest i nie ma co się zmuszać, odmładzanie na siłę i przekonywanie samej siebie, że mam się świetnie czuć, “bo mogę “, kiedy się świetnie w czymś nie czuję, jest bez sensu.

    • Cat Ballou DC (KryE+WE+FE+BaE) 9 kwietnia, 2021 o 11:11

      Arweno, dziękuję za zrozumienie. Obserwuję na pintereście starsze panie, które są dobrze ubrane. Większość tych kobiet prezentuje dość ekstrawagancki styl, to się ludziom podoba – rozwiany siwy włos i naturalowe szaty w mocnych kolorach, albo po drugiej stronie dżinsy i biała koszula. Jedna i druga odsłona wymaga szczupłej i wysokiej sylwetki. Nigdy nie będę tak wyglądała, bo urodziłam się z inną budową ciała. W białej koszuli wyglądam jak sprzedawca w mięsnym, w innych koszulach jak pani na poczcie. Noszę wygodne buty na płaskim, inne nie wchodzą w grę po kilkukrotnym skręceniu nogi. Takie buty eliminują możliwość noszenia spódnic. Połączenie dżinsów i snikersów jest dość pospolite i nie dodaje uroku starszym paniom, które nie były w młodości modelkami. Wcale nie jest łatwo wyglądać dobrze po pięćdziesiątce, gdy się prowadzi normalny tryb życia, jeździ tramwajem i robi zakupy w warzywniaku. Nie to, że marudzę, ale zawsze uważałam i uważam nadal, że modę kieruje się wyłącznie do młodych ludzi. Poprawcie mnie, jeśli się mylę.

  37. Ewa Classic+WE 9 kwietnia, 2021 o 11:53 Odpowiedz

    Nie, jestem psychologiem i nie tylko…a swoje studia skończyłam ponad 20 lat temu… wybór to wybór…. życia również…😍👍

Napisz komentarz

Twój adres email nie będzie widoczny. Wymagane polasą oznaczone *