ŚWIETLISTY
ETHEREAL

telefon 1234567890

ŚWIETLISTY ETHEREAL

 

Świetlisty Ethereal (ŚE)
Luminous Ethereal

Subtelny, eteryczny.

 

 

Yin/Yang
Innocent

Świetlisty Ethereal można wyobrazić sobie jako krople rosy w promieniach słońca. Nie on jest związany z żadnym konkretnym stylem. Dostrzec można go przede wszystkim w aurze jego posiadaczek. Świetlisty Ethereal jest bardzo eteryczny – wraz z Syrenim Etherealem składają się na stereotypowe i ogólne pojęcie Ethereal, z którym to stykamy się na rozmaitych stronach internetowych.

Kiedy pojawia się Świetlisty Ethereal, a dana osoba jest delikatnym lub stonowanym typem kolorystycznym, mamy do czynienia z łagodzeniem wytycznych przypisanych wyrazistym typom Kibbe (D, SD, TR, DC, G, FG, SG).

Posiadaczki Świetlistego Ethereala często preferują bardzo delikatny makijaż. Szczególną ich niechęć wzbudzają podkłady, korektory i pudry, czyli kosmetyki przesłaniające i obciążające skórę. W związku z tym należy stosować jak najdelikatniejszą korektę lub jeżeli stan skóry jest zadowalający, ograniczyć makijaż do podkreślania samych oczu i (jeżeli jest to konieczne) ust.

Często (choć nie zawsze) świetlistej urodzie służyć będą krótkie (nigdy ostro pazurkowane) fryzury. Warunkiem zadowalającego efektu są delikatne i regularne rysy, które często idą w parze ze Świetlistym Etherealem.

Kiedy Świetlisty Ethereal ma silny wpływ na osobowość, pojawiają się: wysoka wrażliwość, subtelność, silna empatia oraz altruizm.

Esencje kolorystyczne czystej postaci tego Ethereala to Jasne Lato (Light Summer) i Jasna Wiosna (Light Spring).
 
 

 


 

MUZYKA

 

 


 

POKAZY MODY ORAZ KAMPANIE REKLAMOWE

 
Chloé fragrance

 
POWRÓT DO GŁÓWNEGO WPISU

Komentarze do wpisu “ŚWIETLISTY ETHEREAL”

  • Mam pytanie: Swietlisty ethereal nie laczy sie z zadnym stylem, ale czy po kolazu mozna stwierdzic, ze lubi delikatne ,zwiewne tkaniny w delikatnych kolorach, srebrna bizuterie?
    Czy tylko bardzo jasniutkie blondynki kwalifikuja sie pod ten ethereal, jasne osoby, czy np ciemniejsza blondynka o ciemniejszej skorze lub ciemniejsza osoba tez moze posiadac ten ethereal?
    I czy zazwyczaj kwalifikuja sie pod ten ethereal osoby o widocznym Innocent w twarzy?

    • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE+KrE+SłowE+FE+WE) 13 Marzec 2017

      Enya to brunetka i jest na liście.

    • W swojej czystej postaci Świetlisty lubi zwiewne tkaniny, ale to nie znaczy, że jego przedstawicielki zawsze będą wyglądać w nich korzystnie. Dlatego też jest napisane, że Świetlisty nie łączy się z żadnym konkretnym stylem. Biżuteria może być zarówno złota jak i srebrna.

      Przedstawicielki Świetlistego najczęściej są jasnowłose (lub korzystnie wyglądają w blondach), jednak mogą tu wystąpić różne kolory włosów.

      Innocent musi być widoczny w rysach/aurze.

  • Ach, nareszcie, dziękuję :) Na diagnozę czekam w kolejce, ale jeśli by się okazało, że go nie mam, to bym się bardzo zdziwiła, bo w przeciwieństwie do reszty ethereali i stylów Kibbe, w których się gubię, to tu zgadza mi się wszystko, łącznie z niechęcią do pełnego makijażu i “tapetowania” cery.

    • iwona (G+KarE+FE+AE+SyE+KE/Ssu) 13 Marzec 2017

      też tak mam z makijażem, pomimo wcale nie idealnej cery. Z tego samego powodu przestałam farbować włosy, pomimo pojawienia się siwych.

    • Bookini 13 Marzec 2017

      Ja również czekam w kolejce po diagnozę, ale też czuję dużo wspólnego z ŚE kiedy o nim czytam, aż sama się zdziwiłam, bo wstępnie wcale go nie brałam pod uwagę, zobaczymy.

  • pimkiem (C/LSp) 13 Marzec 2017

    Wspaniały! :) Można się w nim rozmarzyć. Brakowało mi w tym zestawieniu po prostu eterycznego Ethereala.

  • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME/TA 13 Marzec 2017

    Prawdziwy eteryczny Eternalek :) pięknie! ja też nie nakładam nic na skórę, ale oczywiście taka subtelna nie jestem :) Miło się patrzy na ten E! Ma jakieś działanie terapeutyczne :D

  • j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 13 Marzec 2017

    Piękny kolaż, piękny Ethereal :) Taka świeża, jasna uroda zawsze robi wrażenie :)
    Czy Clemence Poesy przypadkiem go nie ma?

    • Przypadkiem na pewno :D Dopisuję ją do listy. Dzięki!

    • Fresco (SN) 17 Marzec 2017

      Wygląda na to, że twórcy filmu Harry Potter wiedzieli co robią, osadzając Clemense Poesy w roli eteryczno-magicznej postaci Fleur Delacour… :)

  • Iskra (DC, ŚW+WE+IE+KarE/TSu) 13 Marzec 2017

    Mało spektakularny Etheral ale piękny jak wszystkie. Jako jego posiadaczka dodam od siebie, że moja delikatna uroda nie robi dużego wrażenia typu “wejście smoka” (jak Królewski czy Gwiezdny) ale są mężczyźni, którym ta eteryczność bardzo się podoba – pod warunkiem, że w ogóle są w stanie ją dostrzec i docenić. W każdym razie pod swoim adresem słyszę właśnie komplementy z kategorii “eteryczna, delikatna”. Nie ukrywam, że mnie samej łatwiej zachwycić Gwiezdną czy Różaną urodą bo jest bardziej wyrazista. Świetlistość jest delikatna i chyba również trudna do dojrzenia.

    • j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 13 Marzec 2017

      Moim zdaniem to jeden z bardziej spektakularnych Ethereali, a przynajmniej na mnie taka uroda z miejsca robi ogromne wrażenie. Ja go widzę jak taki naturalny glow, wbudowany domyślnie rozświetlacz. Jest co podziwiać :)

    • Tymczasem podkłady i pudry paskudnie mulą i kasują ów glow. Osobiście porzuciłam fluidy i inne takie. Mocniej podkreślone oko jest u mnie wręcz pożądane (kłania się FG), natomiast nawet odrobina podkładu sprawia, że jestem jakaś do siebie niepodobna :D Aż trudno w to uwierzyć, ale naprawdę tak jest.

    • Ines SN+RE+KryE+SyE+WE+EE+BE 13 Marzec 2017

      Iskro na mnie ten ethereal robi ogromne wrażenie;) i z jasnych ethereali do których zaliczyłem sobie słoneczny,alabastrowy, kryształowy i świetlisty wywołuje on we mnie wielkie wow:)Kojarzy mi się z delikatnością i najwyższym poziomem subtelności. Wydaje mi się, że aurę takich osób można łatwo dostrzec, bo to się po prostu czuje.

    • j., dokładnie. Myślę, że urok ŚE działa, jeszcze zanim się go przyjmie do wiadomości. ;) Naturalny rozświetlacz- ładnie powiedziane. :) Podejrzewam go u siebie i ciekawi mnie, jak wygląda w zestawieniu z jakimś mocnym, ciemnym Etherealem, np. Baśniowym. To dopiero musi być połączenie. <3

    • Aga SG/AE+KarE+GE+WE+BaE+FE+RE+SyE/DW 13 Marzec 2017

      Moim zdanien Swietlisty robi spektakularne wrazenie w jedyny, niepowtarzalny i nie tak oczywisty sposob. Poza delikatnoscia i subtelnoscia w Swietlistym urzeka mnie tez cieplo i to, ze ludzie garną się do Swietlistych. Sama mam Alabastra i mam wrazenie, ze lezy on na przeciwleglym biegunie, rowniez jest delikatny, ale chlodny, na pierwszy rzut oka stwarza dystans.

    • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE+KrE+SłowE+FE+WE) 13 Marzec 2017

      Na mnie też Świetlisty robi wrażenie :)

    • Moderator - lothlorien 13 Marzec 2017

      Melduję się jako kolejna Świetlista :) Chciałam dodać, dla osób, które nie podejrzewają u siebie Świetlistego, że nielubienie makijażu/podkładów nie jest warunkiem koniecznym posiadania go. U mnie ŚE nie jest aż tak despotyczny, gdyż makijaż (pełny) uwielbiam XD

    • Wyjątki potwierdzają regułę :D

    • Moderator - lothlorien 13 Marzec 2017

      Oczywiście, że tak :D

    • Lila FG+SyE+WE+GE 13 Marzec 2017

      Ja dopiero po trafieniu na bloga Grety zaczęłam zauważać eteryczność u ludzi, ale od tego czasu jestem jej wielką fanką. Fascynują mnie ostatnio zwłaszcza rudowłose, delikatne osoby z jasnymi oczami.

      No i rozumiem teraz dlaczego tak bardzo podoba mi się Jennifer Lawrence bez makijażu, a w nim robi przetandetne wrażenie ;)

    • Ale też chyba nie jest tak, że za niechęć do podkładów zawsze odpowiada Świetlisty? :)

      Mnie jest łatwo uwierzyć w szpecący walor mazideł, bo moja matka ma tak piękny kolor cery, że mazidła są w stanie wyłącznie to zepsuć, nigdy upiększyć. Ona jest wiosną, ma karnację tak uderzająco promienną, że to jest nie do podrobienia dla żadnego płaskiego podkładu.

    • A może Twoja mama ma Świetlisty? :)

      Jasne Wiosny i Jasne Lata często mają problem z nieszczęsnym zamulającym działaniem podkładów.

    • Może. :) Rewelacyjnie wygląda w mocno rozjaśnionych włosach. Przy czym w jej przypadku ciężko mówić o problemie z podkładami. One są jej po prostu całkowicie zbędne. ;)

    • Mnie na szczęście już też. Doczekałam się na stare lata :D

  • A czy Świetlistość może być też kłopotliwa w stylizacji? Chodzi mi o to, czy w związku tym, że nie jest związana z żadnym konkretnym stylem, może być dla niej niekiedy trudno znaleźć właściwą formę ekspresji?

    • Świetlisty działa tak (np. u mnie), że niewiele trzeba, by ubranie/biżuteria znajdująca się w pobliżu twarzy działały przytłaczająco. Tu mamy raczej przeciwwskazania niż konkretne formy ekspresji.

      Przy czym wyraziste typy kolorystyczne nie mają tak dużych ograniczeń. Świetlisty łączy się z nimi o wiele rzadziej, ale faktem jest, że zdarzyć się może.

    • Czekałam na E, który jest wyraźnie widoczny w rysach twarzy, gdy osoba jest bez makijażu, bez ozdób a nawet bez ubrania, ale który łatwo zgasić stylizacją, nawet wtedy, gdy stylizacja jest ogólnie korzystna. Taki E, który wnosi coś przezroczystego, trochę nie z tego świata i w związku z tym w ogóle słabo znosi obciążenie makijażem, dekoracjami, jakimkolwiek strojeniem się, bo to są rzeczy dojmująco materialne (a więc można mieć wrażenie, że wnosi bariery, restrykcje, a nie możliwości, które wnosiłby inny również eteryczny, ale bardziej konkretny i osadzony w stylu E – np Syreni). No i tak mi zaskoczyło jak przeczytałam o Świetlistym. :)

      A czy Świetlisty dalej posiada swoją wypaczoną ciemną stronę w postaci mglistego?

    • Jak najbardziej. Na zasadzie opowieści o dobrych i złych wróżkach. Bajki i baśnie bazują na rzeczywistości. W każdej z nich jest jakiś procent prawdy.

    • iwona (G+KarE+FE+AE+SyE+KE/Ssu) 13 Marzec 2017

      To bardzo ciekawe co piszesz Luci; często miałam taką refleksję, że zaraz po prysznicu, z jeszcze lekko mokrymi włosami wyglądam atrakcyjniej, niż wyszykowana. Zwalałam to na niedobrane ciuchy, makijaż czy fryzurę. Pewnie nie mam świetlistego; być może to alabaster na to wpływa; ale często mam też wrażenie, że lepiej bym ubierając się coś odjęła, niż dodała; najbardziej lubię efekt harmonii. Makijaż musi być czysty i świetlisty, fryzura naturalna, wyglądająca na niewymagającą układania. Trzymając się zasad dla gaminek (bo ewidentnie mi służą) idę raczej w wygładzanie i rozświetlanie, niż w zdecydowane kontrasty, seksowność itp.

    • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE+KrE+SłowE+FE+WE) 13 Marzec 2017

      A może to silny FE tak wpływa? Bo mój AE woli mnie pięknie ubraną i umalowaną :D

    • Też mi się wydaje FE ma taką właściwość, że nie lubi gdy człowiek wygląda jakby się starał. Jest w opisie tego FE, że włosy powinny wyglądać naturalnie i to jest zalecenie, które jak najbardziej do siebie odnoszę.

      Co do wyglądu po prysznicu, to u mnie to na pewno nie jest tak, że wyglądam wtedy atrakcyjniej niż wyszykowana, w każdym razie na pewno nie w tradycyjnym rozumieniu słowa: “atrakcyjność”. Po prostu stan saute wydobywa za mnie jakieś rodzaj urody, którą osobiście cenię, ale nie widzę za bardzo możliwości podkreślania jej strojem.

    • iwona (G+KarE+FE+AE+SyE+KE/Ssu) 13 Marzec 2017

      Luci, chodziło mi dokładnie o to, co wyraziłaś w ostatnim zdaniu.

    • Iwono, pomyślałam, że ze Świetlistym może być tak, że nie w każdym układzie typu bazowego i ethereali jego podkreślenie da się do końca pogodzić z podkreślaniem innych cech urody. ;)

    • A kto wygląda ładnie po obudzeniu? :P Czy jakiś E jest za to odpowiedzialny? Ja na przykład często wyglądam jakbym miała naturalny makijaż. :P

    • j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 14 Marzec 2017

      Myślę, że praktycznie każdy ma taki ulotny naturalny urok w stanie po obudzeniu, po prysznicu, po kąpieli w morzu, po przebywaniu na mrozie, po różnego rodzaju wysiłku itd. itp. ;) Ale chyba nie każdy potrafi to docenić :)

    • iwona (G+ŚE+KarE+FE+AE+SyE+KE/Ssu) 17 Marzec 2017

      Luci, czy widziałaś zalinkowany we wpisie spot Chloe? Bo sobie dywagowałyśmy na domysły, a ta reklama jest dokładnie o tym :-)

    • Aga SG/AE+KarE+GE+WE+BaE+FE+RE+SyE/DW 17 Marzec 2017

      Iwono, widze ze pojawil sie u Ciebie Swietlisty :) gratuluje :)

    • Iwono, jaka Ty rozświetlona. :)

      Widziałam. Mnie jest co prawda dość trudno zidentyfikować się z dziewczęcą bohaterką reklamy, ale też jest faktem, że choć przemawiają do mnie różne E, to coś jakby stoi im na drodze, jakieś: “co za dużo to nie zdrowo”, co za ciężko to nie, no i to za dużo i za ciężko jest bardzo szybko. Ten spot rzeczywiście wydaje się to wyrażać. :)

    • iwona (G+ŚE+KarE+FE+AE+SyE+KE/Ssu) 17 Marzec 2017

      Ago, ano się pojawił, i do spóły z alabastrem stanowią niezłą zagwostę. Z drugiej strony to niesamowite jaką Greta ma wiedzę i intuicję, bo tak naprawdę powinnam to o sobie wiedzieć od dawna; to co mi się podobało, to jak chciałam wyglądać, jaką aurę pokazywać, to właśnie te dwa E plus gaminkowatość.

      Luci, znów zgodzę się z Twoimi rozterkami, musisz mieć świetlisty i/lub alabastrowy. Ja się też z tą dziewczyną nie identyfikuję jeden do jednego, ale ta aura kąpielowa, czystość, świeżość bardzo do mnie przemawia, no i o tym właśnie rozmawiałyśmy. A dopiero dziś obejrzałam tę reklamę i uderzyło mnie jak trafnie Greta dobrała ten filmik.

    • AE jawi mi się jako rozplanowany, metodyczny, przemyślany. Mam wrażenie, że zupełnie do mnie nie pasuje. ;) Świetlistemu towarzyszy swoboda, naturalność, przejrzystość. One do mnie trafiają. :)

  • “Szczególną ich niechęć wzbudzają podkłady, korektory i pudry, czyli kosmetyki przesłaniające i obciążające skórę. ” O, to to! Akceptuję tylko krem BB. Niemniej chyba nie jestem aż tak subtelna, bo podkreślam mocno oczy kredką. ;) Robię to głównie dla efektu, którego domaga się pewnie inny E – cóż, cierpię dla urody, bo fizycznie najlepiej się czuję bez makijażu. :P

    “Kiedy Świetlisty Ethereal ma silny wpływ na osobowość, pojawiają się: wysoka wrażliwość, subtelność, silna empatia oraz altruizm.” Tę rubrykę również mogę zaznaczyć. :)

    • Umknęło mi, że Świetlistość lubi podkreślone oczy. To nie może być zbieg okoliczności. ;)

    • To nie jest tak, że ŚE lubi podkreślone oczy. U mnie lubi je po prostu FG. Makijaż oka nie przesłania cery w związku z tym nie szkodzi Świetlistemu. Np. sztuczne rzęsy mogłabym nosić non stop (Dlaczego się z takimi nie urodziłam? :D ), a np. odrobina korektora pod oczy momentalnie sprawia, że coś jest nie tak. Dodam, że mam idealnie dobrany i dość lekki korektor (NARS – Radiant Creamy).

    • Z korektorem pod oczy nie miałam styczności, ale wszystkie pudry, podkłady prędzej, czy później szły w odstawkę. Albo przysłaniały ów “glow” albo robiły mi z twarzy białą maskę, którą trzeba było wykonturować, co zawsze kończyło się spojrzeniem w lustro i zmywaniem całego dzieła. Potem już zarzuciłam poszukiwania kosmetyków i zaczęłam eksperymentować z olejkami i ziołami, żeby uwolnić się od konieczności tynkowania. :D Natomiast permanentnie podkreślonymi oczami bym nie pogardziła. :P

  • Czyli jednymi slowy Swietlisty woli naturalnosc i nie przepada za przekabinowaniem w stylu ? Nie lubi kontrastow czy dziwnych deseni?
    a jak jest z kolorami? Woli kolory raczej jasne, pastelowe?
    Czy uroda delikatna ale stonowana, stlumiona typu soft summer|autumn tez moze posiadac Swietlisty ethereal? czy taki typ twarzy jest juz za zgaszony ,za mdly na ta Swietlistosc?

    • Świetlisty w czystej postaci kojarzymy z jasnymi kolorami. Co nie znaczy, że jego przedstawicielki będą prezentowały się niekorzystnie w ciemniejszych barwach. Wszystko zależy od pełnego układu Ethereali, od typu kolorystycznego.

      Skoro Zimy mogą posiadać Świetlisty, tym bardziej mogą posiadać go typy takie jak Soft Summer czy Soft Autumn. Tu ważne są: wysoki poziom eteryczności, subtelność, delikatność oraz wszystkie pozostałe cechy wymienione w opisie.

  • aaa i jeszcze jedno czy moze byc tak , ze u kogos beda sie laczyc dwa albo trzy jasne ethereale? np Swietlisty z Alabastrowym lub Krysztalowym? czy takie polaczenia nie wystepuja?

  • Greto bardzo Ci dziekuje, za wytlumaczenie wszystkiego jednak jeszcze jedna nasunela mi sie mysl odnosnie cery, czy w sweitlistym moze wystepowac nieidealna cera i taka ciemniejsza lekko opalona? czy tylko i wylacznie jasna? jak np w alabastrowym, ze cera jest raczej jasna i nienaganna?

    • Cera nie musi być bardzo jasna. Nie musi też być idealna. Tym bardziej, że w dzisiejszych czasach występuje bardzo wiele czynników, które szkodzą naszej skórze/cerze.

  • Dziekuje Greto!

  • Barry Allen (SN + IE + SE + GE + KarE) 13 Marzec 2017

    A Cate Blanchett nie ma go czasem? W roli Galadrieli była bardzo Świetlista.:)

  • Ooo jest !Ucieszylam się bardzo. Przedstawicielki. mnie trochę oniesmielaja i już nie jestem pewna czy mam SwE.
    Miałabym to rzadkie połączenie Św
    i typu kolorystycznego Bw
    Coś w tym jest bo nie znoszę u siebie makijażu a szczegolnie. podkladu.

  • Czy Liv Tyler również jest jego posiadaczką? Jako Arwena wydawała mi się jeszcze bardziej ‘eteryczna’ niż Cate…

    • Liv (FN) ma bardzo mocny Księżycowy – Yin. Z kolei Cate (D) posiada mocny Słoneczny – Yang. Dlatego Liv może być odbierana jako delikatniejsza, bardziej eteryczna niż Cate. Chociaż jestem pewna, że zdania w tej kwestii są podzielone.

      Jako ciekawostkę podam, że obie panie łączy Mahoniowy.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME/TA 13 Marzec 2017

      Gdyby nie ta jasność Świetlistego, to całkiem by mi się mylił z Księżycowym :D
      Jestem w szoku po tym, jak przeczytałam, że księżna Diana posiadała eteryczny Świetlisty :O

    • Ok, wszystko jasne, dziękuję :)

    • Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+SE 13 Marzec 2017

      Eufrozyno, a ja nie ;) Znalazłam bardzo Świetlistą Dianę, uwielbiam ją :) Szkoda tylko, że styliści często ją krzywdzili dziwnymi, wręcz niepasującymi stylizacjami.

      http://3.bp.blogspot.com/-IX8zPDVCzbI/VeBeWEabHtI/AAAAAAAABqg/H284eOG4PHM/s640/Princess-Diana-by-Mario-Testino.jpg

    • A na dodatek w czasie, kiedy Diana była księżną, panowała okropna moda.

      Btw Diana miała Świetlisty i Księżycowy. Na tym zdjęciu widać oba.

    • j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 13 Marzec 2017

      Tutaj z uśmiechu przypomina mi trochę Iskrę ;)
      http://i.huffpost.com/gen/1647055/images/o-DIANA-facebook.jpg

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME/TA 13 Marzec 2017

      Ja widzę przede wszystkim FN i mocną, anglosaską urodę :D ;) Przy mocnej, bardzo yangowej urodzie trudno mi dostrzec takie niuanse :)

    • Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+SE 13 Marzec 2017

      Owszem, ja też widzę mocną kobitkę, taką Walkirię, ale również delikatność :) Też warto zobaczyć jej portrety :)

      Dokładnie, a narzekają, że teraz moda jest straszna, ale uważam, że wtedy było jeszcze gorzej. Chociaż Diana dość często odsłaniała ramiona, które były jej atutem. Jak ktoś mi mówi, że szerokie ramiona są be i należy je zasłaniać, to jej foty często wybijają takie bzdury z głowy ;)

    • Rozmyślałam o ŚE u Liv, no i proszę. Przy czym jej poświata jest bardziej srebrzysta, a Cate złota. ;)

    • Fresco (SN) 17 Marzec 2017

      Fascynujące jest połączenie mocnych yangowych typów ze Świetlistym. Nie mogę napatrzeć się na zdjęcia zarówno księżnej Diany, jak i Robin Wright. Wygląda na to, że łączy je nie tylko typ bazowy :)

  • Ah świetlisty :) nie wiem czy go posiadam ale jestem nim zachwycona :) i gratuluję szczęśliwym posiadaczkom :)
    takie pytanie czy Constance Jablonski i Karlie Kloss z dużego kolażu też go posiadają czy chodziło o klimat fotografii ?

    • To akurat są reklamy i zarazem pismo obrazkowe :D Gdyby któraś tych z pań posiadała ŚE, na pewno umieściłabym ją w spisie.

    • la panda 13 Marzec 2017

      ok :) dzięki za wyjaśnienie :)

  • Chupa|SD+ŚE+WE+IE+SyE+SE+KE+BaE+KarE+GE+KrE 13 Marzec 2017

    Po pierwsze: Team świetlisty yay! W końcu wyczekiwany wpis! Dziękuję Greto! :D Przepiękny kolaż, który mam ochotę przytulić. Boje od niego taka ciepła dobroć.
    – Ciepła dobroć bijąca od kolażu na ekranie puknij się w głowę dziewczyno.

    Po drugie, muszę powiedzieć, że widzę u siebie świetliste wpływy jeśli chodzi o elementy wystroju wnętrz. Moje wyśnione łoże miałoby metalową białą ramę z zawijasami i byłoby otoczone delikatnymi, cieniutkimi przezroczystymi zasłonkami koniecznie bez żadnych wzorów. O. Wygram w totka to se kupię.

    Po trzecie. To dlatego zawsze używam podkładów w płynie lekko kryjących mimo wcale nie idealnej cery i zaszpachlowana czuję się jak dziwny placek drożdżowy.
    I nakładam rozświetlacz!
    I róż, który też nie jest matowy.
    I te wszystkie świecące jasne (prawie białe) pyłki robiące świetlistą taflę. Mogłabym je kolekcjonować… trochę to robię.
    I uważam że w matowej pomadce wyglądam paskudnie. Fu.

    • Team Świetlisty! :) Dziewczyny, miałam duże problemy z dodaniem postów na blogu, mam nadzieję, że tym się wbiję tutaj. Na stylowej szkółce niestety nie mogę komentować (ach żal, Loth, Chupa, wsze stylizacje <3)
      Bardzo się cieszę ze Świetlistego wpisu. Jest niesamowity, ta dobroć bijąca z kolażu :D Chupa <3
      Dla mnie Świetlisty jest wręcz zniewalającym Eternalkiem, łagodnym, delikatnym, bardzo mnie urzeka. Wydaję mi się, że potrafię go dostrzec u innych kobiet (Greto, jesteś dla mnie ikoną Świetlistego) u siebie nie, ale ja bardzo często nie umiem popatrzeć na siebie łaskawym okiem.
      Piękny jest ten blask i taka świeżość, ulotność, każda z kobiet z kolażu wygląda tak jakby miała wznieść się ponad, jakby stąpała po ziemi jedynie na palcach. Totalna bajka :)
      Co do zaleceń Świetlistego, u mnie wygląda to tak, że nie nosiłabym w ogóle podkładu, ale od zawsze mam problemy z cerą, jak nie w jedną to w drugą stronę. Dobranie podkładu to straszny problem (blado-żółta cera) plus efekt ciasta drożdżowego jak u Chupy. W lepszych stanach mojej buzi używam jedynie pudru ryżowego, troszkę bronzera (robi mi dobrze z twarzą) i rozświetlacza (robi mi cudownie). Makijaż oka wielbię wręcz i tutaj idę też w rozświetlanie, maty zamieniają mnie w pomalowanego chłopaka ;) Błyszczyki o tak! Korektor pod oczy, no way, ach człowiek mumia, już lepiej mi bez z naturalnym zasinieniem pod okiem i moją doliną łez, którą mam od maleńkości ;)
      W dużo jaśniejszych włosach z sombre zbieram same komplementy, naturalne dość ciemne nie mają takich amatorów, co do krótkich fryzur bardzo mi się podobają, ale rysy chyba za mocne ;)
      Kolorystyka ŚE jest niesamowita, biele, złota, perły i te cudne jasności i transparentności to jest to!
      Świetlisty jesteś wspaniały!
      Greto, Loth jeszcze raz dziękuję Wam za ten wpis <3

    • Sama też raczej nie wpadłabym na to, że mam Świetlisty. Ale skoro mi go nadałyście, to mam :D Coś tam jakby się zgadza :D

    • Kurcze, zawsze myślałam, że używam ryżowego pudru wyłącznie dlatego, że wszystko inne wygląda na mnie jak bronzer, ale teraz jak was czytam, to utwierdzam się w przekonaniu, że chodzi tu o coś więcej. Świetlisty tłumaczyłby też konfundująca mnie zagadkę tj. dlaczego, skoro podobno jestem typem kontrastowym, rozjaśnienie włosów (wprawdzie subtelne ale jednak) nie rujnuje mi wizerunku a nawet jakby coś wydobywa. :D

    • Chupa|SD+ŚE+WE+IE+SyE+SE+KE+BaE+KarE+GE+KrE 20 Marzec 2017

      Coś w tym jest. Zgłaszam się do grupy: “Gdyby nikt mi tego nie wyłożył nie wpadłabym na to że mam świetlisty”. Ale przed Gretą nic się nie ukryje!

      Właśnie, zapomniałam dodać, że na co dzień to nie maluję się wcale. XD (jestem za leniwa tfu, tfu) Czasem tylko trochę tuszu i pomadka. A jak już robię makijaż to jest taki z serii “na wielkie wyjście”. Ze względu na moje problemy z cerą, opanowałam nakładanie gąbeczką jak najmniejszej ilości podkładu. Ha. No nie dałoby się bez niego niestety bo uwielbiam róże do policzków, a z cerą naczynkową, rumieniącą się to by było XD. Jak burak w gorączce bym wyglądała.

      Dorin szkoda, że masz takie problemy! Trzymam kciuki za to żeby się tam wszystko ponaprawiało i działało jak trzeba!
      Własnie, ja też jestem taka zimna-blado-jakaś. Nie różowa, chociaż przy typowo żółtych osobach właśnie taka mleczno-różowawa się wydaję. Przy bardzo jasne cerze czasem trudno rozszyfrować co się w niej kryje, ale na logikę doszłam do wniosku, że jestem oliwkowa. XD Pomarańczowe ubrania wybijają mi zielone tony w skórze, a z kolei z kolei moja cera wybija czerwone tony z pomadek, wydają się mieć więcej czerwieni niż mają. I kolorystycznie póki co najlepiej pasuje mi true match N1, tylko, że jest trochę zbyt suchy. Meh. Mieszam go z innym, tylko bardziej różowym niestety… albo z kremem. XD Ogólnie polecam ten patent, trochę kremu do podkładu i od razu jest lżejszy, a jak się go jeszcze wklepie gąbeczką to już w ogóle.

      Namówiłyście mnie na ten puder ryżowy. Póki co byłam wierna bambusowemu z dodatkiem jedwabnego.
      I nie pamiętam już co pisałam na początku tego komentarza. :P Pewnie o czymś zapomniałam.

      A! Akurat rozjaśnianie włosów jest dla mnie średnio dobre, ale to jest kwestia tego mojego różowienia/czerwienienia się. Im więcej żółtych/rudawych tonów na włosach tym bardziej wychodzi ze mnie Pigi. Zostaję wierna “niewiadomojakim” kolorkom narazie

    • Chupa <3 Uwielbiam Twoje komentarze :) :D U mnie z pomadkami jest znów tak, że każda nawet jasna właśnie w czerwieni bądź różu robi się na mym licu mega intensywna.. druga sprawa, że nie wyglądam dobrze w pomadkach, gdyż Gamine-face ;] Chupa puder ryżowy jest fajny, tylko dość matuje, ale tak po chwili twarz wygląda dobrze, nie jest taka totalnie matowa, totalny mat u mnie=zło. A z moją cerą to błędne koło, kiedyś kwestie trądzikowe, dziś atopowo/alergiczne, słabość, ale daję radę, dietka jest i bardzo mi pomaga ;] Teraz jeszcze dojdzie opcja przebarwień słonecznych na twarzy, gdyż zawsze robią mi się, choćbym używała blokerów (używam stale), trochę słońca się pojawi i zaczynają się pytania typu, "byłaś na solarium", albo "chyba jesz dużo marchewki" ;] a nie chodzę na solarium i marchewki jem nie aż tyle ;] A najgorzej, że zawsze opala mnie od razu na twarzy i na dłoniach, potem równam, ale efekt początkowy jest słaby. Choć to w sumie nie jest to ważne, co tam przebarwienia, niech żyje lato i słońce :) :D Będzie dobrze, powrócę jako rumuńska księżniczka ;] I jeszcze miałam coś napisać, ale zapomniałam, aaaaa wiem, o tym, że znam opcję z paćkaniem podkładu i kremu i popieram :D

    • Aga SG/AE+KarE+GE+WE+BaE+FE+RE+SyE/DW 21 Marzec 2017

      Dziewczyny, dobrze ze piszecie! I ja sie ostatnio zastanawialam nad pudrem ryzowym. Dorin, ktory polecasz? Choc nie mam ŚE, moj Alabaster nie znosi efektu tapety, wszelkie ciezkie podklady i warstwy nie wchodza w gre. Najchetniej (ideal do ktorego daze od lat) to zero podkladu tylko krem nawilzajacy (za to podkreslenie oczu na maksa). Poki co jednak taka opcja nie przejdzie. Moja cera jest kaprysna, ale odkad przeszlam na podklad mineralny zaobserwowalam ogromna poprawe, stad tez zainteresowanie ryzowym. Przez lata nie moglam rozpracowac jaki mam odcien cery, wszystkie podklady zbyt pomaranczowe i za cieple, na skorze zaraz ciemnialy. Dopiero diagnoza DW i rządzący Alabaster uswiadomil mi ze moja cera jest oliwkowa w najchlodniejszym mozliwym odcieniu. True match n1 kiedys uzywalam ale dla mnie za ciezki, musze uwazac czy nie ma parafiny w skladzie. Polecam mineralki <3, prawie ich nie widac a jednak ujednolicaja koloryt, ja mam wersje matujaca, ale wiem, ze jest tez rozswietlajaca i moze sie spodobac Swietlistym :) odcieni multum, o ile mnie pamiec nie myli Nibi kiedys pisala, ze sama miesza dwa odcienie co daje odcien idealny. Prosze mnie poprawic jesli pamiec jednak zawiodla ;)

    • Aguś, gdzie zniknęło Twoje piękne zdjęcie? :) Mój puder to taki najzwyklejszy puder Ecocera, ryżowy, jest biały i w prochu, że tak to ujmę, dla mnie jest niezły, więc polecam :) A na dodatek cena jest dość przystępna, gdyż zapłaciłam za niego około 15 zt. Mam nadzieję, że mają wersję prasowaną, gdyż byłby dla mnie świetny :) A polecisz jakieś mineralne, wiem, kiedyś toczył się wątek na ich temat, ale zanim go znajdę, to ojoj :) Może spróbuję z takim minerałem :) Problem mam jedynie z określeniem mojego koloru skóry, ani nie nazwałabym go beżowym, ani różowym, przy osobach o śniadej karnacji jestem dość blada i taka ni to żółta, ni to zielona, może to też jakaś oliwka ;] Zawsze używałam podkładów dopasowujących się do cery (ha ha ha do mojej to mega się dopasowywały) Mój podkład musi być jasny, gdyż ciemnienie nie jest dobre, nie wiem sama. Używałam revlonu, 150 buff czyli dość jasnego i w ostateczności wchodził, ale to była ostateczność osteteczności ;]

    • Aga SG/AE+KarE+GE+WE+BaE+FE+RE+SyE/DW 22 Marzec 2017

      Dorin, awatar chwilowo nieobecny, ale wróci ;) Ryżowy muszę wypróbować koniecznie, prasowany byłby mi ideałem, ale proch też przyjmę, także dzięki za info. Desperacko walczę z niepożądanym błyskiem, także a nuż się sprawdzi. Mineralki polecam z Annabelle Minerals, choc nie mam porównania, bo u mnie się sprawdzają więc nie próbowałam innych. Wybór jest duży, trzy formuły (kryjąca, matująca i rozświetlajaca) a odcienie doslownie do wyboru do koloru. Jest gama golden o oliwkowych tonach, beige o raczej rozowych, natural nie wpada w chyba w żadne szczegolne i jeszcze sunny o typowo żółtych. W kazdej gamie sa odcienie od najjasniejszych po najciemniejsze. Dla mnie idealny jest golden fairest, po lecie golden fair. Oczywiście zanim do tego doszlam zamowilam chyba z 10 roznych probek :D co jest ogromnym plusem, bo probka jest o wiele tańsza, starczala mi na dobre 2 tyg i mozna sobie dowoli mieszać i probowac :D Pamietam, ze maja odcien cream dostepny w kazdej gamie, jest prawie ze bialy. Nie wierzylam, ze cos moze byc dla mnie za jasne a jednak :D Beige i natural dla mnie byly za rozowe a sunny za zolte. Trwałość oceniam na taka sama jak przy innych podkladach, a poprawa stanu skóry bez porównania. Odkad przestawilam sie na minerały 2lata temu to nie wróciłam juz do normalnych podkładów, także bardzo polecam.

    • iwona (G+ŚE+KarE+FE+AE+SyE+KE/Ssd) 22 Marzec 2017

      Ago, a napiszesz jak nakładasz? Miałam kiedyś podejście do Annabelle i jakoś tak się nie zgrałam z nimi. Mam ich pędzel (ten płaski), próbowałam na mokro i na sucho, i zawsze coś mi za bardzo ciastowato wychodziło.
      Normalny podkład nakładam na mokro gąbeczką.

    • Aga SG/AE+KarE+GE+WE+BaE+FE+RE+SyE/DW 23 Marzec 2017

      Iwono, ja rowniez mam ten pedzel, taki jakby sciety. Nakladam na sucho. Przed nalozeniem twarz przecieram tonikiem/plynem micelarnym, ale czekam az wyschnie. Zdarzylo mi sie ze podklad tak jakby mi sie “zwarzyl”, ale prawdopodobnie dlatego ze uzylam go za duzo. Biore doslownie odrobine i jest git. A probowalas zmieszac sobie odrobine podkladu min. z odrobina kremu, taka wlasna wersja bb, i nalozyc gabeczka tak jak lubisz?

    • Aga, bardzo dziękuję za info i cenne wskazówki :) Obadam je koniecznie :) Fajnie, ze są próbki, może akurat jakoś fajnie trafię :D Tych mega jasnych na pewno nie kupię, ale takie jasne w żółci hmm muszę potestować :) Nigdy takich nie używałam, a słyszałam dużo dobrego o podkładach mineralnych :D Może to coś dla mnie! :D

  • Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+SE 13 Marzec 2017

    Kolejny cudny wpis <3 Co prawda, nie mam co liczyć na Świetlisty, nie wyobrażam wyjść do ludu bez podkładu xD tym bardziej, że mam dużo mocnych Ethereali, ale bardzo mile się o nim czyta :)
    Piękna kolorystyka, subtelność, delikatność… I nie dziwię się, że taki Świetlisty również “dopada” mocne kobiety, takie jak Liv Tyler czy Cate Blanchett :)

  • Dorin (G+Świetlisty+...) 13 Marzec 2017

    Czekałam na Świetlisty <3 <3 <3 <3 jest cuudny. Greto cuuuuuuuuuuuuuuuuuuudny :)

    • Dobrze, że już jesteś <3 Smutno tu było bez Ciebie :(

    • Chupa|SD+ŚE+WE+IE+SyE+SE+KE+BaE+KarE+GE+KrE 13 Marzec 2017

      Dorin! Idealny powrót w idealnym dniu świetlistego wpisu. :D

    • Prawda? :D

      Dorin miała strajk oprogramowania. Mam nadzieję, że wszystko jest ok :D

    • Chupa|SD+ŚE+WE+IE+SyE+SE+KE+BaE+KarE+GE+KrE 13 Marzec 2017

      To musiał być jakiś przebłysk intuicji, albo magiczne nawoływanie z sieci.
      Taki szept mówiący “zajrzyj zajrzyj nie pożałujesz”. :D Prawda Dorin?
      Nie ma przypadków. :P Podobno.

    • Dorin (G+Świetlisty+...) 13 Marzec 2017

      Kochane, ja tu wszystko czytam i chce komentować, acz nie mogę ;( komp jeszcze hula, czasem cudem wbiję komentarz… śledzę cały czas i chciałabym Wam duuużo napisać, skomntować stylówki, rozkminki a tu taki cios… Może uda się i z tym.. Eh… Pięknie jest Greto <3 Dziewczyny <3

    • Jag FG/AE+KE+WE+BE+BaE 13 Marzec 2017

      Ja powiem tylko ,że jestem zachwyccona,oglądam i podziwiam i gratuluję wszystkim Świetlistym. :-)

      Greto,
      Cudnie to pokazałaś <3

    • We współpracy z nieocenioną Loth <3 :)

    • Jag FG/AE+KE+WE+BE+BaE 13 Marzec 2017

      Loth,
      Dla Ciebie osobne gratulacje. Fantastyczna robota <3

    • Moderator - lothlorien 13 Marzec 2017

      Ojej, bardzo dziękuję <3

    • Dorin (G+Świetlisty+...) 13 Marzec 2017

      Tak czułam, że Loth maczała paluszki w Świetlistym :) Dziękuję Loth!
      A Kirsten Dunst? Może ma kroplę Świetlistego :)
      Powiem wam moje piękne i złote Dziewczyny, że moja siostra zawsze oglądając filmy z Noami Watts mówiła mi, że mam taki typ urody jak ona właśnie, co mi bardzo schlebiało, gdyż uwielbiam ją, a podobieństwa nigdy się nawet nie doszukiwałam. Może moja kochana siostrzyczka widziała jakiś przebłysk Świetlistego i Syreniego, gdyż łączą nas te Eternalki :) I jeszcze LSm o, tylko ja jestem taki ciemnym :) Jeju próbuję wbić z kolejnym komentarzem hyhyhyhyhyhy :D

    • Moderator - lothlorien 13 Marzec 2017

      Ależ nie ma za co. :D Dorin, super, że jesteś <3

  • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE+KrE+SłowE+FE+WE) 13 Marzec 2017

    Czy Agata Buzek też ma ŚE?

  • Pewnie znowu strzelę kulą w płot – Emilie de Ravin czy posiada świetlisty?

    • la panda 13 Marzec 2017

      i jeszcze jeden strzał Claire Danes :)
      ps przepraszam, że jedno pod drugim nie chce wyjść na upierdliwca

    • la panda 14 Marzec 2017

      Ah super :D

    • Emilie de Ravin posiada Alabastrowy i Wietrzny. To te Ethereale wydelikacają jej urodę.

    • la panda 14 Marzec 2017

      Dziękuję :D chciałam o nią zapytać ale obiecałam że narazie koniec z pytaniami :) Emillie jest dla mnie prześliczna niestety inny kolor włosów niż blond wybitnie jej nie służy. Alabastrowy i wietrzny bardzo fajne połączenie :) jestem fanką :)

    • Piekny ten E:-) a czy Emille de Ravin posiada jeszcze jakies pierwiastki? Na stronach zajmujacych sie analiza kol. wystepuje jako czysta wiosna – ciekawi mnie jaki jest powod tego ciepla widzianego u niej :-) gdyz AE i WE nie sugeruja niczego takiego:-)

    • Iskra (DC, ŚW+WE+IE+KarE/TSu) 18 Marzec 2017

      Zwłaszcza u Claire Danes Świetlisty jest bardzo oczywisty. Dzięki za tą diagnozę, ta aktorka jest super i ma coś mądrego w twarzy :)

  • Moderator - Magda 13 Marzec 2017

    Greto, Loth, piękny wpis!
    Gratuluję :)

  • Droga Greto jeszcze trochę Ci pospamuje i obiecuję dać spokój na jakiś czas :)
    Mam parę pytań. Skoro Clemence Poesy ma ŚE to czy reklama z nią – love story chloe też łapie się w ramy świetlistego? tu wrzucę link nie wiem czy zadziała :/
    https://www.youtube.com/watch?v=rDi5wyHABb4
    Kolejne pytanie też oscyluje w obrębie perfum Chloe, chodzi mi o “Chloe perfume girl” usłyszałam to określenie w perfumerii, właśnie odnośnie urody/aury. Ciekawi mnie jaki to E czy też mieszanka E?

    chloe-parfum-girl
    I ostatnie już pytanie ( obiecuję ) też kampania reklamowa perfum. Tym razem to Narciso Rodriguez for Her. Czy te zdjęcia łapią się w ramy tego cudownego Świetlistego ( czy zupełnie nie czuję tematu :))
    narciso-rodriguez-for-her-l-absolu
    Dziękuję za wcześniejsze odpowiedz i góry za przyszłą odpowiedz. (z którą nie musisz się śpieszyć :) będę cierpliwa :) , że znajdujesz na to czas :) jetem pod wrażeniem )
    Pozdrawiam :D

  • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 14 Marzec 2017

    Piękny ten E. Na pierwszy rzut oka wydaje się taki zwyczajny,
    ale właśnie w tej prostocie i niewinności tkwi wszystko :).
    Myślę, że ludzie wyczuwali w księżnej Dianie ten E, skoro
    nazywaną ją “królową ludzkich serc”.
    Co do wytycznych w makijażu – rozumiem niechęć do podkładów
    i innych mazideł. U mnie latem nie przejdą. Jedynie zimą coś
    nakładam, żeby skórę zabezpieczyć. Ostatnio zauważyłam, że jak
    delikatnie tylko podkreślę oczy i usta, to wyglądam tak, hmm,
    świeżo, trochę niewinnie. Chyba w ten sposób wydobywam
    to Ingenue :).

  • Ania(G+ŚE+WE+IE+SyE+FE+GE/DW) 14 Marzec 2017

    Greto a ja chciałam zapytać o Grace Kelly-czy posiada Świetlisty Ethereal?

    Przepiękne jest czarno-białe zdjęcie Carey Mulligan a kolaże zachwycające. To delikatne światło i kojące ciepło-uwielbiam taką jasność we wnętrzach, szklane lampiony i poranną rosę w promieniach słońca.
    Greto,Lothlorien – dziękuję za cudny wpis.

    U mnie ŚE razem z SyE mają wpływ na delikatność widoczną w aurze. I u mnie podobnie jak u Grety jest niechęć do podkładów, choć pudru transparentnego używam-odrobinę, bo moja cera jest mieszana.Poza tym preferuję delikatny makijaż na co dzień-odrobina pudru, podkreślona dolna linia rzęs i wytuszowane rzęsy. Dodatkowo połyskujący cień, ale tu ju już ukłon w stronę IE. U mnie jest tak,że nie lubię okazałej biżuterii-raczej coś delikatnego albo wcale. Greta doradziła mi delikatne kolczyki-wkrętki i widzę, że ładnie rozświetlają mi twarz.

  • Ania(G+ŚE+WE+IE+SyE+FE+GE/DW 14 Marzec 2017

    Chciałam jeszcze zapytać czy Agnieszka Cegielska posiada ŚE?

  • Lila FG+SyE+WE+GE 14 Marzec 2017

    A Karolina Gruszka przypadkiem nie jest posiadaczką Świetlistego? Jakie ona może mieć E? Bo zastanawiam się, czy w ogóle da się wyglądać jeszcze delikatniej :)
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/05/21/ca/0521ca715fccb23d3ecdfbedd95e85a7.jpg
    Jeszcze mi pasuje do niej Bezkresny. I może Syreni…?

    • iwona (G+KarE+FE+AE+SyE+KE/Ssu) 14 Marzec 2017

      Lilo, natchnęłaś mnie do zadania pytania o to, jak świetlisty objawia się u kobiet 40+. Bo jak wiadomo u dwudziestokilkulatek łatwo o wyraz niewinności czy eteryczności w twarzy.

    • Lila FG+SyE+WE+GE 14 Marzec 2017

      Wprawdzie nie wiemy jeszcze czy Gruszka posiada Świetlisty, ale nastolatką już dawno nie jest :D teraz gra Skłodowską i dalej widać u niej tą delikatność.
      http://thefad.pl/wp-content/uploads/2017/01/Maria-Sk%C5%82odowska-Curie.jpg
      Na niektórych zdjęciach przypomina mi trochę Tildę.

    • Sowa (FG/BaE+IE+RE+WE+KarE+ME) 14 Marzec 2017

      Nie wiem jak ze Świetlistym, ale jestem prawie pewna, że Karolina Gruszka ma Baśniowy :)

    • Lila FG+SyE+WE+GE 14 Marzec 2017

      To ja bym już prędzej obstawiała Różany :D

    • iwona (G+KarE+FE+AE+SyE+KE/Ssu) 14 Marzec 2017

      Wiem Lilo, dlatego napisałam, że mnie natchnęło przy okazji tego akurat zdjęcia. Tilda jest już grubo po 40 a świetlisty jak na dłoni :-) (tyle, że pewnie ona jest ikoną tego ethereala)

    • Ania(G+ŚE+WE+IE+SyE+FE+GE/DW) 15 Marzec 2017

      Lilo też zastanawiam się nad Karoliną Gruszką bo podobnie jak Ty dostrzegam w jej rysach łagodność i Innocent-a jesteśmy w podobnym wieku.
      Z pierwiastkiem Innocent jest tak,że mają go 3 Ethereale:Księżycowy,Syreni i Świetlisty-przy czym jak pisze Greta obecność Ethereali z tym samym pierwiastkiem(Innocent,Ingenue,Noble) nie powoduje,że jest on na wyższym poziomie i ja nie mam podwójnej ilości Innocent z ŚE i SyE.Może łatwiej dostrzec go w aurze,ale to już moje przypuszczenia.Takie niuanse w naszej aurze to tylko Greta potrafi dostrzec.

  • Yen SG/KarE+GE+WE+BaE+KryE+SyE+IE+ME+EE/DW 18 Marzec 2017

    Tak jak napisała Chupa- ze Świetlistych kolaży naprawdę emanuje ciepło i wszystko co dobre :) o ile wiem, że różne ludzie mają podejścia do innych E, niektóre się podobają, niektóre nie- o tyle nie umiem sobie wyobrazić, że kogoś mógłby oddychać klimat ŚE :)
    Co do niechęci do tapetowania się, to chyba ni jest związane tylko i wyłącznie ze ŚE? Ja korektora i lekkiego podkładu używam z konieczności (niestety jestem w wieku w którym cera nie chce współpracować), a unikam wszelkich pudrów, strobingu, konturowania i wszytskich kosmetyków wagi ciężkiej które zamieniają twarz w maskę :D

  • Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+SE 18 Marzec 2017

    Teraz wpadłam na takową rozkminę… Czy mężczyźni mogą mieć Świetlisty? Bo póki co, jeszcze nie trafiliśmy na aktora/muzyka/celebrytę, który ma ten Ethereal :)

    • Chupa|SD+ŚE+WE+IE+SyE+SE+KE+BaE+KarE+GE+KrE 18 Marzec 2017

      Pozwól Avarati, że zadam swoje pytanie pod Tobą.

      Kiedyś tam, wieki temu, było mówione, że Świetlisty może “miniaturyzować”. Czy to dalej aktualne?

    • AgnieszkaM(G/KryE+IE+KE 18 Marzec 2017

      A czy w ogóle są E tylko żeńskie? Czy może mężczyźni mają inne nieco, jak i typy?

    • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE+KrE+SłowE+FE+WE) 18 Marzec 2017

      Czy jakieś jeszcze Ethereale mogą wpływać na sylwetkę w obrębie typu?

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME/TA 18 Marzec 2017

      W przypadku Jennifer Lawrence to chyba tak nie działa ;) Moim zdaniem ma mocną budowę. Nie widzę zdrobnienia :) To samo z księżną Dianą. Chyba grupy Natural nic nie da rady zmniejszyć :D

    • Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+SE 18 Marzec 2017

      Eryko, z tego, co wiem, to mocny Wietrzny wpływa na szczupłość osoby go posiadającej (chociaż nie należę do kategorii chudzin przez moją Naturalowość) :)

    • Niektóre Ethereale mogą wpływać na sylwetkę, ale nie jest to stała reguła. Np. Wietrzny może łączyć się z bardzo szczupłą, smukłą, chłopięcą sylwetką, ale nie każda kobieta z WE będzie takową miała.

    • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE+KrE+SłowE+FE+WE) 18 Marzec 2017

      Okej, czyli głównie WE i ŚE. Czyli raczej mnie to nie dotyczy :D

    • A na czym polega to “miniaturyzowanie” przez ŚE? ;)

    • Iskra (DC, ŚW+WE+IE+KarE/TSu) 20 Marzec 2017

      Nie wiem czy to dobry przykład ale ja mam miniaturowe dłonie :D. Mam 167cm wzrostu i szczupłe dłonie mniejsze od dłoni prawie wszystkich moich koleżanek, nawet tych niewysokich. Noszę pierścionki w rozmiarze 8, które są tak małe, że rzadko występują w sklepach stacjonarnych. Poza tym mam małą głowę – tego też nie widać na pierwszy rzut oka – wychodzi to dopiero przy przymierzaniu kapeluszy czy kasków, wszystkie najmniejsze damskie rozmiary nakryć glowy wciąż są na mnie trochę za duże. Czy jest to kapelusz z H&M czy kask rowerowy. Stopy za to mam normalnej wielkości (37-38) – to dobrze bo mniejsze byłyby niestabilne ;)

    • Chupa|SD+ŚE+WE+IE+SyE+SE+KE+BaE+KarE+GE+KrE 20 Marzec 2017

      A ja to widzę tak. Na swoim przykładzie. Mam 168, a to znaczy że jestem gdzieś przy dolnej granicy wzrostu mojego typu. Jest duża szansa, że gdyby wziąć losową SD i mnie, postawić nas obok siebie to wyglądałabym przy niej jak mikrus. :D Dłonie też mam szczupłe jak Iskra (ale to już zwalam na ogólną patykowatość), głowę nie za dużą, może nie w obwodzie, tu jest akurat w miarę standardowa, za to większość słuchawek nausznych jest dla mnie za wielka.
      Stopy mam niby normalne, ale skrajnie szczupłe. W sklepie z butami to jestem jak Kopciuszek. Szukam dobrej wróżki. :P
      Poza tym dziewczyny się gdzieś kiedyś wypowiadały, że wyglądam na drobną,, wyższą niż w rzeczywistości, ale drobną. Na ile to prawda na ile kwestia zdjęcia to nie wiem. :)

    • iwona (G+ŚE+KarE+FE+AE+SyE+KE/Ssd) 20 Marzec 2017

      Z wielkością dłoni, palców i głowy mam to samo co Iskra, plus mam bardzo wąskie nadgarstki oraz wszystkie okulary są na mnie za szerokie. Mam też małą stopę (36), przy wzroście 163 cm.

    • j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 20 Marzec 2017

      Avarati, co do pytania o ŚE u mężczyzn, to ja się ostatnio zastanawiam czy mój mąż go przypadkiem nie ma :) Może to być ewentualnie SE, ale z dodatkowym Innocentem skądś. No i jego kolorystyka robi wrażenie głównie jasności, mimo tego, że technicznie jest raczej ciepłą wiosną albo nawet ciepłą jesienią (w błękitach jasnej wiosny wygląda koszmarnie).

    • Chupa|SD+ŚE+WE+IE+SyE+SE+KE+BaE+KarE+GE+KrE 20 Marzec 2017

      Iwono! Jakżebym mogła o tym zapomnieć! A jakże. Nadgarstki i okulary. Za wielkie odstające gdzieś na wysokości kącik oka/skroń okulary to zmora.

    • marzi G 20 Marzec 2017

      U mnie Świetlisty wpływa tak samo. Bardzo delikatna budowa, małe szczupłe stopy i dłonie, nadgarstki, mała głowa, małe kolana :D. Generalnie miniaturowa dziewczyna.

    • Chupa|SD+ŚE+WE+IE+SyE+SE+KE+BaE+KarE+GE+KrE 20 Marzec 2017

      Hah. XD Kolana mam akurat spore. Tak mi się wydaje przynajmniej. Kompleks kolana taki trochę. Ale myślę, że to mnie nie wyklucza z tego grona co? :D

      Rety, dziś poczułam się jak naczelny spamer.

    • Arwena (DC+IE+RE+FE+GE+SE+BE+ME/TSp) 20 Marzec 2017

      Ciekawe, co jeszcze może zdrabniać. Ja mam 175 cm, ważę 66 kg, a wszyscy dają mi dobre 10 mniej, rónież wzrostu po mnie nie widać (mimo długich kończyn). Głowa mała – absolutnie nie mogę mieć włosów związanych, bo jest tragedia po prostu. Stopa 38 więc jak na mój wzrost też nie za wielka, nadgarstki kiedyś mierzyłam jak była tu dyskusja i wyszło na to, ze mam jedne z najwęższych. mam też maleńki biust, ale to się pewnie nie liczy :)

    • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE+KrE+SłowE+FE+WE) 20 Marzec 2017

      DC chyba po prostu są z natury drobne :)

    • A ja dziewczyny, nie jestem zbyt wysoka, ale nie czuję się nie wiadomo jak drobna. Bardzo często spotykam drobniutkie Gaminki i przy nich czuję się duża. Głowa zawsze wydawała mi się duża, dłonie raczej normalne do mojego wzrostu, stopy podobnie. Jestem drobna w klatce i to może powodować odbierane jako drobniejszą, gdyż niektórzy tak mnie odbierają, nie wiem sama już :) Wietrzny także wysmukla, tak mi się wydaje :)

    • Ech, ja co prawda jestem drobna i przykuwam uwagę “małością”, ale niestety zwężonych rąk, stóp i nadgarstwów nie mam, choć zawsze chciałam. :D Są drobne, ale romantycznie “szersze”. ;) Głowę mam raczej większą, niż mniejszą w proporcji do rozmiaru ciała (156 cm wzrostu), ale podziwiam małe główki. :D Jeśli Ethereale mogą nieco wpływać na rozmiar, szczupłość i “optyczny” odbiór sylwetki, to ciekawi mnie który z nich nadaje takich proporcji, jak głowa większa w stosunku do reszty ciała – stawiam, że to coś z Innocentem, bo taka budowa jest charakterystyczna dla młodych stworzeń. :D Może KE?

    • Iwono, jesteśmy tego samego wzrostu i nosimy ten sam rozmiar buta. :) Najlepsze, że kiedy pierwszy raz rozwiązywałam test Kibbe zaznaczyłam, że mam duże stopy. :D Po prostu mam tak cienkie piszczele i tak chude łydki, że moje stopy w relacji za nic nie wydają się małe. Nigdy bym też nie powiedziała, że moja głowa jest mała, mam zupełnie niedzisiejsze proporcje: talia tak cienka, że jeszcze chwila i zacznie się wydawać węższa od twarzy. ;)

      Saro, taka sylwetka jest chyba częsta u R i TR, między innymi dlatego te osoby potrafią się wydawać niższe niż są, ale jaki E miałby za to odpowiadać to nie wiem. Najprędzej chyba Baśniowy? Proporcje w Tinkerbell. :)

  • dziewczyny a czy można być iskrzącym i świetlistym jednocześnie?

    • Chupa|SD+ŚE+WE+IE+SyE+SE+KE+BaE+KarE+GE+KrE 22 Marzec 2017

      Jasne! Mamy tutaj nawet takie. ;)

    • Bookini 22 Marzec 2017

      Chupa i Iskra w podpisach mają te oba E.

    • iwona (G+ŚE+KarE+FE+AE+SyE+KE/Ssd) 22 Marzec 2017

      Nasza Iskra ma taką konfigurację.

    • j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 22 Marzec 2017

      A mnie ciekawi, czy można mieć ŚE nie na pierwszym miejscu? :)

    • Iskra (DC, ŚW+WE+IE+KarE/TSu) 22 Marzec 2017

      Otóż to! To miło dziewczyny, że mnie wymieniłyście, dzięki za pamięć :)))
      Z tego co rozumiem Świetlisty zawsze jest pierwszy, w każdym razie Greta jasno mi o tym pisała w kontekście mojej analizy. Świetlisty ma otaczać swoją aurą (poświatą?) wszystkie posostałe Etherale i ogólnie typ bazowy. Brzmi to super :) natomiast zapewniam, że nie świecę w ciemnościach :D

    • Ania D. 22 Marzec 2017

      dzięki za odpowiedz :) jestem zdiagnozowaną gaminką i jasnym latem i tak mi się wydaje, że właśnie do tego iskrząca, świetlista i francuska (uwielbiam paski)

    • Chupa|SD+ŚE+WE+IE+SyE+SE+KE+BaE+KarE+GE+KrE 22 Marzec 2017

      Dokładnie. O ile nic się nie zmieniło to Świetlisty miał być zawsze z przodu. :D

  • Jak myślicie, czy Zara Larsson ma ŚE?
    https://www.youtube.com/watch?v=q38ipCttuig

  • Odpowiedz na „Iskra (DC, ŚW+WE+IE+KarE/TSu)Anuluj pisanie odpowiedzi

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *