RÓŻANY
ETHEREAL

telefon 1234567890

RÓŻANY ETHEREAL

ENGLISH VERSION

 

Różany Ethereal (RE)
Rose Ethereal

Zmysłowy, kokieteryjny.

 
rozany_rose_ethereal_kolaz_maly

 

Yin
Ingenue

Styl Różanego Ethereala jest najbliższy stylowi Soft Gamine. Najważniejsze są tu wszystkie odcienie różu. Czerń pojawia się jako drugi, dodatkowy kolor.

Elementy ozdobne to przede wszystkim desenie kwiatowe, kokardy oraz groszki.

Różany Ethereal jest związany z wysokim poziomem atrakcyjności. Jego moc jest uzależniona od całości konfiguracji.

 


 

MUZYKA

 
Roy Orbison – Pretty Woman 

Aqua – Barbie Girl



 

POKAZY MODY ORAZ KAMPANIE REKLAMOWE

 
Bored, Blonde, Bombshell by Ellen von Unwerth

Dior Addict Eau Délice

Snow Beauty for Marie Claire China

Ellen von Unwerth Photographs Kylie Minogue

 
POWRÓT DO GŁÓWNEGO WPISU

Komentarze do wpisu “RÓŻANY ETHEREAL”

  • a esencje kolorystyczne dla Ethereala Rozanego i Alabastrowego jakie moga wystepowac? bo w innych Etherealach sa podane przyklady a w tych nie ma.

    • Moderator - lothlorien (SC+GE+IE+WE+KrólE+KE) 25 Styczeń 2017

      Każdy Ethereal ma podane właściwe mu kolory.

  • O, moje perfumy tu są :D Addict Diora. Tylko, że ja posiadam EDT, nie eau delice. Sam spot bardzo lubię, ma genialną energię :)

    • Espena (C+GE+SłowE+IE+BaE+KarE) 25 Styczeń 2017

      Też lubię Addicta, ale tego granatowego. Jak myślisz, dla którego
      E będzie, dla Karmazynowego? :)

    • Yen SG/DW 25 Styczeń 2017

      Granatowy jest strasznie ostry, pachnie wręcz męsko na mnie. Powiedziałabym, że dla czegoś bardziej yangowego niż karmazyn :D Bo to nie jest taki yin/yang jaki mamy w karmazynowym Decadence Diora (ostrzę na niego już pazurki, hihi), to jest po prostu yang. Tak ja go odbieram, może na Tobie pachnie bardziej kobieco :)
      Ja mam żółty, jest yinowy, grzeczny i delikatny :D

    • Espena (C+GE+SłowE+IE+BaE+KarE) 25 Styczeń 2017

      Na mnie pachnie bardzo kobieco, taką mocną wanilią oraz liliami.
      Z tym, że wanilia ma tak dłuuuuugi ogon. Piękny jest <3.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE/TA 25 Styczeń 2017

      O matko, Addict Eau Delice nie znoszę! Jest tak słodki dla mnie i nie chce wyparować!
      Mogę się z kimś zamienić :)
      Addict 2 to taki zwyklak. Nie przeszkadza mi, ale nie żeby mi się podobał.

  • pimkiem (C/LSp) 25 Styczeń 2017

    Już mam nowy typ dla tego ethereala-Adriana Grande.
    Pierwsza przyszła mi na myśl. :)

    • Eryka (R) 25 Styczeń 2017

      A mnie się ten Ethereal kojarzy z Marilyn Monroe, ale nie wiem, na ile trafnie :)

    • pimkiem (C/LSp) 25 Styczeń 2017

      Mi trochę też, zwłaszcza po tym filmiku Blonde, bored… Ciekawe jak teraz stoją u niej E, to samo ciekawi mnie, czy Vivien dalej jest TR.

  • Róż i czerń – połączenie, którego na co dzień nie doceniam, a które podkręca moją aurę. ;)

  • Od wczoraj wieczorem myślę niemal wyłącznie o Etherealach☺ Coś mi się nieśmiało wydaje, że mogę mieć właśnie ten, ale pewna nie jestem…

  • Czy małe pieski ozdobione kokardkami, noszone w torebkach, to atrybut RE? :P Kiedyś koleżanka mi powiedziała, że pasowałby do mnie buldożek francuski z kokardką. Bardzo mnie tym uraziła, mimo że lubię buldożki za charakter i temperament.

  • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE/TA 26 Styczeń 2017

    Jestem przeciwieństwem tego Ethereala :D

    • iwona (G+KarE+AE+BaE+SyE+KE/Ssu) 27 Styczeń 2017

      Eufrozyno, już dawno miałam Ci powiedzieć, że wyglądasz zjawiskowo. To zdjęcie jest magiczne.

    • Avarati FG+KrE+WE+BE+SE 27 Styczeń 2017

      Eufrozyno, piona! Ja nie mam ani jednej różowej rzeczy (no dobrze, mam głębokoróżowy materiał w kwiaty, i aż serce mi kraje, jak na niego patrzę, bo jest obłędnie piękny!), zawsze mnie wkurzało, jak mi ludzie mówią, że jestem za mało słodka albo że powinnam się bardziej ubierać dziewczęco. No i unikam grzywki!

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE/TA 27 Styczeń 2017

      Iwono, dziękuję, jest mi ogromnie miło :) Rumienię się, czytając Twoje słowa :) (To pewnie cecha KE).

      Avarati, Ty też tak masz, więc może to ma jakiś związek z KrE? Pozostałe Twoje E też są anty-różowe. Ja mam kilka koralowych rzeczy, cera wygląda w nich nieźle, podkreślają naturalne rumieńce, ale na zdjęciach widzę, że to nie to, zbyt jasno i przede wszystkim zbyt słodko i dziewczęco. Typowego różu nigdy nie lubiłam, tak samo jak landrynkowych zapachów, robienia słodkich minek itp. :D Greta też mi odradziła grzywkę i bardzo dobrze, bo nosiłam i zapuszczałam na przemian. Niektórzy ludzie są dziwni, w jakim celu “niesłodką” osobę na siłę osładzać i ubierać w dziewczęce stroje?! To jest ostatnia rzecz jakiej potrzebujesz.
      Piona! :D

    • Eloise (DC) 27 Styczeń 2017

      Ja również jestem przeciwieństwem RE :-) Chociaż owszem, podoba mi się na osobach, którym pasuje, a wbrew pozorom nie ma ich chyba zbyt wiele, nie jest to raczej pierwiastek występujący obficie w naturze, jakoś tak pejoratywnie się kojarzy, takie mam przemyślenia.

    • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE) 27 Styczeń 2017

      Różany jest najwspanialszym Etherealem z nowych, ja go chcę :D Wspaniały Baśniowy się tu nie liczy, bo o nim wiem od paru tygodni ;)

    • To jest Ethereal, który mnie początkowo nie zaciekawił, nie zaintrygował, ale jakoś co chwila do niego wracam i coraz bardziej mnie wkręca. Zmyliły mnie te wszystkie odcienie różu, bo ja mogę nosić jedynie koralowy przy twarzy i pudrowy w dolnych częściach garderoby. I wiśniowy w dodatkach torebko-paskowych.
      Czekam niecierpliwie na werdykt Grety, ale nie ukrywam, że ten Ethereal to byłoby wyzwanie, którego chętnie bym się podjęła. No i już mam pomysły na łączenie go z Alabastrowym ;))

    • Eryko, do mnie też trafia ten E. :) Wyjątkowo też podoba mi się klip z kampanii Snow Beauty.

    • Brigitte Bardot – Alabastrowy + Baśniowy + Bezkresny + Słowiański +Iskrzący

    • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE) 27 Styczeń 2017

      Na pewno Bezkresny ;)

    • Maja Dc, Ae, We, Ke 28 Styczeń 2017

      Cos w tym napewno jest: mi sie kojarzy z nordycka Pocahontas:-)

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE/TA 31 Styczeń 2017

      Dziękuję za odpowiedź :) Może połączenie SN z AE, BaE oraz Ingenue mnie zmyliły :)

      Jaki typ bazowy ma Lara Stone? Tak bardzo podoba mi się jej uroda :)

    • Figura Lary Stone podchodzi mi pod SN. Ma spory biust, a jej ramiona nie są tak mocne jak w typach N i FN.

      Prócz Bezkresnego posiada jeszcze Księżycowy, Słoneczny i Karmazynowy. Btw to jej wielowymiarowa uroda sprawia, że jest wziętą modelką.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE/TA 31 Styczeń 2017

      Z twarzy pasowała mi do FN, z figury do SN albo do innych typów z grupy N. Słoneczny u niej widziałam, tak samo Noble. Wygląda jak królowa Wikingów :) Na Księżycowy nigdy bym nie wpadła. Niektóre to mają mistrzowskie geny :D

    • Espena (C+GE+SłowE+IE+BaE+KarE) 1 Luty 2017

      Mnie się Lara Stone zawsze z BB kojarzyła :P. W sumie jeśli
      mają ten sam typ bazowy, to nie dziwota. A jednak E zupełnie inne.

    • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE+KrE+SłowE) 1 Luty 2017

      Mnie z Ashley Smith (czy może Ashley Smith z Larą). Też fantastyczny typ urody :)

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE/TA 1 Luty 2017

      Naprawdę z BB? Dla mnie z twarzy na niektórych zdjęciach jest mieszanką Joanny Kulig, odrobiny Jessiki Chastain i kogoś jeszcze, takiego bardziej yangowego i nordyckiego – mam na myśli szczególnie te jej charakterystyczne łuki nadoczodołowe ;) Z BB też może ma jakiś odłamek wspólny (ten Bezkresny) :)

      Holenderskie model są piękne! Lara Stone, Karen Mulder, Doutzen Kroes…

  • Łasica (FN) 2 Luty 2017

    to chyba różany krył się za moim ingenue:)

  • Katarzyna (DC+SSd) 7 Luty 2017

    Ja też mam dziwne ciągoty do różanych motywów. Jakiś czas temu miałam piękną ołówkową sukienkę ecru z wzorem dużych angielskich róż, uwielbiałam ją. W poprzednim mieszkaniu mieliśmy różową sypialnię :-) z białymi meblami, różaną pościelą, ale mąż zastrajkował i przemalował ściany na kakao i zażądał pościeli w innym kolorze. :-) Ale i tak tęsknię do motywów angielskich róż. No i lubię różę w perfumach.

  • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 9 Luty 2017

    Mnie się dzisiaj śniło, że okazało się, że mam Różany E i mogłam nosić
    motywy róż. Tak więc zrobiłam sobie wianek z róży i nosiłam :D.

  • Spodobała mi się piosenka z reklamy Diora i znalazłam oryginał:
    https://www.youtube.com/watch?v=bqok3-Q_1lk

    Iskrzący + Różany? :P :D

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 3 Marzec 2017

      Mnie się kojarzy Różano-Słowiańsko z przewagą tego pierwszego :).

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME/TA 4 Marzec 2017

      Moim zdaniem bardzo Różane :) Ten wianek nie kojarzy mi się Słowiańsko. Przecież to różowe róże :) No i cała stylizacja niezbyt SłowE.

  • Jak Różany wpływa na rysy/odbiór twarzy? Ja to odbieram trochę tak, że jak się patrzy na różaną osobę, to wzrok zatrzymuje się na jej oczach i ustach, nakładka etherealowa jakoś je uwydatnia. ;)

    • Charakterystyczne twarze Różanego znajdziesz w kolażach. Np. Jessica Alba ma bardzo różaną urodę.

    • Duże oczy, które aż się proszą o doprawienie rzęs i kreskę – checked. Wypukłe usta, które zawsze wyglądają tak, jakby były pomalowane – również odhaczam. :) Zarówno Jessica jak i inne Różane celebrytki wyglądają pięknie bez makijażu, trochę tak, jakby naturalnie miały podkreślone, to co najbardziej atrakcyjne – usta i oczy. ;)

    • AgnieszkaM(G/SSu) 8 Marzec 2017

      Mnie się kojarzy ze słodyczą. I stąd mam pytanie: czy Filip Bobek (C o ile kojarzę) ma różany?

    • Hm, u Filipa Bobka RE za bardzo nie widzę. Nie znam się tak na panach, ale z tego co widziałam na pintereście Grety, wydaje mi się, że między kobietami, a mężczyznami jest więcej etherealowych podobieństw, niż przy typach Kibbe. I nadal uparcie obstawiam, że głównym reprezentantem tego E jest Justin Bieber.
      http://img.usmagazine.com/social/justin-bieber-zoom-04b2591a-ffa1-4a8e-a4bf-50d03a59e826.jpg

    • Saro nawet kiedys sie o niego (JB) w tym kontekscie pytalam – zrobilam nawet lekki research – ma fotki w rozu, nawet w rozu i czerni i mysle ze to do niego pasuje:-)

    • Różany facet to taki słodziak z dużymi ustami i długimi rzęsami, a Bieber przecież taki jest. Wystarczy nawet porównać jego wygląd z różaną urodą u kobiet. Wszyscy musimy się z tym pogodzić. :D Po prostu nie widzę lepszego kandydata na ikonę Różanego. ;)

  • Marietta (C+SłowE+KryE+SyrE/TSu) 31 Marzec 2017

    Moje propozycje perfum pod różany ethereal:

    świeże, dziewczęce, delikatne różyczki na piękny dzień: Roses de Chloe, Trussardi – Delicate Rose, Jil Sander – Everose, Salvatore Ferregamo – Incanto Bloom, Miss Dioe edt 2013, różyczki Stelli McCartney

    Na wieczór (jako odzwierciedlenie różu z czernią) pasowałyby mocniejsze róże w kombinacji z paczulą lub oudem. Na pewno Midnight Poison Diora i Lady Vengeance Juliette Has a Gun

    Mnie w tym etherealu podoba się kolor różowy, motywy kwiatów i oczywiście perfumy.

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 31 Marzec 2017

      Ja bym jeszcze dopisała w temacie róż :)
      dla posiadaczki Różany + Karmazynowy – “Madness” Choparda,
      taka ostra róża.
      Różany + Słoneczny albo Kryształowy – “Chic” Carolina Herrera

    • Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+SE 2 Kwiecień 2017

      Marietta, bardzo fajny zestaw, lecz ja bym tutaj oudu nie mieszała. Po pierwsze, jest on bardzo mocny i kontrowersyjny, ja widzę połącznie oudu i róży w Królewskim czy Mahoniowym. Ile ja się nasłuchałam, jaki to okropny zapach (mówię tu o przewspaniałej, małej próbce Oud Royal Armani Prive).
      Jeśli chodzi o Różany, to ja bym dosłownie go nie interpretowała. Chodzi przede wszystkim o słodkość, kokieteryjność i ciężar gatunkowy :)
      Moja propozycja na wieczór to Guerlain – La Petite Robe Noir – zarówno buteleczka, jak i sam zapach są bardzo Różane (może sa nieco Baśniowe) :)
      Co prawda jest on określany jako owocowo-waniliowo-orientalny zapach, ale głównie działają tutaj wiśnia, jagody, wanilia i lukrecja, baza robi się nieco przydymiona (dodatek czerni). Są one genialne, ale czułam, że nie są one dla mnie i nie pomyliłam się :) Ale widzę je dla Klary :)
      https://www.e-glamour.pl/pol_pl_Guerlain-la-petite-robe-noire-50ml-W-Woda-perfumowana-Tester-48024_1.jpg

    • Marietta (C+SłowE+KryE+SyrE/Tsu) 2 Kwiecień 2017

      Masz rację, zagalopowałam się z tym oudem (ta czerń mnie poniosła, a przecież różany to nadal dziewczęcość, zalotność itp.) :)

    • Klara (SG + BaE, RE, FE, IE, KarE) 3 Kwiecień 2017

      Avarati, Guerlaina muszę znowu powąchać, bo kiedyś już go sprawdzałam w drogerii i nie zrobił wrażenia, ale może niesłusznie? Ogólnie rzecz biorąc różane perfumy bardzo lubię i noszę chętnie. Moja prywatna lista:
      “Moment de Bonheur” Yves Rocher to bardzo przyjemna i prosta róża, taka niezobowiązująca na wiosenne i letnie dni. Codzienna. Dostałam w prezencie i bardzo mi podpasowała.
      Ostatnio próbuję “Calypso” Pigueta i po raz pierwszy w życiu usłyszałam przy powitaniu z koleżanką sakramentalne “ładnie pachniesz”, co przypieczętowało moje upodobanie do tego zapachu. To jest taka ciepła róża z zamszem. Pycha.
      “Pani Walewska Noir” są uroczo retro różane, trochę babciowe. Raczej na wieczór, bo z piżmem.
      “La Fille de Berlin” Lutensa są fajne, taka soczysta róża z jakąś opowieścią… Tylko mnie po nich nadgarstek swędział, cholerka, więc chyba nie dam Serge’owi zarobić :P.

  • Pamiętam, że kiedyś był taki wątek odnośnie muszek u mężczyzn i, że niektórym nie pasują tradycyjne krawaty tylko właśnie muchy czy to sprawka Ingenue? RE i IE go posiadają hmm..

    • Ines SN+RE+KryE+SyE+WE+EE+BE 10 Kwiecień 2017

      Lisku odpowiedzi na pytanie nie znam, ale jakie śliczne masz zdjecie:)Jakie masz ethereale?Jestem bardzo ciekawa.pamietam, że pisałaś że jesteś przed diagnozą zdaje się.Przypominasz mi Angelinę Jolie kiedy była młodsza.

  • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 11 Kwiecień 2017

    Różany E w malarstwie.

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/0e/Fran%C3%A7ois-Ykens-001.jpg

    Frans Ykens “Bukiet kwiatów w szklanej wazie”

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 12 Kwiecień 2017

      O, ładny. On już bezpośrednio nawiązuje do stylistyki Różanego E :).
      A tak w temacie malarstwa, to miałam ogromny problem z obrazem,
      bo większość różowych, to niezłe kiczory :P.

    • Różany jest trudny, bo to jest jednak kierunek SG nie R. Ma w sobie jakąś taką pikanterię. Większość obrazów, które przychodzą mi do głowy w tematyce róż i różu jest na różany zbyt zwiewna, nie dość konkretna. :)

    • Na myśl o różanym przychodzą mi takie przymiotniki jak “bouncy”, “bubbly” albo “dainty”. Róże z RE chyba powinny być bardziej “graficzne”, a rzeczywiście jest jakaś tendencja, która sprawia, że się malarsko rozmywa i przybliża do aury Romatic. A jeśli chodzi o malarstwo olejne, to myślę, że rododendrony – zwane też różanecznikami – zagarniają sobie RE. :D
      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/7a/0d/54/7a0d54eaab2fff29cacfc32aa30f0e8c.jpg – jest yin, jest pewna pikanteria i konkretność, jest róż i czerń. Wiekszość obrazów, które uwieczniają rododendrony przestrzegają tych zasad. W naturze rododendrony też na ogół to róż połączony z zielenią tak ciemną i zacienioną, że prawie czarną.

  • Klara (SG + BaE, RE, FE, IE, KarE) 13 Kwiecień 2017

    Ja bym rzekła, że może Mucha!
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/0f/03/86/0f0386991bfbc1ca38effe6754e798e5.jpg
    Jest, lekkość i świeżość, jest grafizm, jest też szczypta czegoś ostrzejszego, zwłaszcza jeśli się przyjrzeć twarzy modelki – tam niewinnego uśmiechu i rozmaślonych oczu próżno szukać :).
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/cc/6b/c4/cc6bc49f66ba8b9039e6335daa002262.jpg

    • Iskra (DC, ŚW+WE+IE+KarE/TSu) 13 Kwiecień 2017

      Dobry przykład Różango! Podoba mi się taka interpretacja

    • Hej :) , też bardzo podoba mi się Twoja interpretacja :) taki Różany E z przyjemnością bym przygarnęła :)

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 13 Kwiecień 2017

      Tak, jest róż u Muchy, ale brakuje tej czerni, z którą można
      łączyć różowy. Teraz już wiem, dlaczego od razu nie pomyślałam
      o nim w temacie różanego :P. Mimo wszystko, najbardziej mnie
      kolorystyka (jak malarkę kolorystkę) inspirowała.

    • pimkiem (C/ŚE+KryE+KE+SłowE+WE/LSp) 13 Kwiecień 2017

      Podoba mi się ta Mucha. :) Słowiański chyba nie ma tak daleko do Różanego.

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 13 Kwiecień 2017

      Mucha stworzył kiedyś Epopeję Słowiańską, która jest przepięknym
      i ogromnym pod względem rozmiarów dziełem :). Widać, że różne E
      się u niego przewijały.

      Poniżej jeden z obrazów cyklu Epopeja Słowiańska.

      http://bialczynski.pl/wp-content/uploads/2009/11/am-slawienie-swiatowita-dobre_alphonse_vienna_09_12.jpg

  • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 7 Maj 2017

    Czy Emma Stone posiada Różany E?
    Zauważyłam, że ładnie jej w różowym kolorze.

  • Jak może wyglądać suknia ślubna z różanym etherealem, czy tylko w pudrowym, rozbielonym różu? Pytam bo kilkanaście lat temu miałam białą, która przy ramieniu i na dole miała upinane białe, delikatne róże, identyczną miałam wpiętą we włosy i przy ozdobie na szyi :P Nie żebym jakoś specjalnie lubiła różowy i róże…

  • Lian (SC+FE+KE+RE+KryszE) 21 Sierpień 2017

    znamy jakiegoś naturala z najmocniejszym różanym?

    • Cass (FN+SyE+SE+BE+WE+ME+RE) 21 Sierpień 2017

      Znamy Softnaturalkę :) Laetitia Casta. Uwielbiam różane twarze :D

      U siebie go nie niestety nie widzę :P ale “mój” różany to chyba przede wszystkim pudrowy i pastelowy róż, zapachy (miss Dior <3) i kwiatowe desenie :)

    • Ines SN+RE+KryE+SyE+WE+EE+BE 23 Sierpień 2017

      Zgłaszam się jako różana SN;)

  • Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+BE+SE+KE 28 Sierpień 2017

    https://www.youtube.com/watch?time_continue=15&v=wafe6kDBb6c

    Niby nie znam się na Różanym, ale czy ten klip będzie Różany? Ponoć zapach jest rewelacyjny i na wysokim poziomie, piękne białe kwiaty :)

    • Cass (FN / SyE+SE+BE+WE+ME+RE) 8 Wrzesień 2017

      Daleko mi do eksperta i Różany jest u mnie na szarym końcu, ale ten klip totalnie wpisuje się w moją estetykę! Te kwiaty (ach, jakie piękne kwiaty!), woda, kolory i światło! <3!! Aż chyba wybiorę się do perfumerii zapoznać się z tym zapachem :o
      Etheralowo w moim odczuciu faktycznie najbliżej mu do Różanego i może wkradła się nawet odrobina Syreniego (?), te ostatnie "wodne" ujęcia są zachwycające. Jestem oczarowana, dzięki Avarati <3

    • Avarati FG KrE+WE+ME+KarE+BE+SE+KE 9 Wrzesień 2017

      Cass, cieszę się, że udało mi się trafić z klipem, bo jednak Różanego nie czuję w ogóle. Ale nie ukrywam, że zachwycają mnie jego motywy kwiatowe. ;)

      Zawsze można zaznaczyć swoje Ethereale także zapachami :) Co do Gucci Bloom to nie mam pojęcia, musiałabym je powąchać.

    • Kat N / WE+SE+BE=Ang / TSu 10 Wrzesień 2017

      Ja tu widzę Różany + Bezkresny – kolory są raczej miękkie i lekko przygaszone, a całość niesie takie uczucie swobody. No i Różany jest ładny, ale jakoś nie mój, a ten klimat mi się bardzo podoba ;)

  • Ines SN+RE+KryE+SyE+WE+EE+BE 2 Wrzesień 2017

    Hej dziewczyny. Opaska z różami z h&m (mozecie wpisac w google i dać grafike,jest ich pelno na necie,cos nie mogę linku zamiescić)to będzie rózany, slowianski czy kryształ??Istotniejsza jest wielkość tych kwiatków czy kolor?nie mogę tego rozgryźć.

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 10 Wrzesień 2017

      Mnie się wyświetla taka z dużymi kwiatami, bardzo ładna :D.
      Kojarzy się Słowiańsko, bo taki wianek, z drugiej strony Różanie też.
      Bo kolor i kształt. Ale nie wiem, czy to ta :).

  • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 23 Październik 2017

    Aż się tutaj musiałam odezwać z radości, że jednak mam w bazie
    ten Różany E, do którego mnie tak ciągnęło :D. Można powiedzieć,
    że go sobie wyśniłam (wpis z 9 lutego :D), w tym śnie właśnie tak
    Słowiańsko te róże ogarnęłam :). I tak mam zamiar robić.

    • Eryka (R+AE+BaE+KarE+KrE+FE) 23 Październik 2017

      Ja to samo, wymarzony Różany w bazie :D w pełen Różany nie pójdę, ale choćby jeden dozwolony element w stroju poprawia mi humor.

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 23 Październik 2017

      Pamiętam, że w Krakowie coś Różanego w Tobie czułam :),
      choć wtedy tego tak nie nazywałyśmy. W ogóle z moją mamą
      mi się kojarzyłaś trochę, ale nie dziwota, możliwe, że dzielicie
      typ i większość E :).

    • Eryka (R+AE+BaE+KarE+KrE+FE) 23 Październik 2017

      Haha, ten Różany to chyba brak ostrości typowy dla R :) W ogóle mam wrażenie, że wszystkie R są wyjątkowo do siebie podobne. W porównaniu do zróżnicowanych FG czy FN jakoś u nas łatwiej wyłapać wspólny mianownik. I tak jak kiedyś wspomniałam, opisałabym siebie podobnymi przymiotnikami jak Monikę Bellucci, mając z nią wspólny jedynie typ, czyli fizyczne cechy (taki owal twarzy, taki nos czy oczy). Wrażenie robimy zupełnie inne i podobne nie jesteśmy, ale to kwestia nakładek. A pod Monikę można wstawić większość R.

  • Pozytywna C /KryE+FE+BE/ SA 24 Październik 2017

    Czy estetyka lat 50. wpisuje sie w Rozany?
    A skoro Rozany zawarty jest w bazie Classic (nawet niewidoczny golym okiem), to automatycznie New Look bedzie dla C?

    • Eryka (R+AE+BaE+KarE+KrE+FE) 24 Październik 2017

      Lata pięćdziesiąte były estetycznie tak pojemne, że odnalazłby się w nich prawie każdy typ (nie wiem, jak poradziłyby sobie przedstawicielki N i FN) oraz większość Ethereali (Wietrznego i Bezkresnego nie widzę, ale może ktoś z nimi kombinował). Klasyczny styl Diora to jak dla mnie miks rzeczy pasujących grupie R i grupie C. Dior promował wiele klasycznych fryzur, klosze dla R, makijaż dramatyczny i tak dalej.
      Różanego na pewno jest sporo u dziewczyn pin-up.
      Zobacz sobie Saoirse Ronan w “Brooklynie”, fajny przegląd tego, co bardziej i mniej pasuje C w estetyce lat pięćdziesiątych :)

  • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 24 Październik 2017

    Zastanawiam się, czy Ingrid Bergman posiadała Różany E?
    Jej córka, Isabella Rossellini jest na liście :). E często idą po matce.
    https://i.ytimg.com/vi/WzrvzGtPSjo/maxresdefault.jpg
    Kojarzy się jeszcze z Księżycowym i Słonecznym E,
    ale nie wiem czy słusznie.

  • Momik (SC/SyE+KryE+RE+GE) 10 Listopad 2017

    Cześć dziewczyny,

    Od kilku miesięcy regularnie czytam artykuły Grety i wasze komentarze. Dzięki temu ograniczyłam w znacznym stopniu liczbę moich kompleksów i zyskałam dużo świadomości mojego ciała oraz tego w czym jest mi dobrze. Dzisiaj chciałabym się z Wami przywitać. Mam też jedno pytanie do różanego ethereala, czy przypadkiem jego posiadaczką nie jest Paulina Krupińska? Zawsze bardzo kojarzyła mi się z Jessicą Albą.

    • Moderator - lothlorien 10 Listopad 2017

      Cześć :) Fajnie, że mamy kolejną SC.

      Faktycznie Paulina Krupińska posiada Różany Ethereal, właśnie została dodana do tego wpisu.

  • Annabel ( DC/ SyE, WE, FE/ TS) 9 Grudzień 2017

    Dziewczyny, nie wiem, czy był poruszany już taki temat- jak myślicie, w jaki sposób będzie prezentował się Różany E u mężczyzny? Widziałam ostatnio pewnego człowieka wśród róż i wyglądał, jakby znalazł się przypadkiem w swoim środowisku naturalnym. I teraz zastanawiam się, czy to wynik działania RE, czy też może jakieś inne czynniki wpłynęły na moje wrażenie. :)

    • Koko SG /GE+FE+RE/ DW 11 Grudzień 2017

      Może lekko kobieca uroda? Bywają tacy faceci, co mają bardziej puciate buzie, łatwo się rumienią, wyglądają jak aniołki – tak mi się luźno kojarzy :)

    • Bookini (D/KE+WE/TS) 13 Grudzień 2017

      Kiedyś tu dziewczyny podejrzewaly o RE Justina Biebera, mnie też on na to wygląda, ma takie ‘całuśne’ usta:) a z naszych rodzimych celebrytów to dla mnie bardzo różany rys wydaje się mieć Janusz Józefowicz.

  • Eliza (C | KrysE + WE + BaśE + RE | SSu) 10 Styczeń 2018

    Czy Anya Taylor-Joy ma Różany? Do tej pory dostrzegałam raczej Alabastrowy. Zachwycam się ostatnią tą aktorką i naszły mnie wątpliwości, jak znalazłam jej zdjęcie w różu i ciemniejszych włosach:
    https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQYhB4ddwrEb59fs17mPH-xdhVsiVVY3ANEeFK2gLigF36sti115A
    Dotychczas widziałam głównie coś alabastrowego na niej (i dla niej):
    https://78.media.tumblr.com/781faadf19599d3fc1c4dbd5a6897e8c/tumblr_oqbj5aiWOc1v0y3l7o1_500.png
    https://www.fashiongonerogue.com/wp-content/uploads/2017/03/Anya-Taylor-Joy-W-Magazine-April-2017-Cover-Photoshoot07.jpg

    • Zgaduję, że oprócz alabstrowego ma baśniowy i różany. Ale to tylko takie wild guess dla zabawy. Czekamy na potwierdzenie od Grety :D

  • Koko SG /GE+FE+RE/ DW 24 Kwiecień 2018

    https://www.youtube.com/watch?v=Q1dUDzBdnmI

    Mam nadzieję, że trafiłam :) Kocham Beyonce i uwielbiam tę piosenkę :D

  • Nie mogę wychwycić różnicy między RE a SłowE. Chodzi mi głównie o rysy twarzy. Mam wrażenie, że mają one same wspólne mianowniki pod tym względem. Tak jakby kobieta z RE z automatu miała też SłowE i odwrotnie. Ktoś mi wskaże twarzową różnicę między tymi pierwiastkami? :)

    • KasiaN DC (AE+KarE) WE SS 27 Kwiecień 2018

      Mi się twarze R kojarzą trochę SG, a Sł trochę SN. Różane tak jakby były bardziej “wyraźne” i o takim zdefiniowanym kształcie (generalnie cała grupa G mi się tak kojarzy, że ma takie wyraźne krawędzie) a Słowiańskie są takie bardziej… Nie wiem… Tez są wyraziste, ale takie bardziej obłe..? Tak to widzę. I Słowiański ma raczej inną kolorystykę – choć to żadna reguła…

    • Aga SG/KarE+GE+WE/DW 27 Kwiecień 2018

      Na moje oko Różany jest bardziej figlarny i uroczy, ma Ingenue, a SlowE jest rozmarzony i kobiecy, RE jest raczej dziewczęcy. Moje pierwsze skojarzenie z RE to buzia w kształcie serca i brązowe oczy, a ze SlowE to słowiańskie pszeniczne blond włosy i niebieskie/zielone oczy, twarz owalna z nieco szersza żuchwą, piękne kości policzkowe.

    • pimkiem (C/ŚE+KryE+KE+SłowE+WE/LSp) 27 Kwiecień 2018

      Ciekawe pytanie zadałaś. Doszłam do wniosku, że słowiańskie twarze charakteryzują się szerszą żuchwą, pełnymi rysami twarzy, ale nie tak jak u Syreniego, a dającymi skojarzenie bardziej słomianej, lżejszej i suchej urody. Prędzej pomyliłabym go z Syrenim. Różany ma przede wszystkim ingenue, jest słodki, całuśny i figlarny. Słowiański ciągnie bardziej w klimat SN, a Różany w SG.

      Różany:
      http://1.fwcdn.pl/ph/23/65/582365/253572_1.1.jpg

      Słowiański:
      https://i.wpimg.pl/O/400×600/i.wp.pl/a/f/jpeg/24042/14620g.jpeg

    • Ja bym powiedziała, że w ostatnich latach uroda Różana to ta, którą się w Polsce ceni w przeciwieństwie do Słowiańskiej ;) Różana jest delikatniejsza w sensie bardziej drobnych rysów, drobniejszych kości (plus sarnie oczy), uroda Słowiańska jest mniej uśredniona, bardziej “etniczna”, charakterystyczna. Twarzy z mocnym SłowE trudniej wyglądać na wychudzoną (twarz z RE to potrafi) itd. I oczywiste różnice kolorystyczne.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE|TA 6 Maj 2018

      Eryko, a jaka to jest uroda “etniczna”? :D Chodzi o to, że się kojarzy z konkretną grupą etniczną (w tym wypadku z grupami słowiańskimi)?

    • Eryka 6 Maj 2018

      Coś takiego. Przeciwieństwo amerykańskich aktorek, które mają zupełnie wymieszane korzenie i ich uroda jest uśrednieniem wszystkiego. Po prostu wie się, że są jakieś anglosaskie, słowiańskie czy skandynawskie wpływy, ale bez wyrazistych cech szwedzkiego pradziadka i irlandzkiej prababci. Nawet jeśli sama w sobie uroda jest wyrazista, jak u Angeliny Jolie chociażby.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE|TA 6 Maj 2018

      Dziękuję za wyjaśnienie. Chyba zrozumiałam, szczególnie to porównanie do amerykańskich aktorek.

  • Ines SN+RE+KrE+SyE+WE+EE+BE 27 Kwiecień 2018

    Pimkie kim jest kobieta z 1 zdjęcia? Matko, mam identyczne zdjęcia jak sie usmiecham w taki sposób ;p Mi SłowE kojarzy się z twarzą bardziej okrągłą, a Różany z owalną, lekko pociągłą. Sama taką mam chociaż policzki mam pyzate, że ho ho ;p To ksztalt twarzy jest jajowaty już xd I Słow ma mniej łagodności jak dla mnie w spojrzeniu, nie jest takie sarnie. No i typ urody blondynka oczywiście z niebieskimi oczami. Różany to już dla mnie bardziej brunetka/szatynka. A czym będzie się różnić sylwetka Różana od Słowiańskiej? Ta druga kojarzy mi się z byciem niskim ,przysadzistym, kragłym i rumianym. A Różana nie wiem jaka będzie;>

    • pimkiem (C/ŚE+KryE+KE+SłowE+WE/LSp) 27 Kwiecień 2018

      To jest Rose Byrne z filmu “Druhny”. Ładnie w nim podkreślono jej Różany, dlatego akurat to zdjęcie wrzuciłam. :)

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE|TA 6 Maj 2018

      Dobre. Ja mam mocny Słowiański i nie jestem ani niska, ani przysadzista ;) Nie jestem też blondynką z niebieskimi oczami :D

    • Eliza (C | KrysE + WE + BaśE + RE | SSu) 6 Maj 2018

      Jeśli chodzi o kształt buzi, to Różany to raczej kształt serca niż owal :) Co do kolorystyki, to trudno powiedzieć. Nie wydaje mi się, by miała kluczowe znaczenie. Mamy tutaj i blondynki, i szatynki, i brunetki :)

      Wg mnie Różany nadaje drobność (dodatkowy yin) oraz wyrazistość i zarazem (a może przede wszystkim?) miękkość. Wyrazistość, bo wydłużony podbródek i wyrazista oprawa oczu, a miękkość, bo nieco większe oczy i pełne usta.

      Nie wiem, na ile to wpływ Różanego, ale jako C mam dosyć małe i wąskie dłonie i stopy. Mój rozmiar na palcu zaręczynowym to zaledwie 9 :)

    • Ines SN+RE+KrE+SyE+WE+EE+BE 7 Maj 2018

      Nie no,moja twarz wydaje mi sie typowo Różana i twarz Kurczaka tak samo. To samo dojrzalam u kolezanki, której nicka nie pamietam i tez ma ciemne włosy xd Więc chyba cos w tym jednak jest. Wiadomo, że nie kazdy bedzie mial wszystko od linijki ale aura jest widoczna m.in. w rysach twarzy. Napisalam jak ja rozumiem te dwa E i czym one dla mnie sie różnią. To nie znaczy, że mam rację;) Ekspertem w koncu nie jestem. Tak samo u Ciebie Eufrozyno widać SłowE,bo pasują Ci te kwiatowe-wiankowe klimaty,zdecydowanie inne niż Różane czy Mahoniowe np. Jak dla mnie z Twojego avatara daje po oczach Słowiańskim Chciałabym zobaczyc Twoje stylizacje;)
      Poza tym pamiętajmy , że nie wiemy jak ktoś definiuje słowo ,,przysadzisty”. Ono może mieć 5 różnych wizualizacji w zależności od osoby. Zapewne popełniam ten błąd co każdy- choć próbuje sie go wyzbyć wlasnie za sprawą tego bloga- i caly swiat przykladam do siebie, zamiast patrzec szerzej;)

    • Kurczak SN(SyE,SłowE,KE)RE+Królowa 7 Maj 2018

      Ines moim zdaniem bardzo dobrze opisuje aspekty Różane.
      Ja mam silny Słowiański, jestem ciemną blondynką i w żadnym razie nie można mnie nazwać przysadzistą. No chyba, że jest się kobietą o wzroście 190cm i ma się jakieś 80 w obwodzie bioder i ramion, to wtedy od biedy. :D Ale ja jestem na razie laikiem, chociaż wydaje mi się, że wyczuwam swoje mocne E u innych, zwłaszcza Różany i Syreni.
      Wydaje mi się, że stereotypowa Słowianka to taka chociażby Julia Pietrucha.

    • Ati (Classic + FE, RE, SłowE, KryE /BW) 7 Maj 2018

      Dla mnie ikoną słowiańskiego jest Magda Mielcarz. Przepiękna kobieta i bardzo ubolewam nad jej ostatnią metamorfozą. W ogóle to moim zdaniem nie są tak bardzo istotne parametry typu: szerokość żuchwy, wzrost, kolor włosów czy oczu, tylko ogólne wrażenie jakie robi na nas dana osoba. Dla mnie RE to przede wszystkim śliczna, słodka, zalotna dziewczyna, lolitka a SłowE kobieta, pełna wdzięku i subtelności, już bez nadmiaru słodyczy. Oba E są cudowne <3

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE|TA 7 Maj 2018

      Generalnie zgadzam się z Ati. Świetnie to ujęła. Znaczenie ma głównie aura, nie kolor oczu czy wymiary. Nie wiem, która ze znanych przedstawicielek SłowE mogłaby być przysadzista ;)
      Według słownika PWN “przysadzisty” to: “nieproporcjonalnie gruby w stosunku do wysokości lub wzrostu” oraz “niski, przy znacznych rozmiarach swej postawy”. No może teraz przesadziłam z tym słownikiem, ale wiemy, co niektórzy mogliby zrozumieć ;)
      Ines, wydaje mi się, że reagujesz na Słowiański w podobny sposób, jak ja na Różany. Zupełnie obce dla mnie klimaty. Trochę Mahoniowego lubię dodawać do Słowiańskiego. Cieszę się, że tak bardzo widać u mnie ten ludowy E :) To tak jak od Ciebie bije Różany :) Wątpię, żeby moje stylówki tutaj się pojawiły, chociaż kto wie, może jeszcze się kiedyś pozmienia :)

    • Mandżu 8 Maj 2018

      Wasze komentarze dużo rzeczy mi rozjaśniły, ale też uważam że kolory włosów, oczu czy jakieś obwody, wymiary nie mają znaczenia w przynależności do ethereali. Patrzę na kobiety z kolażu powyżej i widzę i blondynki i brunetki i nawet różany rudzielec się znalazł. To samo tyczy się SłowE i innych. Generalnie zgadzam się ze stwierdzeniem RE – słodka dziewczynka, SłowE – pełna wdzięku kobieta. Teraz analizuję Alabaster i Syreni, bo chyba też są dosyć lalkowate ;)

    • Kurczak SN(SyE,SłowE,KE)RE+Królowa 8 Maj 2018

      Eufrozyno, wyglądasz na tym awatarze jak prerafaelicka księżniczka albo nimfa kwiatów. <3 Zdjęcie nadaje się na okładkę jakiegoś pisma.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE|TA 8 Maj 2018

      Kurczak, bardzo Ci dziękuję! To bardzo miłe :) Obrazy prerafaelitów bardzo mi się podobają ze względu na kolory i skojarzenia z legendami. Sama jednak nie porównałabym w ten sposób swojego zdjęcia.
      Ja jestem fanką Twojej konfiguracji! Królowa (Noble) z Ingenue, mocnym Syrenim, możliwością noszenia zwiewności i z Bezkresnym w bazie <3 To jedyny Ethereal z bazy SN, którego nie mam – może dlatego mnie tak do niego ciągnie :)

    • Kurczak SN(SyE,SłowE,KE)RE+Królowa 9 Maj 2018

      Bo prerafaelickie postacie często mają rysy twarzy inspirowane Bliskim Wschodem – te wszystkie półdemoniczne przedstawienia Judyty (dla mnie styl prerafaelicki ociera się o symbolizm i czasami te dwa nurty romansują); Ty to raczej księżniczka Celtów. Pisząc o prerafaelitach miałam bardziej skojarzenia z Ofelią Millaisa i ogólnym wrażeniem, jakie wywarło na mnie zdjęcie.
      Dlaczego tęsknisz za Bezkresnym? On mi się w ogóle nie podoba, taki jakiś zakurzony jest ;), tak samo jak Mahoniowy – zresztą, mam je na szarym końcu. :P

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE|TA 9 Maj 2018

      Rozumiem. Zauważyłam u kobiet na tych obrazach taki nieco ostrzejszy rys :) Nie na wszystkich oczywiście. Dzieła prerafaelitów są niesamowite, magiczne. Te sceny z arturiańskich legend :)
      Księżniczka Celtów – szczena mi opadła :O Teraz muszę jej poszukać i pozbierać ;) Chyba kolorystyka Ciepłej Jesieni tak się kojarzy.
      Ty z mocnym Syrenim i Słowiańskim musisz być prawdziwą rusałką!
      Podoba mi się Bezkresny przez swoją “naturalowość”, którą bardzo lubię, wolność i swobodę. Lubię klimaty etniczne, hipisowskie, boho, taki naturalny styl. Co w takim razie powoduje, że masz ten Ethearal, skoro go nie lubisz i nie stosujesz w praktyce?

    • Kurczak SN(SyE,SłowE,KE,)RE+Królowa 9 Maj 2018

      Bardzo mi miło, że podoba Ci się moja konfiguracja! Czasami mam wrażenie, że silne Ingenue razem z Noble wygląda bardzo dziwnie. Z tym, że jak rozpisałam sobie dokładnie swoją konfigurację to jest tak, że Innocent jest u mnie silniejszy niż Youthful (mam chyba wszystkie innocentowe E), a Youthful silniejszy niż Noble, który chyba u mnie jest gdzieś na szarym końcu – z drugiej strony jest widoczny przez kilkoro moich przyjaciół, którzy czasami porównują mnie do królowej, co jest strasznie miłe, gdy się jest taką szarą myszką jak ja. :)
      Co do tego, skąd u mnie takie E jak Bezkresny i Mahoniowy, nie mam pojęcia. Chyba dlatego, że wchodzą w bazę SN, a ja może jestem modelowym przykładem – w końcu jako dodatkowe E mam tylko Różany i Królową.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE|TA 9 Maj 2018

      Coś mi się wydaje, że nie jesteś “szarą myszką” ;)
      Ja mam Księżycowy i Syreni z Innocent, ale chyba często chowa się za Noble. Szczerze mówiąc to nie wiem, jak objawia się Youthul z Wietrznego u jego posiadaczek. Z dodatkowych E też mam dwa: Królową i Gwiezdny, więc chyba również nie odbiegam jakoś bardzo od normy.

    • Arwena (DC+IE+RE+FE+GE+SE+BE+ME/TSp) 9 Maj 2018

      Coś jest na rzeczy z tymi różanymi skojarzeniami. Ja się zawsze zastanawiałam, gdzie u mnie ten RE, ale jak tak odmalowałyście twarz osoby z RE, to u mnie jest kilka tych elementów – mam twarz owalną, ale z ostrzejszą brodą, przez co ma nieco sercowaty wygląd, włosy z natury złoty jasny brąz (poziom 6), oczy piwno-zielone, usta zawsze uchodzą za dość pełne, choć ja tego nie widzę, jak byłam młodsza, to były bardzo czerwone, żadnej jaśniejszej pomadki nie mogłam używać, bo i tak ich nie była w stanie ich przykryć (a były to czasy, że o ciemnych czy karamzynowych pomadkach “na dwór” nie mogło być mowy). Tak więc coś tam chyba z RE mam :)

  • Kurczak SN(SyE,SłowE,KE)RE+Królowa 6 Maj 2018

    Ja mam i Różany, i silny Słowiański, i Ingenue. Z tym, że Różany jest podobno najbardziej widoczny na twarzy. Mam 170cm, BMI 19 i jestem odbierana jako szczupła i raczej… drobna (więc z mojego doświadczenia SłowE nie jest przysadzisty, ale to moje osobiste doświadczenie) co nie zmienia faktu, że szeroki i długi kościec nie pozwala na rozmiar mniejszy niż 36. Gdy przytyję, figura jest znacznie bardziej Soft, tyją zwłaszcza biodra, uda. Twarz… duża, duża czacha. ;) Raczej dłuższa niż szersza, policzki pełne, prawie pyzate, niezależnie od wagi. Jestem ciemną blondynką, więc widać to też nie wyklucza się z Różanym.
    Taka diagnoza z autopsji.
    Rosie Huntington też ma Różany i sądząc po jasnych oczach, raczej nie jest naturalną szatynką ani brunetką. Więc RE nie zawsze idzie z ciemnymi włosami.

  • KasiaN DC (AE+KarE) WE SS 6 Maj 2018

    Generalnie te sylwetki archetypowe dla danego etherala niekoniecznie przejawiają się u osób które go mają. Ja też różany kojarzę raczej jako ciemne włosy i oczy, co nie znaczy że nawet jak ktoś go ma na twarzy to tak będzie miał.
    Ja mam Karmazyna jako tworzącego bazę i kolorystycznie jestem soft summer więc wiecie. Hmm. To wszystko to są raczej takie klimaty uważam niż matematyka. Kibbe jest moim zdaniem bardziej konkretny w wytycznych (tzn jego oryginalny pomysł, nie jego obecne werdykty).

    • Kurczak SN(SyE,SłowE,KE)RE+Królowa 7 Maj 2018

      A widzisz, ja mam jasne oczy i sama kojarzę Różany z blondynką. Widocznie ile ludzi tyle wyobrażeń. Myślę, że dla wielu osób wyznacznikiem Różanego jest Audrey Hepburn (która osobiście w ogóle mi się nie podoba), a to szatynka z brązowymi oczami, mocny typ, pewnie jakaś Zima?
      Ale całkowicie się zgadzam – myślę, że w ogóle typologia Ethereal bardziej odnosi się do nieuchwytnego wrażenia, które sprawia dana osoba niż do matematycznego wyliczenia elementów składowych danego pierwiastka.

  • Anikka C (KryE + SlowE + SE) WE + SyE 7 Maj 2018

    Bardzo ciekawy watek :) Czy to nie jest tak za ewentualna kraglosc/przysadzistosc itp odpowiadalby typ Kibbe, a E to ogolna aura i rysy twarzy? Poprawcie mnie jesli sie myle, jestem bardzo nowa na blogu :D
    Wydaje mi sie, ze cos jest w tych policzkach (ktore zawsze chcialam ukrywac -_-). Ciekawe porownanie z aktorkami amerykanskimi! Uslyszalam cos bardzo podobnego wlasnie w Stanach. Amerykan (maz polskiej kolezanki) powiedzial, ze rozpoznaje nas wlasnie po policzkach xD wiec cos w tej slowianskiej ‘etnicznosci’ policzkowej musi byc ;)

    Skojarzen tyle co ludzi, ale tez mam podobne do RE -slodkie, lekkie, kobiece i te cieple sarnie oczy. Slowianski kojarzy mi sie jako bardzo zwiazany z natura i jest taki…bezpretensjonalny (?). Jak spacer po lace, cieple promieniami slonca, kwiaty, rozwiane wlosy. Moze troche poplynelam ;) Przynajmniej tak go odczuwam.

    • KasiaN DC (AE+KarE) WE SS 7 Maj 2018

      Generalnie jest tak jak piszesz, z tymże konkretne eterale są powiązane z typami Kibba na zasadzie pewnej kompatybilności – w poście o ustalaniu własnego stylu który Greta napisała jest to wyjaśnione, nawet trochę rozrysowane – które eterale najczęściej wchodzą w bazę czego i z jakim typem kolorystycznym się wiążą :-) Ale to jest “najczęściej” a nie “zawsze”.

  • Kurczak SN/SyE, RE, KE, SłowE, KrE, BE, WE 13 Maj 2018

    W opisie stoi jak wół – moc Różanego jest uzależniona od całości konfiguracji. Macie jakieś pomysły, co sprawia, że moc Różanego rośnie?
    I jaka jest esencja kolorystyczna tego Ethereala? Wiem, że to pytanie już było, ale zostało to jakoś mętnie wytłumaczone.

    • Espena /C (SłowE+RE)+Ba+IE+GE+KarE/ 13 Maj 2018

      Może chodzi o typ kolorystyczny – przykładowo Czysta Zima
      będzie korzystać z nasyconego odcienia RE + czerń, a takie
      Stonowane Lato, to przytłumiony odcień bez czerni.
      Chyba, że chodzi o połączenia E – jeśli ktoś posiada “stonowane”
      E, na przykład Syreni, Księżycowy, Świetlisty, to wtedy
      jego RE będzie też właśnie stonowany. Jeśli ktoś będzie miał
      Karmazynowy, Gwiezdny przykładowo, to wtedy może
      go kontrastować mocniej z czernią. Nie wiem, jeśli coś mieszam,
      to proszę poprawić, ale tak to zrozumiałam.
      Esencja kolorystyczna – odcienie różu + czerń.

    • Aga SG/KarE+GE+WE/DW 14 Maj 2018

      Moim zdaniem moc Różanego rośnie, gdy jest on silny w bazie. Wiadomo, że z bazy możemy czerpać na maksa bez ograniczeń i nie przyniesie nam to szkody. Ja mam bazowy RE i mimo, że jest on słabo to mogę czerpać desenie, kroje kiecek, kolor, kokardki itd więc całkiem sporo.
      Co do kolorów, zgadzam się z Espeną, ja osobiście ukarmazynawiam moj RE, bo czysty jest dla mnie zbyt słitaśny i nie czuję się sobą

    • Eloise (DC+ME+RE/DA) 14 Maj 2018

      Kurczaku, w opisie Różanego Ethereala jest wyraźnie napisane, że jest on najbliższy wytycznym stylu Soft Gamine, wystarczy je przeczytać i może nie będzie tak mętnie? Sporo również pokrywa się z zaleceniami dla TR, dla innych typów, np. mojego DC zawsze będą to raczej niektóre z elementów Różanego, a jakie to najlepiej ustalić z autorką bloga. Dla każdego coś miłego na pewno się znajdzie :-)

    • Kurczak SN/SyE, RE, KE, SłowE, KrE, BE, ME, WE 14 Maj 2018

      Dziękuję bardzo za odpowiedzi. <3

  • Mag (N +WE + BE + FE + KryE + TS) 14 Czerwiec 2018

    Dziewczyny, jakie Ethereale oprocz rozanego ma Miranda Kerr?

    • Kurczak SN/SyE, RE, KE, SłowE, KrE, BE, ME, WE 14 Czerwiec 2018

      Może Bezkresny? Ona jest bardzo podobna do Rosie Huntington-Whiteley.

    • Mag N + WE + BE + FE + KryE + TS 14 Czerwiec 2018

      Ja w niej widze francuski, ale na pewno jest ich wiecej..

  • Odpowiedz na „LisekAnuluj pisanie odpowiedzi

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *