MAHONIOWY
ETHEREAL

telefon 1234567890

MAHONIOWY ETHEREAL

ENGLISH VERSION

 

Mahoniowy Ethereal (ME)
Mahogany Ethereal

Mocny, pierwotny.

 
mahoniowy_mahogany_ethereal_kolaz_maly

 

Yin

W Mahoniowym Etherealu mamy do czynienia z czystą postacią Yin – bardzo mocną, ciężką, maksymalną.

Styl jest kobiecy, bogaty, lekko egzotyczny. Odpowiednie będą ciężkie, zdobione, wytłaczane tkaniny, żakardy, aksamit, szantung oraz wszelkiego rodzaju skóry. Innymi elementami stylu Mahoniowego Ethereal są futra, turbany i mocne buty na platformach. Główny deseń to kwiaty (trzeba pamiętać, aby były mocne).

Biżuteria powinna być okazała, masywna i zwarta, najlepiej w kolorze mosiądzu lub starego złota, z dużymi elementami ozdobnymi i kamieniami. Świetnie będą wyglądać kolczyki koła, obroże na szyję, ciężkie łańcuchy. Jako detal ozdobny można wykorzystać także teatralne, ciężkie pióra.

Esencja kolorystyczna czystej postaci tego Ethereala to Głęboka Jesień (Deep Autumn).

 


 

MUZYKA

Sade – Soldier of Love

Sade – The Sweetest Taboo

Tears For Fears – Woman In Chains



 

POKAZY MODY ORAZ KAMPANIE REKLAMOWE

Jean Paul Gaultier | Haute Couture Fall Winter 2016/2017

Balmain Spring/Summer 2016 Womenswear Show

 

POWRÓT DO GŁÓWNEGO WPISU

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Komentarze do wpisu “MAHONIOWY ETHEREAL”

  • Szary ewoluował w Mahoń, czy to dwa osobne pierwiastki? :)

    • Moderator - lothlorien (SC+GE+IE+WE+KrólE+KE) 25 Styczeń 2017

      Tak, Szary jest teraz Mahoniowym :)

    • O, a jak to się stało, że on teraz jest skrajnie yinowy? Była nawet gdzieś dyskusja, w której Greta potwierdziła moje podejrzenia, że młodociane posiadaczki Szarego często są mylone z chłopcami. Szczerze mówiąc, wcześniej skrycie utożsamiałam się z Szarym, w dużej mierze przez to, że był skrajnie yang i nadawał androgyniczne cechy, co do mnie pasowało, a teraz to już nie wiem :/ Wychodzi na to, że wcześniej wyobrażałam sobie Szary jako mroczną, yangową mieszankę Mahoniowego i Bezkresnego, ewentualnie Wietrznego. Chyba przypisywałam sobie ethereal, którego nie ma :D

    • Katarzyna 30 Styczeń 2017

      Dla mnie ta muzyka, ta kobieta jest kwintesencją mahoniowego etherala
      https://www.youtube.com/watch?v=ZWmrfgj0MZI

    • Moderator - Magda (FG+G/Kr+Kar+Syr+I+S+Fr+R) 30 Styczeń 2017

      Kasiu, zgadzam się.
      Od siebie dorzucę Erykę Badu.

    • iwona G+KarE+AE+BaE+SyE+KE/Ssu 30 Styczeń 2017

      moja ukochana muzyka..

    • Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+SE 30 Styczeń 2017

      Bezbłędny kawałek… uwielbiam <3

      Dla mnie bardzo mahoniowa jest muzyka Dead Can Dance, jeden z moich ulubionych zespołów ^^

  • cezet (SD, BW) 25 Styczeń 2017

    Bardzo mi się podoba!

  • Malgorzata D/soft summer 25 Styczeń 2017

    O kurcze, widze u gory pare przedstawicielek D, ktore Maja ten bardzo yinowy E.
    Bam! Fajne zderzenie!

  • I pomyśleć, że to jest Ten E, którego za nic w świecie nie chciałam mieć. No cóż, człowiek się uczy na błędach ;-) Będę go sobie nazywać CzE – Czekoladowym E :-)

    • Yen SG/DW 25 Styczeń 2017

      Jesteś posiadaczką mahonia, Eloise?
      Wow <3

    • Eloise (DC) 25 Styczeń 2017

      A jestem, Yen, jestem :-) Krył się w kropkach Pana K. ;-) W sumie to słodziak z niego.

  • Avarati FG+KrE+WE+BE+SE 25 Styczeń 2017

    Drżę. Czytam i nie potrafię się skupić na niczym innym… Są tu ukochane, głębokie brązy, mocne kwiaty oraz ukochane zapachy – Opium YSL (zwłaszcza ta starsza wersja) oraz Black Orchid Toma Forda :) Także ta masywna biżuteria!
    Ta aura, uroda… coś obłędnego!

    Tak się cieszę, że mam jego cząstkę w sobie ;)

    PS. Eloise, gratuluję! :)

    • Yen SG/DW 25 Styczeń 2017

      Mi serce bije do tych głębokich, zagadkowych fioletów, złotej biżuterii, futer… ale do odcieni czekolady także :)
      To jest taka pierwotna moc, coś wspaniałego!
      Kojarzy mi się niesamowicie z tym etherealem ten kawałek i teledysk:
      https://youtu.be/L53gjP-TtGE

    • Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+SE 29 Styczeń 2017

      A jednak Mahoniowy wskoczył mi na trzecie miejsce, który wygryzł Bezkresny! I jeszcze Karmazyn!

    • iwona G+KarE+AE+BaE+SyE+KE/Ssu 29 Styczeń 2017

      Bosko Avarati :-) Szkoda, że J. tak wypiera się ME, bo wygląda rasowo.

    • Yen SG/BaE+GE+KarE+WE+IE+ME+EE/DW 29 Styczeń 2017

      Najs! Mamy 3 wspólne E :)

    • Ha, czuję się wywołana :D Po pierwsze, dzięki :) Po drugie, to raczej się nie wypieram, tylko nie mam jeszcze pomysłu jak by to miało się przejawiać w moim stylu :) Kolorystycznie przeciwny biegun, na ciężką biżuterię jestem za drobna, to samo tyczy się butów na platformach, a turbany praktykuję głównie po prysznicu ;) To nie jest tak, że się poddaję całkiem, tylko muszę mieć jakiś pomysł na takie elementy. Zamierzam go sobie powolutku szukać i jak będę miała, to postaram się podzielić :) Podobna sprawa z SyE, który wg Grety powinnam mieć prawie na początku.
      Avarati, widzę, że negocjacje owocne :D

    • Aga SG/AE+KarE+WE+GE+BaE+SyE/DW 29 Styczeń 2017

      Avarati, wiedziałam :D

    • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE) 29 Styczeń 2017

      Gratulacje, Avarati, doczekałaś się swojego KarE :) Widać było, że go czujesz!

    • Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+SE 29 Styczeń 2017

      Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję :) Teraz czuję się spełniona Etherealowo ^^

      j., jestem pewna, że wymyślisz dla Mahonia odlotowe stylówki ;) Chociaż te foto w turbanie, wow!

  • Czy wśród znanych DC jest jakaś posiadaczka ME? Przychodzi mi do głowy Ada Fijał.

    • Yen SG/DW 25 Styczeń 2017

      Kiedyś mahoniowa była Kora, nie wiem, czy to nadal aktualne :)

  • Wcześniej sobie wyobrażałam Szary, znaczy Mahoniowy, tak bardziej tropikalnie, jak lasy Amazonii – czy takie klimaty mieszczą się w nim czy to już jakaś mieszanka z innymi Etherealami?
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/cf/0a/41/cf0a4151eb4dd1721727627a64ac34e2.jpg

  • Łasica (FN / BW) 27 Styczeń 2017

    Zdecydowanie mój ulubiony ethereal :) I ta muzyka z jesienno-zimowego pokazu!

  • Yen SG/BaE+GE+KarE+WE+IE+ME+EE/DW 29 Styczeń 2017

    Czy Mahoń zawierałby się w którymś z typów Kibbe, bądź ciągnąłby stylistycznie do któregoś z nich?

  • Nie poczuwam się, ale ME jest niezwykle charyzmatyczny. Widzę elementy u mojego faceta, może to przez egzotyczną urodę. :D

  • Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+SE 8 Luty 2017

    Chyba trafiłam na spot reklamowy, który jest bardzo Mahoniowy :)
    https://www.youtube.com/watch?v=puwI_47mFww
    Chociaż na nezdeluxe pan Marcin opisał je jako “świetliste”, “nieduszące”, “szykowne” i “eleganckie”. Hmm… nie próbowałam, więc się nie wypowiem :)

    https://www.youtube.com/watch?v=hEgZ3JBgIdg
    W reklamie Opium YSL widzę za to Króla, choć zapach jest bardzo Mahoniowy…

    • Moderator - lothlorien (SC+GE+IE+WE+KrE+KE) 9 Luty 2017

      Pierwszy spot jest zbyt lekki, aby był Mahoniowy :)

      Za to drugi spot jak najbardziej ME. Np. cętki i biżuteria Emily. Tylko muzyka jakaś nie bardzo.

  • Czy takie kwiaty są Mahoniowe? Czy nadadzą się dla FG (same kwiaty, nie chodzi mi tu o fason bluzki)? Czy jednak FG powinien zawsze ich unikać? Czy ewentualnie jakieś inne motywy florystyczne?

    https://mosaic01.ztat.net/vgs/media/pdp-gallery/RI/92/1E/03/BJ/11/RI921E03B-J11@10.jpg

    • Moderator - nieogarnięta (FG+AE+KE+WE) 16 Luty 2017

      Te kwiaty są za lekkie dla Mahoniowego. Dla FG nie będą odpowiednie. Kwiaty dla FG, jeśli już, muszą mieć mocne towarzystwo, np. paski. Takie kwiaty są pokazane we wpisie FG.

  • To jeszcze takie sukienki, z tym samym pytaniem ;)

    mosaic02.ztat.net/vgs/media/pdp-gallery/VE/12/1C/0Y/FQ/11/VE121C0YF-Q11@12.jpg

    mosaic02.ztat.net/vgs/media/pdp-gallery/PE/32/1C/01/6Q/11/PE321C016-Q11@12.jpg

    • Moderator - nieogarnięta (FG+AE+KE+WE) 16 Luty 2017

      Sukienki nie mają odpowiedniego fasonu dla FG, a kwiaty są stanowczo za delikatne dla Mahoniowego.

  • Miriam (N/ME+RE+EE/DW) 12 Luty 2017

    Witajcie :) chciałam Wam pokazać mój nowy zakup: http://s1.mohito.com/media/catalog/product/cache/910/a4e40ebdc3e371adff845072e1c73f37/Q/Y/QY221-MLC-001_1.jpg
    Pokazanie się w tej bluzce będzie zdecydowanie wymagać ode mnie wyjścia ze strefy komfortu. Dzięki analizie Grety przymierzyłam bluzkę do której wcześniej bym nawet nie podeszła, ale ponieważ słucham się lekarzy ;) więc veni, vidi i … vici ze swoim konserwatyzmem. Nie wiem czy to dokładnie ME czy bardzie RE, ale ponieważ jestem posiadaczką obydwu, więc ryzyko jest mniejsze :)

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 12 Luty 2017

      Ale piękna bluzka :D. Sama bym nosiła, choć fason dla mnie
      to nie jest :/. Piękny wzór, uwielbiam takie! Pomyślałam
      o Różanym E, ale też Baśniowym (motyle chyba są Baśniowe,
      tak się kojarzą). W sumie mam kilka szali w motyle i lubię :).
      Masz intrygujące połączenie tu N a tu Zima, w dodatku
      takie ciekawe E :D. Czekam na zdjęcia!

  • Miriam (N/ME+RE+EE/DW) 13 Luty 2017

    Espeno, Ty za to możesz szaleć z dopasowanymi górami i podkreślaniem talii, co u mnie nie jest najszczęśliwszym pomysłem. Bardzo się ucieszyłam z tej bluzki, ponieważ i fason jest ok i kolory zimowe. Faktycznie masz rację, bardziej pasuje do RE a na motylki może Greta wiosną przymknie oko :) Co do połączenia N i Zimy to bardzo trafne spostrzeżenie – pewnie dlatego sama próbując się diagnozować, błędnie trafiałam w dramatyczne rejony. Niespełniona miłość pozostała mi dziś, dlatego serdecznie pozdrawiam wszystkie D :)

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 16 Marzec 2017

      Rozumiem, każdy typ ma swoje plusy :). Ja im starsza jestem,
      tym bardziej stawiam na wygodę, ba, częściej mnie coś obciska
      to tu, to tam :/. Tak samo buty. Jak tak dalej pójdzie, to obcasów
      w ogóle nie będę nosić… A do mojego typu pasują. Dlatego fajnie
      być N, nosić się wygodnie i ładnie. Sporo rzeczy dla N jest w sklepach,
      niestety kolorystycznie zazwyczaj daleko od Ciebie. Za to w SH
      ciągle trafiam na rzeczy dla N albo SN w dodatku czarne albo szare.

  • Czy Adriana Lima jest nadal posiadaczką ME?

  • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 11 Kwiecień 2017

    Mahoniowy E w malarstwie.

    http://www.eugene-delacroix.com/images/paintings/the-women-of-algiers.jpg

    Eugene Delacroix “Kobiety algierskie”

    • Hej Espeno, przejrzalam wszystkie propozycje i milo sie to ogladalo, fajny pomysl na przedstawienie tego jak ktos postrzega poszczegolne Ethereale:-) ja w podobny sposob kategoryzuje kwiaty i wiem ze to sprawia duzo frajdy:-)

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 12 Kwiecień 2017

      Dziękuję! Siedziałam wczoraj cały wieczór nad tym, tak mnie wkręciło.
      Trochę pracy z tym było, bo jednak chciałam nawiązać kolorystyką,
      a jeśli szło, to również tematyką. Większość lubianych artystów
      znalazło swoje miejsce. Szkoda tylko, że niektóre się pokasowały,
      albo nie opublikowały, bo robiłam dla wszystkich, a teraz ich nie widzę :/.
      Akurat zabrakło moich ulubionych malarzy :/.

    • Moderator - lothlorien 12 Kwiecień 2017

      Espeno, komentarze na blogu są moderowane. Twoje malarskie wpisy zostały wyselekcjonowane bezpośrednio przez Gretę.

    • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE+KrE+SłowE+FE+WE) 12 Kwiecień 2017

      Espeno, ze wszystkich obrazów pod Ethereale, jakie tu przedstawiłaś, najbardziej trafia do mnie właśnie ten :) Kolorystyka, klimat, wszystko bardzo pasuje. Poza tym bardzo fajny pomysł!

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 12 Kwiecień 2017

      loth – dziękuję za odpowiedź. Właśnie mnie to zdziwiło, bo już myślałam,
      że coś się pogubiły, albo, że myślałam, że je publikowałam. W sumie każdy
      może po swojemu widzieć każdy E. O tyle mnie to dziwi, że ściśle się
      trzymałam albo kolorystyki albo tematyki, a zazwyczaj jednego
      i drugiego. Przykładowo dla Bezkresnego E nie chciałam wrzucać jakiegoś
      kiczora o Indianach namalowanego współcześnie, tylko trzymać się
      prawdziwych dzieł sztuki. Dla Karmazyna dałam portret kobiety fatalnej,
      bo tak rozumiem ten E.

      Eryka – dziękuję. Tutaj o tyle było prościej, bo istniał czas w historii sztuki,
      XIX wiek, który się fascynował orientem i różnymi jego przejawami.
      Więc nie miałam nawet innego pomysłu, niż Eugen De :).

    • Moderator - nieogarnięta 12 Kwiecień 2017

      Interpretacja Ethereali jest jednoznaczna. Kolaże zostały stworzone w taki sposób, aby pokazać charakterystyczne cechy danego E. Zarówno w ubraniach, jak i w sztuce, trudno znaleźć przykłady czystych, pojedynczych E. Komentarze moderujemy po to, by uniknąć nieporozumień i niewłaściwych interpretacji. Zwłaszcza, jeśli post nie zawiera adnotacji, iż jest on tylko opinią/punktem widzenia autora.

    • Yen SG/KarE+GE+WE+BaE+KryE+FE+SyE+IE+ME+BE/DW 13 Kwiecień 2017
  • Eloise (DC+SE+AE+EE+ME+RE+KrE+WE+SyE) 16 Lipiec 2017

    Mahoniowe Dziewczyny, nosicie koronki? Jakiego rodzaju, jeśli już? Nie bardzo wiem, jak miałaby wyglądać taka koronka, a trochę mnie korci ;-)

    • Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+BE+SE+KE 17 Lipiec 2017

      Witaj, Eloise, świetny i naprawdę oryginalna gromadka :D

      Powiem szczerze, że ihmo koronka zupełnie nie pasuje do czystego Mahoniowego, to zupełnie inne światy. Dla mnie to najgorsza opcja ever do ubrania, efekt transwestyty gwarantowany. :(

      Natomiast widzę go w połączeniu z jakimś koronkowym Etherealem, np. Gwiezdnym, Słowiańskim czy Syrenim.

    • Eloise (DC+SE+AE+EE+ME+RE+KrE+WE+SyE) 17 Lipiec 2017

      Hej, no fajna gromadka :-) Wiem, że koronka nie jest wymieniona jako atrybut ME, ale pamiętam, że kiedyś Greta pisała mi, że mogę spróbować, pod warunkiem zachowania yangowego fasonu, wtedy koronka ma być grubsza niż tradycyjnie. Myślałam, że ta zasada dotyczy wszystkich typów? :O

    • Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+BE+SE+KE 7 Wrzesień 2017

      O zobacz, a jednak nie, jesteś szczęściarą. Może Syrenka Cię ratuje, a może i Królowa (gdyby to była sprawka tej pani, to byłoby załatwione).
      A piękne są koronki, piękne, ale nie dla mnie takie bajki. Odyangawia mnie (nie wiem, czy istnieje takie słowo, ale ok). Ale futra są fajniejsze od koronek, nie ma co narzekać :D

    • Cass (FN / SyE+SE+BE+WE+ME+RE) 7 Wrzesień 2017

      Ja koronki również bardzo lubię – najbardziej te Syrenie, delikatne i o lekko bieliźnianym klimacie, nie wiem czy mogę, ale je noszę (pewnie są zbyt yinowe, no trudno :P). Ja zresztą jestem szczęśliwą posiadaczką trzech E “koronkowych”, bo także w Bezkresnym i chyba też w Różanym mamy koronkowe detale <3

      wydaje mi się, że u Ciebie, Eloise, za koronki też raczej odpowiada SyE i ewentualnie RE :D Mahoń totalnie nie kojarzy mi się z takimi motywami, dla mnie to Etheral raczej "żakardowy" :D

      Czy "yangowe koronki" to te bardziej geometryczne?

      https://static5.papilion.pl/zul_pl_Koszula-Bastia-mgielka-z-koronka-czarna-223597_3.jpg

      https://media.missguided.com/s/missguided/DE910602_set/3/biaa-dopasowana-sukienka-z-grubej-koronki.jpg?$product-page__main–1x$

      Coś takiego? (nie mam na myśli kroju tylko detale)

    • Eloise (DC+ SE+AE+EE+ME+RE+KrE+WE+SyE) 8 Wrzesień 2017

      Avarati, to raczej Królowa maczała w tym swoje paluszki nie Syrena, ta ostatnia to u mnie bardziej odpowiada za elementy wystroju wnętrz, w stylu nie ma za wiele do powiedzenia. DC i Syreni to jakby ciut inna bajka :-D Cass, o Mahoniu i koronkach pisałam z Gretą od razu po otrzymaniu Eternalków, czyli jakoś w lutym. Nie miałam wtedy jeszcze pojęcia, że mam RE, a SyE to tak na doczepkę został, więc to na pewno Mahoń. Tako rzekła Greta i ja też :-) Tak teraz patrzyłam, jak bym sobie wyobrażała taką mahoniową koronkę i coś takiego mi przyszło do głowy, o:
      https://mosaic01.ztat.net/vgs/media/pdp-zoom/IV/32/1E/00/QG/11/IV321E00Q-G11@10.jpg. Albo to – to, to wprawdzie nie ma zbyt yangowego fasonu, ale koronka gruba i mocna:
      https://mosaic01.ztat.net/vgs/media/pdp-zoom/TP/72/1E/0I/FQ/11/TP721E0IF-Q11@10.jpg. Albo taka, ta mi się wydaje lekko BE ze względu na kolor:
      https://mosaic01.ztat.net/vgs/media/pdp-zoom/IV/32/1E/00/PM/11/IV321E00P-M11@10.jpg. Taka, imho baaaardzo ME, jest i kolor i grubość:
      https://mosaic01.ztat.net/vgs/media/pdp-zoom/BP/42/1B/01/0O/11/BP421B010-O11@10.jpg. Z góry zaznaczam, że to tylko moje subiektywne wyobrażenie o Mahoniu i koronkach, jeśli się mylę to proszę mnie poprawić :-)

    • Cass (FN / SyE+SE+BE+WE+ME+RE) 8 Wrzesień 2017

      Ja z koronek zaproponowanych przez Ciebie żadnej bym nie udźwignęła, ale mi też nie po drodze jest z ciemną kolorystyką :P Jeśli chodzi o moje odczucia, to 1,3 i 4 kojarzą mi się jednak najmocniej z Gwiezdnym, a może to Królowa? Te dwa E często mi się mylą. Jeśli to KrE to sprawa wyjaśniona :D

    • Moderator - lothlorien 9 Wrzesień 2017

      Bezkresny i Różany nie są koronkowymi Etherealami :) W BE chodzi raczej o ażurki koronkowe/ szydełko – takie Naturalowe, co wygląda już inaczej niż normalna koronka.
      W Syrenim koronki muszą być subtelne, co dotyczy też tego, że powinny występować w małych ilościach w stroju.
      Jakby co :D

    • Eloise (DC+SE+AE+EE+ME+RE+KrE+WE+SyE) 9 Wrzesień 2017

      Lothlorien, liczyłam na Ciebie :-) Napisz proszę, czy któraś z tych koronek mogłaby być ME? Tak chociaż ciut ? ;-)

    • Moderator - lothlorien 9 Wrzesień 2017

      To tak ode mnie, choć nie wiem czy poprawnie – pierwsza to Królowa (kolor Gwiezdny), druga kojarzy mi się z Królem (bo yangowa geometria, wygląda trochę jak zbroja/kolczuga), trzecia może być ME ze względu na kolor i ciężkość, a czwarta jest delikatna, Gwiezdna, więc ew. GE+ME, albo GE+BE (kolor) :D
      Zdradzisz jakiej marki jest ta druga?

    • Eloise (DC+SE+AE+EE+ME+RE+KrE+WE+SyE) 9 Wrzesień 2017

      Dzięki za odpowiedź, dobra kobieto :-) Czyli trafiłam jak kulą w płot.:-D Drugą bluzka jest marki Top Shop Petite. No to jak wygląda koronka w wydaniu ME, zlituj się i rzuć przykładem, plisss :-)

    • Moderator - lothlorien 9 Wrzesień 2017

      Dzięki :)
      Tak myślę, czy nie najlepsza byłaby koronka aksamitna, a właściwie gipiura, w duże kwiaty. To już jest konkret. ME jest jednak Yin, więc geometria tutaj odpada. Tylko ciężko znaleźć idealny przykład.
      https://static.tumblr.com/412adba0acd0cb0ae29f87e918e3f26d/utopelx/deynrtd1u/tumblr_static_tumblr_static_c9lwmbko3604kwcs0k04csg8w_640.jpg
      https://media.missguided.com/s/missguided/DE909003_set/3/granatowa-dopasowana-koronkowa-sukienka-z-weluru-z-gbokim-dekoltem-i-chokerem.jpg?$product-page__zoom–1x$ (minus cekiny i kolor)

    • Eloise (DC+SE+AE+EE+ME+RE+KrE+WE+SyE) 9 Wrzesień 2017

      OK, już rozumiem, dzięki. Wychodzi na to, że to jest mocno wyjściowa koronka, nie wspominając o jej yinowej sile rażenia, że tak powiem :-D Zastanawiam się teraz, gdzie by tu dopaść taki materiał, ha.

  • Dziewczyny, kiedyś była dyskusja, że ME może wpływać na sylwetkę, sprawiać, że ona jest taka bardziej. Ktoś się może orientuje, czy to info wyszło od Grety, czy to była raczej twórczość grona komentującego? :)

    • Ale jaka bardziej, luci? Bo mnie teraz zaintrygowałaś :P

    • Ines SN+RE+KryE+SyE+BE+WE+EE 12 Grudzień 2017

      Taka bardziej czyli że nie za drobna?;d To by tłumaczyło wiele ;p

    • Eloise (DC) 12 Grudzień 2017

      Kiedyś Greta pisała o Cate Blanchett, że to za sprawą Mahonia jest bardziej (sic!) yinowa niż standardowo mają Dramatiki. Albo jakoś tak, w każdym razie taki był przekaz :-) Nic więcej nie pamiętam, sorry.

    • Ines SN+RE+KryE+SyE+BE+WE+EE 12 Grudzień 2017

      Hm jeżeli Mahoń jest pierwotny i silny to kojarzy mi się z szeroką żuchwą,ciemnymi włosami i gęstymi brwiami. I z szerokimi kośćmi..?Nie wiem czy to dobry kierunek. Właśnie doczytałam, że tkaniny to aksamit, a ja dziś kupiłam aksamitną sukienkę. Wyglądałam w niej świetnie, ale nie potrafiłam przypisać do żadnego ethereala i czułam lekką konsternację. Ma też takie zapięcie pod szyją co tworzy jakby obręcz więc wydaje mi się, że jest ona mahoniowa. Mam powiązania z tym etherealem chociaż nie mam go wpisanego w bazę, tłumaczę moje rozkminki :p

    • Fresco (SN) 12 Grudzień 2017

      Ines, opis dekoltu Twojej sukienki brzmi właśnie jak Mahoń… :) do tego aksamit jako materiał jest również i do Mahoniowego przypisany. Ja bardzo lubię nietypowe lekko egzotyczne dekolty, zrzucam to na obecność ME właśnie :D ciekawa jestem tej sukienki! <3

    • Avarati FG KrE+WE+ME+KarE+BE+SE/TS 12 Grudzień 2017

      Od Grety wiem, że mam mocno Mahoniowe rysy twarzy. :)
      Z tego, co pamiętam i sobie zapisałam, to Mahoniowy wpływa m.in. na bardziej wydatne usta (takie właśnie jak u Cate Blanchett). Tyle, że to nie będzie Syreni dzióbek :)
      Mahoniowe twarze nie będą drobne i delikatne. I też faktem jest, że ten Ethereal to największy killer Inguene.

      Ale co do sylwetki to się nie wypowiem, bo szczerze mówiąc nie wiem. :) Wiem na pewno, że przedstawicielki mocnego Wietrznego bywają szczupłe, ale o mnie nie można powiedzieć, że jestem smukła :D

      PS. Ines, sama bym przygarnęła sukienkę z takim dekoltem :) Ostatnio zauważyłam, że brakuje mi czegoś mocno Mahoniowego :) Jeśli kiecka służy Twojej sylwetce, to nie zastanawiaj się, tylko bierz :)

    • Ines SN+RE+KryE+SyE+BE+WE+EE 12 Grudzień 2017

      Z tym że sam aksamit kojarzy mi się dość gwiezdnie hm. On jest do tego granatowy… Możliwe,że zgrzeszyłam kupując ją;p Ale coś ma w sobie takiego, że jakoś przykuwam wzrok w niej,nie umiem tego wyjaśnić. I ma perełki na tym czymś przy szyi więc to chyba mahoń z syreną jak już, połączenie kosmiczne;p Fresco może pomożecie w stylowej szkółce jak się odważę coś dodać i przejdzie to wytyczne regulaminu. Avarati faktycznie masz takie bardzo mocne rysy, zwracające uwagę od razu. Przypisywałam to Królewskiemu. I na Twim avatarze jesteś podobna do Cate Blanchett ; d

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME|TA 12 Grudzień 2017

      luci, wiem od Grety, że Mahoń to mocna żuchwa i mocna budowa ciała :)

    • Dzięki dziewczyny. :) Pisząc “bardziej” miałam na myśli to, czy ME może wpływać na sylwetkę w ten sposób, że wydaje się ona bardziej yin (w sensie yinu masywnego, mocnego). Wydawało mi się, że była tu kiedyś taka dyskusja, ale nie mogę jej odnaleźć – może coś poplątałam…

    • Dziękuję Eufrozyno! O to mi właśnie chodziło. :)
      Jest też chyba coś takiego jak mahoniowy wyraz twarzy:
      https://vignette1.wikia.nocookie.net/scream/images/b/b6/Angela_Bassett.jpg/revision/latest?cb=20170728225735
      :D

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME|TA 13 Grudzień 2017

      “Masywny, mocny yin” – chyba mam Mahoniową sylwetkę :D albo to jest SN po prostu.

    • Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+BE+SE/TS 13 Grudzień 2017

      Eufrozyno, dziękuję :) Może dlatego nie wyglądam jak stereotypowe FG :D

      Znam skądś taki wyraz twarzy :D

      Ines, dziękuję :D Chociaż sama nie widzę podobieństwa :)

    • Eufrozyno, to na pewno nie przypadek, że ME jest przypisane do typów, których przedstawicielki dość często wyglądają mocniej: FN,FG,SD, SN, R i SG, a nie np. do G czy D. :)

      Avarati, jak patrzę na Twoje zdjęcia, to nachodzi mnie myśl, że mogłabyś zagrać jakąś egipską królową. ;) Swoją drogą to ciekawe, że ME jest największym zabójcą Ingenue ( nie zawierając Noble). Jest wymieniony wśród pierwiastków o największej mocy. Zastanawiam się, co to właściwie znaczy? Chodzi o to, że jest bardziej sugestywny niż inne pierwiastki?

    • Eryka (R+AE+BaE+KarE+KrE+FE) 13 Grudzień 2017

      Chyba chodzi o to, że to nie są walory przypisywane dziewczęcości. To dorosłość, czyli kobiecość absolutna ma moc. Noble to jeszcze inny pakiet zalet, nieco się zazębiający z tym ciężkim, dorosłym yinem, ale łatwiej dostrzegalny u przedstawicielek D niż R. Nawet jeśli dana R ma sporo Noble, to raczej nie przyjdzie pierwsza do głowy, gdy myśli się o tego typu zaletach (ciężki yin to np. niekoniecznie chłód).
      Archetypy. Nie można być jednocześnie słodką dziewuszką pełną młodzieńczego uroku i szanowaną, stanowczą damą :) Kwestia tego, co chcemy podkreślać w danej chwili albo przez całe życie.

    • Pomyślałam o osobach posiadających jednocześnie np. mocny Różany i u których ingenue dzielnie trzyma się na posterunku. Mam na myśli Bachledę- Curuś albo Jessicę Albę. Wydaje mi się, że wrażenie jakie one w danej chwili robią, zależy nawet niekoniecznie od stylizacji, ale od wyrazu twarzy, który przyjmują. ;)

    • Ines SN+RE+KryE+SyE+BE+WE+EE 13 Grudzień 2017

      Ale ciekawa dyskusja;)To mam wrażenie, że też mam cos takiego;> Moja twarz na avatarze jest dziewczęca i słodka, ale jak podkreślę mahoniowy to widzę szeroką żuchwę i to co we mnie ,,ciężkie”. I nie powiem żeby mi się to nie podobało. Bachledą-Curuś jestem absolutnie oczarowana, jej twarz jest dla mnie niesamowita. Z jednej strony jest do bólu słodka,a z drugiej potrafi mieć taki ostry wyraz. Z kolei u Alby już nie widzę czegoś takiego, zawsze odbieram ją jako słodką osobę. Nawet w mahoniowych klimatach nie trafiało to jakoś do mnie. Może przez to, że nie ma w samej budowie jej twarzy nic kanciastego lub ostrego? Nie wiem.

    • Ines, Greta pisała kiedyś że Albę i Bachledę- Curuś łączy podobieństwo wynikające z posiadania ME. Ja wcześniej nie zwracałam na to uwagi: Bachleda zawsze bardzo mi się podobała, natomiast rysy Alby były dla mnie przezroczyste. Teraz rzeczywiście to podobieństwo widzę, ale ciągle uważam, że Albie do wyrazistości Bachledy jest daleko. ;) Jej ME nie jest zresztą chyba tak widoczne…

      Dla mnie RE aż się wylewa z Twoich zdjęć, z awatara. Próbuję sobie wyobrazić Ciebie inną, ale mi nie idzie. :D

    • Eryka (R+AE+BaE+KarE+KrE+FE) 13 Grudzień 2017

      Luci, identycznie odbieram urodę obu tych pań. Wydaje mi się, że u Alby ME jest dalekim echem i trudno mi go dostrzec pod warstewką miękkiego Różanego (jasne, jest ta kolorystyka), natomiast u Bachledy to już coś, co dominuje w odbiorze. Z tym że ona chyba tego nie chce, tak samo jak prawie nigdy nie pokazuje się w wydaniu romantycznym. Widocznie na co dzień chce być nowoczesna, młodzieżowa i bardziej ceni w sobie swoją smukłość niż chociażby biust, który jednak od czasu do czasu podkreśla na galach ze świetnym skutkiem. Może jej Różana strona to głównie odpowiedni dla R makijaż i kolorystyka… Te dwa czynniki to sporo w odbiorze urody człowieka.

    • O nie, ominęła mnie taka ciekawa dyskusja :(
      Avarati, Twoja uroda kojarzy mi się bardzo Mahoniowo-Królewsko, zgadzam się z luci, że widziałabym Cię w roli Egipskiej królowej :D
      U SN Mahoń w bazie mnie kompletnie nie dziwi, ale od dawna interesowało mnie jak to jest, że tak yinowy E jest wpisany w bazę FG i FN. Moja sylwetka wydaje mi się skrajnie yangowa, zero kobiecych kształtów i dość masywny kościec :P w dodatku o dziwo raczej jestem odbierana jako drobna i szczupła osoba, ale to pewnie zasługa wzrostu i może Wietrznego :)
      Ogólnie mam podejrzenie, że u mnie ME widać tylko trochę w rysach twarzy,ale Greta musiałaby potwierdzić :D
      Kiedyś jeden prowadzący stwierdził, że przypominam mu Nefertiti, więc może coś w tym jest, hahaha :D no i “mahoniowy wyraz twarzy” jest mi bardzo dobrze znany :P
      https://loscomisionadoz.files.wordpress.com/2010/04/jennifer-love-hewitt-pic-los-comisionadoz-9.jpg

    • Eryko, wydaje mi się, ze Bachledzie może być po prostu ciężko pogodzić sprzeczności. Nie ma stereotypowego wyglądu R i wątpię, żeby identyfikowała się z hasłem “sexbomba”. ;) Mam też wrażenie, że jest jej ładniej w trochę innych liniach niż chociażby takiej Nigelli, swobodniejszych, trochę wyciągniętych. Może chodzi o wagę, a może to po prostu lepiej korespondują z jej twarzą…

      Cass, przyznam, że mnie zaskoczyły Twoje zdjęcia. Sądziłam że FN są koniecznie postawne. Ty, przynajmniej na zdjęciach, sprawiasz wrażenie wysokiej, smukłej osoby o bardzo delikatnej sylwetce. Przypuszczam, że coś do powiedzenia w tej sprawie może mieć również Syereni. :) W twarzy masz coś takiego, co przywodzi mi na myśl młodą Sade Adu – to chyba właśnie Mahoń. ;)

    • j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 14 Grudzień 2017

      Czytam Wasze komentarze i nic mi nie pasuje ;) Greta mi też kiedyś powiedziała, że na mojej twarzy widzi przede wszystkim SyE z ME. Mam jakieś niejasne przebyłski, że twarze ME bywają pociągłe, ale może sobie coś uroiłam.

    • Ines SN+RE+KryE+SyE+WE+EE+BE 14 Grudzień 2017

      Cass mi się kojarzysz z elfem i eterycznoscią. Powiedziałabym,ze jest w Tobie coś pozaziemskiego w kontekscie zwiewności i jakiejś lekkosci:) J. ja nie wiem czy idę w dobra stronę z mahoniową twarzą , to są moje przypuszczenia. Przyznam,ze u Ciebie nie widze tego ethereala. Może za malo sie przygladałam zdjeciom. Widzę silny francuski i wietrzny. I jakąś figlarność Twojego typu bazowego:d

    • Bo u J. to jest taki azjatycki ME. :)

    • Dorin G + Świetlisty + EE + Syreni + WE 14 Grudzień 2017

      Cass a Ty moja droga nie miałaś SE? O ile dobrze czytam eternale to u Ciebie widzę najbardziej właśnie SE i ta Nefretiti, hmm jak dla mnie urodę miała iście słoneczną, co. by się zgadzało bo i ja podobieństwo widzę. Zauważyłabym jeszcze SY i WE, ale znawczynią nie jestem ;]
      Z kolei u j. uderza FE i to bardzo :) i to c napisała luci, azjatycki mahoniowy E ;]

    • j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 14 Grudzień 2017

      Haha, luci, może być, podoba mi się taka interpretacja ;)
      Ines, właśnie mnie też Greta zaskoczyła i pod wpływem Waszych rozkmin sama to próbuję rozkminić ;) Figlarność – bardzo mi miło :)

    • Cass (FN / SyE+SE+BE+WE+ME+RE) 14 Grudzień 2017

      j., ja u Ciebie w twarzy widzę przede wszystkim FE wymieszany z SyE, no i ten “azjatycki ME”, tak tak :D

      Dziewczyny, ale mnie znowu skomplementowałyście, aż nie wiem co odpowiedzieć. Sade, eteryczne elfy…luci, Ines, dziękuję Wam :D
      Dorin, tak, jestem szczęśliwą posiadaczką cudownego Słonecznego <3 to ciekawe jak każda z Was zauważa u mnie wpływ innego E :D

    • Eryka (R+AE+BaE+KarE+KrE+FE) 14 Grudzień 2017

      Luci, mnie się bardzo podoba Bachleda na zdjęciach z “Ondine” (filmu nie widziałam). Jej delikatność i oryginalne cechy urody są ładnie wydobyte strojami i minimalnym makijażem.

    • Eryko, zgadzam się. Ona wygląda świetnie w tym filmie, co jest ciekawe, bo ma w nim np. non stop potargane włosy. :) Swoją drogą jej uroda naprawdę koresponduje z klimatem tego filmu, z jego kolorystyką, scenerią, plenerami (a nawet tematyką) których pierwiastkowość opisałabym jako dużo WE na bazie SyE z baśniowym ozdobnikiem. :)

  • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME|TA 14 Grudzień 2017

    Azjatycki ME :D To ja mam pierwotny, paleoeuropejski ME. Nie mam w sobie nic egzotycznego w stylu Kim Kardashian, Sade Adu czy Cher ;)

    • Wydaje mi się, że to chodzi po prostu o to, że tylko silny, dominujący ME nadaje taki uderzająco egzotyczny wygląd, natomiast ME w mniejszych dawkach, w konstelacjach z innymi E przydaje specyficznych rysów, ale ich odbiór jest zależny od całej reszty, która dana osoba ma w aurze. :)

    • Myślę luci, że trafiłaś w sedno, również tak to rozumiem :)

    • Eufrozyna SN 14 Grudzień 2017

      luci, Twoja interpretacja wydaje się trafna, ale nie wiem co ma wspólnego z moim komentarzem ;) Miałam na myśli to, że mój mocny Yin (ME) to nie jest egzotyka, tylko właśnie masywna budowa i mocna żuchwa. Do tego dochodzi wyższy wzrost, jasna pigmentacja itp. itd. – no paleolityczna Europa ;) Nie wiem, może w typologii Ethereal to będzie mieszanka Słowiańskiego z Mahoniowym…?
      Kiedyś padały tu określenia, że ME jest “pierwotny”, stąd takie moje skojarzenia. Magdalena Cielecka jest wpisana na listę przedstawicielek ME, mimo że nie ma egzotycznej urody ;) Mnie się ona kojarzy baaardzo Mahoniowo.

    • Eufrozyno i słusznie. :) To co napisałam odnosiło się do całości dyskusji a nie wybiórczo do Twojego posta (który po prostu był jej finałem). Chodziło o to, że najpierw określiłam ME J. azjatyckim, a następnie Ty swój paleoeuropejskim, co sprawiło, że zaczęłam się zastanawiać jak to się dzieje, że ten E manifestuje się na różne sposoby. :)

  • Odpowiedz na „Mist (FG)Anuluj pisanie odpowiedzi

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *