Typ urody Soft Natural - uwodzicielka

Kształt sylwetki, rysy twarzy, garderoba.

Typ Soft Natural, podobnie jak czysty typ Natural, charakteryzuje prostokątna struktura kości. Jednak typ Soft wyróżnia się wyraźnym wpływem żeńskiego pierwiastka Yin. Zmiękczenie przejawia się w bardziej mięsistej budowie ciała oraz w pełnych rysach twarzy. Kobieta typu Soft Natural z reguły ma duże oczy, pełne usta oraz lekko zaokrąglone policzki. Linii sylwetki nie charakteryzują typowe krągłości (patrz typ Romantic). Ciało owszem jest pełne, pojawia się wcięcie w talii, ale zarys sylwetki oscyluje między prostokątem a klepsydrą. Oczywiście sytuacja ulega zmianie kiedy mamy do czynienia z osobą bardzo wychudzoną. Niech za przykład posłuży nam anorektyczna figura Angeliny Jolie (Soft Natural), która zatraciła wszelkie widoczne oznaki wpływu żeńskiego Yin. Można powiedzieć, że z Soft Angeliny pozostały tylko oczy i usta, które wydają się być nienaturalnie duże na tle kościstej twarzy. Wychudzona Angelina jest idealnym materiałem poglądowym na strukturę budowy szkieletowej typu Soft Natural. Wyraźnie widać androgenicznie ukształtowany kościec, prostokątny kształt twarzy oraz zarys sylwetki. Kiedy wnikliwiej przyjrzymy się kościom policzkowym zauważymy, że mimo wszystko są one pozbawione ostrości. Inaczej wyglądałaby wychudzona osoba w typie Dramatic. Rysy byłyby dużo ostrzejsze, a kości jeszcze wyraźniej zarysowane. Tutaj mamy prostokąt ze ściętymi rogami.

 

SOFT_NATURAL_look_Angelina_Jolie

 

Kolejne zdjęcia przedstawiają również szczupłą, aczkolwiek normalnie wyglądającą Angelinę. Wraz z pojawieniem się tkanki tłuszczowej objawia się wpływ pierwiastka Yin. Ciało staje się mięsiste, tworzą się kobiece kształty. Jednak nadal nie widać mocno zakrzywionych linii, które malowałyby obraz sylwetki na kształt cyfry 8.

SOFT_NATURAL_look_Angelina_Jolie_02

 

W przypadku nadwagi, podobnie jak w przypadku dużej niedowagi, zarys sylwetki zamienia się z klepsydry w prostokąt. Tkanka tłuszczowa w pierwszej kolejności gromadzi się wokół talii oraz na brzuchu.


Sylwetkę zbliżoną do klepsydry prezentuje nader popularna i uwielbiana Scarlett Johansson. Internet ugina się pod ciężarem jej zdjęć. Niestety, bardzo trudno doszukać się takich, które przedstawiałyby Scarlett w stylizacjach właściwych dla jej typu urody. Aktorka z maniackim uporem wybiera garderobę przypisaną typom dość odległym na osi Yin/Yang. Sytuację ratuje jej sesja zdjęciowa dla Mango. Na przykładzie kolekcji sprzed kilku lat można ukazać niewielki zarys stylu Soft Natural.

Fresh and Sensual Lady, czyli kobieta typu Soft Natural, chcąc stworzyć podkreślający urodę styl ma do wyboru dwie ścieżki. Może poddać się aurze wolności, wybierając dziewczęcy klimat Boho lub podążyć w bardziej kobiecym kierunku, postawić na drapowania oraz podkreślenie bioder. Tak, właśnie bioder. Wszelkie marszczenia oraz załamania tkaniny powinny znajdować się głównie na wysokości poniżej talii. Diva Chic (Soft Dramatic) ozdobne detale oraz krawieckie zawiłości umieszcza na wysokości linii biustu. Styl Soft Natural oplata biodra i na ich linii wprowadza zmysłową nutę. Akcentowanie linii bioder jest oczywiście równoznaczne z zaznaczeniem talii. (Drapowanie może również znajdować się powyżej talii, pod warunkiem, że biodra nie są kontrastowo proste i wąskie).

Poniżej zestawy zdjęć Scarlett Johansson prezentującej style: Dramatic Classic, Theatrical Romantic, Romantic, Flamboyant Natural, Dramatic, Gamine, Classic oraz właściwy jej urodzie Soft Natural. Przyjrzyjmy się jak negatywny wpływ na ogólny wygląd ma przebieranie się za kogoś kim się nie jest.

Począwszy od szóstego rzędu oglądamy już styl właściwy dla Soft Natural, łącznie z właściwym makijażem oraz fryzurą. Scarlett Johansson przeistacza się jak za dotknięciem magicznej różdżki. Wymowne.

 

SOFT_NATURAL_look_00

SOFT_NATURAL_look_01_BW

SOFT_NATURAL_look_02_BW

SOFT_NATURAL_look_07

SOFT_NATURAL_look_08


Sukienka w groszki (trzecie zdjęcie poniżej) ma idealny fason. Deseń (czego nie widać na tym zdjęciu) jest korzystnie rozmyty i nieregularny. Dodatkowo znajduje się w pewnej odległości od twarzy. Taki sposób noszenia groszków nie zakłóca linii Soft Natural. Sukienka w klasyczne groszki (piętro wyżej) jest już tą mocno nieodpowiednią.

SOFT_NATURAL_look_03_BW

SOFT_NATURAL_look_04_BW

SOFT_NATURAL_look_05_BW


SOFT NATURAL – SYLWETKA – CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:

SOFT_NATURAL_sylwetka

  • Wzrost – od ok. 164cm do ok. 174cm
  • Umiarkowanie długie linie pionowe
  • Typ sylwetki – delikatnie zarysowana klepsydra bez wyraźnych krągłości (tkanka tłuszczowa w pierwszej kolejności gromadzi się wokół talii; przedramiona, biodra oraz uda mają duże tendencje do zbierania się cellulitu)
  • Ramiona – szersze (lekko kwadratowe)
  • Ręce i nogi – proporcjonalnej długości lub nieco krótkie w stosunku do tułowia, sporadycznie możliwe dłuższe
  • Dłonie i stopy – średniej wielkości, nieco pulchne lub małe i szerokie
  • Biust – średniej wielkości (wielkość miseczki mocno uzależniona od tuszy)
  • Talia – delikatnie zaznaczona
  • Biodra – szersze, miękkie, minimalnie zaokrąglone
  • Przedramiona – pełne, mięsiste

SOFT NATURAL – TWARZ – CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:

SOFT_NATURAL_twarze

  • Szczęka – szersza o tępych liniach lub lekko zwężająca się
  • Nos – mały lub średniej wielkości, szerszy (nigdy wąski lub ostro zarysowany)
  • Kości policzkowe – szerokie, tępe
  • Oczy – duże, okrągłe lub w  kształcie migdała (Angelina Jolie)
  • Usta – pełne
  • Policzki – pełne, miękkie

SOFT NATURAL – FRYZURA, MAKIJAŻ:

Soft Natural jako jeden z naturalnych typów urody najkorzystniej prezentuje się w swobodnych uczesaniach. Przy czym typ Soft nie może już pozwolić sobie na szaleństwo Flamboyant Natural. Zbyt rozwichrzone włosy nie dodadzą urody. Kobieta typu Soft Natural zdecydowanie lepiej zaprezentuje się jako ta, która jednak grzebienia używa. Najlepsza długość – minimum do ramion. Decydując się na krótszą fryzurę Soft Natural pozbywa się swojej sensualnej aury, która powinna być motywem przewodnim całego image.

Grzywka jest kwestią otwartą. Jednym twarzom pasuje bardziej (Jennifer Lawrence), innym mniej (Scarlett Johansson ). Jeżeli już decydujemy się na krótszą grzywkę powinna ona być lekko wycieniowana i “rozbita” (na środku lub z boku). Prosta, pełna grzywka nie komponuje się z twarzą Soft Natural.

Upięcia powinny być swobodne i luźne (patrz typ Natural) lub delikatnie romantyczne. Te drugie ładnie skomponują się ze stylem Boho.

Należy unikać włosów gładko zaczesanych do tyłu oraz klasycznych bardzo gładkich upięć.

Makijaż dla typu Soft Natural to mocniejsze podkreślenie oczu połączone z dość naturalnym kolorem ust. Najlepiej sprawdzi się mocno rozmyte, matowe smoky eye. Uwzględniające wyraźne podkreślenie dolnej powieki. Oczywiście taki makijaż może okazać się zbyt intensywny na dzień (zwłaszcza dla delikatnych typów urody). Nie mniej jednak wyjątkowo pasuje on twarzom Soft Natural. Uwodzicielskie spojrzenie jest też wymarzonym uzupełnieniem stylu Boho. Należy jedynie uważać, aby nie przytłoczyć zbytnio oka. Intensywność oraz dobór barw zależy od kolorystycznego typu urody. Bardzo istotną kwestią jest to, aby przy mocnym podkreśleniu oczu, zachować świeżość spojrzenia. O ostatecznym sukcesie, jak zawsze, zadecydują właściwe kolory.

Co ciekawe David Kibbe zaleca dużo delikatniejszy makijaż, zbliżony do zalecanego typowi Romantic. Być może smoky eye w latach osiemdziesiątych wyglądało zupełnie inaczej niż dziś. Jednak oglądając makijaże współczesnych przedstawicielek typu Soft Natural nie sposób nie zauważyć, że smoky eye znakomicie podkreśla ich urodę.

Alternatywą może być pójście w kierunku makijażu właściwego typowi Natural. Spokojnie może on stanowić codzienny, uniwersalny look. Nie każda kobieta lubi mocno podkreślone oko.

 

Soft_Natural_makijaż_01

Soft_Natural_makijaż_02

Soft_Natural_makijaż_03

Soft_Natural_makijaż_05


SOFT NATURAL – GARDEROBA, BIŻUTERIA:

Garderoba stosowna dla typu Soft Natural to dziewczęcy Boho Chic lub nieco zmodyfikowany styl Relaxed. W przeciwieństwie do czystego typu Natural, typ Soft powinien akcentować talię. Podkreślenie nie powinno być tak wyraźne jak w stylu Romantic czy Theatrical Romantic, jednak brak zaznaczenia talii tworzy z sylwetki prostokąt. A figura kobiety typu Soft Natural dąży w kierunku klepsydry. Zmysłowa aura, którą roztacza kobieta Soft Natural wymaga nasycenia stylu elementami Yin.

 

WSKAZANE SĄ:
    • kroje delikatnie dopasowane do sylwetki z zaznaczoną talią (dopasowane, nie obcisłe)
    • jeżeli rezygnujemy z podkreślenia talii stawiamy na fasony opływowe (np. kardigan waterfall lub sukienka czy bluzka miękko opływające figurę – nawiązanie do stylu Soft Calssic)
    • miękkie, spokojne linie oraz kontury
    • delikatny, opływowy styl Oversize
    • drapowania w talii
    • drapowania poniżej talii
    • paski podkreślające talię
    • opcjonalnie rzeczy zbluzowane
    • luźne, miękkie dekolty
    • półokrągłe dekolty
    • asymetria (zwłaszcza na dolnych krawędziach)
    • nieregularne desenie o zaokrąglonych kształtach
    • miękkie abstrakcyjne desenie
    • desenie oraz szczegóły nawiązujące do stylu Folk (ludowe hafty, szydełkowe koronki, wyszywane kwiaty)
    • desenie oraz szczegóły nawiązujące do natury
    • desenie oraz szczegóły nawiązujące do sztuk antycznych
    • torebki o miękkich krawędziach i niezdefiniowanych kształtach
    • torebki o w kształcie prostokąta, ale o miękkich krawędziach
    • delikatna biżuteria w stylu boho

 

UNIKAĆ NALEŻY:
      • stylów androgenicznych (Dramatic, Dramatic Classic)
      • prostych, sztywnych linii oraz krawędzi
      • akcentowania linii ramion
      • dekoltów V
      • ostrych geometrycznych detali oraz deseni
      • animowanych nadruków
      • kraty i pasków
      • klasycznych groszków (odpowiednie będą takie o rozmytych krawędziach lub zachodzące jeden na drugi)
      • sztywnych falban
      • delikatnych koronek i gipiury (odpowiednie będą grube, szydełkowe koronki)
      • bardzo ozdobnych, barokowych detali oraz biżuterii
      • zbyt masywnej biżuterii
      • awangardowej biżuterii

       

      Soft_Natural_graderoba_08

      Soft_Natural_graderoba_14

      Soft_Natural_graderoba_09

      Soft_Natural_graderoba_10

      Soft_Natural_graderoba_new_02

      Soft_Natural_graderoba_new_03

      Soft_Natural_graderoba_13

      Soft_Natural_graderoba_new_05

      Soft_Natural_graderoba_new_01

      Soft_Natural_graderoba_01

      Soft_Natural_graderoba_02

      Soft_Natural_graderoba_15

      Soft_Natural_graderoba_05

      Soft_Natural_graderoba_06

      Soft_Natural_graderoba_07

      Soft_Natural_graderoba_03

      SOFT_NATURAL_biżuteria

       

      PINTEREST TABLICA SN – LINK

       
      Celebrytki i celebryci zdiagnozowani przez Olgę BrylińskąLINK

      Women by Olga BrylińskaLINK DO TABLICY NA PINTEREŚCIE


      WPIS ARCHIWALNY

      W odniesieniu do moich najnowszych metod diagnozowania, niektóre informacje zawarte w jego treści oraz w komentarzach mogą być nieaktualne. Na dzień dzisiejszy pracuję i analizuję głownie w oparciu o stworzoną przeze mnie typologię Ethereal.
       
      Stylizacje zamieszczone na Pintereście oraz strona z diagnozami (ETHEREALOWE DIAGNOZY) są bieżącymi i świeżymi źródłami informacji.

Share:

781 komentarzy

  1. Ines SN+RE+KrE+SyE+WE+EE+BE 26 Październik, 2018 o 14:24 Odpowiedz

    Marina ma typową dla SN twarz jak dla mnie. Jedyne co mnie myliło to jej drobna i chuda sylwetka. Tu mi bardziej pasowała na G, ale widocznie jest i tak SN skoro Greta tak orzekła;) Mnie bardziej zdziwiła Scarlett jako SN, bo nie wyczuwam w niej nic podobnego, no kompletnie xd To samo mam z Jennifer Lawrence i jej silnym Słowiańskim. No ale SN są bardzo zróżnicowane, E dużo mieszają w odbiorze danej osoby.

    • małaMi 26 Październik, 2018 o 16:26

      A dla mnie właśnie Scarlett i Jennifer to typowe SNki 😉 po pierwsze mają typowe dla SN sylwetki, zarówno szkielet (mocny, szeroki) jak i odpowiednią ilość tłuszczyku (tu chyba SNki ektomorficzki mają już pod górkę – tracą trochę z softu i to już nie to :(), po drugie twarze mają bardzo uwodzicielskie, spojrzenia, gesty, usta – wszystko. A po trzecie i chyba najważniejsze – one są bardzo “fresh and sensual”, czego moim zdaniem o Łuczenko powiedzieć nie można… poza tym Łuczenko zawsze przypominała mi Natalie Portman, czyli mi też ona bardziej do G pasuje, a może też ma Różany jak Natalie.

    • Magali SN ( KE,SyE,SłowE,WE) +FE 10 Listopad, 2018 o 12:58

      Cześć Mmmm , za wydłużenie odcinka szczękowego odpowiada konfiguracja szczęk, która jest sterowana genetyczne. Według mnie, w tym wypadku akurat, typologia Kibbe nie ma znaczenia.
      Trochę się pomądrzyłam, ale tak się składa że zajmuję się tym zawodo. Pozdrawiam 🙂

  2. Małgorzata 26 Listopad, 2018 o 22:56 Odpowiedz

    Witam się po raz kolejny 🙂 jestem już po analizie, Greta zdiagnozowała mnie jako uwodzicielkę. Całościowy werdykt trochę mnie dziwi, a trochę nie. Dużo bardziej jestem zaskoczona tym, co dzieje się z moją twarzą, kiedy ubiorę się zgodnie z zaleceniami – określenie z komentowanego wpisu, że jest to “przemiana jak przy użyciu czarodziejskiej różdżki” jest tu bardzo na miejscu 🙂

    Z takich bardziej praktycznych aspektów, to jak na razie wydaje mi się, że softnaturalowe kroje nie są teraz za bardzo na czasie 😉 to znaczy dość ciężko dostać w sklepach coś odpowiednio “miękkiego” i podkreślającego figurę.
    przekopałam szafę i zdaje mi się, że jakieś 10 lat temu taki styl mógł być bardziej w modzie, bo znalazłam trochę ciuchów z tamtego okresu, które by się nadały 😀 I szczerze mówiąc, piszę o tym dużym uznaniem dla Grety – mam wrażenie, że większość “metamorfoz”, “stylizacji” itd., które zdarzyło mi się oglądać, tworzyło kolejny klon aktualnie panującego kanonu piękna…

    • Ines SN+RE+KryE+SyE+WE+EE+BE 30 Listopad, 2018 o 11:28

      Hej! Ujęłaś sedno,które mnie osobiście troszkę irytuje-styl SN to wypisz wymaluj styl modny w Polsce kilka-kilkanascie lat temu. Ciężko znaleźć w sklepach cos ,,na czasie”.Teraz widzę sporo sukienek SN z marszczeniami(orsay,zara)tyle że są one wybitnie wręcz Iskrzące lub ewentualnie Królewskie(pantera). Jeżeli jest tu jakas SN z tymi E to na pewno znalazłaby sporo kreacji na andrzejki lub sylwestra:) Ja po prostu wkładam luźniejszą koszulę w spodnie i pilnuje zgodności z typem kolorystycznym. Rzeczy wyraźnie SN w aktualnych trendach faktycznie zdarzają się rzadko. Latem było mi dużo łatwiej.

    • Małgorzata 3 Grudzień, 2018 o 20:35

      🙂 chyba trzeba nam nieco cierpliwości… Jeszcze pare lat i poszalejemy 😉 ja z dodatkowych etherali mam akurat królową i gwiezdny, które odbieram bardzo zimowo, no i właśnie w miarę w modzie, zwłaszcza w tym sezonie. Ale przejrzałam już ofertę kilku sieciowek online i jak piszesz, znalazłam dosłownie pojedyncze rzeczy, które są typowo SN. Już zupełnie rzadkie były przypadki, że pasowały też kolorystycznie i nie miły jakichś niepasujacych detali. Więc póki co moja strategia jest podobna, to znaczy ubieram się basicowo (u mnie sa to na przyklad zwezajace się się spodnie i kobiece tishrty z nie za małym okrągłym dekoltem) i dodaje do tego jakiś akcent królewski albo gwiezdny… A może wystarczy odwiedzić jakiś taki zwykły sklep “moda damska” i tam znajdą się jakieś zakurzone drapowania…? 😉

    • Ines SN+RE+KryE+SyE+WE+EE+BE 4 Grudzień, 2018 o 20:01

      Małgorzato podaj pełną konfigurację:) Jestem ciekawa jaką masz. Ale zazdro,ze masz zimowe E!tez bym chciała,nie mam żadnych?Po chwilowej fascynacji Wietrznym lecę z Syreną teraz i w wersji zimowej uwazam ze to bardzo ciekawy E. A co do SN w butikach to coś Ty,koczuję na takich internetowych i nie ma nic xd Jedynie te wyjściowe brokatowe sukienki z drapowaniami.Ale co ciekawe wygladam w nich koszmarnie. Nie wiem czy to sam fakt ze nie mam Iskrzącego czy one wcale nie są SN.

    • Małgorzata SN (SyE + KE + ME + BE) + GE + KrE (DW) 6 Grudzień, 2018 o 14:14

      Proszę bardzo 🙂 zaintrygowałaś mnie tym zimowym wydaniem syreny… To jest Etheral, który czuję najmniej, zwłaszcza, że mój typ kolorystyczny nie pozwala na błękity itd.
      A podasz linka do tych sukienek dla SN z iskrzącym? Ja podejrzewałam u siebie iskrzący, lubię wzorki i cekiny, ale okazało się, że nic z tego 🙂

    • Ines SN+RE+KryE+SyE+WE+EE+BE 6 Grudzień, 2018 o 22:25

      Nie chcę robić reklamy,bo w regulaminie jest zdaje się zakaz,ale wymieniłam w postach wyżej oba;) Szybko je znajdziesz w dziale sukienek. Mają marszczenia z boku talii lub na środku brzucha i są cekiniaste.Wow,masz syreni na 1 miejscu i jesteś kolorystycznie DW. Bardzo ciekawe,nie mam pojęcia jak ,,ugryźć” syreni w takim wypadku.Pokaz jakąś stylizację i swoje nieobecne, rozmarzone spojrzenie syreny w stylowej szkółce:D

    • Małgorzata SN (SyE + KE + ME + BE) + GE + KrE (DW) 10 Grudzień, 2018 o 18:50

      Ines, nie wiem, czy mam Syreni na pierwszym miejscu, etherale wypisuję w kolejności pojawiania się w tekście 😉 publikacj zdjęć… no, zobaczymy, podziwiam wszystkie udzielające się tu dziewczyny za odwagę, serio; chociaż to też kusi, bo jest dużo wygodniej dyskutować. Co do sukienek, to podobno “cechą stylu SN jest wyciszenie”, więc ostry, cekinowy połysk raczej nie przejdzie. A jedną z takich lekko drapowanych w talii czarnych sukienek ze srebrną nicią nawet mam, kupiona niedługo przed wynikami analizy. Uważam, że ona jest księżycowa i “w miarę” mi pasuje, to znaczy coś mi się nie zgadza w górnej partii, ale jeszcze nie wiem, co 🙂
      O taka (mam nadzieję, że dobrze wklejam link, w razie czego proszę mnie nie banować :))
      http://www.orsay.com/dw/image/v2/BCBM_PRD/on/demandware.static/-/Sites-orsay-master-catalog/default/dw254cfb41/467122/467122_97s.jpg?sw=370&sh=560&sm=fit

      Espeno, dzięki i w ogóle cześć 🙂 takie ciemne “wodne” kolory to właśnie to, co polecała mi Greta w kontekście Syreniego, jednak nie czuję ich jeszcze do końca, to znaczy uważam, że mi nie pasują 🙂 ale może to kwestia matu – to znaczy chyba te moje etherale generalnie nie przepadają za matem i płaskością koloru, coś musi delikatnie połyskiwać (syreni, księżycowy), albo być rozświetlone biżuterią (gwiezdny, królowa). I mam na przykład sweter w dokładnie tym kolorze , który mi tu pokazujesz, ale jest rozświetlony tu i ówdzie turkusową nitką, i w nim już się całkiem nieźle czuję. A jakbyś miała jeszcze jakąś wizję zimowej syreny, to chętnie przyjmę porady 🙂

    • Ines SN+RE+KryE+SyE+WE+EE+BE 11 Grudzień, 2018 o 18:12

      Super sukienka,teraz takie są modne z tego co widzę:) U mnie odpada,bo w tak ciemnym kolorze wygladam po prostu staro. Gasi całkowicie mój Soft Summer. Super, że masz Królewski i Gwiezdny,jestem bardzo ciekawa jak wyglądasz:o

    • Arwena DC(FE)+IE+GE/TSp 26 Grudzień, 2018 o 09:37

      Ines, myślę, że Tobie byłoby w nim bardzo dobrze. Nie wiem, jaki to E takie warkocze. Ksiezycowy?

    • Maria Magdalena SC (RE, BaE, KryE, SyE) + FE 26 Grudzień, 2018 o 18:10

      Ja obstawiam, ze ten sweter jest księżycowy, a pasek dodaje bezkresnego charakteru:)

    • Ines SN+RE+KryE+SyE+WE+EE+BE 27 Grudzień, 2018 o 18:55

      Dzięki za odpowiedź:) Ale czy krój to SN?Na E nie zwracam tak uwagi,wiem że księżyc mam w bazie mojego typu więc ujdzie. Staram się nie nadawać E za dużego znaczenia.Znalezc cos SN i Różnego to wyczyn wiec już nie próbuję:)

  3. malak 15 Styczeń, 2019 o 21:20 Odpowiedz

    Dziewczyny, czy możliwe jest SN w wersji 155cm czy też odpada od razu? Jako mała kobietka czuje się fatalnie w stylizacjach G i SG, a nic mi tu więcej nie pasuje

    • Katana SN + KrE/ DA 16 Styczeń, 2019 o 07:56

      Ja mam niecałe 160 i odrzucałam wszystkie typy naturalowe właśnie między innymi ze względu na wzrost. A w ubraniach Soft Gamine wyglądam też niefajnie delikatnie mówiąc. Myślę, że akurat pod tym względem są wyjątki np. Nicole Kidman, która jest bardzo wysoka jak na C, wazniejsza jest sama budowa ciała. Polecam oczywiście analizę na rozwianie wątpliwości, bo często trudno być obiektywnym co do siebie?

  4. Ines SN+RE+KrE+SyE+WE+EE+BE 24 Styczeń, 2019 o 15:09 Odpowiedz

    Wow, ale świetne bluzki SN Greta wrzuciła na Pinterest! Jestem oczarowana. Kobiety SN, czy widziałyście takie w jakiś sklepach?;) Bo ja przyznam, że nie za bardzo. Chyba na lato takie białe koronkowe mogą być w sieciówkach. Ale te świetne tuniki są dla mnie zagadką, pewnie dalej zostaje Internet.

    • Katana SN + KrE/ DA 24 Styczeń, 2019 o 18:07

      Właśnie w sklepach ciężko o takie fasony, podoba mi się ta z “gorsetowym” sznurowaniem, myślę, że można je samemu zaaplikować jakiejś luźnej bluzce.

  5. Ines SN 14 Luty, 2019 o 22:00 Odpowiedz

    Jak umięśniają się SN?
    https://www.hawtcelebs.com/wp-content/uploads/2014/09/rosie-huntington-whiteley-on-the-runway-of-balmain-fashion-show-in-paris_1.jpg Ja szybko wygladam tak i nie bardzo mi się to podoba.mam wrażenie ze tracę wtedy yin i widać za bardzo yang, który nie powinien górować nad yinem. Moje ciało najlepiej reaguje na streching/pilates/jogę i taniec. Po siłowni szybko uwydatniają mi się mięśnie i robię się spora. Moze to tez efekt trzymania dolnej granicy wagi, pewnie jakbym miał wiecek tłuszczyku to mniej byłoby widać muskulaturę.
    Czy inne SN tez tak maja? Jak wasze ciało reaguje na konkretne sporty? Jestem ciekawa.

  6. Małgorzata (SN + GE + Królowa) 11 Marzec, 2019 o 16:37 Odpowiedz

    Ok, pierwsza poanalityczna załamka mnie dopadła. Szukam sukienki na wesele, ale to zadanie z gwiazdką, bo na 9. miesiąc ciąży… Po dłuuugich poszukiwaniach zamówiłam to:
    https://images.asos-media.com/products/asos-design-maternity-high-neck-ruffle-cold-shoulder-midi-dress-with-pep-hem/11278847-1-teal

    Ale dotarło do mnie 2h po zamówieniu, że to przecież sukienka SD :/
    przyjdzie pojutrze, zobaczę, może się nada.
    Niby jakieś tam zalecenia spełnia, asymetria dołu, efekt wody (mam nadzieję, że to o to chodzi), dekolt…

    Oplatanie bioder, kiedy ma się wielki brzuch, jakoś mi się nie widzi… Nie umiem sobie wyobrazić kroju sukienki tak do kolan, który wyglądałby dobrze i jakoś tam wpisywał się w SN. Bo zestaw tunika + rurki jest teraz super.

    • Ines SN+RE+KrE+SyE+WE+EE+BE 11 Marzec, 2019 o 22:46

      Nasze kroje są w sumie przyjazne kobietom w ciąży- podrzucenie, marszczenia w talii, często to widuję w odzieży ciażowej xd A coś takiego?
      https://img.pakamera.net/i1/1/910/midi-12228638_704659910.jpg
      https://img.pakamera.net/i1/1/683/sukienki-12228638_6215719683.jpg
      Tyle że musiałabyś znaleźć to z bardziej eleganckiego materiału. Ale kroje myślę, że jak najbardziej fajne. Nie wiem też jak duży masz brzuch, jeżeli BARDZO to domyślam się że nawet i te kroje sa problematyczne. Może faktycznie tunika i rurki będą lepsze.
      Co do treningu siłowego- ja mam dziwną budowę stwierdzam, jak jestem chuda to robię się koścista szybko, nawet ważąc 57kg miałam już wystające kolce biodrowe i żebra, a jak ćwiczę na siłowni to robię się yangowa, bo widać każdy mięsień. Zbawiennie za to działa na moją sylwetkę taniec, mam po nim delikatnie zaznaczone mięśnie i sporo spalam a przy tym ani nie chudnę ani się nie pasę. Może poza typem Kibbe znaczenie mają tutaj też inne rzeczy po prostu. W naszym typie też różnimy się budową, ja nie jestem drobnym SN jak np Doda lub Marina. Z samego ciała bliżej mi do Jennifer Lawrence.

  7. Małgorzata (SN + GE + Królowa) 11 Marzec, 2019 o 16:45 Odpowiedz

    O, coś się działo w naszym dziale, a nie zauważyłam przez miesiąc… 🙂 martwi mnie, co piszesz, bo chciałam za jakiś czas zacząć właśnie trening siłowy, bo najsensowniejszy, najlepszy i w ogóle. Jak miałam wagę poniżej granicy bmi i ruszałam się tak normalnie – regularny basen, spacery, rower, góry, to uważam, że wyglądało to bardzo dobrze, to znaczy mimo braku tłuszczyku nie było yangowo. Na razie niedowaga mi nie grozi, więc mam nadzieję, że za parę miesięcy dam znać, jak wygląda połączenie SN + waga w normie + trening siłowy 😀

  8. Małgorzata SN (SyE + KE + ME + BE) + GE + KrE (DW) 12 Marzec, 2019 o 00:33 Odpowiedz

    o, dzięki! coś takiego jak ta pierwsza mam, tylko że w mało wyjściowy wzorek – może to jest jakiś trop…
    ja mam w zaleceniach talię podrzucaną, ale chyba jako “ostateczność”, no i szczerze nie lubię się w takim wydaniu. Ale ta talia nad brzuchem miałaby wypaść, czy pod?
    teraz jestem w ósmym, brzuch mały, taka piłka przyczepiona do ciała. Nadal mam talię, tylko lekko wyżej wypada, jak ją zasłonię, to będzie słoń.
    i ta “zwykłość” stylu SN jest dla mnie trudna, bo lubię się odstawić, a na jakąś okazję, to w ogóle…

    a że się różnimy, to racja… u mnie na przykład kolosalne znaczenie ma dekolt – albo halter neck, idealnie ze stójką, albo otwarty, miękki, okrągły. Płytkie dekolty robią mi lotnisko z klaty, niezależnie od wagi, źle to wygląda. I tak dalej, i tak dalej. Wiele rzeczy, które są pokazywane w szkółce, nie przeszłoby u mnie, chociaż prezentującym je SN-kom pasują.

    Ines, a mogę spytać, ile masz wzrostu? na zdjęciach ze szkółki odbieram Cię jako drobną właśnie…

    • Ines SN 12 Marzec, 2019 o 22:48

      Oooo witaj w klubie! Tez lubię być bardziej glamour szczególnie jesienią i zima xd Latem się super odnajduje w wydaniu boho,ale jak robi się chłodniej to nie przemawiają do mnie dzianiny i to ubranie na cebulkę, którego jest pełno w naszym kolażu 🙁 Tak samo marszczenia kojarzą mi się właśnie z odzieżą ciążowa i ciężko mi znaleźć takie o którym powiem woow.ciekawe czy za ten pociąg do elegancji odpowiada Syrena, widzę ze tez ja masz :> u mnie pewnie Różany i Kryształ to podbijają.
      Małgorzato mam 168 i rozmiar spodni 38, a gora 36/38. Uwierz mi ze na żywo jestem lekko masywniejsza niż na foto,myśle ze na zdj wychodzi Różany, który mnie jakoś zdrobnia i wyszczupla. Sama jestem zaskoczona tym jak chudo wychodzę na zdj. Mam duże uda w stosunku do reszty ciała i generalnie mięsiste, KRÓTKIE kończyny 😀 Wystarczy, ze mam zła długość cholewki buta i jest katastrofa z nogami. Łatwo mi je pogrubić niestety, w stroju skupiam się na ich wysmukleniu. Greta mnie określiła jako SN średniej masywności 😀
      A Ty ile masz wzrostu? Chyba jesteś drobnym SN-em skoro piszesz ze miałas wagę poniżej normy.

    • Małgorzata SN (SyE KE ME BeE) + GE + Królowa 13 Marzec, 2019 o 01:26

      Ja mam 175cm i zawsze mi wszyscy mówili, że mam długie nogi, ale mi się wydaje, że tylko dobrze je ubieram 🙂 szczerze mówiąc miałam po prostu “od zawsze” niedowage, a potem coś mi się przestawilo i teraz próbuje się odnaleźć w nowej rzeczywistości 🙂 mi Greta nie pisała nic o masywnosci, tylko że jestem klepsydra, ale wysłałam zdjęcia z lekka nadwagą, więc w sumie jestem jej wdzięczna 😀 Jak patrze na nasze reprezentantki, to kiedy miałam niższe BMI najbardziej chyba przypominalam Megan Fox (-silikon) , ale ona jest niziutka… Nie mam żadnych wysmuklajacych etherali, wiec w sumie nie wiem, dlaczego tak. Widziałam, że teraz w ofercie jest jakaś rozszerzona analiza etheralowa ze wskazaniem, co za co odpowiada – to jest czad 🙂

      A z tym glamourem, to Greta mnie określiła jak SN z kierunkiem na SD, i tak szczerze, to przy galerii divy serce bije mi zdecydowanie szybciej 🙂 zreszta ostatni niefortunny zakup to potwierdza – sukienka przyszła już dziś, no i wyglądam jak… SN przebrana za SD 🙂 u Ciebie też obstawiam kryształ i różany, bo te etherale średnio chyba współpracują z boho i luzem.

      Ogólnie cieszę się z werdyktu, ale dużo tego softu, yinu, jakoś nie czuje tego jeszcze do końca. Może powinnam się tak ogólnie bardziej zrelaksować, na przykład zrobić smokey eye, założyć dzianinkę i uwodzicielsko poczytac książkę w fotelu? 🙂

    • Asa 13 Marzec, 2019 o 13:38

      Ooo, jaka fajna ta nowa oferta. Szkoda, że nie było jej, jak zgłaszałam się po swoją…
      Ale może jeszcze kiedyś się skuszę 🙂

    • Ines SN 13 Marzec, 2019 o 15:43

      Haha Małgorzato no właśnie takie foty SN są fajne, ale sama tego nie czuje 🙁 Ok,lato,wakacje,mooocna opalenizna o moze hyc Bezkresny ale teraz chce być elegancka. Nie odnajduje się tez totalnie w Słowiańskim,chyba jestem jego zaprzeczeniem, moze stad niechęć do tego luzu. Widzę ze tez go nie masz. 175 to dużo,wysoka z Ciebie uwodzicielka 😀 Wrzuć coś do stylowej,ciekawi mnie Twój kierunek na SD.

    • Anita SC+GE/DW 13 Marzec, 2019 o 15:55

      O, ja też dopiero zauważyłam nową ofertę, Olga pewnie wyszła naprzeciw potrzebom-rozszerzona analiza Etheral dla dociekliwych:)
      Ja akurat nie mam potrzeby ale w przypadku osób o złożonej urodzie/ etheralach z kompletnie innej bajki niż typ bazowy to świetna sprawa 🙂

  9. Małgorzata SN (SyE KE ME BeE) + GE + Królowa 13 Marzec, 2019 o 22:24 Odpowiedz

    Ines, no właśnie do 175cm już mi w ogóle to określenie “uwodzicielka” jakoś nie pasuje. O szkółce myślę, ale chyba się twarzy nie odważe pokazać, a bez twarzy to trochę bez sensu?

    O fotelu piszę półżartem, półserio – skoro wygląd w jakimś stopniu odzwierciedla charakter, to może się odnajdę w takim seksownym czytaniu? 😉 na pewno spróbuję 😉 ale ten obrazek to chyba Księżyc, masz go?

    Mi się Słowiański w ogóle nie kojarzy z luzem… Ale nie wiem, tych etherali jest w sumie 18, ledwo rozumiem działanie moich u mnie, a pozostałe to jakaś czarna magia na ten moment.

    W tej nowej analizie nie ma w ogóle typu Kibbe, jestem ciekawa, czy to jakaś ewolucja typologii, czy po prostu inny rodzaj usługi.

    • Ines SN 13 Marzec, 2019 o 23:34

      A moze jesteś podobna do Mirandy Kerr z figury? Ona tez jest wysokim SN i takim modelkowym bardziej:)
      Nie mam Księżycowego tez xd . Mi się Słowiański kojarzy mocno z Lawrence i określeniem swojska dziewczyna. I ten wianek na jej głowie xd Takie ze mnie sztywniejsze SN chyba. Mam sentyment do Wietrznego i sporadycznie zdarza mi się isc w te klimaty, a najbardziej mi po drodze z Syreną z naszej bazy i moich E. Tylko ze moja jest satynowo elegancka… Czyli mało SN. Pogmatwane to,możliwe ze skuszę się na analizę E żeby je rozgryźć:) Czekam na maj,czerwiec bo wtedy rozkwitam i chodzę non stop w długich sukienkach.

    • JK SN 14 Marzec, 2019 o 10:38

      Cześć dziewczyny, mi z kolei jakoś ciężko się właśnie wgryźć w Syreni, nie bardzo go rozumiem chyba.

      @Ines, zaciekawiło mnie o co chodzi z tymi różnymi Syrenami zwłaszcza fragment “Tylko ze moja jest satynowo elegancka… Czyli mało SN.” Trudno mi to rozgryźć – od czego zależy różna syreniowatość?

    • Małgorzata SN (SyE KE ME BeE) + GE + Królowa 14 Marzec, 2019 o 13:51

      JK, w opisie Syreniego jest podział na aspekt organiczny i jakiś tam inny (romantyczny?) . I wydaje mi się, że chodzi o to, że ten organiczny jest taki bardziej “nieuporzadkowany”, tam jest np. biżuteria z krzywych pereł. A ten drugi aspekt to bardziej delikatne koronki itd. Bliżej mu do krysztalowego. No i tak sobie dumam, że Ines ma taki bardziej romantyczny syreni, skoro posiada też Kryształ. A w wytycznych dla SN większy nacisk jest na aspekt organiczny.

    • Ines SN+RE+KrE+SyE+WE+EE+BE 14 Marzec, 2019 o 19:26

      Dokladnie, moja Syrena jest elegancka i uwielbiam satynę. Wiem że to malo SN, ale jako Kryształowa Syrena mysle, że mam uzasadniony pociąg w tym kierunku. Często ubieram satynową koszulę do środka dżinsów. Jest bluzowanie wtedy i czuję się elegancka, nie wiem czy to wzorcowy SN, pewnie nie, ale ja czuję się w tym sobą. W Stylowej wrzucilam taka stylówę z błękitną koszulą z kokardą pod szyją.

  10. Magali SN +F + WE 22 Marzec, 2019 o 16:39 Odpowiedz

    A propo’s Syreniego….zauważyłam że u mnie z wiekiem jest go coraz mniej ! Chociaż wg mocy ma u mnie silną druga pozycję to coraz mniej we mnie wiotkiej, rozmarzonej Syrenki a więcej zdecydowanej, mocniejszej Wietrznicy ;)!
    Czy Greta już gdzieś coś pisała, że wpływ eternali zmienia nam się z wiekiem ?

    • Olga Brylińska "Greta" 22 Marzec, 2019 o 20:13

      Generalnie jest tak, że z wiekiem obniża się nam poziom softu, a sam Syreni jest bardzo czuły na upływ czasu.

      Posiadasz jeszcze Księżycowy 🙂 On jest długowieczny, zwłaszcza w kontekście stylu.

    • Eliza C (KryE + RE) + WE + BaE | SSu 23 Marzec, 2019 o 09:32

      Podłączę się i podpytam, bo jestem zaintrygowana. Które Ethereale są jeszcze długowieczne, a których wpływ potrafi mocno osłabnąć z wiekiem? Czy jest jakaś generalna zasada, czy to raczej kwestia mocno indywidualna?

    • Ines SN 23 Marzec, 2019 o 10:35

      Magali tez widzę zmianę. Mam wrażenie ze 10 lat temu różany u mnie bił po oczach , a teraz jakoś twarz mi się zmieniła. Właśnie widzę wytracanie softu i przyznam ze coezko to znoszę. W sylwetce tez zauważyłam, ze zrobilam się bardziej kanciasta i rozbudowana jakaś. Na zdjęciach tego serio tak nie widać jak na żywo i w lustrze.
      Ale ja u Ciebie widzę Syreni po oczach, wciąż 🙂

    • Moderator - lothlorien 24 Marzec, 2019 o 21:28

      Mnie się wydaje, że chodzi o to, że z wiekiem pierwiastek Innocent traci na sile. Pewnie u każdej osoby będzie to wyglądać inaczej.

    • Ines SN 25 Marzec, 2019 o 08:34

      Ok,traci na sile i na 1 plan wysuwają się Etheteale bardziej yangowe? Czy zachodzi coś innego?

    • Eliza C (KryE + RE) + WE + BaE | SSu 26 Marzec, 2019 o 21:59

      Kurczę, ja to mam odwrotne wrażenie 🙂 Mam wrażenie, że mój Różany dopiero po 25. roku życia zaczął być wyraźny. Na zdjęciach wcześniejszych go aż tak bardzo nie widzę, poza kształtem twarzy (serduszko). Nawet znajomi, patrząc na mnie teraz i zdjęcia z przeszłości, mówią, że jestem na jakiejś diecie zmieniającej rysy twarzy 🙂 Dlatego budzi to moje zdziwienie. Może u mnie to kwestia wieku (dopiero dobijam do 30-tki), może genów, a może tkanki tłuszczowej 🙂 Co do sylwetki, nie widzę póki co żadnych przesunięć w stronę yangu, ale może jeszcze to przyjdzie z wiekiem. Nie miałabym nic przeciwko przesunięciu w stronę bardziej Wietrzną 🙂

  11. Cat Ballou DC (KryE+WE+FE+BaE) 25 Marzec, 2019 o 16:52 Odpowiedz

    Też mam takie wrażenie, że z wiekiem robię się coraz bardziej yangowa. Nawet sylwetka jest coraz bardziej w moim przypadku chłopięca, co mnie bardzo cieszy. Chcę być taką poczochraną wietrzną starszą panią, z dramatyczną twarzą. 🙂

  12. Magali SN ( KE,SyE,SłowE,WE) +FE 26 Marzec, 2019 o 11:39 Odpowiedz

    Dzięki kobietki za wyjaśnienia i Wasze spostrzeżenia. Swoją drogą jak fajnie to wszystko Natura wymyśliła ! Ja zostanę Syrenką w oczach ( dzięki Ines :-)) z dożywotnim Księżycowym który kocham, a Cat Ballou będzie wietrznym, poczochranym Dramatikiem.
    Ines, ja też zauważyłam, że z wiekiem robię się kanciasta i myślę, że jako sylwetki soft naturalowe nie mamy na to wpływu, jedynie co musimy kontrolować to….waga ( niestety). Ja w szczególności, żeby przy swoich 160 cm nie wyglądać jak taboret !!

    • Fresco SN (BE, WE, ME) +GE | SSu 26 Marzec, 2019 o 22:12

      @Magali – z tą wagą… oj tak, zgadzam się. Trzeba jej niestety pilnować. Przez ostatnie kilka lat moja waga poszła mocno do przodu, i mam wrażenie że przez to wyglądam jakbym postarzała się o więcej, niż to wynika z metryki. Ja akurat Syreniego E nie mam nawet w bazie, ale z tych yinowych E mam Mahoniowy i Gwiezdny, więc mam nadzieję że chociaż ich wpływ zostanie ze mną na długo 🙂
      Jeśli chodzi o sylwetkę to kiedyś była bardziej kanciasta niż teraz, ale to raczej ze względu na wagę właśnie – nie ćwiczyłam intensywnie, ale też ważyłam sporo mniej niż obecnie, więc sprawiałam wrażenie drobnej, przynajmniej takie mam odczucia patrząc na stare zdjęcia. Gdybym teraz zaczęła ćwiczyć na siłowni, to pewnie z podobnym skutkiem jak opisuje @Ines.

    • Cat Ballou DC (KryE+WE+FE+BaE) 27 Marzec, 2019 o 10:51

      Szczupłą sylwetką zawsze obronię nawet nie do końca DC-ową stylówkę. Natomiast gdy miałam nadwagę to nic nie wyglądało dobrze, ponieważ DC musi być ubrana w rzeczy dopasowane, więc widać każdy nadprogramowy kilogram. Naturalki na pewno mają łatwiej. W kwestii Etherealków, to nie wiem co u mnie najbardziej wyłazi z wiekiem, raczej zaznacza się właśnie wspomniany aspekt kibbe-dramatyczny.

    • Ines SN 27 Marzec, 2019 o 13:12

      Magali dobry tekst z tym taboretem xd Ja wyglądam masywniej niż moje koleżanki z podobna wagą i teraz ta różnica się pogłębiła jeszcze bardziej. I moje biodra stały się szerokie lecz kanciaste,jestem wzorcowa SN z opisu xd Kiedys byłam jakaś miększa i pewnie dlatego było widać bardziej Różany. A czy Wietrzny zawsze zdrabnia sylwetkę? Dziwi mnie u mnie brak Mahonia patrząc na mój ciężki chód. Wydaje mi się ze SN łatwo tyją. I ze najlepiej z tyciem maja R które wciąż są drobne i tyją yinowo…

  13. Asia DC 27 Marzec, 2019 o 13:51 Odpowiedz

    Cat Ballou, ja też zauważam u siebie postępującą yangowatość.
    Pod kątem twarzy mnie to cieszy, bo zeszły odwieczne pućki, ale pod kątem sylwetki już mniej, bo brzuch zaczyna wychodzić na plan pierwszy nawet jak przybędą 1-2 kg .
    Masz rację, że DC musi pilnować wagi, żeby te fasony blisko ciała mogły być stosowane bez większych przeszkód.

  14. Avarati FG 27 Marzec, 2019 o 15:11 Odpowiedz

    Niby FG, a też muszę pilnować wagi 😀 Bo nadprogramowe kilogramy idą w uda i tyłek, ale też w brzucho. A że FG musi się ubierać dopasowane/obcisłe fasony, więc wszystko widać. Kiedyś lubiłam szersze spódnice/sukienki, bo można było zawsze je ubrać, nawet jak się przybrało te 2-3 cm. Teraz nie ma takiej opcji 😀

    Im starsza, tym robię się coraz wyraźniejsza, nie mam na twarzy pełni księżyca, co mnie cieszy.

    Myślę, że Mahoń jest odporny na upływ lat…

  15. Arwena DC(FE)+IE+GE/TSp 27 Marzec, 2019 o 19:27 Odpowiedz

    Ja tyje w uda i biodra, brzuch dalej plaski, tylko skora nie ta po dwójce dzieci 4kg+?
    Yangu w twarzy mam zdecydowanie wiecej z wiekiem, ale i ładniejsza jestem niz kiedys może dzięki temu. Mam Iskrzacy, a on zawsze dziala odmladzajaco. Daja mi 5-10 lat mniej, co przy 40 tce na karku dziala jak balsam ?Za to sylwetka u mnie raczej zależy od wagi niz wieku. Kanciasta bylam zawsze zwlaszcza przez koscistosc i dużą różnicę talia – biodra. Ostatnio sporo schudlam no i typowo z kości na ości. Marzę o softowym tłuszczyku tu i ówdzie.

    • Anita SC +GE /DW 28 Marzec, 2019 o 23:31

      Nie jestem pewna co do spódnicy,wygląda na SC (z Bezkresnym?Królewskim?)-taka “cichopłynąca” i z nieregularnym dołem.Nie wiem czy jest odpowiednia dla SN.
      W drugiej wyglądałabyś bombowo! SN z różanym bonusem jak się patrzy ?

    • Ines 30 Marzec, 2019 o 13:50

      Dzięki Anito za opinię:) Masz racje,spódnica ma w sobie coś SC, tez tak czułam, a sukienka już jest krojem SN.
      Niemniej mam wrażenie, ze jest większy wybór rzeczy SN teraz co mnie bardzo cieszy. Jak zwykle na wiosnę 😀

    • Eloise DC (SE) +ME+RE/DA 23 Maj, 2019 o 17:52

      Ines, na to pytanie nie ma chyba jednoznacznej odpowiedzi, bo ja jestem DC z dość krótkim tułowiem, przynajmniej tak mi lustro pokazuje 😀 Ale ja zawsze zastrzegam, że ze mnie takie oszukane DC i nie ma co się na mnie powoływać 😉

    • Arwena DC(FE)+IE+GE/TSp 23 Maj, 2019 o 18:07

      Dla mnie to wlasnie typowa cecha SC a nie DC. Ani ja ani znane mi DC nie mają dlugiego tulowia. Moj jest wręcz krotki w stosunku do nóg. A znane mi SC wlasnie wszystkie mają dlugie.

    • Ines SN 23 Maj, 2019 o 20:08

      Trochę tego nie rozumiem-w opisie SC jest możliwy krótki stan i lekko wcięta talia.to by zaprzeczało długaśnemu tułowiu …z kolei np wspomniana Rihanna taki ma wyraźnie. Tak samo ma bardzie duża różnice pomiędzy talia,a biodrami.To tez nie jest raczej delikatne wcięcie. Sama się już gubię w rozróżnieniu SC od DC. Jak chodzi o twarz jest łatwiej natomiast z figura już ciężej. I dalej nie wiem kim jest Barbara xd Teraz wydaje mi się bardziej SC przez ten długi tyłów o którym wspomnialyscie.

    • Karola 23 Maj, 2019 o 21:38

      Faktycznie niezła zagadka z tą panią. Uda i biodra powiedziałabym, że bardzo SC, ramiona z kolei chyba zbyt szerokie i kościste, jakby naturalowe. Twarz całkowicie myląca, wzrost wysoki jak na softowe typy. Odstawiam DC.

    • Kenna 24 Maj, 2019 o 08:24

      Ines, mnie się zdaje, że każdy typ może być taką gruszką, a zależy to chyba od BMI. Widzę po sobie, że gdy chudne i brzuch się “wypłaszcza”, to automatycznie tułów się optycznie wydłuża. Z kolei gdy przybiorę na wadze, talia wędruje do góry i wtedy tułów wydaje się krótszy.

    • Rosalia 24 Maj, 2019 o 09:22

      MI się wydaje, że SC może dawać wrażenie długiego tułowia z uwagi na to, że najszerszy punkt sylwetki jest w udach, poniżej linii bioder. Często przy szczupłych SC wszystko wyżej jest dość wąskie aż do tych ud lub góry ud, gdzie nagle jest szerzej, często mocno. I dlatego się wydaje że tułów jest długi. A talia może być wysoko lub normalnie, może być krótki stan, ale to obniżenie najszerszego miejsca sylwetki daje taki efekt. A, jeśli się nie mylę, kościec SC nie ma długiego tułowia, tylko tkanka mięśniowo-tłuszczowa odkłada się właśnie tu nisko. Często jest jeszcze mocne przewężenie u nasady nogi przy samym biodrze i dopiero potem jest szerzej. To najszersze miejsce jest na prawdę nisko. Sytuację ratują długie nogi. Jeśli SC ma długie nogi to się proporcja poprawia. Ale to pewnie rzadkość.

    • Maria Magdalena SC (RE, BaE, KryE, Się)+FE 24 Maj, 2019 o 10:10

      ja jako SC mam bardzo krótki tułów.
      Łuk zebrowy prawie styka się z najwyższym punktem miednicy- (grzebień kości biodrowych)
      Przepraszam, że tak do bólu anatomiczne 😉

  16. Arwena DC(FE)+IE+GE/TSp 23 Maj, 2019 o 21:21 Odpowiedz

    Mnie sie wydaje, że ona ma bardzo harmonijna sylwetkę. Twarz owszem kojarzy sie z SN, ale figura jest bardzo symetryczna, klasyczna wrecz, wszedzie po równo, az milo sie patrzy 😊

    • Ines SN 6 Czerwiec, 2019 o 15:06

      Wyglada na SN;) dzięki za nazwę sklepu, obczaje co maja 😀 tez kojarzy mi się z Baśniowym.

    • Ines SN 7 Czerwiec, 2019 o 11:51

      Haha właśnie ona mnie urzekła i mam zamiar ja zamówić jak moja dieta zacznie działać;) Zdecydowanie Bezkresny (frędzle,materiał,aura) i moze Syreni przez kolor? Tylko czy trzeba sugerować się tabela wymiarów? Nie mam doświadczenia w tym sklepie.

    • JK SN 7 Czerwiec, 2019 o 13:36

      Oj nie wiem jak ich tabele, mam w mieście ich sklep stacjonarny i zawsze tam na żywo mierzę.

    • Kenna 7 Czerwiec, 2019 o 19:10

      Obie sukienki wydają mi się bardzo SN, chyba ta pierwsza ma ściągacz w talii, a druga sznureczek? W przypadku sukienek o takim kroju, gdy mam wątpliwości co do rozmiaru, zamawiam większą.

    • Ines SN 9 Czerwiec, 2019 o 22:14

      Dla mnie jest po prostu nieodpowiednia hm. Ma Mahoń i pewnie dlatego Ci się podoba, ale z idea SN ma niewiele wspólnego 🙁 Jest w niej coś dużego strukturalnie,nie ma miękkości. Pewnie kolorystyka tez Ci odpowiada bo jesteś DW. Zamowilam spódnice SC, która tu wstawiałam i jest dramat xd myślałam ze nie zrobi mi krzywdy,nauczka żeby nie kupować życzeniowo.

    • Małgorzata SN (SyE KE ME BeE) + GE + Królowa 11 Czerwiec, 2019 o 12:17

      Przyszła. Moim zdaniem jest ok. Mam w analizie taki punkt “obszerne spódnice o asymetrycznym kroju co najmniej do połowy łydki” czy jakoś tak i to miał być ten punkt 😉 . Na żywo jest bardziej miękka niż na zdjęciu i jakaś taka dluzsza. I muszę mieć bluzkę na wierzch. Chyba fotę wstawie normalnie. Ale potrzebuje jeszcze butów 😉

  17. Małgorzata SN (SyE KE ME BeE) + GE + Królowa 11 Czerwiec, 2019 o 00:43 Odpowiedz

    Dzięki. Zajrzałam jeszcze na tablice SN i SD, no i jasna sprawa,znalazlam nawet 2 zdjęcia na tablicy divy, gdzie jest podobny krój dołu… Następnym razem, jak będę coś chciała kupic, sprawdzę, czy nie ma tego na tablicy SD 😀 bo to już druga taka historia 🙂
    Greta mnie określiła jako SN z kierunkiem na SD, chyba stąd te ciagoty…

    • Ines SN 12 Czerwiec, 2019 o 18:54

      Małgorzato tez wstawiłam swego czasu do stylowej sukienkę jak w mordę strzelił SD 😀 zmyliły mnie te drapowania … i uważam ze nie wyglądam w niej tragicznie tyle ze nie mam rozłożystych ramion divy xd spódnica na pewno współgra z Twoim mahoniem.

    • Małgorzata SN (SyE KE ME BeE) + GE + Królowa 12 Czerwiec, 2019 o 21:30

      Wiesz, szczerze mówiąc, to na tablicy SD jest trochę rzeczy, które moim zdaniem krzywdy nam nie zrobią… Ja mam też problem tego rodzaju, że kolorystyka tej tablicy duzo bardziej mi odpowiada. Jak jeszcze sama próbowałam się zdiagnozować, to SN mi jakoś nie pasowało, bo zalecane ubrania jakieś takie sprawne były.. 😉

  18. eklektycznalicja 12 Czerwiec, 2019 o 08:17 Odpowiedz

    Zastanawiam się czy są jakieś bardzo krótkie damskie fryzury które mogą pasować SN. Odnoszę wrażenie, że z mocnym baśniowym może nawet by się coś dało znaleźć, ale mi się na razie nie udało. Czy w ogóle istnieje opcja, że SNka zgrywałaby się z chłopięcą fryzurą?

    • Drukara 12 Czerwiec, 2019 o 23:55

      Krótkie włosy u SN są bardzo ryzykowane, chociażby spojrzeć jak wyglądała Jennifer Lawrence lub Scarlett Johansson. Raczej typowo chłopięcą fryzurę ciężko mi wyobrazić sobie by dobrze wyglądała na Uwodzicielce, ale jak wiadomo każdy jest indywidualnym przypadkiem. Po obejrzeniu sobie różnych pań to najkrótsze włosy, które im pasowały to do ramion. Chociaż Angelina Jolie we włosach na jeża wyglądała ciekawie 😉
      https://i.pinimg.com/originals/d3/0d/d7/d30dd78ff5bd2f12f3893f4f84c6fd81.jpg

    • Ines SN 13 Czerwiec, 2019 o 09:16

      Moim zdaniem najkrótsze możliwe to do ramion. Krótsze odpdaja całkiem chyba ze jakaś SN ma eee no nie wiem w sumie co xd jakoś nie umiem sobie wyobrazić. Z tego co kojarzę to włosy robią nasza aurę wiec czemu ktoś miałby chcieć się ich pozbyć hm. To mi się kojarzy z totalnym brakiem akceptacji typu jak np moja znajoma która wyraźnie jest C i wydaje ni się ze jest wiosna (podobna do naomi watts),a bardzo chce być FG z typem deep winter xd O, Dua Lipa tez ma krótkie takie za ucho, ale dla mnoe wyglada w nich dziwnie.

    • Małgorzata SN (SyE KE ME BeE) + GE + Królowa 13 Czerwiec, 2019 o 10:47

      Ja w krótkich wyglądam jak brzydki chłopiec, taki napuchniety… Czasem trzeba ściąć, wiadomo. Ale taki zabieg raczej nie upiększy. Może jakiś Angelic by pomógł, nie wiem… Z drugiej strony wyobrażam sobie Amande Seyfried czy jak jej tam, no i widzi mi się podobny efekt…

  19. Małgorzata SN (SyE + KE + ME + BE) + GE + KrE (DW) 16 Czerwiec, 2019 o 23:03 Odpowiedz

    Dziewczyny, nosicie mokasyny? Do czego? W zaleceniach mam “mokasyny na obcasie” i jakoś kompletnie nie umiem sobie wyobrazić jakiegoś SN-owego zestawienia z nimi.

    • Ines SN 17 Czerwiec, 2019 o 09:39

      O,widzę teraz Twój post Małgorzato;) mokasyny mi się podobają, ale raz ze maja cienka podeszwę -mam ciezki chód i złe w takich wyglądam- to jeszcze wypada mi z nich stopa,bo mam wysokie podbicie …wyglądają świetnie z szortami tylko mam wrażenie ze do smukłych nóg a ja również takowych nie posiadam.

  20. Ines SN 16 Czerwiec, 2019 o 23:17 Odpowiedz

    Przykłady butow na lato dla SN,ktoś coś? Wstawcie zdjęcia jak macie pomysły albo własne inspiracje z szafy 🙂 dodam ze preferuje cos wyższego i koniecznie pokazywać pazurki,jakoś nie toleruje butow zakrywających paznokcie na lato … tez tak macie? Wyjątkiem są trampki.

    • Małgorzata SN (SyE KE ME BeE) + GE + Królowa 21 Czerwiec, 2019 o 00:06

      Ines, super są, szkoda, że nie ma innych kolorów, chociaż ten by przeszedł u mnie daleko od twarzy. Żałuję, że wczesniej na nie nie wpadłam…

    • Ines SN 22 Czerwiec, 2019 o 11:42

      Haha musze je odesłać 🙂 jak przyszły i je ubrałam to mam w nich koszmarnie krótkie nogi:( pewnie kwestia niedobranego koloru się zemściła,taki mocny rudy brąz tez nie jest w mojej palecie.
      Za to zamawiam takie https://ibb.co/NTBZFps i mam wrażenie ze zleją mi się z noga,a to zawsze korzystny efekt dla mnie. Wydaje mi się ze tez są SN, zamszyk:)

    • Małgorzata SN (SyE KE ME BeE) + GE + Królowa 25 Czerwiec, 2019 o 15:39

      Mi one się kojarzą krysztalowo. Może przez kolor. Ale w Krysztale też jest chyba zamsz… I krój jakiś taki bardziej classic owy, za wyjątkiem tego koturna.

    • KasiaN DC (AE+KarE) WE SS 12 Październik, 2019 o 07:27

      Kolor piękny. Czy będzie na SN dobrze wyglądał to chyba zależy od biustu – przy niewielkim lub średnim chyba tak, wydaje mi się że przy dużym będzie jakoś ciężko to wyglądało.
      Ale dla mnie to sukienka śliczna na zdjęciu a zupełnie niepraktyczna – długi rękaw i TA DŁUGOŚĆ dołu…?! 😅

    • Eliza C (KrysE, RE) WE + BaśE || SSu 12 Październik, 2019 o 10:23

      Fason jak najbardziej dla SN – zakładkowy dół to chyba coś typowego dla SN? Z zastrzeżeniem, że dopasowanie i długość pasują do szczupłego SN. Trochę więcej tłuszczyku i mogłoby to być niekomfortowe.
      Kolor dla SS, ale najlepiej z czymś podbijającym głębokość kolorystyczną (np. Baśniowym – jak u mnie).
      Materiał zamszowy to chyba Bezkresny – kompatybilny z SN.

    • Ines SN 15 Październik, 2019 o 20:23

      Dziękuje wam za odpowiedzi dziewczyny.
      Przespałam się z tym i jestem pewna ze:
      a)dzwoni,ale nie wiadomo w którym kościele bo sukienka jest zbyt krótka i gora mocno nie SN… ta stójka jest formalna,są przeszycia geometryczne,gora kojarzy mi się z jakimś DC lub G
      b)czułabym się źle właśnie ze względu na długosc, domyslam się jak niepraktyczne byłoby siedzenie w tym
      c)kolor jest chyba aż nazbyt baśniowy …
      jestem z siebie dumna,ze długo rozważam odpowiedni zakup xd i ze myśle praktycznie.
      KasiaN masz racje,dziwna kombinacja góry z dołem. Eliza myśle ze nawet bardzo szczupłe SN maja mięsiste kończyny i siadając mogą się wylewać z takich kusych wdzianek xd widzę Cię w tym kolorze bardziej niż siebie. Laurel właśnie taka ultra mini tez mi coś nie pasuje…
      czyli jest to kiecunia bardziej Baśniowa ogólnie z pokręconym typem xd

Napisz komentarz

Twój adres email nie będzie widoczny. Wymagane polasą oznaczone *