TYP URODY
SOFT NATURAL

telefon 1234567890

Typ urody Soft Natural – uwodzicielka

SOFT_NATURAL_25

 

Typ urody Soft Natural - uwodzicielka

Kształt sylwetki, rysy twarzy, garderoba.

Typ Soft Natural, podobnie jak czysty typ Natural, charakteryzuje prostokątna struktura kości. Jednak typ Soft wyróżnia się wyraźnym wpływem żeńskiego pierwiastka Yin. Zmiękczenie przejawia się w bardziej mięsistej budowie ciała oraz w pełnych rysach twarzy. Kobieta typu Soft Natural z reguły ma duże oczy, pełne usta oraz lekko zaokrąglone policzki. Linii sylwetki nie charakteryzują typowe krągłości (patrz typ Romantic). Ciało owszem jest pełne, pojawia się wcięcie w talii, ale zarys sylwetki oscyluje między prostokątem a klepsydrą. Oczywiście sytuacja ulega zmianie kiedy mamy do czynienia z osobą bardzo wychudzoną. Niech za przykład posłuży nam anorektyczna figura Angeliny Jolie (Soft Natural), która zatraciła wszelkie widoczne oznaki wpływu żeńskiego Yin. Można powiedzieć, że z Soft Angeliny pozostały tylko oczy i usta, które wydają się być nienaturalnie duże na tle kościstej twarzy. Wychudzona Angelina jest idealnym materiałem poglądowym na strukturę budowy szkieletowej typu Soft Natural. Wyraźnie widać androgenicznie ukształtowany kościec, prostokątny kształt twarzy oraz zarys sylwetki. Kiedy wnikliwiej przyjrzymy się kościom policzkowym zauważymy, że mimo wszystko są one pozbawione ostrości. Inaczej wyglądałaby wychudzona osoba w typie Dramatic. Rysy byłyby dużo ostrzejsze, a kości jeszcze wyraźniej zarysowane. Tutaj mamy prostokąt ze ściętymi rogami.

 

SOFT_NATURAL_look_Angelina_Jolie

 

Kolejne zdjęcia przedstawiają również szczupłą, aczkolwiek normalnie wyglądającą Angelinę. Wraz z pojawieniem się tkanki tłuszczowej objawia się wpływ pierwiastka Yin. Ciało staje się mięsiste, tworzą się kobiece kształty. Jednak nadal nie widać mocno zakrzywionych linii, które malowałyby obraz sylwetki na kształt cyfry 8.

SOFT_NATURAL_look_Angelina_Jolie_02

 

W przypadku nadwagi, podobnie jak w przypadku dużej niedowagi, zarys sylwetki zamienia się z klepsydry w prostokąt. Tkanka tłuszczowa w pierwszej kolejności gromadzi się wokół talii oraz na brzuchu.


Sylwetkę zbliżoną do klepsydry prezentuje nader popularna i uwielbiana Scarlett Johansson. Internet ugina się pod ciężarem jej zdjęć. Niestety, bardzo trudno doszukać się takich, które przedstawiałyby Scarlett w stylizacjach właściwych dla jej typu urody. Aktorka z maniackim uporem wybiera garderobę przypisaną typom dość odległym na osi Yin/Yang. Sytuację ratuje jej sesja zdjęciowa dla Mango. Na przykładzie kolekcji sprzed kilku lat można ukazać niewielki zarys stylu Soft Natural.

Fresh and Sensual Lady, czyli kobieta typu Soft Natural, chcąc stworzyć podkreślający urodę styl ma do wyboru dwie ścieżki. Może poddać się aurze wolności, wybierając dziewczęcy klimat Boho lub podążyć w bardziej kobiecym kierunku, postawić na drapowania oraz podkreślenie bioder. Tak, właśnie bioder. Wszelkie marszczenia oraz załamania tkaniny powinny znajdować się głównie na wysokości poniżej talii. Diva Chic (Soft Dramatic) ozdobne detale oraz krawieckie zawiłości umieszcza na wysokości linii biustu. Styl Soft Natural oplata biodra i na ich linii wprowadza zmysłową nutę. Akcentowanie linii bioder jest oczywiście równoznaczne z zaznaczeniem talii. (Drapowanie może również znajdować się powyżej talii, pod warunkiem, że biodra nie są kontrastowo proste i wąskie).

Poniżej zestawy zdjęć Scarlett Johansson prezentującej style: Dramatic Classic, Theatrical Romantic, Romantic, Flamboyant Natural, Dramatic, Gamine, Classic oraz właściwy jej urodzie Soft Natural. Przyjrzyjmy się jak negatywny wpływ na ogólny wygląd ma przebieranie się za kogoś kim się nie jest.

Począwszy od szóstego rzędu oglądamy już styl właściwy dla Soft Natural, łącznie z właściwym makijażem oraz fryzurą. Scarlett Johansson przeistacza się jak za dotknięciem magicznej różdżki. Wymowne.

 

SOFT_NATURAL_look_00

SOFT_NATURAL_look_01_BW

SOFT_NATURAL_look_02_BW

SOFT_NATURAL_look_07

SOFT_NATURAL_look_08


Sukienka w groszki (trzecie zdjęcie poniżej) ma idealny fason. Deseń (czego nie widać na tym zdjęciu) jest korzystnie rozmyty i nieregularny. Dodatkowo znajduje się w pewnej odległości od twarzy. Taki sposób noszenia groszków nie zakłóca linii Soft Natural. Sukienka w klasyczne groszki (piętro wyżej) jest już tą mocno nieodpowiednią.

SOFT_NATURAL_look_03_BW

SOFT_NATURAL_look_04_BW

SOFT_NATURAL_look_05_BW


SOFT NATURAL – SYLWETKA – CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:

SOFT_NATURAL_sylwetka

  • Wzrost – od ok. 164cm do ok. 174cm
  • Umiarkowanie długie linie pionowe
  • Typ sylwetki – delikatnie zarysowana klepsydra bez wyraźnych krągłości (tkanka tłuszczowa w pierwszej kolejności gromadzi się wokół talii; przedramiona, biodra oraz uda mają duże tendencje do zbierania się cellulitu)
  • Ramiona – szersze (lekko kwadratowe)
  • Ręce i nogi – proporcjonalnej długości lub nieco krótkie w stosunku do tułowia, sporadycznie możliwe dłuższe
  • Dłonie i stopy – średniej wielkości, nieco pulchne lub małe i szerokie
  • Biust – średniej wielkości (wielkość miseczki mocno uzależniona od tuszy)
  • Talia – delikatnie zaznaczona
  • Biodra – szersze, miękkie, minimalnie zaokrąglone
  • Przedramiona – pełne, mięsiste

SOFT NATURAL – TWARZ – CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:

SOFT_NATURAL_twarze

  • Szczęka – szersza o tępych liniach lub lekko zwężająca się
  • Nos – mały lub średniej wielkości, szerszy (nigdy wąski lub ostro zarysowany)
  • Kości policzkowe – szerokie, tępe
  • Oczy – duże, okrągłe lub w  kształcie migdała (Angelina Jolie)
  • Usta – pełne
  • Policzki – pełne, miękkie

SOFT NATURAL – FRYZURA, MAKIJAŻ:

Soft Natural jako jeden z naturalnych typów urody najkorzystniej prezentuje się w swobodnych uczesaniach. Przy czym typ Soft nie może już pozwolić sobie na szaleństwo Flamboyant Natural. Zbyt rozwichrzone włosy nie dodadzą urody. Kobieta typu Soft Natural zdecydowanie lepiej zaprezentuje się jako ta, która jednak grzebienia używa. Najlepsza długość – minimum do ramion. Decydując się na krótszą fryzurę Soft Natural pozbywa się swojej sensualnej aury, która powinna być motywem przewodnim całego image.

Grzywka jest kwestią otwartą. Jednym twarzom pasuje bardziej (Jennifer Lawrence), innym mniej (Scarlett Johansson ). Jeżeli już decydujemy się na krótszą grzywkę powinna ona być lekko wycieniowana i “rozbita” (na środku lub z boku). Prosta, pełna grzywka nie komponuje się z twarzą Soft Natural.

Upięcia powinny być swobodne i luźne (patrz typ Natural) lub delikatnie romantyczne. Te drugie ładnie skomponują się ze stylem Boho.

Należy unikać włosów gładko zaczesanych do tyłu oraz klasycznych bardzo gładkich upięć.

Makijaż dla typu Soft Natural to mocniejsze podkreślenie oczu połączone z dość naturalnym kolorem ust. Najlepiej sprawdzi się mocno rozmyte, matowe smoky eye. Uwzględniające wyraźne podkreślenie dolnej powieki. Oczywiście taki makijaż może okazać się zbyt intensywny na dzień (zwłaszcza dla delikatnych typów urody). Nie mniej jednak wyjątkowo pasuje on twarzom Soft Natural. Uwodzicielskie spojrzenie jest też wymarzonym uzupełnieniem stylu Boho. Należy jedynie uważać, aby nie przytłoczyć zbytnio oka. Intensywność oraz dobór barw zależy od kolorystycznego typu urody. Bardzo istotną kwestią jest to, aby przy mocnym podkreśleniu oczu, zachować świeżość spojrzenia. O ostatecznym sukcesie, jak zawsze, zadecydują właściwe kolory.

Co ciekawe David Kibbe zaleca dużo delikatniejszy makijaż, zbliżony do zalecanego typowi Romantic. Być może smoky eye w latach osiemdziesiątych wyglądało zupełnie inaczej niż dziś. Jednak oglądając makijaże współczesnych przedstawicielek typu Soft Natural nie sposób nie zauważyć, że smoky eye znakomicie podkreśla ich urodę.

Alternatywą może być pójście w kierunku makijażu właściwego typowi Natural. Spokojnie może on stanowić codzienny, uniwersalny look. Nie każda kobieta lubi mocno podkreślone oko.

 

Soft_Natural_makijaż_01

Soft_Natural_makijaż_02

Soft_Natural_makijaż_03

Soft_Natural_makijaż_04

Soft_Natural_makijaż_05


SOFT NATURAL – GARDEROBA, BIŻUTERIA:

Garderoba stosowna dla typu Soft Natural to dziewczęcy Boho Chic lub nieco zmodyfikowany styl Relaxed. W przeciwieństwie do czystego typu Natural, typ Soft powinien akcentować talię. Podkreślenie nie powinno być tak wyraźne jak w stylu Romantic czy Theatrical Romantic, jednak brak zaznaczenia talii tworzy z sylwetki prostokąt. A figura kobiety typu Soft Natural dąży w kierunku klepsydry. Zmysłowa aura, którą roztacza kobieta Soft Natural wymaga nasycenia stylu elementami Yin.

 

WSKAZANE SĄ:
  • kroje delikatnie dopasowane do sylwetki z zaznaczoną talią (dopasowane, nie obcisłe)
  • jeżeli rezygnujemy z podkreślenia talii stawiamy na fasony opływowe (np. kardigan waterfall lub sukienka czy bluzka miękko opływające figurę – nawiązanie do stylu Soft Calssic)
  • miękkie, spokojne linie oraz kontury
  • delikatny, opływowy styl Oversize
  • drapowania w talii
  • drapowania poniżej talii
  • wąskie drapowane sukienki (sukienka może być drapowana na całej długości)
  • paski podkreślające talię
  • opcjonalnie rzeczy zbluzowane
  • luźne, miękkie dekolty
  • półokrągłe dekolty
  • asymetria (zwłaszcza na dolnych krawędziach)
  • nieregularne desenie o zaokrąglonych kształtach
  • miękkie abstrakcyjne desenie
  • desenie oraz szczegóły nawiązujące do stylu Folk (ludowe hafty, szydełkowe koronki, wyszywane kwiaty)
  • desenie oraz szczegóły nawiązujące do natury
  • desenie oraz szczegóły nawiązujące do sztuk antycznych
  • torebki o miękkich krawędziach i niezdefiniowanych kształtach
  • torebki o w kształcie prostokąta, ale o miękkich krawędziach
  • artystyczna biżuteria w stylu Boho
  • elementy szklane, lodowy połysk
  • ozdobna biżuteria nawiązująca do natury lub antyku (ważne są drobne, wypracowane szczegóły)

 

UNIKAĆ NALEŻY:
  • stylów androgenicznych (Dramatic, Dramatic Classic)
  • mocnego stylu Oversize
  • wyraźnej symetrii (dotyczy detali oraz deseni)
  • prostych, sztywnych linii oraz krawędzi
  • akcentowania linii ramion
  • dekoltów V
  • ostrych geometrycznych detali oraz deseni
  • animowanych nadruków
  • kraty
  • klasycznych groszków (odpowiednie będą takie o rozmytych krawędziach lub zachodzące jeden na drugi)
  • falbanek
  • delikatnych koronek i gipiury (odpowiednie będą grube, szydełkowe koronki)
  • zwiewnych tkanin, tiulu
  • bardzo ozdobnych, barokowych detali oraz biżuterii
  • masywnej biżuterii
  • awangardowej biżuterii

 

 

Soft_Natural_graderoba_08

Soft_Natural_graderoba_12

Soft_Natural_graderoba_14

Soft_Natural_graderoba_09

Soft_Natural_graderoba_10

Soft_Natural_graderoba_new_02

Soft_Natural_graderoba_new_04

Soft_Natural_graderoba_new_03

Soft_Natural_graderoba_13

Soft_Natural_graderoba_new_05

Soft_Natural_graderoba_new_01

Soft_Natural_graderoba_01

Soft_Natural_graderoba_02

Soft_Natural_graderoba_15

Soft_Natural_graderoba_05

Soft_Natural_graderoba_06

Soft_Natural_graderoba_07

Soft_Natural_graderoba_04

Soft_Natural_graderoba_03

SOFT_NATURAL_biżuteria

 

ZNANE KOBIETY O TYPIE URODY SOFT NATURAL:

Natalie Wood, Carole Lombard, Goldie Hawn, Judy Collins, Rita Hayworth, Alison Doody, Angelina Jolie, Marisa Tomei, Jessica Brown, Katherine Heigl, Scarlett Johansson, Mila Kunis, Miranda Kerr, Jennifer Lawrence, Selena Gomez, Alison Sudol, Kelly Macdonald, Stephanie Seymour, Joanna Trzepiecińska, Katarzyna Figura, Joanna Krupa, Georgia May Jagger, Doda, Grażyna, Izabela Janachowska, Cariba Heine, Melissa George, Phoebe Tonkin, Kate Upton, Jessica Lange, Paulina Porizkova, Elżbieta Romanowska, Cintia Coutinho, Anna Lewandowska, Nataliya Piro, Katarzyna Skrzynecka, Natalia Oreiro, Marina Łuczenko, Brigitte Bardot, Yvonne Catterfeld, Gaite Jansen, Julianne Hough

Komentarze do wpisu “Typ urody Soft Natural – uwodzicielka”

  • Liriel SN+ŚE+BaE 18 Styczeń 2018

    Czy dobrze rozkminiam, ze infinity dress bedzie dobra dla SN? :)
    https://www.infinitydressusa.com/upload/photo/2137.jpg

    • Ines SN+RE+KryE+SyE+WE+EE+BE 18 Styczeń 2018

      Wydaje mi się,ze jak najbardziej. Grecki styl,drapowania i eksponowanie ramion plus zaznaczenie talii wydajà mi się bardzo SN. Sukienka jest piekna,latem chodziłabym w niej bez przerwy!

    • Liriel SN+ŚE+BaE 19 Styczeń 2018

      No nie ze ladna?! :D
      Zdjecie z google, ale zaczynam sie powaznie zastanawiac nad kupnem czegos w tym stylu. Przemawia do mnie tez to, ze mozna ja roznie wiazac, codziennie chodzic w tej samej ale innej kiecce:) Widzialam tez wersje do kolan, ale to maxi maja to “cos”.

    • Fresco SN (BE, WE, ME) +GE | SSu 19 Styczeń 2018

      Toż to modelowa kiecka dla SN-ek! Jest przepiękna! Do mnie najbardziej przemawiają opcje noszenia: 2, 3 i 5. W takim jasnym kolorze bym się czuła przezroczysta, ale fason jako taki jest genialny. Co najlepsze, sukienka nie wygląda na trudną do uszycia.

    • Liriel SN+ŚE+BaE 25 Styczeń 2018

      Fresco, szyjesz? :) Na yt sa tutoriale jak uszyc infinity dress. W sumie to tylko spodnica i dwa pasy materialu :)
      A mnie podobaja sie opcje 1, 2 i 4. Nie lubie gdy ramiaczka sa skrzyzowane za szyja, mam wtedy wrazenie poszerzonych ramion.

  • Czy Jessica Lowndes jest SN ? A jeśli nie to jaki to typ ?

    • Jessica Lowndes – Soft Classic (w bazie Syreni) + Karmazynowy

      Wysokie prawdopodobieństwo zabiegów z zakresu medycyny estetycznej. Twarz obecnie jest bardziej Yang niż kiedyś, za to biust jakby większy.

  • Pozytywna C /KryE+FE+BE/ SA 25 Styczeń 2018

    Scarlett Johansson – pelny biust, obfite biodra, talia osy; do tego urocza twarz – dlaczego nie jest Romantic? Nie rozumiem. Czym objawia sie u niej yang?

    • Jakby była wyższa o kilka centymetrów przy tych proporcjach, bardziej przypominałaby z ciała Jennifer Lawrence niż Gemmę Arterton lub Monicę Bellucci. I jej twarz nie ma tego charakterystycznego kształtu, bardzo subtelnego owalu, który mają nawet najbardziej wyraziste R:
      https://imgpic.org/upload/images/65894f92-a712-03c6-e737-58f1d9bc4ba0.jpg
      http://8.s.dziennik.pl/pliki/9341000/9341540-kalina-jedrusik-w-kabarecie-starszych-900-556.jpg
      Poza tym proporcje twarzy. R raczej nie miewają od razu rzucających się w oczy, zmysłowych ust (jak Scarlett czy inna SN, Angelina Jolie), mimo że zwykle mają je pełne. W ogóle w twarzach R wszystko jest takie stonowane, niewinne, SN są bardziej wyraziste i dzięki temu mogą się mocniej malować, mimo że sam makijaż w wydźwięku jest podobny. Dużo rzeczy się składa na aurę, ale dla mnie Scarlett jest bardzo nieromantyczna, wystarczy popatrzeć, jak wygląda w kloszach, w romantycznych ubraniach. Po prostu ciężko (SN mają szersze żebra, nawet jeśli nie jest to ewidentne, bo czyjeś proporcje są dość zbliżone do R).
      To nie jest czysty yin:
      http://www.gotceleb.com/wp-content/uploads/pics/scarlett-johansson/natural-style-magazine-2008-photoshoot/scarlett-johansson-natural-style-magazine-2008-photoshoot-01.jpg
      Porównaj:
      http://akns-images.eonline.com/eol_images/Entire_Site/20100222/425.hendricks.christina.lc.022210.jpg?fit=around|600:600&crop=600:600;center,top

    • Liriel SN+ŚE+BaE 25 Styczeń 2018

      Scarlett ma naturalowe kosci. (Wpisz sobie w google “Scarlett Johansson swimsuit” i bedziesz wiedziala co chodzi. Ja tak zrobilam choc czulam sie jak zboczeniec) Szerokie ramiona, szerokie biodra. Wciecie w talii obecne, ale nie tak imponujace jak u Pan Romantyczek. Pelne uda i biust to tez dla SN standardzik, ze tak powiem :D

    • Fresco SN (BE, WE, ME) +GE | SSu 25 Styczeń 2018

      Liriel, jest dokładnie jak mówisz. Sama zaczęłam przed chwilą szukać zdjęć Scarlett w bikini i mój narzeczony był lekko zdziwiony siedząc obok :D co do szycia – marzy mi się nauczyć :)

      To jest dokładnie to – szerokie ramiona i biodra, ale również szerokie żebra jako rusztowanie obleczone w yinowe krągłości. Moze się mylę z tą wizją, ale wydaje mi się że jak nałożymy ciało Romantic na trochę szerszy i masywniejszy (Naturalowy) szkielet, to wychodzi nam właśnie typ Soft Natural.
      Ten typ ma konfigurację Yang ++ / Yin +++ więc w zasadzie yinu ma tyle samo co Romantic.

    • Ja zawsze sobie wyobrażam, że SN to N z tłuszczykiem R :) w uproszczeniu.

    • Ines SN+RE+KrE+SyE+WE+EE+BE 25 Styczeń 2018

      Mam przyjaciółkę R i wyglądam przy niej muskularnie, to mogę powiedzieć z doświadczenia. Jest ode mnie grubsza dobre 12kg, ale ma drobniejsze ramionka i drobniejszy szkielet. Jest też totalnie nie umięśniona, to też wydaje mi się różnić nas od R. Nie wiem jak u innych SN, w sumie Jolie czy Łuczenko nie wyglądaja na pakerki, ale ja akurat mam tendencję do mięśni ramion i brzucha.

    • Fresco – co do szukania zdjęć w bikini to rzeczywiście – od czasu jak odkryłam kibbego wolę nie pokazywać nikomu historii przeglądarki ;) ale co zrobić, tak się człowiek lepiej uczy

    • Eufrozyna SN+KrE+GE|TA 15 Luty 2018

      Eryko, coś w tym jest. Tylko SN mogą mieć sporo szersze kości w okolicach bioder niż typ N. Takie dorównujące szerokim ramionom ;)

  • Kenna SN + SyE, BE, SłowE, FE/LSm 27 Styczeń 2018

    Liriel, spadłaś mi z nieba z tym komentarzem, szukam gorączkowo sukienki na uroczystość rodzinną i jak dotąd bez skutku – a na stronie H&M wypatrzyłam właśnie granatowe wiskozowe drapowane cudo :)
    PS. Masz przepiękny avatar!

    • Liriel SN+ŚE+BaE 27 Styczeń 2018

      Dziekuje!
      Fajnie ze sie przydalam :) A skoro juz sie przyznalas, to pokaz sie w tej sukience :) Syrenia SN, to musi byc widok :)
      Ja sobie w koncu nic nie kupilam, bo koniecznie chcialam przymierzyc, a w stacjonarnym H&M tych kiecek, ktore podobaly mi sie najbardziej, nie bylo, niestety. Zreszta postanowilam sie troche wstrzymac z zakupami do czasu analizy kolorystycznej. (Greto czuj sie ostrzezona :)) A z analiza tez musze poczekac az wyzdrowieje, bo na razie we wszystkim wygladam troche blado :D

    • Arwena DC+IE+FE+GE/TSp 27 Styczeń 2018

      Liriel, witaj w klubie chorujacych. Ja mam taką grypę od kilku dni, że zastanawiam się, czy aby na pewno mam Gwiezdny w rysach…

  • Na wstępie chciałabym podziękować za ciekawe informacje i tyle wiedzy, która pomogła mi zrozumieć czemu dobrze ubrani ludzie wyglądają dobrze w różnych stylizacjach (zgodnych z ich różnymi etherealami) a jednocześnie zachowują spójność zgodnie z typem wg Kibbe. Zazdroszczę ludziom, którzy intuicyjnie wybierają odpowiednie ubrania. Chciałam się zapytać czy we fragmencie dotyczącym budowy mówiącym, gdzie gromadzi się często cellulit, chodzi o ramiona czy, tak jak napisane, przedramiona? Nigdy nie spotkałam się z cellulitem na przedramionach (część pomiędzy nadgarstkiem a łokciem).

  • Katana SN (+ KrE) / DA 14 Luty 2018

    Witam wszystkich oficjalnie jako świeżo upieczona SN! Czytam bloga Grety i wasze komentarze od dawna, co nie przeszkodziło mi zdiagnozować się jako FG :D Na szczęście niebezpieczeństwo zażegnane i teraz zagłębiam się we właściwe fasony:)

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 14 Luty 2018

      Witaj! Masz super typ, do tego Królewski E
      i Ciemna Jesień, więc niesamowite połączenie :D.
      Będę czekać na stylówki.

    • Eufrozyna SN+KrE+GE|TA 15 Luty 2018

      Jesienna SN z Królewskim? Jesteś moją siostrą? :D Musisz mi się koniecznie pokazać!

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 15 Luty 2018

      Właśnie pomyślałam o Tobie, Eufrozyno,
      że to Twoja typologiczna i kolorystyczna siostra :D.

    • Eufrozyna SN+KrE+GE|TA 15 Luty 2018

      Jak się nie pokażesz to pęknę :D Ciekawe czy jesteśmy do siebie podobne. A może łączą nas tylko wspólne przebłyski w aurze i SN-owa budowa.

      Katano, jakie masz pozostałe Ethereale?

    • Katana SN (+ KrE) / DA 15 Luty 2018

      Hehe, nie pękaj :) ! Pamiętam twój avatar z zamierzchłych czasów i powiedziałabym, że coś w tym jest, chociaż u Ciebie chyba Gwiezdny bardzo widać? Jaki masz wzrost jeśli mogę spytać? Bo ja jestem bardzo niska jak na SN, mam 160cm. Ethereale z bazy dostały mi się wszystkie.

    • Eufrozyna SN+KrE+GE|TA 15 Luty 2018

      Nie wiem czy Gwiezdny u mnie bardzo widać, na pewno nie jest dominujący. Szczerze, to nie wiem w jaki sposób Gwiezdny objawia się u mnie w twarzy/aurze. Jednak przoduje Królowa i Słowiański. Ty pewnie masz jeszcze Króla? Czy Królewski jest Twoim dominującym E? Bardzo ciemna jest Twoja kolorystyka? :) Świetnie, że masz wszystkie E z bazy. Ja nie mam Bezkresnego, jednak wciąż za mną chodzi – w końcu kobiece boho mocno wpisuje się w bazę SN. Możliwe, że mamy inne nasilenie bazowych Ethereali, inną kolejność. Mam 170 cm wzrostu. Byłabym wdzięczna, gdybyś wstawiła Avatar chociaż na chwilkę :) Czyli jakieś podobieństwo jest? :D

  • Katana SN (+ KrE) / DA 15 Luty 2018

    Wstawiam avatar na moment, chociaż widać na nim głównie ethereal Brudnego Lustra i jest prześwietlone :D Włosy to taki średni, złoty brąz, za to oprawa oczu jest czarna, wszystko raczej typowo dla DA. W sprawie kolejności ethereali czekam na odp od Grety, sama najbardziej lubię Mahoń. Właśnie styl boho mnie nigdy nie pociągał i pomijałam Bezkresny przy czytaniu :D Słowiański też był dla mnie zaskoczeniem, pewnie przez blondynki z kolażu nie zagłębiałam się :) Posiadam tylko Królową, Króla nie mam. Czy używasz Księżycowych szarości przy takim ciepłym typie kolorystycznym? Wydaję mi się, że jest z tym trochę gimnastyki żeby znaleźć odpowiedni odcień, szarości w sklepach są zazwyczaj zimne.

    • Eufrozyna SN+KrE+GE|TA 15 Luty 2018

      Dziękuję za zdjęcie :) rzeczywiście mamy jakieś cechy wspólne :) Czyli nie jesteś esktremalnie ciemną, latyńską DA. Ja też bardzo lubię ME, ale u mnie jest na końcu. U Ciebie jest związany z typem kolorystycznym.

    • Eufrozyna SN+KrE+GE|TA 15 Luty 2018

      Oczywiście miało być “latynoską” :D Szarości nie noszę wcale, tak samo jak bieli i czerni. Nie są mi do niczego potrzebne. Odnoszę wrażenie, że już bure brązy robią u mnie jakby Księżycowy klimat, mimo że KE to tylko szarości. Twój typ ma bardziej neutralną temperaturę, nie jest aż tak ciepły jak mój, więc chyba masz mniejszy “problem” z KE i w ogóle ze znalezieniem odpowiednich kolorów :)

    • Katana SN (+ KrE) / DA 15 Luty 2018

      Racja, ja do tej pory nosiłam głównie czarny i ciemnoszary, czas się przekonać do jaśniejszych kolorów tego lata :D

    • Eufrozyna SN+KrE+GE|TA 15 Luty 2018

      Czerni i szarości nie nosiłam już przed analizą. Właściwie rozważałam tylko Ciepłą Wiosnę i Ciepłą Jesień, ewentualnie jakieś cieplejsze Soft Autumn Deep czy coś w ten deseń. Pod względem kolorystycznym wyglądasz jak ciemniejsza wersja mnie :D Naturalnie mam włosy w kolorze ciemnego blondu/jasnego brązu, oprawę oczu mam dość jasną. Jaki masz kolor oczu? :D

    • Katana SN (+ KrE) / DA 15 Luty 2018

      Ale czapa :D Słowiański jak się patrzy :D
      Wersja ciemniejsza ale nie mogłabym mieć na pewno rudych czy kasztanowych włosów, mam nawet wyeliminowane z palety wszelkie pomarańcze i rudości. Myślę, że mimo dosyć jasnej cery ma ona bardziej oliwkowy odcień, a u Ciebie jest porcelanowa (tak to się nazywa?nie znam się :) ). Powiedziałabym poetycko, że u Ciebie ciepło jesieni jest miedziane a u mnie jak stare złoto :D Takie kolorystyczne rozkminy.
      Oczy mam ciemnobrązowe.

    • Eufrozyna SN+KrE+GE|TA 15 Luty 2018

      Czapa niektórym kojarzy się Królewsko, ale ja też widzę Słowiański. Zależy z czym się ją połączy ;)
      Naprawdę nie możesz nosić pomarańczy i rudości? :O Przy Twoim typie i KrE – szok! Ja mam czasem miedziane włosy, a czasem bardziej kasztanowe. Cerę rzeczywiście mam porcelanową (kość słoniowa?). Ogólnie najbledszą na świecie ;) :D Oczy też mam jaśniejsze od Twoich – piwne. Jestem ciekawa jakie kolory są dla Ciebie najlepsze. Ciemne fiolety, leśne zielenie, głębokie czerwienie?
      Rozkminy fajne :D Uwielbiam miedź, chociaż nie występuje u mnie w naturze. Stare i żółte złoto również lubię :)

    • Katana SN (+ KrE) / DA 15 Luty 2018

      Ethereal Szlachcianki czyli Słowiański + Królowa :) Jestem w fazie rozkminy jeśli chodzi o kolory ale ciemne fiolety, zielenie, czerwienie itd są super. Moja paleta nie jest taka żywa przez typ bazowy – Księżycowy i może Wietrzny, stąd brak tych pomarańczy. Najbardziej efektowny kolor dla mnie to moim zdaniem turkusowy albo morska zieleń. A z Królowej wystarczy mi czerń i złoto :)

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME|TA 15 Luty 2018

      W takim razie Ty też masz Ethereal Szlachcianki :D Świetne określenie :) https://i.pinimg.com/564x/ad/eb/42/adeb42035ca9229e2cb52675efbf6204.jpg

      Ciekawe to wszystko. Ja też mam KE i WE, jednak mogę nosić takie kolory. Mogę też stosować niektóre barwy Ciepłej Wiosny. Jednak te dwa Ethereale nie objawiają się u mnie w kolorystyce. Może rudości i pomarańcze to po prostu zbyt duża dawka ciepła dla Ciebie? Greta odradziła Ci takie kolory? Może masz sporą domieszkę DW? Również uwielbiam turkusy oraz morskie (i wszystkie inne) zielenie.
      W jaki sposób objawia się u Ciebie KrE w rysach? :)

    • Arwena DC+IE+FE+GE/TSp 15 Luty 2018

      Eufrozyno, masz totalnie gwiezdne oczy!

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME|TA 15 Luty 2018

      Serio? Dziękuję Arweno :) Muszę popatrzeć jak wyglądają oczy przedstawicielek GE :)

    • Katana SN (+ KrE) / DA 15 Luty 2018

      Tak bym mogła chodzić zimą, przynajmniej ciepło. I jeździć saniami :D
      Hm to ciekawe, może po prostu TA jest cieplejsze niż DA, które jest na pograniczu zimy. Albo mocny Słowiański walczy u Ciebie o żywsze barwy? :)
      W rysach u mnie najbardziej widać Królewski podbity Mahoniem. Pewnie ciężko jednoznacznie określić co odpowiada za Kr ale mam tzw dumny profil czyli może noble tkwi w nosie, który nie jest typowo szeroki-naturalowy :D Mogę sobie też pozwolić na mocniejszy makijaż.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME|TA 15 Luty 2018

      TA i TSp to najcieplejsze typy. Ja mam słabość do żywszych barw.
      Tak, moim zdaniem Mahoniowy widać na Twoim avatarze. Jestem fanką tego Ethereala.
      O, mój nos też nie jest szeroko-naturalowy. Noble w nosie… :D Czyli jaki jest ten nobliwy nos? Prosty, wypukły czy garbaty? Chyba zadaję Ci zbyt dużo pytań ;)
      Nie jestem pewna jakie E najbardziej widać w moich rysach, ale podejrzewam, że dwa pierwsze z mojej listy :)

    • Eryka 15 Luty 2018

      Eufrozyno, natura Cię cudownie pokolorowała! Ta skóra, te usta, oczy… Chyba że nosisz soczewki ;) Zazdroszczę.

    • Katana SN (+ KrE) / DA 15 Luty 2018

      Pytaj, pytaj, kto by nie chciał rozmawiać o swojej urodzie cały wieczór :D
      Nos z garbem lekkim i dosyć wąski. Ale pewnie ogół twarzy się liczy.
      Wnioskując z Twojego avatara Słowiański jest na pierwszym planie, Gwiezdny moim zdaniem też mocno widać, chociaż jak mówisz, że nie nosisz czerni to jestem ciekawa jak się to ma do Twojego stylu?

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME|TA 16 Luty 2018

      Eryko, nie noszę soczewek :) Z tego co czytałam w komentarzach wnioskuję, że nie masz powodów, żeby czegokolwiek i komukolwiek zazdrościć ;) Do tego jesteś Czystą Zimą, więc z pewnością jesteś bardziej “kolorowa” i wyrazista :)
      Moja kolorystyka jest wymagająca, ale za to paletka TA jest świetna!

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME|TA 16 Luty 2018

      Właśnie. Jak się czasem tutaj mocniej udzielam, to obawiam się, że ktoś mnie odbierze za jakąś próżną osobę xD ;)
      Czyli jednak węższy nos z garbkiem to KrE. Takie miałam podejrzenia, bo przecież nie mam innych yangowych E. Mój garbek wcale nie jest “lekki”, taka okrągła górka. Do tego dochodzi okrągła, podwinięta do góry bródka. To wygląda tak, jakby broda chciała się spotkać w połowie drogi z garbatym nosem :D ;) Pewnie Ty masz nieco inny profil :)
      Greta pisała kiedyś, że GE u mnie to mocniejsza szminka, głębsze kolory, ozdobniejsza biżuteria i koronka (ale grubsza czyli taka dostosowana do SN) Generalnie zalecenia GE trochę pokrywają mi się z Królową, tak myślę. Ciekawe, że widzisz u mnie Gwiezdny :)

    • Katana SN (+ KrE) / DA 16 Luty 2018

      To nie próżność tylko podejście naukowe :D

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE|TA 16 Luty 2018

      Trafiłaś w dziesiątkę :D

  • Kenna SN + SyE, BE, SłowE, FE/LSm 15 Luty 2018

    próba avatara, odważyłam się i ja :)

    • Kat (N+SE / TSu) 16 Luty 2018

      Kenna, nie wiem, czy to wynika tylko z fryzury, czy jeszcze z czegoś, ale dla mnie wyglądasz na tym zdjęciu trochę jak Taylor Swift :D

  • Ines SN+RE+KryE+SyE+WE+EE+BE 15 Luty 2018

    Jeżeli mialabym jakos opisać wasze i moje rysy szukając cech wspolnych to uzylabym określenia sarnie/lagodne/kobiece/bajkowe(nie mylić z basniowym,bajkowe jak w Disneyu gdzie księżniczki mialy wyrazne oko i miękkie rysy). Fajnie zobaczyć wasze awatary:)Eufrozyno ja widzę Królewski w tej czapce :d kojarzysz mi się z taką hrabina slowiańską w niej. Katano witaj:d masz piękny typ kolorystyczny. Ja widzę u Ciebie co z indianskiego xd to moje pierwsze skojarzenie. Kenno czadowa grzywka. Dla mnie całkowicie zakazana xd

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME|TA 15 Luty 2018

      Ines, ciekawe spostrzeżenia. Musimy mieć jakieś cechy wspólne :) Jednak widać, ze nawet w tak mało ekstrawaganckim typie jest duża różnorodność. “Hrabina słowiańska” – jest mi bardzo miło czytając takie określenia :)
      U mnie też by nie przeszła taka grzywka. Czy to sprawka Francuskiego u Kenny?

    • Katana SN (+ KrE) / DA 16 Luty 2018

      Też widzę tą łagodność, nawet jak nie ma Księżycowego. A bajkowa księżniczka z Disneya z Twoim Różanym i Kryształowym – idealnie ;)

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME|TA 16 Luty 2018

      Zdecydowanie Ines pasowałaby na księżniczkę z bajki Disney’a. Kenna z avatarka też :)

    • Kenna (SN + SyE, BE, SłowE, FE/LSm) 16 Luty 2018

      Fryzura z grzywką została zaproponowana przez Grete właśnie pod FE. Teraz przyglądając się avatarowi, widzę, ze aura jest trochę przekłamana, użyłam filtra, który daje efekt tak jakby “światła poranka” i wyszło bardzo bardzo świetliste – a tego pierwiastka nie mam.

    • j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 16 Luty 2018

      Fajnie Was zobaczyć, dziewczyny :) Tylko mam problem z tym, że wszystkie jesteście strasznie ładne :D
      A tak serio, to pokażcie się kiedyś w całości :) SN to taki piękny typ i możecie nosić super ciuchy :)

    • Maja DC+AE 16 Luty 2018

      Ojej, ale jesteście piękne. SN to świetny typ*.*
      Eufrozyno, kolorystyka Twojego awatara (Twoja) jest niezwykła.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME|TA 16 Luty 2018

      Maju, dziękuję bardzo! Wydawało mi się, że na avatarze nie widać dokładnie kolorystyki ;) Moja kolorystyka ma chyba tyle samo zwolenników, co przeciwników ;D

    • Kenna SN + SyE, BE, SłowE, FE/LSm 16 Luty 2018

      pytanie do j. (i chyba też innych osób, które z tego rozwiązania korzystają) – w jaki sposób wstawiasz swoje zdjęcia z konta na pinterest? Tj. chodzi mi o zdjęcia wklejane z konta bezpośrednio do treści komentarza, z pominięciem stron hostingowych (nie wiem, czy się zrozumiale wyraziłam)

    • j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 16 Luty 2018

      Nie wiem, czy o to Ci chodzi, ale otwieram jakieś zdjecie na pintereście i potem jeszcze raz klikam prawym w obrazek -> pokaż obraz :)
      W sensie żeby link nie wyglądał tak:
      https://pl.pinterest.com/pin/653866439622326763/
      tylko tak:
      https://i.pinimg.com/originals/f8/b7/ba/f8b7ba4c5aadcc5750ebf8a8a6b9151e.jpg
      O to szło? :)

    • Maja DC+AE 16 Luty 2018

      Ja się zapisuję do grona zwolenników, jestem bzikiem jeśli chodzi o kolorystykę, wydaje mi się że wszystko widać odpowiednio:) zawsze zwracam uwagę na podobne odcienie karnacji, dobrze wiedzieć że to TA.

    • Fresco SN (BE, WE, ME) +GE | SSu 16 Luty 2018

      Eufrozyno, nie wiem jak to jest możliwe że Twoja kolorystyka może mieć jakichkolwiek przeciwników :D jest nietypowa jak na polskie kobiety, to prawda, ale odpowiednio podkreślona (a to już potrafisz) jest niesamowita. Ja należę do fanek Twojego True Autumn, koniec kropka :D
      Co do cech wspólnych to widzę u Was, drogie SN-ki, ten pierwiastek Natural w twarzach. Niby na twarzach widoczne są też Ethereale, każda z nas ma inne, ale ja widzę Naturalowe kości policzkowe, żuchwy, i coś z tymi sarnimi oczami też jest na rzeczy :D
      W ogóle powiem Wam, że za każdym razem kiedy ktoś twierdzi że SN to jego ulubiony typ urody, to mi się robi bardzo miło :) i cieszy mnie też to jak team Soft Natural się powiększa :)
      A co mi tam, też się zaktualizuję troszeczkę :D

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME|TA 16 Luty 2018

      Dzięki wielkie! Taka ze mnie Słowianka właśnie, że mam niepolską kolorystykę ;D Typu kolorystycznego nie zamieniłabym na żaden inny, mimo częstej krytyki dawniej.
      Zgadzam się z Tobą, Fresco. Ja u siebie widziałam i nadal widzę przede wszystkim pierwiastek Natural. On zdaje się silniejszy niż jakiekolwiek Ethereal, w takim sensie fizycznym, namacalnym. Natural jest w ogóle bardzo kompatybilny z moim usposobieniem, upodobaniami, pracą itp. Lubię naturalne/naturalowe klimaty :D Zauważyłam też, że bardzo lubię ludzi w typie N.

      Dużo nas jest teraz. Przez długi czas byłam tutaj sama. Fajnie, że jesteście :)

    • Aga SG+AE+KarE+GE+WE 17 Luty 2018

      Dziewczyny SN, jesteście po prostu piękne! Jestem fanką soft naturalowej urody! Na zdjęciach widać wspólny mianownik SN, ale różnice Etherealkowe robią swoje przez co uroda każdej z Was jest wyjątkowa :) U Eufrozyny widzę głównie GE ( a może to jest GE plus KrE,) u Katany KrE, u Kenny FE, u Fresco BE a u Ines oczywiście RE :D Fajnie, że tak Was dużo :)

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE|TA 17 Luty 2018

      Aga, dziękuję w imieniu przedstawicielek typu SN :) Widzicie u mnie GE, ale czad :D Muszę spojrzeć na siebie z tej Gwiezdnej perspektywy, może w końcu to wyłapię ;)
      U Fresco zawsze widzę przede wszystkim genialne połączenie BE z WE.

    • Dorin G + Świetlisty + EE + Syreni + WE 17 Luty 2018

      Hej Soft Naturalki, każda z Was zachwyca! :) Każda! a ten Natural mimo Eternalków widzę i ja :) W ogóle fajne spostrzeżenia, wyczytałam wszystko, wszystko :)

    • Ratri 17 Luty 2018

      Drogie Soft Naturalki :) wszystkie jesteście bardzo urodziwe (i to jest chyba najlepszy przymiotniki jakiego można użyć na określenie Waszego typu).

      Jesteście też bardzo różnorodne, dlatego chciałabym Was zapytać skąd czerpiecie inspiracje dla Waszego indywidualnego wizerunku? Czy jest jakiś styl, klimat, subkultura, epoka, kolorystyka, archetyp, cokolwiek co zwraca Waszą uwagę i co uważacie za bardzo “Wasze”?

      Pytam, ponieważ nawet w samym stylu boho jest taka różnorodność, że można wybierać i przebierać, a też jest tak, że coś co jednej osobie będzie bardzo “leżało” u innej nawet jeśli typ się zgadza, nie przejdzie.

      Pozdrawiam :)

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE|TA 17 Luty 2018

      Ratri, nie ma jednej inspiracji. Kolorystyka owszem – ciepłe kolory i ogólnie jesienne klimaty, szczególnie w sezonie jesienno-zimowym. Styl folkowy, rustykalny, naturalny, ale ciągle w kobiecym wydaniu. Zero sztywności, miękko i swobodnie. Co do epok, to na pewno antyk! Lubię też orientalne elementy, np. wzory, kolczyki czy też ciepłe barwy orientalnych przypraw. To dziwne, bo w urodzie nie mam nic orientalnego. Biżuteria albo naturalna, ludowa, albo ozdobna, bizantyjska, na pewno wielkogabarytowa. Subkultury raczej nie, poza lekko hipisowskimi inspiracjami – to jest chyba wpisane w SN (sukienki maksi, kwiaty itp.).
      Greta polecała mi styl na “rosyjską księżniczkę”. On chyba łączy moje trzy pierwsze E. Na co dzień trudny do zastosowania.

      Również pozdrawiam :)

    • Koko SG /GE+FE+RE/ DW 18 Luty 2018

      Eufrozyno, o to to! Ty właśnie wyglądasz jak rosyjska księżniczka! Piękna <3 Wszystkie SNki jesteście zachwycające.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE|TA 18 Luty 2018

      Koko, dziękuję. Miło czytać takie słowa napisane przez śliczną dziewczynę :)

    • Hecate (TR|GE+KarE+BE/DW) 18 Luty 2018

      Dolaczam sie do fanek SN, wszystkie jestescie niesamowicie piekne <3

      Eufrozyno, nie wiem jak mozna byc przeciwnikiem Twojej kolorystki, na awatarku prezentujesz sie niesamowicie.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE|TA 18 Luty 2018

      Co do przeciwników, to zależy od tego, w jakim towarzystwie przebywam ;) Ostatnio już rzadziej na takich trafiam.
      Dziękuję!

  • Wszystkie jesteście piękne dziewczyny! Miękkość, subtelność, a jednocześnie moc, taka pierwotna :D Utwierdziłam się tylko w przekonaniu tylko, że SN to mój ulubiony typ urody.

    • Kenna SN + SyE, BE, SłowE, FE/LSm 16 Luty 2018

      Dziękuję Ci j. za błyskawiczną odpowiedź, teraz jeszcze muszę ogarnąć, jak uploadować swoje zdjęcia z dysku na Pinterest ;) Bo dotychczas z konta korzystałam na zasadzie “co mi się w internetach spodoba, to przypinam”

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 17 Luty 2018

      Tak, ja od początku podziwiam ten typ i te piękne
      kobiety :D. Szkoda, że jednak nie jestem SN :/
      (chlip, chlip). Co poradzić. Pozostaje pocieszenie
      w postaci Słowiańskiego E :).

  • O jakie te nasze eSeNki piękne. Kniaziówny, słowianki i caryce. Bardzo fajny typ z tego SN. Kobiecy, ale jednak z pazurkiem i na pewno wielowymiarowy.

  • Avarati FG KrE+WE+ME+KarE+BE+SE+KE/TS 16 Luty 2018

    Katano, gratuluję werdyktu, pięknego typu kolorystycznego (jakbym chciała być ciemną jesienią!) no i oczywiście Królewskiego :) Faktycznie, Uwodzicielki w pełni zasługują na takie określenie, a Wasze avatarki tylko to udowadniają i pokazują, jak bardzo jesteście różnorodne i piękne. Ciuchy dla SN są rewelacyjne, czasami tęsknię do tej swobody, maxi, drapowań i kobiecego stylu boho. Ale to może kwestia tego, że wiele moich Ethereali pokrywa się z bazą SN? :)

    • Ines SN+RE+KryE+SyE+WE+EE+BE 16 Luty 2018

      ,,Swojego nie znacie, a cudze chwalicie” czy jakos tak : p to już chyba tak jest ze zachwycamy s8e czyms czego nie mamy. taka ze mnie eSNka, że szaleję na punkcie ubrań D,C i DC. Natomiast Rózany rozumiem w dosc mocny i mroczny sposob,bo u mnie to czerń i fuksja lub czerwień.mysle ze to kwestia czystości typu generalnie. Ja jestem nie czystym i przyznam,że czasami mi ciezko. Czesto chodze teraz ubrana na SN i kolory SS,ale sa dni ze wygladam mrocznie i sie wyostrzam na siłe. I w sumie czuje sie z tym swietnie.Greta mi pisała,że to Mahoń tak miesza,teraz wydaje mi sie ze RE i KrE. Może mam E buntownika. W sumie Wietrzny jest :d Zgadzam sie z tym, że w ubraniach i krojach SN wygladam najlepiej Ale co jakis czas musze zrobić skok w bok:p może taka ambiwalencja i ciągle zmiany nastroju rowniez ubraniowego to kwestia któregoś E?

    • Katana SN (+ KrE) / DA 16 Luty 2018

      Dziękuję Avarati :D Zobaczymy ile z tych wspaniałych kolorów znajdę w sklepach ;)
      Moim ulubionym typem za to zawsze był FG i zamierzam nadal podziwiać z daleka :) Co do sukienek maxi to padłam ofiarą jakiegoś przesądu, że niskie osoby nie mogą nosić takich długości więc teraz czekam lata żeby sobie odbić ;)

    • Avarati FG KrE+WE+ME+KarE+BE+SE/TS 17 Luty 2018

      Ines, zgadzam się :) Tak mi się wydaje: że Mahoń ogólnie lubi ciężkie klimaty i powoduje, że jego właścicielki mają potrzebę noszenia mocniejszych ubrań, perfum, wyostrzania się itp. Nie bez powodu jest on najciemniejszym i najmocniejszym Etherealem :)
      Ale Ty wyglądasz dobrze w czerni i w mocniejszych rzeczach, ze względu na Mahoń. :)

      Katana, dzięki :) Z maxi to kwestia fasonu. Od zawsze tęskniłam za tą długością. Miałam kiedyś taką kiecę w stylu SN, ale czułam się w niej źle i teraz wiem, dlaczego. Dopiero, jak zdobyłam mocno dopasowaną, szarą maxi w panterowo-versaczowskie wzory, to poczułam, ze to jest to! :) Ach, jak się rozmarzyłam, niech przychodzi lato <3

    • Maja DC+AE 18 Luty 2018

      Kurcze tez nie mam RE, ale te sukienki z różowym ombre są przepiękne, wow:) zwłaszcza druga, ciekawi mnie dla kogo byłaby najbardziej odpowiednia:)

    • Moderator - lothlorien 18 Luty 2018

      Bo to nie jest Różany :)
      Sytuacja przedstawia się następująco:
      1. Mahoniowy + KE
      2. Karmazynowy + Mahoniowy + KE
      3. Mahoniowy
      4. Mahoniowy
      5. Mahoniowy + WE
      6. FE + Baśniowy (żakiet)

    • Ania DC (WE+SE+KE+FE+IE) 18 Luty 2018

      ups :( przepraszam, nie chciałam wprowadzić w błąd. Dzięki za szybką reakcję – dobrze, że czuwasz Lothlorien :)

    • Maja DC+AE 18 Luty 2018

      O, super, dziękuję bardzo za rozpracowanie zdjęć, które wkleila Ania (BTW. Jaki radar na ME:))
      W sukience drugiej czerń i rozciecie to może będzie Karmazyn? A za co odpowiada Księżycowy i Mahoń?
      Czy taki kolor (mroczny róż) jest Mahoniowy?

    • Moderator - lothlorien 18 Luty 2018

      Nie ma problemu :)

      Karmazynowy – czerń i rozcięcie
      Mahoniowy – dekolt, biżuteria, mroczny róż
      Księżycowy – cieniowanie, dzianina

      Jeszcze mamy tutaj buty – baśniowe w bezkresnym kolorze.

    • Maja DC+AE 18 Luty 2018

      Dzięki jeszcze raz, to bardzo ciekawe:) u mnie ten materiał wygląda na taki weluropodobny, no i musiałam się dopytac:)

    • Avarati FG KrE+WE+ME+KarE+BE+SE/TS 18 Luty 2018

      No ja jestem anty-Różana (wybaczcie mi posiadaczki tego Ethereala), ale myślę, ze ten poza Gwiezdnym robi mi największą szkodę, a ubierałabym się w te rzeczy, myślę, że bez większego szwanku (no poza kolorami, niestety).

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 18 Luty 2018

      Czwarte zdjęcie mnie mocno zachwyciło, a jednak
      Mahoń :). I marynarka aksamitna na ostatnim,
      okazało się, że to Baśniowy :D. Jestem w domu.
      Aksamit od kiedy pamiętam jest jedynym materiałem,
      który “przeżyję” jako marynarkę i dobrze się czuję.

  • Liriel SN+ŚE+BaE 18 Luty 2018

    Wow, ale sie rozgadalyscie, a ja tu jestem tylko momentami i nie nadazam <3 I dobrze!
    Jestem pod wrazeniem tego jak jestescie piekne <3 Ostatnio wlasnie sobie myslalam, ze tak ogolnie z wszystkich SN-ek nie podchodzi mi tylko uroda Jennifer Lawrence, ma w sobie jakies cos czego nie jestem w stanie zidentyfikowac, a co mnie irytuje ;D O ironio, bo przeciez laczy nas Świetlisty. I pare innych etherealkow. Tak ze tu moje przemyslenia sie potwierdzaja, bo wszystkie jestescie w moim guscie ;D
    Fajnie ze jest nas wiecej, fajnie ze sie pokazalyscie :)

    • Ines SN+RE+KryE+SyE+WE+EE+BE 18 Luty 2018

      A powiem Ci ze nie mój typ z niej dla mnie też. Blizsze mi są Angelina,Selena Gomez,Miranda Kerr i Marina Szczęsna niz Lawrence. Dla mnie ona jest zbyt słowiańska i świetlista zebym czula z nią jakiekolwiek pokrewienstwo. Nie jest to osoba mogąca mnie czymkolwiek zainspirować.oglądałam z nią wywiady i jej sposób bycia jest dla mnie jakiś męski i kompletnie nie mój.pod żadnym względem poza aktorskimi umiejetnościami ona do mnie nie trafia.

    • Liriel SN+ŚE+BaE 23 Luty 2018

      O to to to, chyba wlasnie ten sposob bycia jakos mnie drazni i to rzutuje na odbior calej osoby. Bo teoretycznie moglaby mi byc bliska, mamy wspolny typ i wiekszosc Ethereali.
      Ines, a Ty masz w podpisie wszystkie Ethereale czy masz jeszcze te ktore sa w bazie? KE, SlowE, ME?

  • Katana SN (+ KrE) / DA 22 Luty 2018

    Mam do Was pytanie: czy macie jakieś fajne, codzienne sposoby na upinanie długich włosów? Jestem totalną nogą jeśli chodzi o fryzury, zawsze chodziłam w rozpuszczonych ale teraz mam tak długie, że czasem trzeba je spiąć :) Szukanie “romantycznych upięć” w google zaowocowało falą ślubnych koszmarków. Może jest jakiś dobry tutorial na yt?

    • Ratri 22 Luty 2018

      Katano jak długie masz włosy? Jakiego typu, proste i śliskie? Lekko falowane i raczej plastyczne?

      SN dobrze wyglądają w klasycznym warkoczu:
      https://media.self.com/photos/57b3337ce23186493e31732d/master/w_752,c_limit/brit.jpg

      Można się też pobawić w robienie kłosa, wbrew pozorom jest całkiem prosty:
      https://i.pinimg.com/originals/68/0c/86/680c86ac1907e63ce400b6c7d41d7ebf.jpg

      Ja noszę również tego typu upięcia:
      https://cdn.fashionmagazine.com/wp-content/uploads/2017/01/messy-bun-hair-04.jpg

      Czasami trzeba do nich lekko podkręcić włosy, lepiej sprawdzają się też włosy z drugiego i trzeciego dnia potraktowane suchym szamponem bo nie są tak lejące :)

    • Ati (C) 22 Luty 2018

      Może zamiast w romantyczne upięcia idź w boho. Oba style mają jakiś wspólny mianownik, jednak boho jest bardziej swobodny. A może zwykły warkocz, przerzucony przez ramię, lekko niedbały by się nadał u Ciebie? Albo “beach waves” spięte w kucyk lub “messy side bun”. Właśnie z takim kontrolowanym luzem kojarzy mi się SN :)

    • Drukara 22 Luty 2018

      Jako niedawna posiadaczka długich włosów mogę trochę pomysłów podrzucić. Tylko pytanie czy potrzebujesz spiąć tylko włosy z tyłu, wszystkie, ale w dół czy coś do góry?

    • Drukara 22 Luty 2018

      Coś co najpewniej będzie dla SN, a najtrudniejsze to zdobycie porządnych wsuwek.
      https://pl.pinterest.com/pin/342062534192071781/

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 22 Luty 2018

      Mnie się taka fryzura po prostu ze Słowiańskim E
      kojarzy – sama podobną latem robię :D.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE|TA 22 Luty 2018

      Drukaro, muszę koniecznie wypróbować fryzurę, którą wrzuciłaś! :) Efekt może być śmieszny, ale spróbować trzeba. Kto wie – może akurat mi przypasuje.

      Katano, myślę, że dla SN sprawdzą się wszelkie wariacje z warkoczami oraz luźne upięcia z pozwijanych pasm lub skręconych wokół własnej osi. Na Pintereście jest mnóstwo instrukcji jak krok po kroku wykonać takie fryzury. Na pewno znajdziesz coś dla siebie :) Wcale nie muszą być trudne. Może jakieś swobodne upięcia, w których większość włosów jest puszczona luzem? Zwykły warkocz lub kłos też powinien być dobry. Ja noszę rozpuszczone włosy, ponieważ przed wyjściem z domu zwykle nie mam czasu na tworzenie kreatywnych fryzur. Może kiedyś się uczeszę :D

    • Katana SN (+ KrE) / DA 23 Luty 2018

      Dzięki za odpowiedzi :) Włosy mam za łopatki, proste i śliskie, dlatego widzę, że do takich luźnych fryzur będę je musiała trochę przygotować (suchy szampon jako narzędzie do stylizacji brzmi ciekawie :D ). Może nie uwierzycie ale nawet nie pomyślałam o warkorczach! A to takie oczywiste dla SN, no nic, lecę zaplatać.
      Drukaro, twoja propozycja wygląda super i nawet bardzo Królewsko, ale niestety moje warkocze są za długie i za grube :(

    • Arwena (DC+IE+RE+FE+GE+SE+BE+ME/TSp) 23 Luty 2018

      Strasznie zazdroszczę Wam tych upięć, bo tylko w takich moja glowa nie wydaje się za mała. Za to brak mi stosownych Ethereali, zeby tak chodzić, BE mam za mało.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE|TA 23 Luty 2018

      Zgadzam, z prostych, śliskich włosów trudno zrobić efektowne luźne upięcie.
      https://i.pinimg.com/564x/68/9e/79/689e7929a1bdfd948d0f4b4ff1b0738d.jpg Banał, prawda? :)
      Tylko obawiam się, że te wszystkie plecionki i zawijasy mogą nie być tak dobrze widoczne na ciemnych włosach. Na pewno fajnie to wygląda na jaśniejszych.

      Teoretycznie co może być lepszego dla połączenia Królewskiego ze Słowiańskim niż korona z warkocza? :)

    • Katana SN (+ KrE) / DA 23 Luty 2018

      Do takiej tradycyjnej dobieranej korony potrzebowałabym dodatkowe ręce :D
      http://www.akademiafryzur.pl/files/2013/05/warkocz-dobierany-dookola-glowa.jpg
      Korona z kwiatami w stylu Fridy Kahlo przemawia też do mojego Mahonia
      https://i.ytimg.com/vi/dxltmgagKeg/hqdefault.jpg

    • Liriel SN+ŚE+BaE 23 Luty 2018

      A ja dorzuce jeszcze korone z warkoczy ktora pokazywala kiedys Radzka na swoim kanale :) Polecam, ladna i prosta, nawet ja potrafie zrobic :D Na co dzien nosze jednak rozpuszczone wlosy, a jak musze zwiazac to robie szybkiego warkocza. Kiedys tez na slub kolezanki mialam zaplecionego warkocza, takiego jak w komentarzu Ratri (pierwszy link), dobrze to wygladalo :)

    • Ratri 23 Luty 2018

      Katano na prostych, śliskich i ciężkich włosach można pobawić się w klimaty średniowieczne :)

      https://pl.pinterest.com/pin/707205947708667361/
      https://pl.pinterest.com/pin/420031102731069470/

      Ale skoro jesteś mocno mahoniowa i z tego co pamiętam masz lekko “indiańską” urodę to może lepiej pójść w klimaty Ameryki Północnej:

      https://pl.pinterest.com/pin/323555554457676148/
      https://pl.pinterest.com/pin/321163017170083688/

      Mi się taka uroda bardzo podoba:)

      Sama używam na okrągło termoloków i staram się jak mogę o look a’la Victoria Secret ;) oczywiście ze średnim skutkiem.

  • Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *