Typ urody Soft Dramatic - diva

Kształt sylwetki, rysy twarzy, garderoba.

Najbardziej charakterystyczną przedstawicielką tego typu jest Sophia Loren. Kobieta o intrygującej i fascynującej urodzie. Kiedy przyszła na pierwszy w swoim życiu casting, usłyszała, że ma za szeroką twarz, zbyt duże usta i za długi nos. Zasugerowano jej, o zgrozo!, operację plastyczną. Wówczas ideałem urody były kobiety o dużo bardziej klasycznych rysach. Sofia nie przystawała do ówczesnych kanonów. Jednak kiedy jej kariera aktorska była w pełnym rozkwicie, moda na klasyczną urodę odeszła w niepamięć. Hollywoodzcy producenci i reżyserzy, poza talentem aktorskim, docenili fotogeniczną urodę Sofii. Kamera ją kochała. Mężczyźni uwielbiali, kobiety chciały być do niej podobne. Operacji plastycznych już nigdy nikt jej nie proponował. I mimo, że od tamtych czasów upłynęło ponad pół wieku, uroda Sophii nadal jest uznawana za tą najwyższej klasy.

Uroda Soft Dramatic jest w Polsce mocno egzotyczna. Kobieta w tym typie ma najczęściej typowo południowe rysy oraz kolorystykę. Najwięcej przedstawicielek znajdziemy wśród Greczynek, Włoszek oraz Hiszpanek. Za oceanem będzie to liczna grupa Latynosek. Łatwo się domyślić, że wiążą się z tym określone typy kolorystyczne. Najczęściej będą to Głęboka Zima oraz Głęboka Jesień. Oczywiście można spotkać kobiety Soft Dramatic, które prezentują nieco jaśniejsze typy kolorystyczne, ale jest ich zdecydowana mniejszość.

 

Sophia_Loren_Soft_Dramatic

 

David Kibbe charakteryzując typ Soft Dramatic użył słowa diva. A właściwy makijaż oraz garderobę nazwał Diva Chic. I tu autorowi należy przyznać stuprocentową rację. Te słowa najlepiej oddają styl jaki powinna mieć kobieta typu Soft Ddramatic. Niestety przy ustalaniu niektórych detali David Kibbe troszkę się pogubił. Należy jednak pamiętać, że swoją książkę pisał w latach osiemdziesiątych, a my po trzydziestu latach modowych transformacji mamy całkiem nowe spojrzenie na styl kobiety – divy. Aby móc omówić detale look’u Diva Chic, najpierw należy przyjrzeć się cechom charakterystycznym dla Soft Dramatic.


Kobieta typu Soft Dramatic najczęściej ma sylwetkę w kształcie klepsydry. Chociaż w samej strukturze kości dominują cechy podstawowego tu męskiego pierwiastka Yang (kości są szerokie i kanciaste), to w budowie ciała oraz w rysach twarzy dostrzeżemy wyraźny wpływ żeńskiego Yin. Obfity biust, zaokrąglone biodra, duże oczy, pełne usta kontrastują dominujący Yang.

Poniżej sylwetka Sofii Vergary (Soft Dramatic) kontra sylwetka Gisele Bundchen (Dramatic), czyli pełna klepsydra vs. szczupła kolumna.

Soft_Dranatic_vs_Dramatic

 

Porównanie twarzy wypada podobnie. I tu widać jaki silne znaczenie ma wpływ pierwiastka Yin. Niekiedy wręcz trudno uwierzyć, że u Soft Dramatic dominuje Yang, a Yin pełni tylko funkcję dopełniającą. Maria Callas ma szersze kości policzkowe, pełniejsze usta oraz większe oczy. Twarz Tildy Swinton jest drobniejsza, kości policzkowe, mimo że zarysowane, są węższe, usta wąskie, oczy dużo mniejsze.

Soft_Dranatic_vs_Dramatic2


SOFT DRAMATIC – SYLWETKA – CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:

Soft_Dramatic_Sylwetki

  • Od ok. 167cm wzwyż
  • Długie linie pionowe
  • Typ sylwetki – najczęściej pełna klepsydra; możliwe jabłko
  • Ramiona – proste, równe szerokości bioder
  • Ręce i nogi – długie, pełne (w przeciwieństwie do bardzo szczupłych u Dramatic)
  • Dłonie i stopy – długie, wąskie lub szerokie
  • Biust – pełny, najczęściej duży
  • Talia – proporcjonalna
  • Biodra – pełne, zaokrąglone
  • Przedramiona – długie, pełne

Powyższa charakterystyka nie dotyczy kobiet bardzo szczupłych. Ciało ekstremalnie szczupłej kobiety typu Soft Dramatic, traci pełne kształty, stając się zdecydowanie bardziej Yang. Wówczas sylwetka zaczyna przypominać typ Drmatic.


SOFT DRAMATIC – TWARZ – CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:

Soft_Dramatic_twarze

  • Szczęka – wyraźnie zarysowana, z odznaczającą się brodą lub kwadratowa
  • Nos – długi, wyraźnie zarysowany, ale nie tak ostry jak u Dramatic
  • Kości policzkowe – szerokie, wyraźnie zarysowane
  • Oczy – duże; okrągłe, proste lub w kształcie migdała; średni lub szerszy rozstaw
  • Usta – pełne, mięsiste
  • Policzki – pełne mięsiste; dużo pełniejsze niż u Dramatic (przy niskiej wadze upodabniają się do policzków Dramatic)

SOFT DRAMATIC – FRYZURA, MAKIJAŻ:

Kobieta typu Soft Dramatic najatrakcyjniej prezentuje się w mocnym stylu glamour. Magnetyczna i wybitna uroda wymaga stosownej, wyrazistej oprawy. Diva Chic to piękne długie włosy (spięte lub rozpuszczone), mocny makijaż oraz odważne stylizacje przyprawione królewską biżuterią.

Należy unikać: krótkich cięć, geometrycznych fryzur oraz prostych grzywek

Poniżej dwa zdjęcia porównawcze. Sophia Loren oraz Sofia Vergara w delikatnym makijażu oraz w makijażu stosownym dla ich typu urody. Obie na pierwszych zdjęciach są prawie nie do poznania. Żadnemu innemu typowi urody, aż do tego stopnia nie służy ekspresyjny makijaż, zwłaszcza oczu. Wyraźna kreska namalowana eyelinerem wydaje się być naturalnym elementem urody. Nie rażą przerysowania, czy sztuczne rzęsy. U delikatnych typów urody, zbyt mocny makijaż daje sztuczny efekt. U typu Soft Dramatic stanowi o magnetyzmie spojrzenia oraz o wyjątkowej, egzotycznej urodzie.

 

Soft_Dramatic_make_up2

Soft_Dramatic_make_up

 

 


SOFT DRAMATIC – GARDEROBA, BIŻUTERIA:

David Kibbe głównie zalecał drapowania. Sukienki, bluzki, spodnie z marszczeniami. Do tego zaakcentowane ramiona z wyraźnym kształtem T. Niestety nie można się z nim do końca zgodzić. Po pierwsze drapowania nie zawsze są modne, po drugie bardziej pasują do stylu Romantic niż do Diva Chic. No i po co wzmacniać mocne, proste ramiona? Jaki ma to sens?

Po lewej – różowa, sztywna, rozkloszowana sukienka, której David Kibbe nie poleciłby typowi Soft Dramatic. Po prawej – sukienka o najlepszym fasonie wg pana Kibbe.

W którą z nich ubralibyśmy Sophię Loren? W której prezentowałaby się jak diwa i olśniewająca gwiazda? Czy kobiety o figurze klepsydry wyglądają niekorzystnie we fasonach inspirowanych latami pięćdziesiątymi? Zdaniem David’a Kibbe, Sophia powinna głównie nosić rzeczy drapowane. Zdaniem autorki wpisu – niekoniecznie jest to jedyny słuszny wybór.

Soft_Dramatic_garderoba_porownanie

 

WSKAZANE SĄ:
  • duże, głębokie dekolty
  • dekolty w kształcie łódki
  • fasony podkreślające biust
  • drapowania powyżej talii i na całej długości sukienki/bluzki(na linii biustu)
  • lejące golfy
  • akcentowanie linii biustu
  • szerokie kołnierze zachodzące na ramiona
  • proste i wąskie nogawki spodni
  • nogawki bootcut
  • delikatne dzwony
  • wyraziste zdobienia
  • motywy zwierzęce
  • duże wyraziste kwiaty
  • duże grochy
  • futra oraz futrzane wykończenia
  • torebki – duże o zmiękczonych liniach, ale o zdefiniowanym kształcie (patrz Sofia Vergara na dole strony)
  • buty na wysokim obcasie (obcasy powinny być wąskie)
  • ozdobna królewska biżuteria w mocnym stylu glamour (zwłaszcza duże kolczyki)

 

UNIKAĆ NALEŻY:
  • ubrań oversize
  • stylu boho
  • stylu romantycznego
  • stylu dziewczęcego
  • zbyt szerokich rękawów
  • obniżonej talii
  • podwyższonej talii
  • prążków i pasków
  • rozmytych kwiatów
  • drobnych deseni
  • akwareli
  • szyfonów
  • ciężkich tkanin
  • torebek o niezdefiniowanym kształcie (np. worków)
  • butów z okrągłymi noskami
  • drobnej, delikatnej biżuterii
  • geometrycznej biżuterii

 

Soft_Dramatic_garderoba_02

SD_garderoba_03

Soft_Dramatic_garderoba_05

 

Poniżej casualowy styl Sofii Vegary. Idealny dla typu Soft Dramatic.

Soft_Dramatic_garderoba_06

Soft_Dramatic_garderoba_08

Soft_Dramatic_bizuteria

 

PINTEREST TABLICA SD – LINK

 
Celebrytki i celebryci zdiagnozowani przez Olgę BrylińskąLINK

Women by Olga BrylińskaLINK DO TABLICY NA PINTEREŚCIE


WPIS ARCHIWALNY

W odniesieniu do moich najnowszych metod diagnozowania, niektóre informacje zawarte w jego treści oraz w komentarzach mogą być nieaktualne. Na dzień dzisiejszy pracuję i analizuję głownie w oparciu o stworzoną przeze mnie typologię Ethereal.
 
Stylizacje zamieszczone na Pintereście oraz strona z diagnozami (ETHEREALOWE DIAGNOZY) są bieżącymi i świeżymi źródłami informacji.

Share:

464 komentarzy

  1. Jntn (SD) 11 Styczeń, 2018 o 20:20 Odpowiedz

    Witam wszystkich 🙂

    Trochę się boję tu pisać ale ryzyk fizyk 🙂
    Od jakiegoś czasu czytam bloga i nawet zdecydowałem się na analizę. 🙂 Już wiem, że jestem SD. Powoli się przyzwyczajam, mimo, że podejrzewałem ten typ wśród 2ch innych. Blog mi dużo pomaga, mimo, że napisany jest dla kobiet.

    Z racji tego, że znanych Divków na stronie jest niewielu, to chciałbym się zapytać czy ci panowie kwalifikują się do tego typu?: Robert Wabich, Russell Brand, Piotr Grabarczyk (dziennikarz)

    Pozdrawiam 🙂

    • Jntn (SD) 11 Styczeń, 2018 o 21:29

      Gretka, poważnie? 😀

      Intuicja czasem zadziała, yeah, szaleństwo! 😀
      Będzie inspiracja 🙂

    • Avarati FG WE+KrE+ME+KarE+BE+SE/TS 11 Styczeń, 2018 o 21:37

      Witam jako fanka Soft Dramatic 🙂 Rozgość się 🙂 W sumie, to jestem trochę ciekawa, jak wyglądają zalecenia dla panów Divów 🙂

      Jeśli chodzi o panów SD, to zastanawia mnie, czy mógłby nim być Kylo Ren – wróć! – Adam Driver (1,89 m). Wygląda tak okropnie w zaroście, że szok. Przecież nie ma zarośniętych elfów!

    • Jntn (SD) 11 Styczeń, 2018 o 21:51

      Witaj Avarati! 🙂

      Jak dobrze, że nią jesteś bo to mi pomogło dużo, czytając Twoje komenty na temat SD 😀 Postaram się rozgościć 🙂

      Z tego co mi wiadomo to zalecenia podobne do D ale nie do końca. (?)

    • Avarati 11 Styczeń, 2018 o 22:29

      Hmm… czyli podkreślanie wzrostu, jednolite stylizacje, dopasowane ubrania i mocniejsze akcenty? 🙂

      Tylko nie ręczę za to, ze te komentarze były merytorycznie poprawne. 🙂

    • Jntn (SD) 11 Styczeń, 2018 o 22:47

      Tak, przynajmniej z tego co Greta mi napisała 😀

      Oj tam, ja jestem bardzo wyrozumiały i wziąłem do siebie tylko te merytoryczne części 😀

    • Jntn (SD) 11 Styczeń, 2018 o 22:54

      O, to Adama teraz też zapisuję 🙂
      No proszę, w ciągu jednego wieczoru nazbierało się tyle inspiracji, i szczupli/lekko umięśnieni i przypakowani, do wyboru do koloru 😀

    • Avarati FG WE+KrE+ME+KarE+BE+SE/TS 11 Styczeń, 2018 o 23:01

      To dobrze 🙂

      Greto, dziękuję za potwierdzenie moich podejrzeń. Nie ma to jak radar na SD. Baśniowy jest dla mnie zaskoczeniem, ale w sumie to pasuje do Star Warsów. 😀

    • Eryka (R+AE+BaE+KarE+KrE+FE) 11 Styczeń, 2018 o 23:08

      To chyba ten przypadek faceta, który wydaje się mocno rozciągnięty w pionie przez wzrost, ale gdy jest bez koszuli, wychodzi prawda: to nie są gaminowe proporcje 😀 Drivera przynajmniej dobrze w Gwiezdnych wojnach ubierają, monochromatycznie i w ogóle 😀

    • Avarati FG WE+KrE+ME+KarE+BE+SE/TS 11 Styczeń, 2018 o 23:21

      Prawda 😀 To też niekiedy irytują mnie ludzie, którzy wyśmiewają albo negują jego udział w SW z powodu z jego wyglądu. Że nie ma on regularnych rysów twarzy? Że wygląda dość młodzieńczo i niewinnie?

      W sylwetce SD chodzi o to, że ramiona i klatka za słabo odznaczają się od całości?

    • Eryka (R+AE+BaE+KarE+KrE+FE) 12 Styczeń, 2018 o 00:43

      To mnie teraz olśniło, że co ja się dziwię, że SD ma taką sylwetkę, skoro panie D też są delikatniej zbudowane od pań SD 🙂

    • Chupa 12 Styczeń, 2018 o 01:37

      Tak coś czułam, że to może być SD zaraz po seansie(schiza, w głowie Yoda, miecze świetlne, wybuchy i typy) … nawet chciałam zapytać ale potem wyleciało mi z głowy jakoś bo człowiek zalatany. 😛 Ale o baśniowym też bym nie pomyślała. 😀

    • Dorin G + Świetlisty + EE + Syreni + WE 12 Styczeń, 2018 o 21:42

      Witam serdecznie, to drugi Pan 🙂 SD nieźle, t bardzo rzadki typ, czyż nie? 🙂

    • Jntn (SD) 12 Styczeń, 2018 o 22:18

      Witaj Dorin! 🙂
      Jest jeszcze jakiś mężczyzna SD tutaj? :O Chętnie bym wymienił z nim spostrzeżenia 😀

      Nie wiem czy rzadki czy nie (zdarzało się, że nie brali mnie za Polaka), ale w okresie dojrzewania nie było łatwo, tyle powiem 😀 Dopiero teraz po 20tce ten typ zaczyna ‘kwitnąć’ i jest więcej możliwości stylu. Wcześniej zawsze mi coś nie pasowało 🙂

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 12 Styczeń, 2018 o 23:55

      Witam w gronie Jntn! Jesteś drugim panem
      na blogu, mamy jeszcze Barry’ego, ale on jest SN :).

      Co do Adama Drivena, to w trakcie seansu
      też pomyślałam, że będzie SD :D. I, że pasuje mu
      ta stylówka z GW.

    • Dorin G + Świetlisty + EE + Syreni + WE 13 Styczeń, 2018 o 07:39

      Jntn, chciałam napisać, że jesteś drugim panem na blogu, tylko nie kliknęłam “,” wybacz 🙂 Witaj serdecznie jeszcze raz 🙂 I ja czekam na jakieś stylizacje 🙂 Jak trafiłeś na bloga? 🙂

    • Jntn (SD KrE + KE + SE + KarE + EE + ME + WE / SS) 13 Styczeń, 2018 o 10:38

      Witaj Espeno 🙂
      Aaaa no tak, jak mógłbym o nim zapomnieć 🙂 Czytanie ze zrozumieniem się kłania 😀

    • Avarati FG+WE+KrE+ME+KarE+BE+SE/TS 13 Styczeń, 2018 o 13:51

      Jntn, teraz widzę, że mamy wspólne aż sześć Ethereali O_O
      Teraz jestem bardzo ciekawa, jak się nie pojawisz w Szkółce Stylowej, to będę zła xD
      Księżycowy też mam, ale nie wpisuję go, bo niezbyt wpływa na styl i się nie mieści w opisie. Jeśli chodzi o Królewski, to nie wiem, czy mam go na pierwszym czy drugim miejscu, Greta mówi, że ponoć Wietrzny mam najmocniejszy ze względu na kolorystykę, ech…

    • Chupa 13 Styczeń, 2018 o 19:02

      Podpinam się pod ciebie Avarati ze złością. 😀 Co prawda w moim wypadku to 5, a nie 6 ethreali, ale typ ten sam!
      Ciekawe jajco się we mnie odzywa.

    • Jntn (SD KrE + KE + SE + KarE + EE + ME + WE / SS) 13 Styczeń, 2018 o 21:52

      Dorin – Po czasie zajarzyłem, lepiej późno niż wcale 😀 Stylizacje będą jak najbardziej tylko muszę jeszcze porobić pare rzeczy zanim dojdę do finalnych efektów 🙂 Zamierzam zostać tu na dłużej, w końcu nowe opisy E czekają 😀 A o blogu dowiedziałem się w taki sposób: Najpierw jakaś dziewcyzna na yt napisała mi w komentarzu o Kibbe. Najpierw to olałem ale później się wkręciłem aż postanowiłem poszukać czegoś po polsku (z lekką niepewnością) i trafiłem na bloga Grety no i już wsiąkłem na amen 😀

      Avarati – Jak się dowiem jak się dostać do tej szkółki, to z chęcią wstawię późniejsze stylizacje jak to wszystko ogarnę 😀 Teraz też to zauważyłem, piona 😀 Najbardziej widzę u Ciebie WE i ME, w skórze rządzisz!

      Chupa -Zła raczej nie będziesz, bo zostaje tu na dłużej i się pokaże aby też przyszli faceci SD mieli łatwiej ode mnie 😀 I piona za E plus typ! 😀

    • Kat (N+SE / TSu) 14 Styczeń, 2018 o 01:13

      To ja mam jeszcze pytanie – czy Adam Driver czasem nie ma tez Wietrznego? (ta trzecia fota to mógłby być tez Księżycowy) Fajnie wypadł i w “Patersonie”, i w “Lucky Logan”, gdzie grał postacie raczej niezbyt arystokratyczne. Ale to może wynikać z umiejętności aktorskich, nie z ethereali 😉

      https://images03.military.com/sites/default/files/styles/full/public/media/people/2014/01/adamdriver.jpg?itok=qdmG-vr8
      https://peopledotcom.files.wordpress.com/2017/11/adam-driver-1.jpg
      https://gq-images.condecdn.net/image/E5rYd6nVoBL/crop/405/landscape
      https://www.thefashionisto.com/wp-content/uploads/2017/11/Adam-Driver-2017-British-GQ-Cover-Photo-Shoot-002.jpg

      No i również witam Pana SD 🙂

    • Avarati FG+WE+KrE+ME+KarE+BE+SE/TS 14 Styczeń, 2018 o 12:30

      Nic trudnego – po prostu wrzucasz foto w Stylowej Szkółce i czekasz, aż moderatorzy potwierdzą, o ile będziesz spełniał wymogi tam zapisane 🙂

    • Dorin G + Świetlisty + EE + Syreni + WE 14 Styczeń, 2018 o 14:01

      Jntn, spoczko, to ja klikam jak szalona w klawiaturę i czasem nawet nie przeczytam co napisałam i to puszczam, brak przecinka był niezamierzony 😀 Czekamy na stylizację, a co do bloga Grety, uważam, że jest najlepsza w tym co robi i jak już tutaj się wpadnie, to przepada się na amen 😀 Mam to! 🙂 U mnie było początkowe zagubienie, ale teraz czuję wszystko idealnie wręcz, tzn. mam tu na myśli ogarnianie swoich eternalków i radar na nie. Może nie na 100 % ale na 85 %, chyba tak.

    • Jntn (SD KrE + KE + SE + KarE + EE + ME + WE / SS) 14 Styczeń, 2018 o 15:11

      Kat, witam również 🙂

      Avarati, łe, to bułka z masłem 😀 Myślałem, że to była grupa na FB 🙂 Ale wszystkich E w mojej nowej szafie raczej nie udźwignę.. 🙂

      Dorin – Ja się powoli oswajam ale czuję, że będzie dobrze :). Fajnie jest widzieć u Ciebie Energetyczny :D. Musisz być pełna energii 😀 Tak, Greta wie co robi i ma oko, przekonała mnie jeszcze bardziej zdjęciem swojej księżycowej szafy, widać u niej konsekwencję 🙂

    • Maja DC AE,WE,KE,SE 14 Styczeń, 2018 o 16:43

      O kolejny Pan, super, bo meska perspektywa patrzenia na takie “stylowe sprawy” wydaje mi sie bardzo ciekawa, witamy:-)
      Zastanawiam sie czy przeczuwales jakies swoje E?

    • Eloise (DC) 14 Styczeń, 2018 o 16:59

      Cześć Jntn, mam nadzieję, że nie uciekniesz z naszego babińca ale ściągniesz kolegów 😀 Jam nie SD, ale dzielimy 5 Ethereali – KrE, ME, WE, SE, EE. Gdzieś tam plączą się niedobitki Karmazynowego, ale u mnie raczej występuje on w roli bardzo dalekiego tła, Greta radziła mi go ol….tzn. ignorować, więc to czynię 😛

    • Jntn (SD KrE + KE + SE + KarE + EE + ME + WE / SS) 14 Styczeń, 2018 o 17:59

      Witaj Maju 🙂

      Jak poznałem metodę Kibbe (która, jest jeszcze bardziej okrojona dla mężczyzn) to od razu pomyślałem o Dramatic bo długi i wysoki, jednak rysy twarzy mi nie pasowały do tego opisu i D z reguły nie ma softu, którego czułem u siebie. Po wielokrotnym czytaniu bloga Grety zacząłem myśleć o N lub FN, powiem szczerze, że te klimaty bardzo mi się podobają. Jednak po jakimś czasie doszedłem do wniosku, że mogę być SD bo zacząłem widzieć podobieństwo w twarzach i charakterystycznym spojrzeniu. No i masz babo placek, werdykt SD 😀

      A co do E, to EE, SE i KarE były miłym zaskoczeniem. Chociaż KarE czułem w sobie ale Greta go nie zauważyła od razu, kiedy jej o nim wspomniałem, ale to między nami :D*** Księżycowy wyjaśnił mi mój pociąg do monochromatyczności oraz dlaczego ginę w większości kolorach. Wietrzny był odpowiedzią dlaczego ciągnie mnie do naturalowych klimatów. Mahoniowy chyba wpływa trochę na wyraz twarzy ale nie jestem pewny.

      A typ kolorystyczny też był miłym zaskoczeniem, myślałem, że mam BE i jestem SA ale zamiast tego jest KE i SS. Ale mam WE więc nie narzekam 😀

      Zawsze byłem obiektem metamorfoz wśród znajomych ale niestety nic nie pasowało.. 🙂 Chyba muszą mi zapłacić za odszkodowanie za straty psychiczno-traumatyczne 😀

      Wybacz, że się tak rozpisałem, chyba soft działa… :zawstydzony:

      Cześć Eloise! 🙂

      Nie, nie ucieknę 😀 Ciepła atmosfera przyciąga! Koledzy mają jeszcze większego fisia na punkcie mody, że być może by się kiedyś skusili 🙂 Mi chodzi bardziej o autentyczność, poznanie pewnych rzeczy, odpowiedzenie sobie jak jestem odbierany przez innych, Yin&Yang i takie tam, na które nawet psycholog raczej w taki konkretny sposób nie odpowie. 🙂 A co tam, niech będzie 6 E, żeby nie było 😀 Masz jakiś swój ulubiony E? Zgaduję, że SE? 🙂
      _______________________
      ***UPDATE 2018 : Olga początkowo nie widząc Karmazynowego u mnie miała rację, bo jak się okazuje w urodzie go u mnie nie ma. Dopiero później dała mi go w pakiecie jako Ethereal duszy 🙂 Jednak Ethereale duszy nie zawsze uwidaczniają się w stylu, tak jak w tym wypadku wiec deportuje go z mojej gromadki E 🙂 Natomiast czerń zostaje w odpowiednich ilościach.

    • Eloise (DC) 14 Styczeń, 2018 o 18:50

      Ja to muszę chyba mieć ten SE jakoś mocno na gębie wypisany albo co, od razu wiadomo o co chodzi 😀 Tak, to jest mój główny, ukochany i najmojszy E 🙂 Jeszcze WE i SyE mocno czuję, chociaż mam je w końcówce stadka. No i mocarz ME 😉 Ale wszystkie są moje i nie oddam żadnego, choć czasem jak mi tak każdy zgłasza swoje zachcianki, to mam ochotę pogonić to całe towarzystwo i zostać sobie takim zwykłym DC 😀 Fajnie czytać, że panowie jednak zaglądają na bloga. Mam nadzieję, że za Twoim przykładem reszta też się ujawni 🙂

    • Jntn (SD KrE + KE + SE + KarE + EE + ME + WE / SS) 14 Styczeń, 2018 o 19:29

      Coś w tym jest 😀 Jak chcesz to mogę Ci jeszcze na dokładkę od siebie dorzucić mój SE 🙂 Mahoń też czuję od Ciebie 🙂 To fakt, te E to jak małe dzieci czasem… 😀
      Tak, czytamy, czytamy tylko się nie udzielamy 😀 Myśle, że jak więcej mężczyzn poznałoby typologię Kibbe to dowiedziałoby się też od razu o tym blogu. Niestety, z moich odczuć wynika, że na blogach modowych dla mężczyzn dominuje przesadzona elegancja i mało indywidualności. A rady dla typów sylwetek i analiza kolorystyczna to już w ogóle tragedia. Ale za to Greta ma pole do popisu 🙂

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 14 Styczeń, 2018 o 19:35

      Jntn – mam nadzieję, że się Twoi znajomi też skuszą,
      bo to fajna sprawa :D. Myślę, że z czasem Greta zrobi
      jakieś większe opisy męskich typów i wtedy to dopiero
      mężczyźni się pojawią. Zresztą, razem z Barrym
      stwierdziliśmy, że obecnie jest tylu blogerów modowych
      i zainteresowanych modą facetów, że to miejsce
      na pewno pod tym kątem odżyje .
      Widzę, że jesteś SS, a więc typ kolorystyczny
      podobny do Barry’ego. No i Karmazyn macie
      wspólny, zresztą ja również go posiadam.

    • Jntn (SD KrE + KE + SE + KarE + EE + ME + WE / SS) 14 Styczeń, 2018 o 20:23

      Espeno, oby, oby! Muszę im narobić smaka 😀
      Też mam taką nadzieję, zawsze będzie łatwiej wytłumaczyć ten system osobom postronnym. Teraz jak pokazuję bloga i mój typ a tam Sofia Vergara – ich miny są bezcenne 😀

      Czyli jest SA czy innym typem lata? 🙂 Ahhh ten Karmazyn mmm 😀 Jest moc!

    • Maja DC AE,WE,KE,SE 14 Styczeń, 2018 o 20:43

      Wow, nie wiem skad sie wzial ten dziwny zwyczaj “przepraszania” za obszerne komentarze. Takie sa najciekawsze:-) dopiero zauwazylam ze mamy 3 wspolne E i podobne doswiadczenia jesli chodzi o kolory, Ksiezycowy i bycie obiektem metamorfoz znajomych i rodziny:-)
      Mam nadzieje ze podzielisz sie pomyslami na realizowanie w stylu poszczegolnych E, to bedzie super interesujace:-)

    • Jntn (SD KrE + KE + SE + KarE + EE + ME + WE / SS)j 14 Styczeń, 2018 o 21:30

      W sumie masz rację, to w takim razie odwołuję przeprosiny :D. Niech żyją komentarze z życia wzięte. No widzisz, domyślam się mniej więcej co mogłaś czuć jak ktoś za 50tym razem bawi się w Twojego personalnego stylistę 🙂 A powiedz mi jak sobie radzisz z KE?

      Tak, na pewno coś pomyślę, teraz mam czystki w szafie i za dłuższy czas będzie się coś pojawiać 🙂

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 14 Styczeń, 2018 o 21:30

      Jntn – tak, należysz do tego typu, co wiele pięknych
      i seksownych kobiet :). Nie dziwota, że tak patrzą.
      Co do Barry’ego, to on też do takiego typu należy,
      w końcu Scarlett Johannson, Megan Fox
      i Angelina Jolie tam są :).
      Jeśli chodzi o jego typ, to Greta mu nie określała,
      ale kiedyś niby było powiedziane, że SS. Ja z kolei
      myślę, że SA, bo jednak cieplejsze odcienie
      mu pasują :). Także ten, najlepsze stonowane :).

    • Chupa|SD+ŚE+WE+IE+SyE+SE+KE+BaE+KarE+GE+KrE 14 Styczeń, 2018 o 21:50

      Oh no karmazyn ma moc <3 Mam i ja. Bliżej ogonka, ale mam i trochę mi się miesza w moich stylizacjach z wietrznym, wychodzi taki wietrzny lekko podkręcony w moim wykonaniu. xD
      Życzę powodzenia w wkręcaniu znajomych w bloga! Niech się wciągną i utkną na dobre!

    • Jntn (SD KrE + KE + SE + KarE + EE + ME + WE / SS) 14 Styczeń, 2018 o 22:44

      Eloise – Chociaż Sofia równa babka jest, lubię jej energię. Aaa, to ten znany pan z neonowego kostiumu kąpielowego 😀 No w garniaku lepiej wygląda 🙂 W sumie może wyglądać na SD.. ale jemu bardziej pasują eleganckie stylizacje. Zauważyłem, że niektórym facetom pasuje zarost 1-2 dniowy jak Sachy, twarz wydaje się być żywsza. Ale to tylko moje zdanie.

      Espena – W sumie Twoja interpretacja reakcji mi się o wiele bardziej podoba 🙂 Wiesz Karmazyn Karmazynem ale jak chodziłem do szkoły to i tak Kardashianki włącznie z Kris zaślepiały chłopaków.. nawet dziewczyny :D. Na szczęście moda mija. Dla mnie Karmazyn to coś nieoczywistego, co przyciąga. Czyli rzeczywiście podobny typ tylko temperatura inna 🙂 Fakt, stonowanie to podstawa.

      Chupa – Też tak zamierzam zrobić z Wietrznym. Jeszcze marzy mi się kreska dookoła oka, jak szaleć to szaleć 😀 Dzięki, mam nadzieję 🙂 Teraz role się odwrócą i to ja będę ich zmieniać a nie oni mnie 😀

    • Dorin G + Świetlisty + EE + Syreni + WE 15 Styczeń, 2018 o 22:24

      Jntn, będzie znakomicie 🙂
      A u mnie z EE jest tak; oczywiście jeżeli chodzi o moją osobowość, to i owszem daje mi dużo energii, bardzo bardzo, ale mam mocny Świetlisty E i Syreni E, a one tak trochę tłumią Energetyka i wiesz totalna ambiwalencja postaw ;] Melancholia, smuteczki i te sprawy :F Mój rozkład E jest taki, że w bazę wchodzą SE (który też jest bardzo mocny), następnie FE i BaE. A eternalki wychodzące poza typ są już w opisie przy nicku. Uwielbiam każdy z tej trzódki, chodź na początku nie rozumiałam Ba, ale Greta wyjaśniła mi i już wiem, że u mnie “ciężkość” Baśniowego E przechodzi w taką jakby nowoczesną bajkę i to totalnie to 🙂

    • Maja DC AE,WE,KE,SE 15 Styczeń, 2018 o 22:49

      Coz, chcieli dobrze:-)
      KE realizuje przez dzianiny, szarosci, futrzane obszycia, srebro. Kocham miloscia bezgraniczna zwlaszcza kolor srebrno-popielaty, kolorystycznie mega sztos dla mnie. Najprostsza codzienna wersja KE to po prostu szary golf/polgolf polaczony z jeansami plus staram sie trzymac zasady czarnych dodatkow, bo widze ze to tez mi sluzy.
      Zaintrygowal mnie temat tych futrzanych obszyc (jak to moze wygladac w meskim wydaniu?) i znalazlam m.in. cos takiego:
      https://i.pinimg.com/736x/26/4c/b1/264cb1337380aed79777bf9c30ce0e84–mens-swag-fur-fashion.jpg
      https://i.pinimg.com/736x/3c/d2/c4/3cd2c41601e5361063e4bc1548224e50–fur-fashion-male-fashion.jpg
      Masz KrE, ciekawe w jakim stopniu moglbys zaszalec z futrami:-) oczywiscie sztucznymi:-P
      Jestem taka ciekawa co tez Greta dla Ciebie wymyslila:-)

    • Jntn SD /KE + WE + KarE + EE/ SS 15 Styczeń, 2018 o 23:38

      Dorin – Mam podobnie, EE mam w osobowości ale tłumi go KE dlatego jak się dowiedziałem, że mam EE to na początku byłem zaskoczony ale później poczułem się jak w domu. Nie jest łatwo z tą ambiwalencją, wie(trz)nie na dwa fronty 😀 Niespotykane to zjawisko z tym Baśniowym, czytałem, że Baśniowy może przybrać bardzo różne formy. 🙂 Jak to dobrze kochać swoją bazę 😀

      Maju, brzmi jak ‘hygge’ 🙂 Aż mam ochotę zapalić świeczkę i zaparzyć herbatę 😀 KE styl wydaje się być bardzo przyjemny i taki miły.

      Co do moich E to większość jest w bazie, WE jest moim dodatkowym. Gretka poleciła mi żeby pójść w stronę rocka i wyodrębnić KE, WE, KarE i do sportowych ubrań EE ale z kolorami KE. Zgadzam się z nią bo te 4 E czuję najbardziej i to ułatwia życie bo z tego co widzę to nie muszę kombinować za bardzo. Więc teraz już nie będę pisać wszystkich E w podpisie tylko te, których używam. 😀 Ale jak będzie jakiś bal przebierańców to mogę się przebrać za Króla 😀
      Co do futer (oczywiście, że sztucznych :D) to podobają mi się i chciałbym pójść w tym kierunku, zwłaszcza w chłodniejsze dni. Futro ze zdjęcia 1szego mnie przekonuje bardzo, takich typowo klimatów KrE nie czuję. Myślałem o czymś takim też, nie wiem czy podchodzi pod KE, wydaje się być miłe. https://mosaic02.ztat.net/vgs/media/pdp-zoom/TP/82/2T/01/3Q/11/TP822T013-Q11@12.jpg

    • Dorin G + Świetlisty + EE + Syreni + WE 16 Styczeń, 2018 o 20:43

      Jntn, ładny avek! Taki księżycowo-wietrzny 🙂 Z ambiwalencją to tak jest niestety, w każdym razie, jak już się wie, to się ogarnia ;]

    • Maja DC AE,WE,KE,SE 17 Styczeń, 2018 o 10:34

      O nawetnie wiedzialam ze jest taki klimat ma swoja nazwe:-) ja tez bardzo lubie KE m.in. za przytulnosc:-) Rockowy Pan SD, bardzo dobrze brzmi, btw. swietny avatar:-) a kurtka jest odjazdowa, bardzo lubie takie faktury, pewnie ze wzgledu na kolor to moze byc KE+KarE?
      I jaki ciekawy patent na ubrania EE w kolorach KE:-) zadziwia mnie ciagle jak mozna sobie nieprawdopodobnie miksowac E, kazdy moze opracowac swoje sposoby wyrazenia stylu:-)

    • Jntn SD /KE + WE + KarE + EE/ SS 17 Styczeń, 2018 o 13:52

      Teraz wszystko ma swoją nazwę 😀
      Dzięki 😀
      Tak, zapomniałem dopisać KarE 🙂
      To prawda, kilka dni po diagnozie i już przychodzą szalone pomysły z E 😀

    • Avarati FG WE+KrE+ME+KarE+BE+SE/TS 17 Styczeń, 2018 o 18:12

      Dziękuję za komplementy 🙂
      Panowie Dramatic i SD potrafią wyglądać rewelacyjnie zarówno w rockowych stylówkach, jak i bardziej oficjalnie 🙂 Masz dużo mocnych, fajnych Ethereali, które można ze sobą łączyć, bawić się z nimi 🙂
      Korci mnie jeszcze pytanie o to, w jaki sposób byś używał Mahoniowego do stylówek 🙂

      No i avek masz świetny 🙂

    • Jntn SD /KE + WE + KarE + EE/ SS 17 Styczeń, 2018 o 18:27

      Ależ nie ma zaaaa co Avarati 😀 Ja również dziękuję 🙂

      Hmm, ME dla mnie to ciężkość więc u siebie widzę, ciężką biżuterię, ciężkie buty, ciężkie kwiaty na koszulach. Jakby podpasować to do rocka to może biżuteria obroża, buty na koturnie, no i te koszule, koszula lekko rozpięta aby było bardziej WE. ME jeszcze ma futra ale to zależy jakie futro jak już wcześniej pisałem 😛

    • Jntn SD /KE + WE + KarE + EE/ SS 17 Styczeń, 2018 o 18:37

      Aha, zapomniałem jeszcze coś 😀
      Jeżeli w ME ciężkie biżuterie są wskazane to myślę, że mógłbym sobie pozwolić na golf. Ale jeszcze nie wiem..

    • Avarati FG WE+KrE+ME+KarE+BE+SE/TS 17 Styczeń, 2018 o 20:06

      O właśnie. Golf, najlepiej czarny. Mahoń uwielbia koncentrować się na szyi, mam nadzieję, że to dobra obserwacja.
      Dzięki wpisowi na temat Karmazynowego Ethereala skusiłam się na czarny golf i… okazało się, że jest to strzał w dyszkę. A kiedyś myślałam, że to takie skromne i grzeczne wdzianko. 😛
      Ewentualnie można grać kolorami, Greta doradziła mi czerń, ale Ty będziesz miał większe pole do popisu, bo masz nieco ciepła w sobie jako SS. 🙂

      No cóż, może jestem dziwna, ale nie narzekam na yangową modę wśród młodzieży. Zakładając, że większość Polaków to Gaminkowo, fasony nie są nienajgorsze. Na pewno dla małej FG potargane dżinsy czy cekiny są lepsze niż przesłodzone szerokie kiecki.

    • Jntn SD /KE + WE + KarE + EE/ SS 17 Styczeń, 2018 o 20:56

      Espena – Sam typ R też mi się bardzo podoba, zupełnie inna aura niż Kim. Fakt, Karmazyn jest modny (widzę go na codzień) ale w połączeniu z botoxem czy ostrzykiwaniem daje wulgarny efekt, mam nadzieję, że to kiedyś się skończy, też czekam na więcej softu i tajemniczości 🙂

      Co do takich koszul to znam jeden sklep, gdzie sprzedają takie mixy stylów ale pewnie i trzeba będzie poczekać. Odsłona, jak oficjalnie brzmi 😀 Ale też sam jestem ciekaw 😀

      Avarati – Też tak zauważyłem z ME. Golf wbrew pozorom nie jest taki niewinny 😀 Ahhh ta czerń! 😀 Mam trochę ciepła ale KE odpowiada za kolorystykę więc tak pobawić się to nie wiem 😀 Z odcieniami z palety SS mogę pokombinować jak już będę mieć moje basic wardrobe 😀

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 17 Styczeń, 2018 o 22:06

      Każdy typ z botoksem wygląda źle i nienaturalnie.
      Taka Nicole Kidman, jedna z ładniejszych
      moim zdaniem aktorek z grupy C, nabotoksowana,
      chciała chyba efekt softu uzyskać, a ma maskę :/.
      Zresztą, podobnie Sharon Stone – w młodości
      piękna kobieta, potem tu silikon, tu botoks :/.
      Tak piszę o nich, bo to moja grupa :). Mam nadzieję,
      że Amy Adams zachowa więcej naturalności
      jak będzie w ich wieku.

    • Jntn SD /KE + WE + KarE + EE/ SS 18 Styczeń, 2018 o 09:31

      Nigdy nie pomyślałbym, że Nicole jest typem C :O Dopiero jak zobaczyłem zdjęcia z młodości. Presja Hollywood jest spora więc nigdy nie wiadomo czy nie przyjdzie czas na Amy..

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 19 Styczeń, 2018 o 22:04

      No widzisz, jak “poprawki” mogą pozmieniać odbiór
      danej osoby :/. Swoją drogą, ciekawe jakie E posiada
      Nicole? Widziałam ją w grupie Słonecznej, ale myślę,
      że może też mieć Baśniowy i może Różany?

    • Jntn SD /KE + WE + KarE + EE/ SS 19 Styczeń, 2018 o 22:50

      Na blogu wyczytałem, że jest jakiś E, który może odpowiadać, że komuś pasują rude włosy. Może ona go posiada, chociaż to też może być kwestia typu kolorystycznego. Ale RE też bym obstawiał.

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 20 Styczeń, 2018 o 00:27

      Z tego, co pamiętam, to właśnie Baśniowy i Iskrzący
      odpowiadają za to, że komuś pasują rudawe tony.
      Oczywiście do tego najlepiej być ciepłym typem
      kolorystycznym, jak ona :). Pięknie wyglądała
      w młodości, taka naturalna i te włosy <3.

      https://media1.s-nbcnews.com/i/newscms/2017_14/1205974/nicole-kidman-1983-hair-today-170406-tease_e5269f8b9613ac6ac5418ed2839e4d2c.jpg

      Teraz myślę o tym Iskrzącym też. Ładnie jej
      w uśmiechu, a jeszcze nos miała taki trochę zadarty,
      zdaje się, że to "Iskrzący nos" :D.

    • Chupa 20 Styczeń, 2018 o 12:33

      Miałam kiedyś rude włosy, mimo że z powodu “wypadku” tak bym to nazwała. 😀 Nie powiem, żeby to była moja najlepsza odsłona, jednak jestem chłodnym typem, ale wyglądałam całkiem okey. 😀 Gdyby nie problemy z cerą naczynkową to może bym z tym rudym została dłużej. A mam i iskrzący i baśniowy. Pamiętam, że przy iskrzącym na pewno była mowa o rudościach. (Mniej oczywiste kolory pasują mi jednak lepiej :P)

    • Jntn SD /KE + WE + KarE + EE/ SS 20 Styczeń, 2018 o 18:54

      Espena, jakie zdjęcie 😀 Całkiem inna osoba 🙂
      O, to było o IE..

      Chupa, znam ten ból z cerą naczynkową 😡 Podobno przypadłość Lat. Kolor z avatara to Twój aktualny?

    • Chupa 21 Styczeń, 2018 o 13:29

      Podobno. Jako jasne lato się przed nią nie uchroniłam i żółto-pomarańczowe tony podbijają rumień i wszystko co różowe na twarzy.
      I tak i nie. Kolor jest totalnie przekłamany przez ciepłe sztuczne światło i ustawienia aparatu. 😀 Noszę się w takich spokojnych odcieniach różu, fioletu zieleni i turkusu. Jakkolwiek to brzmi. Nie rozjaśniam pod nie włosów, więc wychodzą dość ciemne i “naturalne”, a nie jaskrawe albo pastelowe.

    • Jntn SD /KE + WE + KarE + EE/ SS 21 Styczeń, 2018 o 19:16

      Chociaż z tymi zaczerwieniami nie jest też tak, że przeciwne kolory mogą podbijać zaczerwienienia oprócz rózu i pomarańczy? 🙂 Na zasadzie kontrastu..?

      A czy na Twoją kolorystykę ma wpływ jakiś E?

    • Chupa 21 Styczeń, 2018 o 22:59

      Mogę sobie pozwolić na czerń i zdecydowanie preferuje kolory baśniowe, syrenie i gwiezdne. No i sporo szarości.

    • Jntn SD /KE + WE + KarE + EE/ SS 22 Styczeń, 2018 o 18:10

      Łe, to masz dużo możliwości jak na Lato 😀 Nie jesteś typowym typem kolorystycznym jak widać 🙂

    • Chupa 22 Styczeń, 2018 o 21:47

      Im mniej makijażu tym bardziej muszę uważać z szaleństwami. 😀 Ale fakt, są ciemne kolory, które robią mi z twarzą coś co działa jak photoshop. Na przykład ciemna chłodna zieleń/ciemny turkus.

    • Jntn SD /KE + WE + KarE + EE/ SS 23 Styczeń, 2018 o 12:40

      Musisz mi koniecznie kiedyś pokazać zdjęcie w chłodnej zieleni lub turkusie :D!

    • Dorin G + Świetlisty + EE + Syreni + WE 24 Styczeń, 2018 o 21:29

      Ale się oprzewijałam aby znaleźć “odpowiedź”. Jntn, Chupa ma dużo cudownych eternali i jest bardzo nietypowym latem 🙂 A ja z Chupą dzielę mnóstwo E jak i właśnie typ kolorystyczny, ale u mnie wszystko inaczej się układa. I fajnie znać swój typ kolorystyczny i eternalki. Jestem jasnym latem, kolor skóry określiłabym jako beż o zabarwieniu żółtym, nie rumienię się totalnie, zimą jestem bardzo blada, a latem bardzo szybko łapie mnie słońce. Zwalam to na SE 😀 A do tego dochodzą posłoneczne piegi 🙂 co do kolorów, u mnie wygrywają jasne kolory Świetlistego E, biały, krem SE, i błękity, turkusy, mięty, wszelkie niebieskości Sy E, a dzięki EE mogę poszaleć z jarzeniówami i jest mi w nich całkiem do twarzy. Ciemne kolory przy twarzy to u mnie masakra, chyba, że jest to coś w stylu ostatniego koloru z tej paletki: https://i.pinimg.com/564x/78/52/c2/7852c28e7ae4ce7e1f3598151c17af71.jpg
      Z FE jeżeli wybiorę granat, to musi być w połączeniu z dużą ilością bieli, w samym granacie, czy czerni wyglądam jak trup. Chyba, że jest to granat przyprószony szarością (WE), więc wszystko całkowicie się u mnie zazębia 🙂 i znów chaotyczny komentarz, ale no wiecie 🙂

    • Jntn SD /KE + WE + KarE + EE/ SS 26 Styczeń, 2018 o 08:23

      Ty też jesteś nietypowym latem, z tego co piszesz :D. O, a czy SE lub EE przypadkiem nie odpowiada za taki ‘słoneczny’ odcień skóry, lekko śniady? Jednak typ kolorystyczny też jest ważny, jak mówisz, że w ciemnych kolorach Ci nie po drodze (jasne lato). 🙂

    • Chupa 26 Styczeń, 2018 o 21:05

      Dorin dziękuję! Przez te zimową aurę zupełnie zapomniałam o pakiecie biel, żółty, błękity, mięta. Jednak w takich warunkach pogodowych z wesołymi kolorami mi nie po drodze.

    • Dorin G + Świetlisty + EE + Syreni + WE 28 Styczeń, 2018 o 14:33

      Jntn w moim przypadku tak, np. u nie jest tak, że zimą noszę granatowe kurtki, mam 2 opcje Francuzko-Wietrzne. Jedna ma biały kożuszek przy kapturze i nosząc się tak wyglądam dobrze. Druga również granat ma czarne futerko i to nie przejdzie muszę mieć jasny, lub energetyczno wyrazisty szalik plus czapkę, gdyż efekt trupa gwarantowany 😀 ale tak jest u mnie ;] Jeśli chodzi o złotość skóry, to tak może być, może to sprawka EE i SE plus sok z marchwi 😀
      Chupa, proste mamy te same ciągoty kolorystyczne 😀 Kocham letnie kolory 😀 Już nie długo, myślę, że żółć wbije wraz z marcem i świętami 😀 Marzy mi się bluzka w biało-żółte paseczki :D, albo coś takiego: https://cdn.cliqueinc.com/posts/231782/queen-letizia-vacation-outfits-mallorca-231782-1502126014158-image.640x0c.jpg
      i teraz cały czas oglądam Letycję 😀

    • Jntn SD /KE + WE + KarE + EE/ SS 29 Styczeń, 2018 o 09:46

      Miło się czyta jak sobie radzisz w trudniejszych warunkach 😀 Chociaż efekt trupa też czasem się może przydać 😀 Hmm FE i WE, fajne połączenie 🙂 O właśnie, jak sok z marchwi to pomarańczka na twarzy murowana 😀

    • Dorin G + Świetlisty + EE + Syreni + WE 29 Styczeń, 2018 o 17:04

      Napisałam “Francuzki” zamiast Francuski jeny… Efekt trupa ech, jest to trochę ból 🙂

    • Ines SN+RE+KryE+SyE+WE+EE+BE 11 Styczeń, 2018 o 23:22

      Panie SD, pokaż Pan jakieś stylizacje :d tak mało mamy męskich stylówek,a szkoda.

    • Jntn (SD) 11 Styczeń, 2018 o 23:48

      Z chęcią ale jeszcze nie teraz 😀 Jestem w trakcie metamorfozy i na razie mam pustki w szafie a to co mam to jakoś mało SDowe 🙂 Ale jak dobiegnę do końca to pewnie!

  2. Eliza (C | KrysE + WE + BaśE + RE | SSu) 12 Styczeń, 2018 o 23:42 Odpowiedz
    • Dorin G + Świetlisty + EE + Syreni + WE 13 Styczeń, 2018 o 07:41

      Cudowna kobieta! Woow! A w tych różowych kwiatach, ach zjawiskowa! Pewnie ma Różany, że tak strzelę :F

    • Eliza (C | KrysE + WE + BaśE + RE | SSu) 13 Styczeń, 2018 o 14:38

      Jeśli okazałoby się, że jest faktycznie SD, to tak na moje oko z 80% jej stylizacji z tego serialu to podręcznikowa Diva (nawet pomijając te piękne kwiatowe desenie, bo nie każdemu pasują, to fasony są super). Jest tam tak cudownie ubierana, i do jej świetna gra aktorska (gra tam “nieco” rozpuszczoną dziedziczkę), że oczu nie można od niej oderwać.

    • Dorin G + Świetlisty + EE + Syreni + WE 14 Styczeń, 2018 o 13:55

      Elizo, aż sprawdzę ten serial 🙂 Kobieta zjawiskowa, zobaczymy co się okaże 🙂

    • Martka | G TSm 16 Listopad, 2018 o 21:28

      Właśnie się dokopałam do tego komentarza 🙂 Też oglądam The Good Place i muszę przyznać, że Jameela Jamil robi ogromne wrażenie. Piękna kobieta – ach te kości policzkowe! Też pomyślałam, że może być Soft Dramatic albo ewentualnie Flamboyant Natural. W serialu nosi się bardzo Różanie i wg mnie wygląda w tych stylówkach fantastycznie, ale podoba mi się również w oversizowych garniturach w mocnych kolorach (więc może jednak FN?). Dałabym jej również Energetyczny oraz Karmazyna (świetnie wygląda w bardziej drapieżnym/sensownym wydaniu) i może Królewski. Zastanawiałam się również nad grającą w tym serialu Kristen Bell – czyżby Gamine (z twarzy i figury przypomina mi trochę Kate Mara’ę…oraz jest trochę podobna do mnie, ale nie wiem czy można to uznać za dobry argument przemawiający za jej typem wg Kibbe 😛 )?

  3. Eloise (DC+SE+AE+ME+KrE+RE+EE+SyE+WE) 19 Luty, 2018 o 21:29 Odpowiedz

    Czy mogę prosić o podanie E Swietłany Chodczenkowej? Wydaje mi się taką nietypową SD, pewnie ze względu na jasną kolorystykę. Może to tylko moje złudzenie, ale ja widzę w niej Kryształowy i Słoneczny. Swoją drogą fascynująca kobieta.

  4. Gem 16 Marzec, 2018 o 17:07 Odpowiedz

    Czy pisarz Neil Gaiman (1,8 m) będzie SD? Zaczęłam się zastanawiać, zainspirowana przez rozmowę powyżej o Adamie Driverze 🙂
    W ogóle fajnie widzieć tutaj mężczyzn – cześć Jntn i Dorin 🙂

    • Katana SN (+ KrE) / DA 17 Marzec, 2018 o 23:09

      Rzeczywiście, widzę podobieństwo obu panów 🙂 Może Neil załapie się też na Baśniowy?
      A Amanda Palmer? Stawiam na FN.

    • Jntn SD /KE + WE + KarE / SSu 21 Marzec, 2018 o 19:34

      Wydaje mi się, że FN jest bardziej barczysty. I widzę u niego “biuściastość” kiedy patrzę na kościec, ale może się mylę 🙂 I może to śmieszne ale przypomina mi z twarzy Umę 😀

    • Avarati FG KrE+WE+ME+KarE+BE+SE+KE/TS 21 Marzec, 2018 o 20:46

      Może to zasługa Ethereali, ale wydaje mi się Gaminkowy. Ale ten wzrost O_O Zgodzę się, że nie może być FN 🙂 Chociaż jak go porównuję z innymi SD, to czy nie jest zbyt smukły? Ale dobrze mu w zaroście… No nie wiem x) A może i SD?

    • Jntn SD /KE + WE + KarE / SSu 21 Marzec, 2018 o 21:14

      Chyba, że bardzo strzelisty FG 😀 Ale takie “krzykliwe” wzory też mu pasują chyba, że to jest zasługa typu kolorystycznego. A do jakich SD go porównywałaś? 😀

      PS: Gdzieś wspomniał, że jak tyje to najbardziej na twarzy. Tu mi się by zgadzało bo ja też tak mam, taka nalana jak on wspomniał :D.

  5. Kat 22 Maj, 2018 o 23:07 Odpowiedz

    Uh, bardzo mnie to męczy, więc musze się zapytać. Czy ta, wyjątkowo wysoka jak na koreankę osóbka (Joy – ok. 170 cm wzrostu) wygląda komuś na SD?
    Jeżeli to nie SD to ja oficjalnie wychodzę i załamuję się swoim brakiem wiedzy o Kibbe 😀

    Joy

    • Nikola (SD) 12 Maj, 2019 o 22:53

      Hej, widzę, że interesujesz się k-popem. Właśnie próbuję rozgryźć typy wielu koreańskich idolek, fajnie, jakbyś się odezwała i podzieliła wiedzą. Jeśli chodzi o Joy to moim zdaniem jest Soft Natural na jakieś 95%. Mimo wszystko jest jedną z bardziej kształtnych idolek, ma pełne usta i okrągłą buzię. Ciekawa jestem, co powiesz o innych członkiniach Red Velvet (imo – Irene to SC, a Seulgi D; mam problem jedynie z Wendy, najpierw rozważałam C, ale chyba jednak jest za mało klasyczna). Yeri jeszcze przede mną.

  6. Bea 26 Maj, 2018 o 13:58 Odpowiedz

    Dzień dobry 🙂 Od dłuższego czasu szukam swojego typu i być może SD to właśnie to… Mam 172 cm wzrostu, lekko pulchną sylwetkę, tłuszcz odkłada się głównie w talii i ramionach. Bardzo duży biust, a do tego brak talii, stosunkowo wąskie biodra i płaski tyłek :p Podłużna twarz z długim, ostrym podbródkiem i wysokim czołem – na twarzy praktycznie nie widać nadwagi. Ciemna cera, prawie latynoska, bursztynowe oczy, proste włosy w chłodnym odcieniu brązu. Dobrze wyglądam w stylu gotyckim, ale go nie lubię. Pasuje mi bordo, granat, za to wszelkie printy i akwarele to koszmar. Zastanawiałam się na Dramatic Classic, ale ten biurowy czarno-biały styl z kolei też wygląda źle. Może coś wymyślimy razem? 🙂

    • Moderator - Jonathan 26 Maj, 2018 o 14:25

      Witaj, Bea. Od siebie polecam zapisanie się na analizę. “Gdybanie” na podstawie samego opisu nie odpowie do końca na to zagadnienie. Możliwości jest dużo, zwłaszcza kiedy w grę wchodzą Ethereale. Można też być nietypowym typem (zazwyczaj tak jest) i wtedy sam opis w ogóle już nie wystarcza. Greta w jasny i wyczerpujący sposób określi Twój typ bazowy oraz E na podstawie przesłanych materiałów. Pozdrawiam.

  7. Bims C(FE, KryE, RE)+ GE/DW 13 Sierpień, 2018 o 23:51 Odpowiedz

    Hej,
    mam pytanie do pań SD albo kogoś, kto zna się na rzeczy lepiej niż ja.
    Zastanawia mnie bardzo pewna pani, którą czasem pzypadkowo widuję w autobusie. Bardzo przypomina mi Sophię Loren i Avę Gardner z twarzy. Ma długie, kościste, wąskie nogi, obfity biust i bardzo małe dłonie. W ubraniach SD wygląda po prostu zjawiskowo i za ten typ bym ją uznała, ale jest pewien szkopuł. Ta pani ma wyraźnie szersze ramiona niż biodra (moja miara w oczach widzi około 10 cm różnicy), a Greta napisała w tym wpisie, że biodra SD są równej szerokości, co ramiona. Wiadomo jednak, że odchylenia od normy się zdarzają. Stąd pytanie:
    Czy macie kobietki właśnie idealnie tak samo szerokie biodra co ramiona a może czasem jest inaczej?
    Na prawdę nie wiem jakim innym typem mogłaby być ta pani, zwłaszcza, że FG musiałam wykluczyć, ponieważ ma na pewno ponad 170 cm wzrostu a na FN wydaje się zbyt “cycata” i arystokratyczna.
    Wiem, że analiz nie przeprowadza się na blogu, ale nawet jej nie znam i po prostu ciekwi mnie zagadnienie oraz “rozpiętość” typu.

    • Kinia SD KarE+WE+KE+GE+SE/DW 20 Czerwiec, 2019 o 19:36

      Jak robiłam pomiary do analizy, to obwód bioder wyszedł mi równy obwodowi ramion, o ile dobrze zmierzyłam ramiona 😀 ale tak czy siak u mnie to będzie kilka cm różnicy, nie widać żeby jedno lub drugie było wyraźnie szersze

  8. Moderator - Jonathan 17 Sierpień, 2018 o 12:56 Odpowiedz

    Znowu kolejny facet, właściwie chłopak, mi się nawinął na kandydata na SD. Adam Fidusiewicz? Mam wrażenie, że może mieć Angelic a jak nie to to chociaż sam SE z WE, do tego KrE, KE. Byłaby inspiracja i to już całkiem (no może bez tego Angelica) xD

    Foty:
    1. http://www.junikatalents.com/wp-content/uploads/2016/05/AdamFidusiewiczJunikaTalents4-1-800×1200.jpg

    2.http://www.vogulepoland.net/wp-content/uploads/2017/11/Adam-Fidusiewicz-foto-Marta-Kowalska-sesja-01.jpg

    3. http://s3.party.pl/newsy/adam-fidusiewicz-bez-koszulki-342023-GALLERY_600.jpg

    4. http://www.vogulepoland.net/wp-content/uploads/2017/11/Adam-Fidusiewicz-Krzysztof-Wyzynski-06-683×1024.jpg

    Po dłuższym namyśle, skłaniam się jednak ku FN, szczęka jest bardzo mocna i nie tonie w większych rozmiarach.

    • Espena /C (SłowE+RE)+BaE+IE+GE+KarE/ 17 Sierpień, 2018 o 15:50

      Też pomyślałam o FN, na pierwszym zdjęciu ma coś
      w twarzy z Jasona Mamoa :). Może jakiś E też dzielą?

    • Moderator - Jonathan 17 Sierpień, 2018 o 16:13

      Jak powiedziałaś o Momoa to pierwsza myśl: “Że co?” 😀 Ale jednak trochę są podobni w twarzy (jak Momoa jest bez zarostu). Btw. Adam jakoś nie pokazał się jeszcze w zaroście. Hmmm musielibyśmy wiedzieć jakie E ma Momoa wtedy można byłoby popróbować 🙂

    • Eloise DC (SE)+ME+RE/DA 17 Sierpień, 2018 o 16:23

      Eee, że co mi niby chodzi po głowie Panie moderatorze? 😀 Nie, naprawdę nic nie typuję, chodziło mi tylko o to, że taki wzrost u facetów to może wskazywać na każdy typ 🙂 Dopiero jak to napisałeś, to przyjrzałam się Adasiowi i wydaje mi się, że ma dość łagodne rysy, ech trudny przypadek.

    • Eloise DC (SE)+ME+RE/DA 17 Sierpień, 2018 o 16:55

      Ło matko i córko, Jonathan, nie umiem czytać w myślach 🙂 Wrzuciłam te foty, bo jak już parę razy tu wspominałam mam sentyment do lat 40-tych w modzie, strasznie mi się podoba styl SC, ale nie, NIE podejrzewam Adama Fidusiewicza o bycie tym typem, noł noł noł 😀 Jak już muszę, to OK – Natural ze Słonecznym.

    • Moderator - Jonathan 17 Sierpień, 2018 o 17:00

      Takie buty 😀 Będę pamiętać na przyszłość 😀 To myślę, że “Czas Honoru”, gdzie wystąpił, Ci się podoba 😀
      Dzięki, że jednak zatypowałaś 😀

  9. Eloise DC (SE)+ME+RE/DA 17 Sierpień, 2018 o 19:21 Odpowiedz

    Mam jeszcze jednego kandydata na SD. Marcin Dorociński, 183 cm.

    1. https://www.menshealth.pl/media/lib/2149/marcin-dorocinski-4ef1cbdde4588eb7554ef5a09fa9fdc8.jpg
    2. http://bi.gazeta.pl/im/7f/31/16/z23271295V,Marcin-Dorocinski.jpg
    3. https://www.lindbergmanagement.com/wp-content/uploads/2017/12/Marcin-Dorocinski.jpeg

    On się nosi raczej klasycznie, ale kto wie, może jednak SD. Bardzo osobiście jestem ciekawa, jakim jest typem Kibbe, bo to jest jeden z moich ulubionych polskich aktorów 🙂

  10. Niepokorna SD/SE+EE+KarE+SyE+WE+BE/SS 28 Październik, 2018 o 14:36 Odpowiedz

    Cześć wszystkim! Nie dalej jak 2 dni temu zostałam zdiagnozowana jako SD. Obstawiałam TR albo FG i Gwiezdny… Ale nie jest źle :). Przymierzałam się też do stylowej szkółki, ale chyba najpierw czeka mnie wymiana garderoby. Swoją drogą wydaje mi się, że garderoba TR i SD ma wiele wspólnych mianowników, zwłaszcza jeśli ktoś ma gwiezdny. Np wydaje mi się, że baskinki są ok, mimo że nie ma ich w spisie rzeczy polecanych dla SD…

    • Anita SC (KryE+BaE+RE)+GE 28 Październik, 2018 o 15:15

      Hej hej 🙂
      Jako że SD to mój ulubiony typ (razem z TR i DC) przyznam,że masz się z czego cieszyć, naprawdę ogromne gratulacje! Do tego oryginalny zestaw etherali, jestem bardzo ciekawa Twojej urody.
      Może nie powinnam ale i tak zazdroszczę, na pewno możesz pozwolić sobie na bardzo wiele w kwestii mody i stylu 🙂
      Wyczekuję Twojego debiutu w Stylowej Szkółce, wspaniale byłoby popodziwiać divę 🙂

    • Avarati FG (WE+KrE+ME+KarE+IE)+BE+SE+KE/TSu 28 Październik, 2018 o 15:29

      Witam kolejną Divę! <3 To chyba mój ulubiony typ urody i cieszę się za każdym razem, kiedy ktoś zostaje zdiagnozowany jako SD 🙂 Masz do tego bardzo oryginalny zestaw Ethereali, zatem pokazuj się <3

      Myślę, że rzeczy podkreślające talię są jak najbardziej ok 🙂

    • Niepokorna SD/SE+EE+KarE+SyE+WE+BE/SS 28 Październik, 2018 o 21:08

      Wow, dzięki :). Nie spodziewałam się tak ciepłego przyjęcia. Ja z kolei jestem fanką typów romantycznych, a przynależność do grupy Dramatików jest dla mnie swoistym szokiem. W szafie mam same rzeczy podkreślające talię, niestety nadają się one w większości dla SG :(. I szczerze mówiąc trochę gubię się w zaleceniach dla SD, nie wiem jakie buty są dla mnie odpowiednie, nakrycia głowy i ogólnie dodatki, zwłaszcza że chyba jestem dosyć mieszanym typem. Swoją drogą mało jest współcześnie Div ubierających się jak divy. Jedyna jest chyba tylko Sofia Vergara i Giovanna Bataglia, z którą kompletnie się nie utożsamiam.

    • Avarati FG 29 Październik, 2018 o 10:25

      Hmm… ile ja miałam rzeczy nieodpowiednich dla FG? 😀 Sukienki dla R/SD, koronki, baskinki, czerwone szminki… dobre były tylko buty i spodnie 😀 rozstałam się z tymi “złymi rzeczami” i nie żałuję. Ale po jakimś czasie okazało się, ze nie wszystkie rzeczy były do wyrzucenia… niektóre rzeczy można przerobic 🙂 Masz czas, zatem spokojnie, wszystko sobie poukładasz 🙂

      Tak naprawdę, to kroje pod typ Kibbe, a wzory, detale i akcesoria – pod Ethereale 🙂

      Jeśli chodzi o nakrycia głowy to szerokie kapelusze, ale i też turbany, były przykłady w komentarzach na pierwszych stronach 🙂 Też pinterest Grety jest bogaty w treść 🙂 Pozdrawiam 🙂

    • Moderator - Jonathan 29 Październik, 2018 o 12:44

      Witaj, Niepokorna! (fajny nick btw :D)
      Witam kolejną SD na pokładzie i osobiście bardzo się cieszę bo jest was coś mało na blogu ostatnio 🙂
      Widzę, że masz WE i BE razem (zazdro BE :D) więc chyba jesteś trochę wolna dusza co nie? 🙂
      O, nie masz KrE, koniecznie musisz się pokazać w Szkółce 🙂
      To będzie niezły przeskok w szafie z SG na SD 😀 Ale po jakimś czasie się przyzwyczaić – da się, wiem po sobie.
      Wiem, że Małgorzata Tomaszewska też jest SD ale to raczej stylowy anty-przykład.

    • Niepokorna SD/SE+EE+KarE+SyE+WE+BE/SS 30 Październik, 2018 o 23:56

      Dzięki 🙂
      Jeśli chodzi o cechy osobowości związane z BE i WE to mam je od zawsze. Przy teście jakoś super tego nie podkreślałam, ale Greta wszystko wykryła :).
      No właśnie nie mam Kr i trochę nie wiem, czy to bardzo przeszkadza. Bo chyba nie zamierzam rezygnować z futer, a i biżuterii bym trochę podkradła :p
      A obecnie mam wielki mętlik w głowie. Nie wiem co mi pasuje, a co nie, w którą stronę iść… Myślę, że to trochę potrwa zanim się wszystko ułoży. A jeśli chodzi o stylową szkółkę, to ogólnie mało tam div i typów z grupy Romantic. Szkoda, bo może bym coś podpatrzyła

    • Moderator - Jonathan 1 Listopad, 2018 o 12:59

      A widzisz 😀
      Ja KrE mam ale nie korzystam, więc na Twoim miejscu bym się nie martwił. Typowo futrzanych E nie masz ale na kolażu KarE było trochę futra na zdjęciach więc może… może… by jakoś uszło. Ważne jest aby pamiętać o tym aby futro było dopasowane i nie-ciężkie aby nie przytłoczyło sylwetki. Jednak na Twoim miejscu na futrach bym się teraz nie skupiał 😀
      Wiesz… nie musisz od razu korzystać ze wszystkich Ethereali, w sumie to byłaby katorga dla kogoś kto ma tych E sporo i trochę z innych światów.
      Polecam wpis o ustalaniu stylu, on z pewnością pomoże Ci poukładać te klocki. Tak jak już pisała też Avarati “kroje pod typ Kibbe, a wzory, detale i akcesoria – pod Ethereale”. No i też poczytaj jakie tkaniny i materiały posiada dany Ethereal. Masz np. Wietrzny więc pewnie dobrze Ci jest w dżinsach (oczywiście w odpowiedniej dla Ciebie kolorystyce).
      Romantyczkami się nie kieruj bo SD to przede wszystkim typ Dramatic z domieszką softu. Romantic to całkiem inna bajka.

    • Niepokorna SD/SE+EE+KarE+SyE+WE+BE/SS 3 Listopad, 2018 o 22:57

      Wiem wiem, po prostu w stylowej szkółce chętnie bym sobie popatrzyła na romantyczki 🙂

  11. Niepokorna SD/SE+EE+KarE+SyE+WE+BE/SS 3 Listopad, 2018 o 22:58 Odpowiedz

    Czy istnieje jakiś wygodny model botków na płaskim albo niewysokim obcasie polecany dla Soft Dramaticów? 🙂

    • Mango (SD, GE+SE+KrE+SyrE+KarE+WE) 4 Listopad, 2018 o 10:09

      hejka Niepokorna 🙂
      Ja ma np. Vagabond model Sarah- mają wydłużony nosek i dobrze się w nich czuję. W ogóle zauważyłam, że noski w szpic mi służą.
      Zgadzam się z tym, że mało jest dobrze ubranych div, albo ja ich jeszcze nie poznałam 🙂

  12. Niepokorna SD/SE+EE+KarE+SyE+WE+BE/SS 16 Styczeń, 2019 o 17:32 Odpowiedz

    Greto! Dziękuję za te tablice. Bardzo pomagają. Co prawda dla SD są same rzeczy “wieczorowe”, ale fasony, linie dużo podpowiadają. Bo co innego czytać,a co innego zobaczyć. Oby więcej takich galerii 😉

    • Mango (SD, GE+SE+KrE+SyrE+KarE+WE) 16 Styczeń, 2019 o 18:30

      Dołączam się do podziękowań, tablice są ekstra, sama esencja 🙂
      Też mi brakuje przykładowych stylizacji codziennych dla SD. Widzę na swoim przykładzie, jak bardzo “gasi” casual 😉

    • Olga Brylińska "Greta" 16 Styczeń, 2019 o 19:05

      Będę szukała i dopinała kolejne zdjęcia.

      Faktem jest, że mamy podział na typy/style: bardziej wieczorowe, bardziej eleganckie/biurowe i casualowe. Dlatego też znalezienie np. biurowej stylówki dla N, wakacyjnej dla DC lub casualowej ze spodniami dla SC/R/SD nie jest takie proste. Owszem, można wrzucać co popadnie, ale to nie ja 🙂

    • Moderator - Jonathan 17 Styczeń, 2019 o 13:19

      Właśnie 🙂 W taki sposób widać jak na dłoni czym dany typ się charakteryzuje i do czego trochę nawet “zobowiązuje”, pomijając dodatkowe E (przy okazji teraz wyraźnie widać różnicę między D a SD w teraźniejszej modzie) no a niestety w wielu galeriach jest wszystko pomieszane przez co ciężko się połapać a estetyka pozostawia wiele do życzenia.

  13. Eloise DC (SE)+ME+RE/DA 18 Styczeń, 2019 o 15:59 Odpowiedz

    Czy SD może mieć figurę gruszki? Z mocno zaznaczoną talią, o różnicy pomiędzy talią a biodrami 38 cm? Przy wysokim wzroście.

    • Eliza (C | KryE + WE + BaśE + RE | SSu) 19 Styczeń, 2019 o 17:55

      A jaki wzrost? Bo gruszka to raczej TR (na co wskazuje również wcięcie w talii) albo ewentualnie DC…?

    • Eloise DC (SE)+ME+RE/DA 19 Styczeń, 2019 o 18:50

      Nie, no TR odpada, dziewczyna ma 178 cm. I kompletnie jej nie pasuje ten styl.

  14. Ania DC (WE+SE+KE+FE+IE) 15 Kwiecień, 2019 o 17:41 Odpowiedz

    A czy ja tak nieśmiało 😉 mogę zapytać o jedną panią?
    Chodzi mi o Madeline Brewer. Można ją zobaczyć w ‘Opowieściach podręcznej’ i w trochę innej odsłonie w ‘Orange Is the New Black’. Chciałabym zapytać czy myślicie, że ona jest SD?
    https://0c8cb687701631b1ff0b-235fb5f4c073f90b275664b2611330fd.ssl.cf5.rackcdn.com/8ad7a37265d67a50eb07_image1.jpeg

    http://thesource.com/wp-content/uploads/2014/05/MC_14_919216.jpg

  15. Eloise DC (SE) +ME+RE/DA 10 Maj, 2019 o 20:52 Odpowiedz
    • Cat Ballou DC (KryE+WE+FE+BaE) 11 Maj, 2019 o 10:32

      Uważam, że jest piękna 🙂 w taki szlachetny sposób. Może jakiś typ klasyczny?

    • Fresco SN (BE, WE, ME) +GE | SSu 11 Maj, 2019 o 18:41

      Obstawiam FN lub ewentualnie Natural. Wg mnie to nie jest uroda Soft Dramatic. Typ Classic też mi nie pasuje.

    • Kenna 19 Maj, 2019 o 20:23

      Obstawiam D albo SD. Byłam zaskoczona, że ma tylko 1,72 m, byłam przekonana, że jest dużo wyższa. Patrząc na zdjęcia, widzi się przede wszystkim pion, pion, pion, jednocześnie ja nie dostrzegam charakterystycznego dla grupy N “wpisania sylwetki w prostokąt”. Rysy twarzy wyznaczył moim zdaniem pierwiastek Słoneczny 🙂

    • Eloise DC (SE) +ME+RE/DA 19 Maj, 2019 o 21:30

      Będę się upierać przy SD 😀 Może Olga pomoże pomimo nawału pracy? 🙂

  16. Eliza 10 Maj, 2019 o 22:34 Odpowiedz

    Z buzi SD (Królewski pełną… buzią? 🙂 Co do ciała, nie do końca grają mi proporcje na SD na niektórych zdjęciach (nie widzę na nich długich pionowych linii). Wydaje mi się, że SD “powinno” mieć dłuższe kończyny w stosunku do tułowia. Niestety (dla typowania), aktorka ma tendencję do dziwnych póz, które na zdjęciach zniekształcają jej sylwetkę. Ale jeśli nie SD, to ja nie wiem co – może ewentualnie SN/DC/wysokie SC?

  17. Kinia SD KarE+WE+KE+GE+SE/DW 9 Czerwiec, 2019 o 21:08 Odpowiedz

    Witam was jako świeżo zdiagnozowana Soft Dramatic w dżinsach i trampkach, zakładająca szpilki kilka razy do roku i niecierpiąca panterki 😀

    Czytam bloga już od dłuższego czasu i zdecydowałam się na analizę bo częściowo wiedziałam co mi pasuje a co nie, ale nie umiałam tego zebrać do spójnej i ogarniętej, że tak się wyrażę, kupy 😀 nie byłam też pewna swojego typu kolorystycznego.

    Najpierw zamówiłam pośrednią analizę Ethereal – mały szok, ale z drugiej strony radość że nie muszę rezygnować z rockowego stylu i skóry 🙂 Ale domówiłam analizę typu Kibbe i kolorystycznego, bo nie wiedziałam co począć z moją Etherealową gromadką. Obstawiałam Soft Natural, bo sporo cech mi się zgadzało, już nawet zaczęłam się rozglądać za odpowiednimi fasonami.

    A tu drugi szok – Soft Dramatic! Z czym do czego, gdzie ja i diva, i Sophia Loren, i panterki, szpilki, bogata biżuteria! Przecież ja najchętniej chodziłabym w dżinsach, koszulkach i trampkach, tym bardziej że moja praca i styl życia jest taki, a nie inny 😉 Typ kolorystyczny był mniejszym zaskoczeniem, bo wyczuwałam że mogę być Dark/Deep Winter, zwłaszcza gdy natknęłam się na informację, że w tym typie są też szatynki i ciemne blondynki z ciemną oprawą oczu w kolorze piwnym. To mnie trochę myliło, bo widziałam głównie kobiety mające o wiele ciemniejszy kolor włosów niż ja, a kiedyś miałam ciemny brąz na łepetynie – nigdy więcej 😀

    Także czytam bloga i szukam inspiracji wśród celebrytek – oby mnie natchnęło co zrobić z tym fantem 😀 może będę rockową divą lub wietrzną divą? 😀 Mam plany udzielania się w Stylowej Szkółce, a awatar wrzucę jak zdecyduję co zrobić z grzywką 😀

    • Avarati FG (WE+KrE+ME+KarE+IE)+BE+KE+SE/TSu 10 Czerwiec, 2019 o 21:52

      Witam Rockową Divę 🙂 Moje serducho się uradowało, to mnie naprawdę cieszy, tym bardziej, że masz naprawdę świetny zestaw 🙂 Czy Wietrzny i SD się wyklucza? (patrzy na swoje postacie stworzone z myślą do RPG, w tym jedna punk wietrzna Diva 🙂 ) – uważam to za bombowe połączenie 🙂

      Oj, znam to… niekiedy bym się przebrała za Naturala lub FN, w zimę bym założyła ciężkie, wojskowe buciory, włożyła ciężką kurtkę, wtedy ani się o seksie nie myśli, bo zima… a jako główne zalecenie to seksowny rockowy styl. 😀 Teraz jest lato, więc włączył mi się w mózgu klik na sukienki. Tylko w nich bym chodziła.

      Czekam niecierpliwie na Twoje stylówki, pokazuj się jak najszybciej 😀

      A co do panterek… dajesz panterki, a ja Tobie trampki 😀

    • Kinia SD KarE+WE+KE+GE+SE/DW 11 Czerwiec, 2019 o 15:12

      Tak, Wietrzny mam spoza bazy SD 😉 Wpływa głównie na sylwetkę (może dlatego nie jestem “standardową” klepsydrą, mimo dość kobiecych kształtów? Greta określiła, że daje mi “kierunek na smukłość”) oraz pasującą do mnie kolorystykę (odcienie szarości). I podejrzewam, że będzie wpływał na to, że będę mogła się ubierać nieco bardziej codziennie niż wynika to z zaleceń dla czystego SD. W dyskusjach bodajże pod C lub DC widziałam, że takie Ethereale “zabierają” nieco elegancji 😉 Więc, może znajdą się trampki godne divy 😀

      Fakt, moja Etherealowa gromadka jest bardzo fajna i spójna. Tylko typ Kibbe namieszał 😀 Bo teraz muszę się nakombinować jak być divą na co dzień, a będąc np. Soft Natural nie miałabym takiego problemu 😀 Ale przejrzałam listę zdiagnozowanych i była tam Nina Dobrev – też ma silny Karmazyn. I przypomniało mi się, jak podobały mi się jej stylówki w “Pamiętnikach Wampirów) 😉 jako Katherine Pierce w czasach współczesnych nosiła rurki, buty na obcasie (niższym lub wyższym), kurtki (w tym skórzane) i bluzki o fasonach podkreślających biust – może to byłaby dobra inspiracja do codziennych stylówek? 😉
      Mam nadzieję że dobrze wklejam linki 😀
      https://i.pinimg.com/564x/96/65/62/966562b53c257ad7450d846142376fdf.jpg
      https://i.pinimg.com/564x/3c/83/19/3c8319da449ba94d3e08f48ea4f00b2a.jpg

      Poczytalam też o Etherealach których nie mam w bazie, czyli Królewskim, Mahoniowym i Energetycznym. Myślę że to też dużo daje – już wiem skąd moja niechęć do panterki i innych motywów zwierzęcych 😀 a ta piękna, królewska biżuteria z kolaży bardzo mi się podoba, ale siebie w tym nie widzę 😉 już wolę Wietrzną, Karmazynową i Słoneczną, Gwiezdna też ujdzie (ale chyba w formie pojedynczego kamienia, a nie całej kolii).

      A ja mam takie piękne, a’la wojskowe botki na platformie z Altercore, takie mocno Wietrzne. Ale znając życie to kłócą się z typem Kibbe 😀 i parkę sobie kupiłam z podpinką… Najwyżej będzie na górskie wycieczki 😀

    • KasiaN DC (AE+KarE) WE SS 11 Czerwiec, 2019 o 22:34

      O, Kinia, trudny orzech do zgryzienia 😁 przykro.mi, pewnie trampki odpadają w sytuacjach gdzie chcesz korzystać z werdyktu 😉 ale całkiem możliwe że znajdziesz inny rodzaj wygodnych, płaskich butów na codzień bardziej pasujący.
      Ja mam duszę wietrzną, też bym się najlepiej czuła.chybanjako SN, I werdykt DC mnie w pierwszej chwili załamał. Ale trampki zmieniłam na klasyczne oksfordzki, okazało się że da się znaleźć bardzo wygodne egzemplarze 😁 obcasy ubieram w zasadzie tylko na wesela 🙃
      Więc powodzenia w szukaniu zamiennika dla trampek!
      Może rzeczywiście koszulki “codzienne” w wersji podkreślającej biust i talię będą fajne? Szczególnie że nie czarujmy się, zwykle trzeba iść.na kompromisy, tak aby było też wygodnie i odpowiednio do okazji.

    • Avarati FG (WE+KrE+ME+KarE+IE)+BE+KE+SE/TSu 11 Czerwiec, 2019 o 23:46

      Że Greta wyłapuje takie rzeczy, to jest genialne 🙂 Jednak komplet, czyli Typ Kibbe, Ethereale i analiza kolorystyczna to absolutne must have 🙂 A Wietrzny jest rewelacyjny, daje tyle energii i zapału 🙂
      Wietrznej sylwetki nie mam, za mała i szeroka jestem, za to w stylu, osobowości i kolorach gra u mnie pierwsze skrzypce.

      Stylówki tej laski są lux, wygląda rewelacyjnie! Widziałabym w nich inspirację, ale źle mi niestety w total black look z racji na zakaz monochromatyzmu u FG. Przypomina mi to, dlaczego tak uwielbiam typ Soft Dramatic 🙂

      Życzę powodzenia w kompletowaniu szafy i uporządkowania tego wszystkiego w głowie 🙂

    • Kinia SD KarE+WE+KE+GE+SE/DW 12 Czerwiec, 2019 o 14:32

      KasiaN oj, przy tych “eleganckich” typach Kibbe to będzie masa kompromisów przy codziennym ubiorze 😀 Jak weszłam na Pinterestową tablicę Soft Dramatic to się załamałam, same elegenackie rzeczy xD ale przeglądam resztę tablic i powoli łapię o co chodzi z krojami, fasonami itp… Będę to przekładać na codzienny ubiór 😉 Oksfordki średnio mi się podobają, ale może znajdę coś eleganckiego i z rockową duszą 😉 przy botkach chyba jest większe pole do popisu, nie wiem jak to ugryźć w przypadku półbutów. A jak nie, to będę divą w trampkach 😀 chyba że zwykłe, gładkie baleriny będą się nadawać.

      A jak u ciebie Wietrzny wpływa na Dramatic Classic? Dużą moc ma w twojej konfiguracji? U mnie jest na drugim miejscu, więc podejrzewam że będzie sporo mieszał 😀 i teoretycznie powinien pozwolić na pójście w bardziej naturalowe klimaty, pytanie jak bardzo 😀

      Avarati, powiem ci że pewne rzeczy czułam już wcześniej, np. taliowanie i ogólnie dopasowane fasony (mam wrażenie, że już lekko luźniejsze bluzki robią mi masakrę z sylwetki :D), monochromatyzm (mogę mieć na sobie max dwa kolory, chyba że są to odcienie lub kolory na wzorze. Ale gdybym miała założyć kilka kolorów w stylizacji, nawet najpiękniej dobranych, to czułabym się strasznie źle, mimo że teoretycznie wszystko gra), podziwianie odcieni ciemnej czerwieni, bordo, burgundów… A teraz nareszcie wiem co z czego wynika, wszystko jest logicznie uporządkowane, co bardzo lubię 😀

      Wszystko się powoli porządkuje, muszę uważnie przejrzeć Pinteresta, bloga i wszystko sobie rozrysować 😀 Na szczęście nie muszę wymieniać całej szafy, tylko pół ha ha xD Noo, może jedną trzecią 😛

    • KasiaN DC (AE+KarE) WE SS 15 Czerwiec, 2019 o 15:03

      U mnie Wietrzny daje kierunek na grupę Natural i mogę sobie pozwolić na nieco więcej luzu, co absolutnie mi nie wystarcza bo potrzebuję bardzo dużo luzu 😉 (chyba te upały mnie tak pesymistycznie nastawiają).
      Mam jeszcze karmazyn który powinien mój wietrzny kierować w stronę bardziej lekkiego, eleganckiego czarnego rocka i alabaster który w moim przypadku zakazuje wielu rzeczy. Wietrzny mam w duszy i to taka ochota na styl błotnisto motocyklowy, na stare luźne dżinsy, na koszulę w kratę, na rzeczy sprane i za duże nieco… Ale ani DC ani KarE ani AE tego nie tolerują. Ja zresztą sama patrząc w lustro widziałam że to jak się dobrze czuje nie przekłada się na to że dobrze wyglądam.
      W wytycznych miałam ubrania dopasowane do sylwetki, ramoneski skórzane dopasowane, botki na obcasie, sporo czerni, ale też granatu i ciemnej czerwieni. Duuuuzo dżinsu, ale zawsze w takiej “porządnej” formie, żadnych dziur. Tkaniny melanżowe tak, ale przetarcia raczej nie. Kroje klasyczne. Ciut w stronę minimalizmu – jak najmniej ozdobników.
      Mam nadzieję że coś pomogłam. To jest trudne. Ja “od okazji” już mam jakieś sukienki odpowiednie, a na codzień wybieram zwykle ciemne klasyczne dżinsy i gładką koszulkę dopasowaną, z dekoltem V, bez žádných ozdobników. I to jest ok. Można lepiej, ale tak jest wystarczająco dobrze.

      Problem jest w upały.

    • Kinia SD KarE+WE+KE+GE+SE/DW 16 Czerwiec, 2019 o 18:09

      Dziękuję ci bardzo za odpowiedź 🙂 Kombinuję w podobnym kierunku, tylko muszę to przefiltrować przez zalecenia dla mojego typu 😉 Powiem ci, że obawiałam się że dostanę Alabaster albo Kryształ w mojej gromadce, wtedy to już w ogóle nie wiedziałabym jak się ubierać na co dzień 😀 Wystarczy że Karmazyn, Gwiezdny i Słoneczny przeciagają mnie na elegancką stronę mocy 😀 Generalnie myślę, że trzeba będzie sobie radzić za pomocą basicowych rzeczy, odpowiednich materiałów (bawełniane koszulki z domieszką elastanu <3) a elegancji dodawać za pomocą dodatków i biżuterii.

      Oj mi też Wietrzny hula w duszy, i tak strasznie żałuję że nie mogę się nosić błotniście-motocyklowo. Pracuję z dziewczyną która się tak nosi – czerń, dżinsy, glany, rockowe koszulki, koszule w kratę… Noo strasznie jej zazdroszczę 😛 ale może chociaż dżinsy i koszulki da się ograć bardziej elegancko, widziałam takie stylówki na Pintereście

      Nawet mi nie mów o upałach, gdy tylko temperatura zbliża się do 30 stopni to się rozpuszczam 😀 i bądź tu divą w takich warunkach 😀 wczoraj kupiłam sobie spodenki dżinsowe (bez przetarć i dziur) z podwyższonym stanem, były też czarne ale nie było mojego rozmiaru, będę musiała zamówić ze strony sklepu. Tym się będę ratować w upały, i jak mi się uda znaleźć, to sukienkami/spódnicami w odpowiednim fasonie. A na trochę mniejsze upały marzą mi się spodnie “nie z dżinsu”, cienkie, z dopasowanymi lub zwężanymi nogawkami i podwyższoną talią. Ale z bawełny z domieszką, a nie z poliestrowego shitu 😛 Chyba sama se będę musiała je uszyć xD

      Znalazłam zdjęcia Sophii Loren w wydaniu bardziej codziennym, także jest nadzieja 😀
      https://i.pinimg.com/564x/67/56/ab/6756abd51d73819730321af04c217962.jpg
      https://i.pinimg.com/564x/92/38/57/9238573317216f70005a836ec457cbc6.jpg
      https://i.pinimg.com/564x/42/95/ac/4295ac8a030c07915992b2a058c2c7ec.jpg
      https://i.pinimg.com/564x/44/e4/67/44e4678eb710b39e43be7a42b639a582.jpg
      https://i.pinimg.com/564x/b4/fe/0d/b4fe0db0deb74af2f6d13e4ae83a1b10.jpg
      https://i.pinimg.com/564x/9a/6f/d4/9a6fd443239cdffe9bef0eff69d27b4a.jpg
      https://i.pinimg.com/564x/19/69/54/196954cc8e3e76a04df12b15ddd71c08.jpg
      W ogóle to mam wrażenie że Brigitte Bardot czerpała z elementów stylu korzystnych dla Soft Dramatic (podkreślanie biustu, dopasowane fasony, rozkloszowane spódnice) 😉 ciężko określić ją jako diva, ale styl miała bardzo kobiecy 😉

    • Kenna 16 Czerwiec, 2019 o 21:38

      Ciekawa uwaga a propos Brigitte B. Jest ona moją powiedzmy “siostrą typologiczną”, ale zauważyłam, że rzeczywiście ciężko trafić na jej ubiory w stylu SN, natomiast SD jest od groma.

    • Kinia SD KarE+WE+KE+GE+SE/DW 17 Czerwiec, 2019 o 08:23

      Olśniło mnie jak oglądałam zdjęcia Sophii Loren żeby obeznać się z fasonami 😉 takie “ej, przecież Brigitte ubierała się bardzo podobnie!” 😀 Nie widzę żeby te fasony robiły jej wielką krzywdę, aczkolwiek sprawia wrażenie bardziej dziewczęcej od Sophii. Może kwestia twarzy, mimo mocnego makijażu nadal ma łagodniejsze rysy niż Sophia 😉

  18. Laura 17 Czerwiec, 2019 o 01:05 Odpowiedz

    Hi! I am reading you from Spain and I found this information very useful. I must say that as I was reading the characteristics I was seeing myself described, large nose, full cheekbones, haha, I think that SD features are very typical in Spain and Italy as you well said.

    The only different thing is that I think I’m too small for a SD (1,64) but I have very long arms and legs and big hands and feet so I think that the kibbe type where I fit better in is SD. I agree with what you said about the pink dress, I don’t usually wear draped dresses (I do draped shirts) but I have a dress like that and I love it.

    I understand now why everytime I tried to emphasize eyes or lips with makeup I ended balancing both and when I try to wear natural makeup I look sick and I end wearing a fuchsia or similar lipstick 🤣🤣

    Thanks for the info, great job!

Napisz komentarz

Twój adres email nie będzie widoczny. Wymagane polasą oznaczone *