Typ urody Flamboyant Natural - supermodelka

Kształt sylwetki, rysy twarzy, garderoba.

Typ Flamboyant Natural jest przede wszystkim typem naturalnym. Jego podstawę stanowią wszystkie cechy właściwe podstawowemu typowi Natural. Co oznacza silną dominację męskiego pierwiastka Yang przy jednoczesnym braku wyraźnej ostrości, charakterystycznej dla typu Dramatic. Na osi Yin/Yang typ Flamboyant Natural znajduje się pomiędzy typem Natural a Dramatic. Przy czym długość odcinka łączącego Flamboyant Natural z Dramatic jest zmienna, zależy ona od ilości cech dramatycznych zawartych w wyglądzie kobiety Flamboyant Natural. Wpływ dramatycznej esencji objawia się między innymi w pewnej wyrazistości wizerunku, która nadaje typowi Flamboyant Natural mocnej charyzmy oraz fantazyjnego uroku. Tym samym odróżniając go od czystego typu Natural, który tych cech nie posiada. Nawet niewielki wpływ wzniosłego i majestatycznego  Dramatic’a może sprawić, że kobieta mu poddana stanie się silna i dostojna. W typie Flamboyant Natural przystępna i jasna naturalność została przyprawiona szczyptą bardzo pikantnej przyprawy spod znaku Dramatic.

Przyjrzyjmy się podobieństwom oraz różnicom pomiędzy typem Flamboyant Natural (Liv Tyler) a Natural (Sandra Bullock) oraz Flamboyant Natural (również Liv Tyler) a Dramatic (Milla Jovovich).

FLAMBOYANT_NATURAL_porównanie_twarze_02

FLAMBOYANT_NATURAL_porównanie_sylwetki_02

FLAMBOYANT_NATURAL_porównanie_twarze_01

FLAMBOYANT_NATURAL_porównanie_sylwetki_01


David Kibbe nazwał styl Flamboyant Natural – Free Siprit Chic. Dla nas będzie to po prostu styl duszy artystycznej, wyrażony poprzez śmiały, ekstrawagancki image. Sylwetkę należy budować na bazie litery T. Bardzo ważne są pionowe linie podkreślające smukłość sylwetki (element budowania wizerunku typu Dramatic). Obok linii pionowych równie istotną rolę odgrywają linie poziome, zwłaszcza linia ramion. Kobieta w tym typie urody, jak zresztą w każdym innym, budując swój styl, powinna bazować na liniach oraz kształtach danych jej przez naturę. Flamboyant Natural charakteryzują mocne i długie linie pionowe oraz poziome i właśnie one mają się stać rusztowaniem dla odpowiednich fasonów oraz deseni.

Free Spirit Chic nie jest do końca stylem Boho. Nie ma w nim charakterystycznych dla Boho drobnych detali oraz bardzo zdobniczych ornamentów. Podając za David’em Kibbe jest to styl luźny i zamaszysty, doprawiony etniczno-ludową nutą. Bazuje on na kształtach geometrycznych o stępionych krawędziach (patrz styl Relaxed – typ Natural). Nie ma w nim miejsca na koronkowe, barokowe zdobniki czy natłok drobnych detali tak charakterystycznych dla typowego stylu Boho.


Typ Flamboyant Natural najbardziej kojarzy się z supermodelkami z lat 90-tych. Wysokie kobiety o mocnej budowie ciała oraz o szerokich, barczystych ramionach. Cindy Crawford czy Claudia Schiffer dziś nie spełniłyby wymogów narzucanych modelkom. Kobiety typu Flamboyant Natural są najogólniej mówiąc duże. Aby dojść do pożądanego rozmiaru 32, musiałyby stosować bardzo drakońską dietę. O wiele łatwiej uzyskać anorektyczną, wychudzoną sylwetkę kobietom w typie Drmatic (Anja Rubik). Flamboyant Natural charakteryzują długość i szerokość, Dramatic tylko długość. Oczywiście i wśród dzisiejszych modelek są zapewne kobiety typu Flamboyant Natural. Niestety bardzo szczupłą sylwetkę na pewno uzyskują regularną głodówką.

Free Spirit Chic prezentują: Claudia Schiffer, Cindy Crawford, Blake Lively, Alessandra Ambrosio,  Liv Tyler (wszystkie panie w typie Flamboyant Natural) oraz współczesne mocno szczupłe modelki o nierozszyfrowanych typach urody (trzecia z kolei wydaje się być mocno wychudzonym typem FN).

FLAMBOYANT_NATURAL_free_spirit_chic_03

FLAMBOYANT_NATURAL_free_spirit_chic_05

FLAMBOYANT_NATURAL_free_spirit_chic_04

FLAMBOYANT_NATURAL_free_spirit_chic_02

FLAMBOYANT_NATURAL_free_spirit_chic_01


FLAMBOYANT NATURAL – SYLWETKA – CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:

FLAMBOYANT_NATURAL_sylwetka

  • Wzrost – od ok. 164cm do bardzo wysokiego
  • Długie linie pionowe
  • Typ sylwetki – rożek lub prostokąt
  • Ramiona – szerokie, barczyste, masywne
  • Ręce i nogi – długie, muskularne
  • Dłonie i stopy – duże (wąskie lub szerokie)
  • Biust – średni lub mały
  • Talia – prosta, brak wcięcia
  • Biodra – proste, najczęściej węższe od ramion
  • Przedramiona – smukłe, muskularne

FLAMBOYANT NATURAL – TWARZ – CECHY CHARAKTERYSTYCZNE:

FLAMBOYANT_NATURAL_twarze

  •  Szczęka – szeroka o tępych liniach lub zarysowana nieco ostrzej (możliwa wystająca broda jak np. u Alessandry Ambrosio)
  • Nos – szeroki, dość duży lub ostry, wyrazisty
  • Kości policzkowe – szerokie lub wysokie, ostre, wyraźnie zarysowane
  • Oczy – duże, średnie lub wąskie (duży lub mały rozstaw)
  • Usta – proste, mocne (czasem szerokie) lub proste i wąskie
  • Policzki – dość napięte i w miarę szczupłe (pełne i zaokrąglone w przypadku nadwagi)

 


FLAMBOYANT NATURAL – FRYZURA, MAKIJAŻ:

Fryzura kobiety typu Flamboyant Natural powinna być jak najbardziej naturalna. Sprawdzą się tu wszystkie wskazówki właściwe czystemu typowi Natural. Potargane włosy, artystyczny nieład oraz look “out of bed” idealnie skomponują się ze stylem Free Spirit. Kolor również musi być jak najbardziej zbliżony do naturalnego. Dobrze sprawdzą się subtelne, rozświetlające pasma.

Ponieważ zarówno budowa ciała, jak i rysy twarzy typu Flamboyant Natural różnią się od czystego typu Natural, w kwestii doboru fryzury również doszukamy się pewnych rozbieżności. Po za tym, że włosy mogą sprawiać wrażenie jeszcze bardziej potarganych niż w typie Natural, można przy wyborze fryzury obrać też nieco inny kierunek. A będzie nim lekki ukłon w stronę typu Dramatic. Który jak już wiemy, wywiera niebagatelny wpływ na urodę kobiety Flamboyant Natural. Co w praktyce oznacza, że sprawdzą się też fryzury bardziej ugładzone, stateczne, arystokratyczne. Będą one odpowiednie dla nieco subtelniejszych rysów twarzy (np. Robin Wright). Przeciwstawność ta jest wynikiem tego, że w typie Flamboyant Natural twarze mogą sporo się od siebie różnić.

Przyjrzyjmy się twarzom Cameron Diaz oraz Robin Wright. Można wyraźnie dostrzec, że twarz Cameron na osi Yin/Yang jest bliżej typu Natural. Twarz Robin jest bliżej typu Dramatic. Cameron Diaz zdecydowanie najkorzystniej prezentuje się w niesfornych, lekko potarganych falach. Z kolei Robin Wright rewelacyjnie pasuje arystokratyczny image. Wystarczy obejrzeć choćby jeden odcinek serialu “House of Cards” by zachwycić się wyrafinowaną i subtelną prezencją Robin.

Flamboyant_Natural_fryzura

 

Makijaż właściwy typowi Flamboyant Natural powinien emanować siłą i energią. W lekkim, naturalnym makijażu twarz może wydać się nieco rozmyta i zbyt duża (nie dotyczy to twarzy o subtelniejszych rysach). Idealnie sprawdzą się mocne czerwone usta (kolor zalecany przez David’a Kibbe) w odcieniu dobranym odpowiednio do typu kolorystycznego. Oczy niekoniecznie muszą być równie mocno zaakcentowane. Bardzo dobrze sprawdzi się makijaż z wyraźnym akcentem na usta.

Flamboyant_Natural_makijaż_01

Flamboyant_Natural_makijaż_02

Flamboyant_Natural_makijaż_03

Flamboyant_Natural_makijaż_04


FLAMBOYANT NATURAL – GARDEROBA, BIŻUTERIA:

David Kibbe widział kobietę Flamboyant Natural głównie w stylu oversize, zbudowanym na bazie litery T. O wąskich, dopasowanych fasonach wspomina tylko w punkcie dotyczącym sukienek. Trochę trudno zrozumieć to ograniczenie. Skoro sylwetka może dobrze prezentować się w wąskiej sukience, dlaczego nie miałaby wyglądać korzystnie w wąskiej bluzce, topie czy żakiecie. Nie wspominając o spodniach typu slim lub skinny, które to w latach 80-tych nosiły tylko młode, zbuntowane przedstawicielki subkultur. Trzydzieści lat później mocno dopasowane spodnie goszczą w prawie każdej szafie. Zresztą do jakich spodni nosić oversizową górę? Prócz dzwonów (rozszerzanych dopiero w połowie łydki), odpowiednie będą tylko spodnie o wąskich nogawkach.

Faktem jest, że sylwetkę kobiety typu Flamboyant Natural najkorzystniej formować na kształt litery T. Jednak ograniczenie się tylko do fasonów oversize nie jest jedyną słuszną drogą. W czystym stylu Natural między luźnymi fasonami przewijają się również te lekko dopasowane (nawiązanie do stylu klasycznego). Z kolei Flamboyant Natural mniej lub bardziej (w zależności od niuansów w wyglądzie) zahacza o styl Dramatic. A to równa się wpuszczeniu do garderoby rzeczy mocno dopasowanych. Dlaczego kobieta o figurze supermodelki miałaby nosić wyłącznie kolorowe namioty? Owszem, jeżeli są modne, można zaszaleć. Ale żeby tak całe życie owijać się kuponem tkaniny? Póki co, na szczęście, nie musimy jeszcze nosić się na arabską modłę…

Podsumowując, należy stwierdzić że, styl Flamboyant Natural stanowi mieszankę stylu Natural oraz stylu Dramatic. Przy czym z Natural’a należy zdjąć kierunek klasyczny. Z Dramatic’a, z kolei, wszelkie wyraźne ostrości, które najlepiej obrazuje trójkąt ostrokątny (głównie chodzi o rezygnację z dramatycznych deseni oraz biżuterii). Należy również unikać stylów przypisanych typom urody nacechowanym żeńskim pierwiastkiem Yin.

Mocno trzymamy się pionu, akcentujemy lub odsłaniamy ramiona, poszerzamy rękawy na wysokości przedramion (korzystna, acz niekoniczna opcja), wprowadzamy dekolty V oraz asymetrię. Stosujemy geometryczne desenie, które mają stępione krawędzie lub przenikają się wzajemnie niczym w kalejdoskopie. Nie rezygnujemy z motywów zwierzęcych. Warto również zaakcentować linię bioder. Korzystne będą poziome drapowania poniżej talii lub paski (nie chodzi tu o deseń) na biodrach.

Unikamy rozkloszowanych sukienek, spódnic i płaszczy oraz wyraźnego akcentowania talii. Stajemy się smukłym rożkiem odzianym w stylu oversize lub slim. Całość naturalnie dobieramy zgodnie z paletą stosowną dla naszego typu kolorystycznego. Pilnując, aby nie było mdło i nudno.

Na koniec warto pamiętać o najważniejszym punkcie stylu Free Spirit. A jest nim okazała biżuteria o geometrycznych, ale nie ostrych kształtach. Nie stanowi ona zwykłego dodatku. Jest głównym i najważniejszym elementem kreowania wizerunku Flamboyant Natural. Duża biżuteria w etnicznym stylu doda wigoru i ekspresji nawet najbardziej prostej i monochromatycznej stylizacji.

 

 

Prezentowane przykłady garderoby są wybrane spośród rzeczy aktualnie modnych.

Flamboyant_Natural_graderoba_14

Flamboyant_Natural_graderoba_12

Flamboyant_Natural_graderoba_13

 

Flamboyant_Natural_graderoba_07

Flamboyant_Natural_graderoba_05

Flamboyant_Natural_graderoba_09

Flamboyant_Natural_graderoba_04

Flamboyant_Natural_graderoba_10

Flamboyant_Natural_graderoba_08

 

Flamboyant_Natural_graderoba_01

FLAMBOYANT_NATURAL_biżuteria

 

ZNANE KOBIETY O TYPIE URODY FLAMBOYANT NATURAL:

Shirley McLaine, Lynn Redgrave, Colleen Dewhurst, Eve Arden, Carly Simon, Lucie Arnaz, Linda Evans, Princess Diana, Farrah Fawcett, Cindy Crawford, Claudia Schiffer, Robin Wright, Julia Roberts, Cameron Diaz, Liv Tyler, Alessandra Ambrosio, Adriana Lima, Blake Lively, Jessica Biel, Małgorzata Bela (Angelic), Geena Davis, Magdalena Cielecka (Angelic), Magdalena Mielcarz, Adrianne Palicki, Gigi Hadid, Vera Brezhneva, Taylor Swift, Floor Jansen, Irina Shayk, Sara Sampaio, Gal Gadot, Alyssa Sutherland (Angelic)

Share:

192 komentarzy

  1. kaguya 29 Marzec, 2015 o 15:11 Odpowiedz

    Dziękuję ci bardzo za ten wpis! Czułam się taka zagubiona i “duża” po tym, jak określiłam się jako FN, a tu takie piękne rzeczy! Fajnie, że podkreśliłaś, że oversize to nie jedyny kierunek. Prawdę mówiąc, też nie wiem, czemu miałabym zasłaniac się workami. Nosze dopasowane ubrania, raczej wąskie spodnie, ogólnie źle wyglądam w bardzo “kobiecych” kreacjach, muszę mieć równowagę między męskim i żeńskim pierwiastkiem.
    Biżuterię kocham właśnie ogromną, torebki tak samo, może to się po prostu “czuje”.
    Te sukienki z przykładów są piękne!

    Jeszcze raz dziękuję za ciekawy wpis! Opis sylwetki zgadza się w 99%! 🙂

  2. Eufrozyna 3 Kwiecień, 2015 o 12:20 Odpowiedz

    Bardzo mi się podoba ubiór Flamboyant Natural, zwłaszcza duża etniczna biżuteria i wzory, ale jestem Dramatic Classic… Może uda się jakoś przemycić te elementy w bardziej eleganckim ubiorze? Łączy nas w końcu duży wpływ pierwiastka Yang 😉
    Wesołych Świąt!:)

    • Olga Brylińska "Greta" 3 Kwiecień, 2015 o 18:21

      Przemycić owszem można. Trzeba tylko pamiętać o tym, aby kształty były dość regularne (symetryczne) i dostosowane wielkością do naszych gabarytów. W przypadku Dramatic Classic mogą one być ostrzejsze niż te zalecane Flamboyant Natural.

    • Aga (SG+AE+KE+WE) 27 Październik, 2016 o 11:44

      Yen, moze to komentarz sprzed oficjalnej diagnozy? 😉 Mnie przed oficjalnym werdyktem sie wydawalo, ze jestem SC 😀 😀 😀

    • Yen SG/DW 27 Październik, 2016 o 16:35

      Domyśliłam się, że sprzed 😀 Tylko się zdziwiłam, miałam wrażenie, że Eufrozyna od zawsze mocno czuła naturalowe klimaty 😉
      Ha, o SC to i ja myślałam, i o R (!) kiedyś.

    • Eufrozyna SN+GE+AE+WE/TA 27 Październik, 2016 o 17:21

      Padłam xD Z testu wychodził mi typ DC :/ To było przed analizą. Na blogu nawet jeszcze nie było wpisu o SN. Dopiero po jego przeczytaniu coś mnie ruszyło i zgłosiłam się do Grety. Zawsze lubiłam naturalowe klimaty, ale wiele osób je lubi bez względu na typ 🙂

    • Jag FG+AE+KE+WE 27 Październik, 2016 o 17:55

      Hej dziewczyny, ja po testach,oczywiście przez siebie enty razy robionych, to widziałam się w prawie każdym typie zaczynającym się od około 164cm. 😉
      Później zauważałam różnice, ale i tak sporo zostało żadne G nie wchodziło w rachubę, bo przecież niski wzrost,a ja w dowodzie miałam średni. Najbardziej odpowiadały mi typy N, SN ale i DC i nie mogłam się zdecydować ,bo coś z każdego mi pasowało ,ale i dużo nie pasowało . No i Greta pogodziła ,
      czyli FG – ma w sobie pierwiastek N i D i jak powiedziała na zlocie ,z aury pan kropka
      Kibbe zaklasyfikowałby mnie do SN , a to Ethereale tak mieszają. 😀

    • Aga (SG+AE+KE+WE) 27 Październik, 2016 o 18:14

      Jag, nie wyobrażam sobie Ciebie w stylizacji SN 😀 😀 dobrze, ze mamy Gretę i jej niezawodne werdykty 😀

    • Jag FG+AE+KE+WE 27 Październik, 2016 o 18:37

      Aga,
      Myślisz, że nie próbowałam,a jakże i byłam przekonana,ze coś ze mną nie tak bo wyglądałam okropnie, zwłaszcza w zwiewnych/drapowanych sukienkach i w podkreśloną paskiem talią.

    • K.K. 27 Październik, 2016 o 19:00

      U mnie wg testu wyszło SC. Po przeczytaniu o różnych
      typach, najpierw pomyślałam, że jestem R, potem,
      że SN, a na końcu znowu to SC mi przechodziło
      przez myśl. A jakim ostatecznie jestem, dowiem się
      niedługo. Czekam na werdykt Grety. W każdym razie,
      podejrzewam, że E namieszały u mnie nieźle,
      bo ciężko jednoznacznie określić ten typ :P.

    • Avarati (FG+EE+WE+SE) 27 Październik, 2016 o 19:42

      No, w sumie szok, nie wyobrażam sobie Eufrozyny w stylu DC. Dla mnie jest ona archetypem Uwodzicielki 🙂
      Wiecie co… Wy przynajmniej wiedziałyście, że jesteście mniej więcej po swojej stronie mocy, czy po stronie yin czy yang, a ja siebie chciałam wrzucić najpierw do TR. Potem, jak zaczęłam bardziej wgryzać się w ten system, to miałam podejrzenia o SG, czego nie chciałam przyjąć do wiadomości 😀 Greta mnie wybawiła od laleczki.
      Sama nie wiem dlaczego…

    • Eryka (R, AE+IE+GE) 27 Październik, 2016 o 20:09

      Ale, Avarati, nie wyobrażam sobie Twojej ulgi po odkryciu swojego typu, skoro ja się wspaniale czułam, gdy “przeszłam” tylko z TR na R 😀

    • Eloise (DC) 27 Październik, 2016 o 20:39

      Avarati, nie tylko Ty się wpakowałaś do TR 😀 Ja też pierwszy wynik testu miałam właśnie taki. Aż poszłam do lustra i zaczęłam się oglądać ze wszystkich stron…Potem znowu zrobiłam test. I znów TR, WTF? 😉 I tak zaczęłam się powoli oswajać z tą myślą, planować zakupy, makijaż. No. Parę takich fajnych sukienek w tym stylu jeszcze mam w szafie, co na nie spojrzę, to aż szkoda wyrzucać 🙂

    • Avarati (FG+EE+WE+SE) 27 Październik, 2016 o 21:06

      Eryko, ulgi? Jakiej ulgi? Czułam, jak nogi uginają się pode mną, jak spadłam na podłogę, a potem nie mogłam zasnąć. Dostałam potężną dawkę nerwów, ekscytacji i lęku, zasnęłam dopiero o 4 nad ranem. Ale te doświadczenie zapisało się jako pozytywne, choć niespokojne.

      Eloise, uff… nie tylko ja 😉 Też mam parę takich rzeczy. Lubię na nie patrzeć 🙂

    • Eufrozyna SN+GE+AE+WE/TA 27 Październik, 2016 o 21:45

      Ciężko było mi przyjąć do wiadomości tamten wynik testu 😛 W teście nie ma zdjęć, może źle zrozumiałam odpowiedzi… Jakby co, to nigdy nie nosiłam stylu podobnego DC 😀

      Avarati, nie wiedziałam, że werdykt miał aż taki wielki wpływ, że wzbudził takie emocje 😀

    • Arwena (DC/TSp) 27 Październik, 2016 o 21:48

      Avarati, pamiętam jak BYŁAŚ TR 🙂 Dużo wtedy pisałaś o tym stylu, nawet jakieś zdjecia wrzucałaś 🙂 Fajnie, że trafiłaś do Grety, zanim rozbuhała się Twoja garderoba na całego. Ja skompletowałam sobie idealną kapsułową garderobę DC, ale w kolorystyce SS, kórym nie jestem. I co zrobić? jak żyć, panie premierze? 🙂

    • Eufrozyna SN+GE+AE+WE/TA 27 Październik, 2016 o 22:16

      Dla odmiany od zawsze wiedziałam, że jestem jakimś ciepłym typem. Wszyscy kojarzyli mnie z ciepłymi kolorami 😀 Nawet bez znajomości dwunastu typów wiadomo było, że w kolorach lata i zimy wyglądam okropnie.

      Jag, piękny portret 🙂

    • Aga (SG+AE+KE+WE) 27 Październik, 2016 o 22:26

      Avarati, a skąd podejrzenia o Laleczkę? Pamiętam Cię jako TR, ale SG do Ciebie akurat wybitnie nie pasuje, kompletnie inna aura 😉 nie wyobrażam sobie Ciebie w rozkloszowanej kiecce 😀 także intuicja Cię nie zawiodła 😀

    • Avarati (FG+EE+WE+SE) 27 Październik, 2016 o 22:39

      Arweno, ja od kilku lat ubierałam się pod R/TR/SC i mieszałam to z FN lub FG! Także sugerowałam się tym, co ubierałam się wcześniej. Miałam naprawdę dużo rzeczy w koronki i kwiatki, parę rzeczy oddałam kuzynce, jakieś poszły do PCK, inne odsprzedałam… Ale i tak jest tego dużo 😀 Z dawnych ciuchów pozostało dość dużo, bo np. wiedziałam, że w rurkach mi najlepiej, nie pozbędę się jedwabnego szlafroka z paisley, a marynarka w liście podchodzi pod WIetrzny.
      W sumie, to się cieszę, że w końcu trafiłam do Grety, bo byłam rozdarta między wieloma opcjami. Teraz wiem, że trafiłam na tę najlepszą.

      SG… praktycznie się modliłam o to, by nie być tym typem 😀 Nie przyszło mi na myśl, że mogę być FG, nie wiedziałam, że ten typ może tak mocno modyfikować styl pod Ethereale. Myślałam, że FG będzie wyglądąć u mnie zbyt wyzywająco, a jednak nie 😀

    • Fresco (SN) 27 Październik, 2016 o 22:39

      Przed werdyktem Grety podejrzewałam u siebie typy SG lub R, tak na wypadek gdyby się okazało że mi się coś uroiło z SN 😀 ale podejrzewam że w rozkloszowanej typowo SG kiecce wyglądałabym jak tranwestyta. 😀

    • Eufrozyna SN+GE+AE+WE/TA 27 Październik, 2016 o 23:02

      O, w kieckach dla SG wyglądam jak wielka, toporna baba, która ubrała sukienkę małej dziewczynki 🙂

    • Fresco (SN) 27 Październik, 2016 o 23:20

      Dokładnie Eufrozyno, coś w tym stylu 😀 Greta to kiedyś określiła jako widok kobiety która przebrała się w ciuchy młodszej siostry. Chyba coś jest na rzeczy 😀

    • AgnieszkaM(G/SSu) 27 Październik, 2016 o 23:22

      Moja diagnoza to był szok, bo z testów wychodziło mi C lub SC, a robilam kilka razy ze zdjęciami (swoimi porównywanimy z takimi z testu z netu). Poza tym ze względu na pracę styl klasyczny mi pasował i ileś rzeczy już takich kupiłam. Jakoś zawsze się ubierałam smętnie i postarzająco. Teraz odkrywam uroki G, choć w pierwszym momencie było dziwnie bardzo.

    • Aga (SG+AE+KE+WE) 27 Październik, 2016 o 23:27

      Gdy tak Was czytam, to sobie myślę, że SG to jednak wymagający typ, pod tym względem, że jego fasony służą jedynie kobietom SG, kazdy inny typ w softgaminkowych ciuchach bedzie wygladal jak w przebraniu. Ten efekt działa jednak w obie strony – np ja w stylizacji DC wygladalabym jak dziewczynka w ciuchach mamy, bawiąca się w bizneswoman 😀 😀 😀

  3. Naru 16 Maj, 2015 o 02:31 Odpowiedz

    Shirley MacLaine i Cameron Diaz z twarzy nie przypominają innych przedstawicielek FN, a należą do tego samego typu urody. Czy w ich przypadku na to że są FN decydujący wpływ ma budowa ciała?

    • Olga Brylińska "Greta" 16 Maj, 2015 o 11:08

      Po pierwsze budowa ciała, to zawsze jest najważniejsze. Tu obie panie spełniają warunki. Twarz Cameron również wpisuje się do FN (pozornej delikatności nadaje jej typ kolorystyczny). U Shirley wiać wpływ pierwiastka Ingenue.

    • Naru 16 Maj, 2015 o 23:14

      OK, dzięki. Charlize Theron, ma bardzo delikatną twarz ale jest potężna, czy będzie FN czy SN? A może innym typem?

    • Olga Brylińska "Greta" 16 Maj, 2015 o 23:55

      Niektórzy zaliczają Charlize Theron do Theatrical Romantic. Według mnie to kompletne nieporozumienie. Jej sylwetka jest słabo nacechowana pierwiastkiem Yin. Ramiona szersze od bioder, mały biust, wysoki wzrost. Ja stawiam na FN z wpływem Angelic.

    • Olga Brylińska "Greta" 31 Lipiec, 2015 o 16:17

      W przypadku Blake Lively decydują rysy twarzy, które są zupełnie niepodobne do tych, które wyznaczają typ Soft Dramatic. Do tego dochodzi ogólna aura oraz styl, który podkreśla urodę Blake. Akurat właśnie ona często nosi rzeczy dobitnie w klimacie Flamboyant Natural. Wyjątkowo dobrze w nich wygląda.

    • Maja 1 Sierpień, 2015 o 00:30

      Czyli czasami decydujący wpływ na klasyfikacje ma twarz, a w innym przypadku typ sylwetki. Jessica Biel i Ava Gardner mają podobne twarze, obie maja zaznaczone talie, Jessica ma szerokie ramiona i jest wysportowana, czy to zadecydowało o tym, że jest Flamboyant Natural? Zastanawiaja mnie też inne pary podobnych do siebie celebrytek. Leighton Meester i Minka Kelly wygladają jak siostry, Zooey Daschanel i Katy Perry są do siebie podobne, nie wygladaja jednak na ten sam typ urody. Jakimi typami są Minka Kelly i Katy Perry?

    • Olga Brylińska "Greta" 1 Sierpień, 2015 o 01:39

      Najważniejsza jest figura. Blake Lively spełnia prawie wszystkie warunki by być typem FN. Szersze kości biodrowe ma czysty typ Natural. A FN należy do grupy Natural.

      Jessica Biel – bez wątpienia FN, bez względu na dodatkowe bicepsy
      Minka Kelly – Soft Natural
      Katy Perry – Soft Classic z wpływem Ingenue

      Pozorne podobieństwo twarzy przy różnym typie fizjonomicznym jest wynikiem podobnej kolorystyki oraz zbliżonej wielkości oczu, nosa i ust. Nie bez znaczenia jest też makijaż, który zmienia naturalny wygląd i często klonuje twarze. Najlepiej analizować iluzorycznie podobne do siebie kobiety kiedy ich twarze są saute.

  4. miriam 5 Wrzesień, 2015 o 11:30 Odpowiedz

    Czy Joanna Horodynska należy do FN? Swoje stylizacje buduje z dużą fantazją właśnie najczęściej na bazie T, najlepiej też wygląda w zaproponowanym tu makijażu. W dramatycznych stylizacjach wygląda zbyt dosłownie. I jeszcze jedna z naszych gwiazd Agnieszka Maciąg. Też typowalaby FN ale nie wiem czy to kolorystyka nie ma tu wpływu, ponieważ w stylizacjach dramatycznych bardziej mi się podobała. Może to kwestia bardzo szczupłej sylwetki – chociaż Joanna też wygląda drobno.

    • Olga Brylińska "Greta" 5 Wrzesień, 2015 o 14:30

      Joanna Horodyńska najładniej wygląda w wydaniu kobiecym, którego to unika jak ognia. Musiałaby być czasem mniej modna, co by w jej przypadku nie uchodziło. Tak więc nosi się w stylach D, FN, N, FG, G. Wrzucam jej zdjęcia z kampanii reklamowej Gatty. Moim zdaniem klimat Yin wyraźnie jej służy. A to by oznaczało, że może być szczupłym SN. (Na pierwszym zdjęciu drapowania są bardziej SD niż SN, ale chodzi mi o ogólny klimat.)

      Joanna Horodyńska

      Joanna Horodyńska

      Agnieszka Maciąg jest idealnym przykładem Soft Dramatic. Moim zdaniem Diva z niej jak się patrzy. W jej urodzie można dostrzec podobieństwo do Spohii Loren.

      Agnieszka Maciąg

      Agnieszka Maciąg

  5. Mia 9 Wrzesień, 2015 o 20:37 Odpowiedz

    Jak odróżnić FN od FG? Ubieram się zależnie od nastroju w stylu Fnatural (raczej na co dzień) lub Fgamine (do pracy) i nie potrafię się jednoznacznie wpisać do któregoś stylu; po czym poznać, który dominuje?

    • Olga Brylińska "Greta" 9 Wrzesień, 2015 o 21:50

      FN są wyższe i mają mocniejszą budowę. FG są nade wszystko Gamine, czyli kompaktowym typem urody. FG mają bardziej wyraziste rysy, większe oczy, pełniejsze usta.

      Lubisz nosić listonoszki?

    • Mia 10 Wrzesień, 2015 o 22:18

      Niekoniecznie listonoszki, bo są dla mnie za małe 🙂 Ale noszę torby wyłącznie na długim pasku, na ramię lub na skos. Obecnie jestem bardzo szczupła, jednak mam skłonność do szybkiego przybierania muskulatury, czy to nie powinien być jakiś wyznacznik? Mam 163 cm wzrostu, twarz mam dziecinną, okrągłą z bardzo dużymi oczami i wysokimi kościami policzkowymi, usta małe, nos wyrazisty.

    • Olga Brylińska "Greta" 10 Wrzesień, 2015 o 23:31

      Pytając o listonoszki, miałam na myśli torebki noszone na skos. Wielkość nie ma znaczenia, chociaż należy ją dostosować do swoich gabarytów.
      FG fantastycznie prezentuje się w torebkach noszonych na ukos.

      163cm wzrostu, dziecinna twarz, duże oczy, wysokie kości policzkowe, wyrazisty nos – stuprocentowe FG 🙂

  6. miriam 20 Wrzesień, 2015 o 12:16 Odpowiedz

    Dziękuję bardzo 🙂 jak dobrze usłyszeć potwierdzenie. Zastanawiałam się nad typem Maji Hirsch -Fn? Tak pięknie tutaj wygląda.

    maria_hirsh

  7. agugagu 3 Październik, 2015 o 00:31 Odpowiedz

    A jak odróżnić szczupłą SN od FN z pierwiastkiem ingenue? Ja mam sylwetkę raczej jak FN, ale twarz wybitnie jak SN. Makijaż pasuje mi jak FN (ale jestem ciemną jesienią, więc nawet bardzo mocne makijaże wyglądają naturalnie), a ubrania noszę jak z obu tych typów, choć na pewno korzystnie wyglądam z rozkloszowanym dołem co wskazuje raczej na SN. W teście miałam zdecydowaną większość odpowiedzi “b”, a “c”, “a” i “e” dokładnie po 2.

    • Olga Brylińska "Greta" 3 Październik, 2015 o 01:25

      FN wygląda fatalnie w rozkloszowanych rzeczach. SN jest mniej umięśniony i ogólnie mniejszy, subtelniejszy. SN ma sporo pierwiastka Romantic, to widać nawet przy niskiej wadze. Między uwodzicielką a supermodelką jest kolosalna różnica, zupełnie różne aury.

      Bardzo szczupłe SN stają się rożkami, ale chudziutkimi, bardziej kruchymi niż FN. No i twarz, to od razu widać.

    • Olga Brylińska "Greta" 20 Październik, 2015 o 00:23

      Tak tak. Maria Seweryn to FN.
      Krystyna Janda – DC (ma zbyt klasyczne rysy, aby mogła być D)

      Też lubię “Kibbe po polsku”. Niestety nasze gwiazdy i gwiazdeczki mają uboższe galerie internetowe. A żeby ustalić typ urody, trzeba trochę fotek w różnych ujęciach. I niekoniecznie w kurtce czy w płaszczu 😉

    • Waleria 20 Październik, 2015 o 00:52

      Jandę też typowałam na jakiś Classic – ma zdecydowanie subtelniejszy typ urody od córki.

      Rozszyfrowywanie polskich gwiazd i celebrytek wciąga, tym bardziej, że zazwyczaj łatwiej się z nimi nam utożsamić niż z superstar zza oceanu. 😀

      Ostatnio zastawiałam się nad Joanną Kulig. Ma bardzo dziewczęcą twarz i niski wzrost, ale jest chyba za bardzo “rożkowa” na SG… Obstawiam FG..

      Jako DC chodzi mi po głowie jeszcze Agata Kulesza, choć tu ręki nie dam sobie uciąć.

      A polską Gamine będzie chyba Dominika Kluźniak. Prześwietnie wyglądała jako Pipi w Teatrze Dramatycznym.

    • Olga Brylińska "Greta" 20 Październik, 2015 o 01:40

      Joanna Kulig o wiele lepiej wygląda w stylizacjach Yang. Ramiona szerokie, biodra wąskie, tylko ten wystrzałowy biust…
      Ale ale, FG to przecież wystrzałowy typ urody 😉

      Agata Kulesza sprawia wrażenie DC. Tyle, że w klasycznych ciuchach i fryzurach wygląda, nie bójmy się tego słowa, staro. Najładniej i najmłodziej prezentuje się we fryzurach i stylizacjach zahaczających o Gamine. Ona może być czystym Gamine. Może kiedyś przytyje, wtedy będziemy miały pewność 😉 BTW Fajna ta jej uroda, zawsze mi się podobała. Najładniej wyglądała w paziach (nawet ze spineczką). Im dłuższe włosy, tym gorzej.

      Dominika Kluźniak – Gamine, bez wątpienia

    • Naru 20 Październik, 2015 o 13:09

      A ja sądziłam że Joanna Kulig to SN, pasuje jej smoky eye, ale chyba nie widziałam jej w żadnej stylizacji SN.
      W tych dwóch stylizacjach mi sie najbardziej podoba ale nie wiem jaki to styl. Proszę o pomoc w określeniu.
      http://www.zeberka.pl/art/szykowna-joanna-kulig-na-premierze-disco-polo-foto-34602
      http://www.plotu-plotu.pl/plotka/17578793/premiera-filmu-kobieta-z-piatej-dzielnicy
      W tej, która jest chyba idealna dla FG już mi się mniej podoba:
      http://www.elle.pl/w-towarzystwie/artykul/gwiazdy-na-festiwalu-w-opolu-2013/photo/gwiazdy-na-festiwalu-w-opolu-2013-joanna-kulig-fot-akpa

    • Olga Brylińska "Greta" 20 Październik, 2015 o 13:26

      SN też brałam pod uwagę. Temat do przedyskutowania 🙂

      Stylizacje, w których Joanna Kulig Twoim zdaniem wygląda dobrze to Dramatic Classic, czyli daleko od SN.
      Coś jest na rzeczy z wpływem Yang w jej urodzie.

    • Naru 20 Październik, 2015 o 13:54

      Oj DC to napewno nie jest, ale nie znalazłam żednego zdjęcia na którym jej stylizacjae by w 100% do niej pasowały. Czy ona może być Gmine?

    • Olga Brylińska "Greta" 20 Październik, 2015 o 16:26

      Znalazłam stylizację, w której nareszcie Joanna Kulig wygląda bardzo dobrze. Figura należycie podkreślona, biust ujarzmiony i zgrabny. Zadziorność i moc tej sukienki też komponuje się z aurą Joanny. Czerń do zmiany na inny kolor, korale do śmieci. Asymetryczne upięcie – rewelacyjne.

      Jeżeli Joanna Kulig jest FG to na pewno nie czystym. Wpływ Ethereal jest bardzo wyraźny.

      Ciekawa jestem Waszych opinii 🙂

      Joanna Kulig

    • Waleria 20 Październik, 2015 o 16:45

      Tak, podkreślone ramiona i ta długość jej pasują. Asymetryczna fryzura i artystyczny nieład też są u niej świetne. Nie przekonuje mnie jedynie ten lateksowy materiał, za dużo już tej ostrości. Według mnie dobrze wygląda jeszcze w paskach. A na twarzy ma wpływ Angelic i Youthful, dlatego jest taka charakterystyczna 🙂

      Joanna_Kulig_paski

    • Olga Brylińska "Greta" 20 Październik, 2015 o 17:00

      Pomińmy lateks, mniejsza z nim. To jest jedna z niewielu udanych stylizacji Joanny. Kobiety FG z wpływem dodatkowych pierwiastków mają oryginalną i trudną urodę. Ciężko je ubrać, nie znając się na rzeczy.

  8. Waleria 20 Październik, 2015 o 02:16 Odpowiedz

    No tak, Kulig biust ma spory, ale Kelly Osbourne też, więc to jest do zaakceptowania. Nie ma kobieta szczęścia ze swoim typem kolorystycznym i takim typem Kibbe razem ;D

    Agata Kulesza, chyba w niczym tak staro nie wyglądała w życiu, jak w sukni na rozdaniu Oskarów. Jak mogli jej to zrobić… 😀 Na Gamine niby pasuje, chociaż przy typowo gaminowej Kluźniak, to już takie oczywiste nie jest. Na Gamine wygląda mi też Magdalena Kumorek. No to skoro Kulesza nie DC, to może Stenka? One są fizycznie podobne, z tym, że ta druga jakaś “poważniejsza”.

    • Olga Brylińska "Greta" 20 Październik, 2015 o 02:41

      No właśnie. Agata Kulesza nie może ubierać się ani Yin, ani klasycznie. To samo dotyczy jej fryzur. Czyste Gamine mogą się od siebie różnić i naturalnie różnią się. Jedne mają nieco spokojniejszą urodę, inne stoją blisko FG. Agata Kulesza należy do tych drugich.

      Danuta Stenka Gamine już nie jest. Najbardziej prawdopodobne wydaje się DC. Chociaż rozważam też czysty Classic. Wyobraźmy sobie ją jako Lato. Byłaby mniej dramatyczna. Ona wygląda dobrze zarówno w stylizacjach z przewagą Yang, jak i w tych klasycznych z domieszką Yin. Jej aura jest bardzo Classic.

      Uroda Magdaleny Kumorek to aura podobna do Dominiki Kluźniak.

    • Waleria 20 Październik, 2015 o 03:13

      No tak, w końcu Gamine to chyba najbardziej różnorodny typ.

      Stenka rzeczywiście może też być Classiciem. Może właśnie na tym polega podobieństwo tych dwóch aktorek. Obie są w równowadze Yin i Yang, z tym, że Kulesza ma tych pierwiastków więcej, jest więc tą bardziej żywiołową i energetyczną w tym zestawieniu (przynajmniej tak ją widzę). 🙂 Z nimi łącze jeszcze pod względem podobieństwa Grażynę Wolszczak, ale tu bardziej myślę nad Naturalem(?)

      I chyba już ostatnie aktorki, nad którymi się ostatnio zastanawiałam. Oglądałam razem Agnieszkę Pilaszewską i Dorotę Chotecką. Prawie przeciwieństwa. U tej pierwszej nie potrafię dostrzec ani grama Yang, czysty Romantic? Tymczasem druga ma chyba Yang w przewadze. FN?

  9. erthpc 20 Październik, 2015 o 08:42 Odpowiedz

    Chotecka wygląda na FN, ale Pilaszewska – mało jest sensownych zdjęć w gugel – na pierwszy rzut oka wydaje się nie być wcale taka super “yin”. Możliwe jednak, że jest SN, SG raczej nie. R jakoś mi nie gra.
    A Maja Ostaszewska? 🙂

    • Waleria 20 Październik, 2015 o 14:19

      Pilaszewską można zobaczyć na YT w “Miodowych Latach”. Nosi tam spódnice maxi i oversizowe koszule, które nie pasują jej kompletnie – z tego względu na SG też mogłaby pasować. O Romantic pomyślałam, bo w “Pustyni i w Puszczy” grała w stylizacji całkowicie retro, w falbanach i koronkach i wyglądała całkiem dobrze 😀

    • erthpc 20 Październik, 2015 o 15:43

      Też widziałam jej zdjęcie w lekko falowanych włosach i sukience w kwiaty (nie drobne, trochę większe), wyglądała b dobrze. Tak świeżo. Stąd to SN mi się nasunęło. Ta sukienka była R, nie G. Swoją drogą ta aktorka nosi prawie same oversize yangowate sukienki (FN, DC), które bardzo jej nie służą.
      Poszukałam sobie informacji o osobowości różnych typów wg Kibbe. Intuicyjnie rozumiem o co mu chodzi, ale to nie pomaga w klasyfikacji 🙂 bo siebie samego ciężko ocenić jakie się sprawia wrażenie. Po za tym SC jest bardzo zdawkowo opisane w tym względzie:) Chociaż wyobrażam sobie SC jako delikatniejszą, bardziej kobiecą i cieplejszą wersję arystokratycznej i pełnej gracji perfekcjonistki C 😉

    • Olga Brylińska "Greta" 20 Październik, 2015 o 15:57

      Poznałam parę szalonych SC. Moim zdaniem ten typ urody nie jest jednoznaczny. Zalecane stylizacje nie oddają do końca osobowości SC.

      Kwestie osobowości i temperamentu Kibbe porusza bardzo pobieżnie. Trzeba poznać (i nie chodzi tu tylko o wygląd) sporo przedstawicielek danego typu, żeby móc wyłowić ich wspólne cechy. Moim zdaniem wygląd jest powiązany z tym jakie jesteśmy. Nie mam co do tego żadnych wątpliwości.

    • Waleria 20 Październik, 2015 o 17:03

      To jest dosyć kontrowersyjna hipoteza i chyba pod dziś dzień nie udowodniona naukowo, ale od tylu lat wałkowana, że coś musi w tym być. Jeśli Was to bardziej interesuje, to polecam poczytać o socjonice. To w zasadzie podział na typy osobowości, ale duże znaczenie odgrywa tam właśnie nasze zachowanie, sposób poruszania i wygląd. Co zdumiewające diagnozy są bardzo trafne 😮 Widzę trochę zależności pomiędzy socjoniką a Kibbem.

    • Waleria 20 Październik, 2015 o 19:53

      Mam jeszcze jeden pomysł czekający na rozwinięcie, chyba o tym nie było – typy Kibbe, a perfumy. Mnie osobiście podobają się zapachy słodkie, nawet te trochę spożywcze. Uwielbiam perfumy zbudowane na bazie piżma i wanilii z dodatkiem czegoś ostrzejszego, ziołowego – pieprzu, jałowca (no właśnie nawet z taką męską nutą!), albo może jakiejś cytryny. Mile widziana nuta fiołków. Prada “Candy” czy “Lolita” są bardzo w moim typie. Wydaje mi się, że to pasuje do Gamine/Soft Gamine. Nie lubię i nigdy nie lubiłam klasycznych perfum, męczą mnie te ciężkie orientalne, te typowo kwiatowe, owocowe, a nawet te niby lekkie sportowe świeżaki (stale je czuję). Takie np. Chanel No. 5 są wg mnie tragiczne i mój nos nie potrafi zrozumieć ich fenomenu. I tak się właśnie zastanawiam czy to ma jakiś związek z moim typem 🙂

    • Kiarah 31 Grudzień, 2015 o 16:24

      Kiedyś, szczególnie na początku kariery Claudii,często pisano o niej “druga BB” i w sesjach stylizowano na Bardot: kratka vichy, dekolt odsłaniający ramiona, mocny, lekko rozmazany makijaż oczu, fryzura jak po wstaniu z łóżka, pozy seksownego kociaka… Ale wydaje mi się, że podobny mają tylko wyraz twarzy, lekko rozchylone usta i niekiedy fryzurę. Brigitte jest dużo bardziej “miękka” – i na twarzy i w sylwetce. Nie są nawet tym samym typem kolorystycznym.

    • Kiarah 31 Grudzień, 2015 o 18:08

      Też zwróciłam uwagę na tę talię. Nawet na jakiejś tablicy na pintereście ktoś umieścił zdjęcie jej sylwetki jako typowej dla TR. Myślę, że w niektórych stylizacjach mogła nosić gorsety, które przy rozkloszowanych spódnicach dawały efekt bardzo wąskiej talii.
      Też gdzieś słyszałam, że obecnie kobiety mają mniejsze wcięcie w talii niż kilkadziesiąt lat temu i że jest to spowodowane dodatkami do żywności. Ale TR to chyba nie dotyczy, mam 56 cm, co przy dość szerokich biodrach daje konkretne wcięcie 😉

    • Olga Brylińska "Greta" 31 Grudzień, 2015 o 18:18

      Mocno wciętą talię obecnie mają tylko R i TR.

      Kobiety wyemancypowały się i straciły wcięcia 😀
      A tak poważnie to rzeczywiście może być dieta. Otyłość około-taliowa spowodowana nadmiarem glutenu (dawniej pszenica miała dużo mniej glutenu niż współczesne odmiany), hormonami w mięsie itp.

      Mężczyźni niewieścieją, kobiety mężnieją. Co za czasy, wszystko na opak.

    • Eufrozyna 1 Styczeń, 2016 o 19:08

      Claudia Schiffer wcale nie jest podobna do BB. Może górne jedynki mają trochę podobne.
      Schiffer chyba mocno schudła? Kiedyś miała ładną figurę.

      Claudia Schiffer czarna sukienka

    • Olga Brylińska "Greta" 1 Styczeń, 2016 o 16:22

      Scarlett ma wcięcie, ale nie jest typem Romantic.

      Blake jest kształtna, ale nie widzę jej w czystym stylu Natural lub w stylu SN. Ma mocne ramiona, na pewno należy do grupy Natural. Najlepiej służy jej styl FN. To widać nawet w makijażu.

    • Eryka 1 Styczeń, 2016 o 16:53

      Scarlett i jej figura zawsze były dla mnie zagadką – parę lat temu zastanawiałam się, jak to możliwe, że wyglądam tysiąc razy lepiej od niej w romantycznych i dopasowanych sukienkach z koronkami, podczas gdy Scarlett Johansson jest wyższa, ma świetną sylwetkę i jest bardzo ładna 😉 Przecież klepsydra MUSI dobrze wyglądać w takim stroju, a ona łamie wszystkie zasady i to przy takiej urodzie 😀 Odpowiedź przyszła wraz z wpisem o SN.

    • Naru 1 Styczeń, 2016 o 19:07

      Wąską talię, chociaż kojarzy się z Romantic, mogą posiadać też inne typy, np. Dramatic – Tilda Swinton

    • kaguya 2 Styczeń, 2016 o 14:32

      Bo są “klepsydry” yin i yang. Klepsydra yang to właśnie może być kobieta Dramatic – będzie miała talię i biodra, ale kanciaste, nawet łuk wcięcia będzie długi i prostokątny (podobnie może być u N, ale N ma szerszą talię).
      Klepsydra yin to typowy R – miękkie, łagodne linie i pełne kształty (to nie znaczy GRUBE! – mam wrażenie, że jak dzisiaj ktoś powie “miękka” to obraza).

      bylo o tym na rosyjskim blogu – klepsydra yang jest jak ogryzek, yin – jak zegar piaskowy.

    • kaguya 2 Styczeń, 2016 o 14:40

      Bo temat ciekawy, więc mocno wnikam 😉

      Przypomniała mi się Rubik – ja na samym początku zauważyłam, że ta pani D ma taaaakie wcięcie! ona faktycznie ma wcięcie i ma szerokie biodra! Tak ,tak, dupę ma szeroką, ale ponieważ jest bardzo wychudzona (i zwykle w ubraniu), to tego tak nie widać.

    • kaguya 2 Styczeń, 2016 o 14:49

      Czysty G też ma proste, prawda? Więc FG to już w ogóle, skoro jest po stronie yang.
      Chociaż to zalezy, co znaczy “chłopięce”. Wąskie? Kanciaste? proste?

      ja na przykład mam dość wąskie (teoretycznie, w odniesieniu do talii, i w porównaniu z R), ale one są krągłe 😀 tzn. te kości miednicy i boki są proste i trochę kanciaste (o ile to możliwe przy takiej wadze), ale sama dupa jest miękka (nie mięsista jednak), a biodra zaokrąglone (ale nie szerokie i nie miękkie ani delikatne jak u R).
      słowem, jak FG, to same przeciwności: miękkość i kanciastość, kości i mięsko 😀

    • Olga Brylińska "Greta" 2 Styczeń, 2016 o 15:41

      Czysty G ma pełniejsze biodra niż typowe FG.

      Z kolei u FG może też zdarzyć się tak jak np. u Justyny Steczkowskiej, że figura jest bardziej G. Wpływ Yang/Dramatic jest widoczny na twarzy i to bardzo mocno. Taka osoba nie może być zaliczona do czystego G.

      Kobiece kształty też różnie reagują na zmianę BMI. R i TR przy bardzo niskim (anorektycznym) BMI tracą kobiece kształty. Ale już przy nadwadze (oczywiście w jakiś granicach) ciągle mają kobiecą sylwetkę z dużym wcięciem.

      Inaczej to wygląda u typów Yang. Np. FN i FG mają ładną sylwetką przy niskim BMI, natomiast przy nadwadze talia zanika. Czysty G najczęściej tyje w jabłko, czyli też mamy zanik talii.

      C, DC i SC najpierw tyją w dolnych partiach ciała. Jednak nie jest to tak ładne tycie jak u R i TR.

    • kaguya 2 Styczeń, 2016 o 15:47

      Dla mnie N i FG mają taaaak podobne sylwetki… oczywiście, rozumiem, że typowy FG jest mniejszy, drobniejszy (wrost też)i kompaktowy, ALE sama mam 70 i nie mogę powiedzieć o sobie, że jestem kompaktowa. Mam kilka Gaminków i FG wśród koleżanek, ale ja jestem zbyt wysoka, prosta, “długa”. Bliżej mi do N, ale mam dużo D w twarzy i nie mam N-wych ramion. Ramiona bardzo się wpisują w FG, cieszy mnie to ogromnie 😀 może jestem FG z mocnym wpływem N. W teście też miałam dużo N, ale N nie jestem.
      Co do BMI to na podstawie Chibi, która ma być SG, widzę, że SG też nie tyje “zbyt” ładnie. trochę kołkowato, ale i tak ładniej niż FG 😀 N też chyba brzydko tyją.

    • Olga Brylińska "Greta" 2 Styczeń, 2016 o 15:53

      SG tyje o tyle ładniej, ponieważ jest to tycie miękkie, jednak kobiece, milutkie. Dla mnie takie mamowe 🙂 , moja mama jest SG.

      U FG nie ma miękkości, przy nadwadze sylwetka jest ubita, zwarta, optycznie ciężka. Zresztą w ogóle FG ma wysoki ciężar gatunkowy 😀

      FG ma wpływ N i D. Czasem dominuje D, czasem N, a czasem jest to pół na pół.

      Przy w wzroście 170cm jakoś trudno mówić o kompaktowej sylwetce. Jednak ona taka jest. Masz stosunkowo (do wzrostu) długie ręce, dłonie, stopy.

    • kaguya 2 Styczeń, 2016 o 16:14

      No właśnie mam ogromne kończyny 😀 dłonie i stopy są duże, długie, nie kwadratowe, tylko wydłużone (D?), stópka 41, w barach często mi się płaszcze nie dopinają 😀 zawsze myślałam, że jestem Jabłko, a wcale nie jestem – w brzuchu mi się płaszcze jednak dopinają 😀 no i nie mam ładnych nóg. są mocne, dość umięśnione, ale długie 😀
      masz rację, Gwen i Kate Moss też mają podobny wzrost, a na kompaktowe nie wyglądają. chyba tylko niskie FG tak wyglądają.
      Moja mama jest… nie mam pojęcia. Na N ma zbyt spadziste ramiona (nawet jak była szczupła), na R jest zbyt duża i ma długie linie i wcięcia, no ale do pewnej wagi zawsze ma talię i biodra. Myślałam jeszcze o SG, ma 163 cm…bo SC na pewno nie.

    • Olga Brylińska "Greta" 2 Styczeń, 2016 o 16:51

      FG ma umięśnione nogi, to wpływ N. Gmają prościutkie nogi, a FG najczęściej “pofalowane” od mięśni (szczególnie widać to np. w czarnych, kryjących rajstopach). To jest wpływ N lub jego brak.

      Długie linie i wcięcia to raczej nie jest SG. Może jest G?

  10. kaguya 4 Styczeń, 2016 o 18:00 Odpowiedz

    A tak w ogóle to zawsze są wyjątki, prawda? Czy jest jakaś górna granica normy N (jak u FG 170)? Bo dziewczyna może mieć 190 cm, ale nie mieć ramion FN ani nie być D (czy D w ogóle może mieć 190 cm?), dalej będzie czystym N, prawda? Mimo wzrostu, który kwalifikowałby ją do FN.

    • kaguya 5 Styczeń, 2016 o 09:22

      Tak, czysto teoretycznie, bo nie znam takich N.
      Choć pewnie ze wzrostem “powiększają się” też części ciała, więc jak ktoś ma 190, to pewnie i ramiona już FN.
      O hormonach w mięśnie to mi lepiej nie mów. One są głowną przyczyną tego, ze kobiety w ciągu ostatnich 50 lat poszerzyły się w talii. Kiedyś były Gruszki i Klepsdyry, teraz Cegły jak ja 😀

    • j. 5 Styczeń, 2016 o 17:38

      jest sporo siatkarek, koszykarek itp. powyżej 190 i tak się zastanawiam, czy one mają ten sam typ urody. np. Joanna Kaczor, Maja Tokarska, Agnieszka Kąkolewska? jasne, że one mają mięśnie i bary, ale chyba trochę się różnią budową. nie wiem, może wszystkie wysokie siatkarki to FN 🙂

      btw, wzrost jest cechą o rozkładzie normalnym, jak większość cech w naturze, także nawet bez jedzenia kurczaków różne odchylenia muszą się zdarzać – czysta statystyka 😉

  11. Kejt 15 Luty, 2016 o 23:14 Odpowiedz

    Cześć, jestem po raz pierwszy na tej stronie, swoją drogą fascynująca 🙂 Mam pytanie jakim typem urody jest raperka Iggy Azalea? Wysoka z biodrami szerszymi od ramion. Biust średni. Duże usta i nos. Z góry dzięki za odpowiedź.

    • Marina (SG+DW) 16 Luty, 2016 o 00:17

      Ona nie jest zrobiona? Ma coś dziwnego w twarzy.
      Nie dałabym jej SC. Nie ma klasycznej urody, i za wysoka na ten typ…
      SD chyba nie może być gruszką?
      Ma szeroką twarz, trochę yinu, szeroko rozstawione oczy…
      SN?

  12. nieogarnietaFG 20 Luty, 2016 o 23:28 Odpowiedz

    Czy dla FN nadają się szmizjerki?

    szmizjerka Natural

    szmizjerka

    Wydaje mi się, że powinny pyknąć, nie są tak delikatne jak dla typów C…

    • Avarati (TR + SS) 24 Luty, 2016 o 14:20

      W życiu bym nie pomyślała, że może być FN, może ma jakieś pierwiastki w sobie… Ma dość wyraźne wcięcie w talii. Fakt, nie ma dużego biustu, ale ma zbyt miękką twarz na ten typ urody.

    • Eufrozyna SN+TA 25 Luty, 2016 o 01:38

      Pozowanie to chyba jedna z najbardziej nienaturalnych czynności na świecie 😀

    • Olga Brylińska "Greta" 25 Luty, 2016 o 01:46

      Widzę, że po obejrzeniu filmiku naszły nas podobne refleksje 🙂

      Tu jeszcze Nur Fettahoğlu. Widać, że dziewczyna się męczy 😀 Kazali jej udawać romantyczną istotę. Biedulka ożywa dopiero pod koniec filmiku w sukience z frędzlami. Co prawda flapper nie jest stricte G, ale moim zdaniem kobiety G też mogą z niego korzystać. Szczególnie jeżeli posiadają wpływ pierwiastka Ethereal.
      https://www.youtube.com/watch?v=uNyCledO5ew

      Nur Fettahoğlu posiada pierwiastek Ethereal. Jednak u niej w połączeniu z czystym G mamy raczej efekt filuternego elfa niż romantycznej księżniczki.

      ************************************************************************

      Flapper dla czystego typu Gamine będzie subtelniejszy niż ten dla FG.

    • Avarati (TR + SS) 25 Luty, 2016 o 10:20

      Kurde, zaskoczyłaś mnie tą diagnozą. Myślałam, że FN mają ostrzejsze twarze… No nic, będę uczyć się dalej. 😀

      Nat, widać, że świetnie się spisałaś 😛

  13. marzi 25 Luty, 2016 o 00:16 Odpowiedz

    Jak to jest z kurtką typu kimono. Widzę, że jest polecana dla typów Natural, a odradzana dla Gamine. A jednak kimono, we wszystkich wariacjach, świetnie wygląda na drobniutkich Azjatkach. Czy żakiet kimono o wąskich rękawach i dłuższy, w pół bioder, ale z rozcięciami po bokach (był kiedyś taki przepiękny lniany w H&M), byłby dobry dla Gamine?

    Takie kimono jak tutaj:

    kimono

    • Olga Brylińska "Greta" 25 Luty, 2016 o 01:01

      Taki fason jak ten, czyli z wąskimi rękawami będzie odpowiedni dla G. Przy czym przydałyby się kontrastowe przeszycia. Np. nić przy stebnowaniach mogłaby być biała i już byłoby dużo lepiej dla G.

      Kimono jako specyficzny rodzaj rękawa (inaczej nietoperz) jest odpowiednie dla: N, FN i FG.

  14. Ania (DC) 27 Luty, 2016 o 21:02 Odpowiedz

    A jakim typem jest Maria Sharapova? FN? Wiem, że zwykle omawiacie popularne aktorki, piosenkarki, a dla mnie tenisistki są grupą, na której czasem ćwiczę typy Kibbe lub kolorystyczne 🙂

    • Martka G 28 Luty, 2016 o 09:06

      A to jest ciekawy temat bo aktorki czy piosenkarki albo modelki często się głodzą albo przechodzą operacje plastyczne i to może utrudniać ocenę typu, a u kobiet uprawiających sporty zawodowo (sportsmenka to takie dziwne słowo więc go nie użyję 😛 ) może to iść w inną stronę – ilość i jakość ćwiczeń wymagana w tym zawodzie też może zniekształcać sylwetkę. Raczej nie widać tego u SzSharapovej, ale zastanawia mnie np Serena Williams. Internety twierdzą, że ma 40cm różnicy między talią i biodrami – myślałam że taka różnica to tylko u Romantica, ale ona ma 175cm wzrostu, masywne ramiona i ciało zbudowane z samych mięśni. Jeśli miałaby być jakimś softowym typem (ma jednak pokaźne wcięcie plus moim zdaniem miękką twarz, miękki nos i pełne usta) to może SN? Ale czy ma aurę dziewczyny z sąsiedztwa? Jak się uśmiecha i jest zrelaksowana to może i tak, ale jak gra to wychodzi z niej coś drapieżnego…nie wiem, ciężki orzech do zgryzienia 😉

    • Magda (FG + DW) 28 Luty, 2016 o 18:57

      Rany, nic dziwnego, że Serena tak koszmarnie wyglada w tenisowych uniformach

    • Martka G 28 Luty, 2016 o 19:50

      O rany! Przyszedł mi SC do głowy (ze względu na uda między innymi) ale pomyślałam że to chyba jednak nie to – dzięki Greto 🙂

    • Martka G 28 Luty, 2016 o 20:04

      Oj zgadzam się Greto, patrząc się na nią zupełnie nie wiedziałam gdzie by ją przypiąć – niby czułam że ma softa, ale nie byłam pewna z czym tego softa ugryźć 😉 To ciekawe jak bardzo zmieniła się jej sylwetka pod wpływem ćwiczeń bo np Sharapova mimo że bardzo szczupła to wygląda wg mnie bardzo naturalnie i całkiem kobieco. No ale z drugiej strony Williams ma moc w tych mięśniach 😉

  15. MeoW 21 Marzec, 2016 o 23:27 Odpowiedz

    Jestem pod wrażeniem pięknego języka tekstów na tym blogu, no i oczywiście bogactwa wiedzy tu przedstawianego. Dziękuję za tę krynicę wiedzy 🙂 Z testu wyszło mi, że jestem właśnie tym typem, choć nie jestem pewna- być w tej samej grupie z Liv Tyler to chyba dla mnie zbyt duży zaszczyt 😀 ciekawe, że zawsze była w mojej pierwszej trójce(czy wręcz na 1 pierwszym miejscu) jeśli idzie o kobiecą urodę, wysoko oceniałam też Claudię Schiffer i podobną do nich Simone Simons, która przypomina mi ten typ. Zauważyłam, że niektóre ubrania, w których czuję się wyjątkowo dobrze, przypominają te opisane jako odpowiednie dla stylu FN. Mam nadzieję kiedyś umówić się na spotkanie z Panią Gretą i rozwiać wątpliwości co do mojego stylu, bo patrząc na siebie (czy na pewno jestem FN z moimi małymi ustami i dziwnymi biodrami) i swoją szafę mam w głowie straszny mętlik. Najlepsza wiadomość płynąca z tej strony: czyżbym nie już musiała ściskać się w pasie, biczować i klęczęć na grochu, bo nie jestem klepsydrą, jedyną słuszną i prawdziwą kobietą? 😉

    • Olga Brylińska "Greta" 22 Marzec, 2016 o 00:28

      O tak. Żadnego biczowania, żadnej udręki 🙂 Linie ubrań, butów, dodatków powinny być kontynuacją linii naszej fizjonomii. A idealnie dobrany styl to odbicie lustrzane naszej indywidualnej aury. Odkrywając tajniki magii Kibbe dążymy do tego, aby w pełni i do końca zawsze być sobą.

    • Sara 17 Maj, 2017 o 08:27

      Tak, mnie też to zachwyca w Kibbe, po prostu pokazuje samą prawdę i nie nakazuje udawać, że się ma talię, MASKOWAĆ “mankamenty” (brrr, moja wewnętrzna feministka aż się wzdrygnęła :P) albo że się jest wyższą/niższą, niż w rzeczywistości. 😉

  16. Fresco 10 Kwiecień, 2016 o 21:10 Odpowiedz

    Greto, czy Floor Jansen (obecna wokalistka Nightwisha) może być Flamboyant Natural? Kawał baby z niej – ma 185cm wzrostu ale nie umiem jej przyporządkować do żadnego z typów, no chyba że FN to wcale nie taki zły strzał 🙂
    http://pikastar.com/wp-content/uploads/2015/12/floor-jansen-height.jpg
    http://pikastar.com/wp-content/uploads/2015/12/floor-jansen-measurements.jpg
    https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/3f/fa/bb/3ffabb863d0143ba40933afc98b474a4.jpg

    • Łasica 23 Marzec, 2017 o 01:06

      Ja też żałuję, że nie ma tutaj tej listy. Właśnie miałam do niej zajrzeć i przypomniałam sobie, że w tym wpisie jej nie ma. Greto, czy napisałabyś jakie spódnice są odpowiednie dla FN? Poza mini. Z góry dziękuję

    • Billa 17 Maj, 2017 o 10:12

      Dziękuję za odpowiedź. W pierwszej chwili byłam nieco zaskoczona, że to podtyp gamine-ona wydaje się być taka wysoka! A co sądzicie o jej stylu? Dla mnie coś tam nie gra, a zwłaszcza: długie eleganckie suknie odsłaniające ramiona ( a zgrabne nogi ukrywa) , za mocno podkreślone usta(bo podkreślone oko jej pasuje), fryzura-jednocześnie grzywka i pofalowane włosy, czasami zbyt ciemny kolor.

    • Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+BE+SE+KE 17 Maj, 2017 o 11:53

      Jeśli chodzi o jej styl, to moim zdaniem ubiera się na ogół poprawnie, zazwyczaj dominuje Yang, jest akcja, dzikie wzory, cięcie sylwetki i dużo mocy. Czasami skręca w stronę DC, czasami odbije jej i założy koronkę, ale na szczęście nie zdarza się jej zbyt często. Ale nie czerpałabym z jej stylu inspiracji.
      Oczywiście, widziałam, że “styliści” typu Jacyków hejtują jej stylizacje, ale oni się nie znają 😛 Oni akurat mają najmniej do gadania.

  17. Cass (FN+SyE+SE+BE+WE+ME+RE) 7 Czerwiec, 2017 o 08:38 Odpowiedz

    No więc już oficjalnie (krótko po analizie) – cześć wszystkim! 😀 Czy są tu na blogu jakieś aktywne FN? Ja od dziś mam zamiar się regularnie udzielać. Dobrze, że zgłosiłam się do Grety, bo nigdy nie określiłabym siebie jako “supermodelka” 😛 No i marzyłam, żeby poznać swoje etheralki <3

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 7 Czerwiec, 2017 o 15:21

      O, witamy Cię, Cass :D. Masz fajną konfigurację :D.
      Zdaje się, że jeszcze jedna FN jest, chyba Łasica.

    • Cass (FN+SyE+SE+BE+WE+ME+RE) 7 Czerwiec, 2017 o 18:11

      Dziękuję Ci bardzo, Espeno! Ja za to uwielbiam Twój baśniowy! Od dawna jestem pod wrażeniem Twojej kreatywności (podglądam Was od jakiegoś czasu w stylowej szkółce :P)

    • Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+BE+SE+KE 7 Czerwiec, 2017 o 20:49

      Witam serdecznie, Cass 🙂 Jako niepoprawna fanka typu Flamboyant Natural (zamieniłabym z nim nawet swój FG, serio) oraz Syreniego Ethereal’a bardzo się cieszę, że trafiłaś do nas. Zgadzam się z Espeną, masz zarąbistą konfigurację, absolutnie nie do podrobienia 🙂
      Nie mogę doczekać się Twoich stylówek 🙂

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 7 Czerwiec, 2017 o 23:47

      O, fajnie :D. Cieszę się, że lubisz takie klimaty :P.
      Wiesz, Ty za to masz czadowy typ Kibbe, Syreni,
      Bezkresny i Mahoń – ach! 😀

    • Cass (FN+SyE+SE+BE+WE+ME+RE) 8 Czerwiec, 2017 o 06:27

      Avarati, dostojny, królewski elfie! Dziękuję! <3 Pewnie Cię to zawiedzie, ale na razie nie mam za bardzo pomysłu jak poradzić sobie sprawnie z byciem syrenką z takim typem bazowym. Póki co, silny wpływ SyE, raczej zwodził mnie na manowce niż pomagał 😛 dlatego zgodnie z radą Grety raczej skupię raczej na podkreślaniu BE 😀 Nie wiem czy jestem gotowa na wrzucenie swojej stylówki, bo chyba nie mam w szafie wielu ciuchów FN, ale kiedyś na pewno!

      Espeno, raz jeszcze bardzo Ci dziękuję! Ten mahoń to dla mnie małe zaskoczenie, ale przynajmniej jest kolejnym usprawiedliwieniem dla kwiatowych deseni <3 😀

    • Nadia (C+ŚE+BE+KE+SłowE+WE+IE) 8 Czerwiec, 2017 o 17:24

      Witaj Cass. Jakie masz piękne E! Ciekawa jestem czy wam się też wydaje, że bezkresny ma coś wspólnego z mahoniowym. Ja mam takie skojarzenie, że mahoniowy dodaje dostojności i powagi bezkresnemu. To nie jest już taka niezależna kowbojka, ale niezależna kowbojka, która czuje silny związek z ziemią. Taka samotna szamanka. Na pewno ma jakieś magiczne naszyjniki z dużymi kamieniami:) (Wybaczcie, jeśli plotę).
      Jak by nie było Cass, masz piękną konfigurację. I chyba każda z nas chciałaby być choć na chwilę FN – supermodelką:)
      No ale my, dziewczyny classic, też miałyśmy swoje 5 minut (a nawet dwa całe wieki) w starożytnej Grecji 🙂

    • Cass (FN+SyE+SE+BE+WE+ME+RE) 9 Czerwiec, 2017 o 06:50

      Dziękuję Ci najmocniej, Nadio <3 jeśli jest tak jak mówisz i bezkresny po połączeniu z mahoniowym daje kogoś silnie związanego z ziemią, to u mnie się to sprawdza 😀 natura zawsze mnie zachwycała, uwielbiam lasy… najchętniej zaszyłabym się w małym, drewnianym domku nad jeziorem, gdzieś na północy, np. w Finlandii 😀

      Nadio, jesteś przedstawicielką mojego absolutnie najukochańszego etheralka – świetlistego! Uwielbiam jego estetykę i w postach o biżuterii czy wnętrzach to on przykuwał moje spojrzenie <3 W mojej urodzie go brakuje, a szkoda, bo macie w sobie taki niewymuszony urok i nieuchwytne piękno, drogie Świetliste. Zachwycam się! 😀

    • Nadia (C+ŚE+BE+KE+SłowE+WE+IE) 9 Czerwiec, 2017 o 17:30

      No to mamy tak samo, Cass, z tym drewnianym domkiem nad jeziorem 🙂
      Dziękuję, że tak ładnie piszesz o świetlistym, choć prawdę mówiąc nie bardzo jest sens dziękować, bo przecież nie ma naszej zasługi w tym jakie E nam się przytrafiły 🙂 (Chyba, że jest, ale wtedy byłoby to jeszcze bardziej tajemnicze,niż jest:)
      Jest też trochę tak, że podziwiamy te E, których nie mamy. Ja np. mam głównie takie turystyczno-powsinogowe E, a chciałabym zobaczyć siebie w Gwiezdnym, Mahoniowym, Baśniowym, ale chyba lepszy pomysł podziwiać te E na innych:)

    • Cass (FN+SyE+SE+BE+WE+ME+RE) 10 Czerwiec, 2017 o 08:37

      Oj, widzisz Nadio, ja tak mam raczej wyłącznie ze świetlistym, że Wam go trochę zazdroszczę <3 Pozostałych nigdy w sobie nie czułam, ale za to tak jak Ty bardzo lubię podziwiać je u innych 😀

    • Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+BE+SE+KE 14 Czerwiec, 2017 o 20:21

      Cass (prawie jak Castiel z SPN), załatwiłaś mnie z tym elfem, dla mnie te piękne stworzenia to przede wszystkim Soft Dramatic i Dramatic, czuję się zbyt mocna i przyziemna, żeby nim być.
      Też bywałam zwodzona swoimi Etherealami i irracjonalną fascynacją Gwiezdnym stylem. Mam nadzieję, że szybko odkryjesz dla siebie najlepsze ciuszki 🙂
      Jeśli chodzi o Syreni, to nie tylko perły i delikatne jedwabie, jest też masa niebieskości, satyny… coś pięknego. Zwłaszcza Syrenie oczy i twarze u facetów, wymiękam!)

      Nadio, coś w tym jest, bo u mnie te dwa Ethereale przenikają się wzajemnie. Pamiętam, że jak Greta pierwszy raz mi napisała o Wietrznym (który w swojej pierwszej wersji był połączeniem obecnego Wietrznego i Bezkresnego), to wyobrażałam go sobie jako fuzję WE, ME i BE. W sumie poczułam wielką ulgę, bo nie mogłam się przekonać do biżuterii przypisywanej FG.

    • Fresco (SN) 14 Czerwiec, 2017 o 20:48

      Avarati, ciekawie piszesz o Wietrznym i Bezkresnym E – podejrzewam, że u mnie sytuacja była podobna. Przed pełną typologią E miałam w swojej konfiguracji Wietrzny, potem doszedł do tego Bezkresny i odrobina Mahoniowego (u mnie akurat przejawia się w motywach kwiatowych i trochę też w biżuterii którą wybieram, nie jest on szczególnie silny). W sumie to wyobrażałam sobie kiedyś Wietrzny podobnie jak Ty. Na dodatek, dzielimy właśnie te trzy Ethereale, więc piona 😀 i tak się składa, że na przykładzie wrzucanej kiedyś przeze mnie kolekcji biżuterii widzę teraz, że trudno z niej wyłuskać elementy stricte pasujące tylko do jednego z tych trzech E, raczej widzę mix ich wszystkich. ME, BE i WE tworzą całkiem zgrane trio moim zdaniem 🙂 poza tym bardzo podoba mi się stylistyka Bezkresnego podbitego Mahoniem właśnie…

    • Cass (FN+SyE+SE+BE+WE+ME+RE) 14 Czerwiec, 2017 o 21:40

      Avarati, ależ mi się Twoja twarz kojarzy bardzo elfio! I w dodatku jesteś taka królewska, no mieszanka wybuchowa 😀
      Mój syreni jest chyba bardzo silny. W swojej twarzy go nie dostrzegam, ale jego klimat, kolorystyka, zwiewności i przeźroczystości od zawsze są mi bliskie<3 I chyba mam już kilka pomysłów na stylówki bezkresno-syrenie w wersji FN, może nawet się podzielę, jeśli się odważę 😛

      Jak wygląda syreni u mężczyzn?

    • Avarati 11 Czerwiec, 2017 o 09:53

      Kropka, najłatwiej po fasonach. FG nigdy nie będzie dobrze wyglądać w stylu oversize jak FN 🙂

  18. Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+BE+SE+KE 1 Sierpień, 2017 o 19:58 Odpowiedz

    A teraz skomplementuję jeden z najwspanialszych typów urody! Gdybym miała zamienić swoje FG na coś innego, to byłyby to tylko dwa, może trzy typy, w tym Flamboyant Natural. Pamiętam, że już od małego gapiłam się na śliczną Liv Tyler i chciałam mieć intensywnie niebieskie oczy, czarne włosy i niemalże porcelanową cerę. Dopiero, kiedy obejrzałam sobie zdjęcia z plaży, to chwyciłam się za głowę, bo okazała się… duża!
    Wypunktuję, a co tam, rozdrobnię się:
    – wysoki wzrost (kiedyś miałam kompleksy, że jestem… niska, teraz wiem, że jestem niewysoka),
    – możliwość noszenia szerokich rękawów (ponoć nie wolno FG 🙁 )
    – epicka aura, królewska wyniosłość,
    – zamaszyste formy,
    – piękne, seksowne nogi i ramiona,
    – długie włosy!
    – różnorodność fasonów i długości, namioty, oversize, dopasowane kiecki, dzwony, mini, maxi, ciasne i luźne kiecki…
    – Liv Tyler, księżna Diana, Charlize Theron, Gigi Hadid, Robin Wright, Julia Roberts, mam wymieniać dalej? 🙂 Przecie to fajne i piękne babki 🙂
    – szminki!

    PS. Greta jest zdania, że gdyby nie ona, a Pan Trzy Kropki mnie diagnozował, to kazałby mi nosić namioty przy moim 1,57 m wzrostu. Nie wiem, jak Wy, ale ja bym takiemu werdyktowi podziękowała, bo nawet bez analizy wiedziałam, że namioty to nie na mój wzrost i posturę. Takie to skutki “czytania z aury”.

    • Eryka 1 Sierpień, 2017 o 20:19

      Absolutnie szminki!
      Do tego FN mogą być duże, ale przy tym mają bardzo ładne, proporcjonalne sylwetki (to samo N). FN w dobrze dobranej sukni wieczorowej i ze szminką robi niesamowite wrażenie.

    • Bookini (D/SE+KE+WE) 1 Sierpień, 2017 o 21:17

      Ja podziwiam na FN wszystko co powyżej. ALE najbardziej to co mi nie służy a do czego mnie ciągnie czyli odkryte nogi i ramiona, długie włosy i namioty i dodam jeszcze obniżoną talię. To jedyne kobitki przy których czuję się taka mała, niezależnie od wzrostu, bo to są prawdziwie posągowe piękności.

    • Astrid (DC) 1 Sierpień, 2017 o 22:28

      Przyłączam się do zachwytów:
      – nogi i to jakie nogi!
      – piękne ramiona
      – możliwość noszenia różnych pięknych obszerności i (o ile Ethereale pozwolą) wspaniałe ogrywanie bezkresnego!
      – jakaś taką witalna dzikość (choć znów pewnie naturale mogą mieszać) w dobrym sensie, chodzi mi o to, że patrząc czasami na panie z tego typu mam wrażenie, że jest w nich jakaś taka domniemana wolność, tak oczywista, że nawet buntować się o nią nie muszą – taki wolny (nie mylić z powolnym 😉 tryb domniemany, jak np. dostojność w Dramatic. Podziwiam to straszliwie i ogromnie zazdroszczę.
      – wrażenie siły!
      – podziwiam, a zarazem domyślam się, że może to być problem dla nieśmiałych pań FN, ale nie da się Was nie zauważyć i dlatego chyba pewność siebie może u Was emanować ze szczególną siłą 🙂

    • Aga 2 Sierpień, 2017 o 13:42

      Podpisuje sie pod przedmowczyniami. Te nogi, ramiona, włosy i …rozmach 😀 Supermodelki wzbudzaja moj zachwyt! 🙂

    • Cass (FN+SyE+SE+BE+WE+ME+RE) 5 Sierpień, 2017 o 16:15

      Napiszę tutaj – wspaniała inicjatywa, dziewczyny! Dziękuję Wam w imieniu wszystkich dziewczyn, które jeszcze nie zaakceptowały w pełni swojego typu urody <3

      Wciąż ciężko mi się do końca utożsamić z "supermodelkami", mam wrażenie, że nie jestem nawet w połowie tak fajna 😛
      No i ta nieszczęsna szminka – ja w szminkach niestety wyglądam bardzo źle. Nie lubię też dużej biżuterii. Jakieś oszukane ze mnie FN xD, to pewnie przez etherale…

      Jedno jest pewne – uwielbiam swoje nogi, teraz nawet bardziej niż wcześniej! Kocham w nich to, że są smukłe i dość długie, a jednocześnie mają tę naturalową muskulaturę <3 od czasu werdyktu jakoś częściej to zauważam 😀

    • Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+BE+SE+KE 5 Sierpień, 2017 o 17:59

      Cass, też jesteś fajna! 😀 Myślę, że jeszcze się przekonasz do dużej biżuterii, dla naturalowych dziewczyn to dobra opcja 🙂 Na mnie, niewysokiej kobicie drobna znika 😀

      BTW, znalazłam chyba nową fajną Supermodelkę, Beth Hart. 1,78 m, wyglądem przypomina mi Floor Jansen. Ta sama energia, ten sam ogień 🙂 Zastanawiałam się nad Dramatic, ale to nie to. Tak mi się wydaje, ze to FN 🙂

      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/db/a2/62/dba2622febe40f4c5643c86667098e90.jpg
      http://3.bp.blogspot.com/-2CKvfYC–cc/UP-IrnU2mOI/AAAAAAAAA74/dqDZA2fXWAQ/s1600/Beth+Hart+Bang+Bang+Boom+Boom+lying.jpg
      https://www.youtube.com/watch?v=cVRbajsztig

  19. Kat 4 Marzec, 2018 o 16:09 Odpowiedz

    Czemu wszystkie “Flamboyant” mają taką…uroczą gumiastość w twarzy? 😀 A to jest dość dziwne, wydawać by się mogło że “Flamboyant” dodaje właśnie ostrości?…

  20. Edzik 17 Październik, 2018 o 09:01 Odpowiedz

    Witam, chciałabym zapytać czy Fn mają biodra równe rozmiarowi biustu, czy jednak biust może być trochę mniejszy np o 5- 7 cm…, przyjmując że ramiona są szersze od boder. Sn mi się wydaje mieć równy biust z biodrami….

    • Drukara 18 Październik, 2018 o 16:31

      SN a FN przede wszystkim różni wcięcie w talii, gdzie u pierwszego typu niezależnie od tego jak duże ono jest to przez kształt bioder będzie widoczne, a u drugiego typu talia się nie rzuca prawie wcale w oczy. FN zazwyczaj ma figurę rożka(ramiona widocznie większe od bioder) lub prostokąta(ramiona i biodra tego samego rozmiaru, bez wcięcia w talii), wydaje mi się, że jest trochę przedstawicielek mających biust mniejszy od bioder, ale proporcje wtedy wyznacza mocny kształt prostokąta. Na szczęście wymiary modelek dość łatwo znaleźć 😉

Napisz komentarz

Twój adres email nie będzie widoczny. Wymagane polasą oznaczone *