ETHEREALOWY STYL GWIAZD
OLIVIA PALERMO

telefon 1234567890

Styl gwiazd – Olivia Palermo

Olivia_Palermo_getthelook_styl_gwiazd

 

Get the look - Olivia Palermo

Z cyklu etherealowy styl gwiazd.

 

Olivia Palermo reprezentuje typ Gamine. Ma 163cm wzrostu. W 2017 roku skończy 31 lat.

Do jej typu bazowego dołączają: Kryształowy Ethereal, Francuski Ethereal, Syreni Ethereal, Karmazynowy Ethereal, Wietrzny Ethereal, Różany Ethereal, Gwiezdny Ethereal, Bezkresny Ethereal.

 


 
Olivia Palermo Gamine najlepsze stylizacje get the look

Komentarze do wpisu “Styl gwiazd – Olivia Palermo”

  • Eufrozyna SN+KrE+Słow/TA 25 Luty 2017

    Świetny pomysł na wpis!
    Widać, że grupa Gamine ma wielkie pole do popisu :) Spokojnym typom taki urozmaicony styl nie uszedłby na sucho :D

  • j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 25 Luty 2017

    Fajny wpis! :)
    Ciekawią mnie te futrzaste elementy – to WE? BE? Coś innego? Tutaj też ma takiego lwa w wersji XXL, ale generalnie bardzo mi się podoba klimat tej stylówki:
    https: //s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/12/64/8c/12648cd5d70986ab0dcf4c629b302ff9.jpg

    Edit: aaa, dobra, gupia jestem, już wszystko jasne :D

  • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE+KrE+SłowE+WE) 25 Luty 2017

    Fantastycznie, jest co oglądać :) Świetny pomysł na cykl notek!

  • pimkiem (C/LSp) 25 Luty 2017

    Ilee zdjęć… Po takim cyklu już się nie będzie dało niczego pomylić. Dużo nauki one dają. :)

  • Katarzyna (DC+SSd) 25 Luty 2017

    Greto, świetny pomysł! Teraz będę czekać na znaną kobietę DC z Etherealami. A swoją drogą bardzo lubię styl Olivii, wydaje mi się, że zawsze wygląda świetnie! Mimo, że nie jestem G, to myślę, że mogłabym parę rzeczy z niej skopiować. :-)

  • Greto jak pięknie! Jestem zachwycona Twoim pomysłem!

  • iwona G+KarE+AE+BaE+SyE+KE/Ssu 25 Luty 2017

    Greto, serdeczne dzieki, takie konkrety moj mozg najlatwiej przyswaja. Najbardziej pociagaja mnie stylowki BE, FE i WE, czyli te, ktorych powinnam unikac. Jak zyc :-)

    • Cieszę się, że podoba Wam się taka forma. Mam nadzieję, że tego typu wpisy rozjaśnią co nieco etherealową kwestię :D

    • Lila FG+SyE+WE+GE 25 Luty 2017

      Podoba się, podoba! Zdziwiło mnie tylko futerko dla Wietrznego. Czyli że można? :D

    • Można :D Kiedy wieje, futerko jest jak znalazł :D

    • Lila FG+SyE+WE+GE 25 Luty 2017

      To super ;)

    • Wpis jest genialny (kolejny fantastyczny pomysł, nie wiem już ,Greto, który z kolei ;)) ! Naprawdę pozwala lepiej zrozumieć Ethereale – to jak w praktyce przekładają się na garderobę. Nie mogę przestać przeglądać stylówek. :)

    • Kombinowałam, by było pożytecznie, alabastrowo (czyli ładnie :D ) i bym w miarę szybko mogła dokonać wpisu. Zainwestowałam też we wtyczkę, bo co fajne to wiadomo :D Cieszę się, że pomysł okazał się trafiony.

    • Jag FG 26 Luty 2017

      Greto,
      Fantastyczny pomysł, kolaż,lepiej pozwala zrozumieć ethereale,niż najbardziej szczegółowy opis.
      Bardzo mi się ta forma podoba. :-)

    • Ewelina FG + GE 2 Marzec 2017

      Greto, wspaniały pomysł! :-) Dziękuję za tyle przydatnych informacji :-)

  • Świetny wpis, rzeczywiście dużo układa w głowie i fantastycznie wizualizuje ethereale, zwłaszcza łączone. Czy można przyjąć, że wszystkie te stylizacje są dla Olivii korzystne? Tzn mnie się podobają, ale zważywszy na to, co dotąd wyprawiałam ze swoim ubiorem, to nie mam do siebie zaufania. Jestem tu w komentarzach nowa, ale od pewnego czasu czytam wszystkie wpisy od deski do deski. Ponieważ mam problem z ustaleniem, co sobą reprezentuję:) to ustawiłam się w kolejce do Grety. Kolejka co prawda jak stąd do Ameryki, ale czekam. Sadzę, że wiem jakim typem NIE jestem i czego nie lubię, ale tego co lubię wciąż jest za dużo, żeby to jakoś ogarnąć, plus nie jestem taka pewna, czy to co lubię wypływa ze mnie czy z jakichś oczekiwań wobec siebie, więc czekam a tymczasem czytam i czytam na nowo.

  • Yen SG/KarE+GE+BaE+WE+IE+SyE+RE+EE+ME/DW 25 Luty 2017

    Bardzo mi się podoba! Jasno, klarownie i przejrzyście :)
    Najbardziej mi się podobają stylówki karmazynowe, gwiezdne i… o dziwo, kryształowe :o ten ethereal jest inny, niż myślałam na początku, dużo bardziej interesujący.
    Zwłaszcza połączenie karmazynu i kryształu jest niezwykłe!

    • Lila FG+SyE+WE+GE 25 Luty 2017

      Mi się u niej właśnie kryształowe najbardziej podobają! Zwłaszcza to ze spodenkami i białą koszula. Aż sama chętnie bym tak wyszła :)

    • Yen SG/KarE+GE+BaE+WE+IE+SyE+RE+EE+ME/DW 25 Luty 2017

      Taaak! Ja też chętnie bym jej to ukradła :D
      Super jest też ta z pudrowym płaszczykiem, szarymi dżinsami i szpilkami z paskiem wokół kostki.

    • Mi też się najbardziej podobają jej Gwiezdne i Karmazynowe stylizacje (oraz niektóre Francuskie), ale nie jestem pewna, czy umiem rozdzielić to, że podobają mi się same stylizacje, od tego jak wygląda w nich osoba. :)

      Przy czym ten wpis wiele tez mówi mi o tym, jak ważne jest jednak dostosowanie do typu bazowego. Dla mnie te stylizacje dla WE, w których Olivia wygląda nieźle, to by było zupełne stylizacyjne samobójstwo (choć WE mam na pewno wysoko). I w ogóle to nie wiem jak nie zazdrościć innym typom. Dziewczyna jest mojego wzrostu, a sylwetkę może ciąć ile jej się podoba. :D

  • Barry Allen (SN + IE + SE + GE + KarE) 25 Luty 2017

    O, super, świetny pomysł.:) Planujesz skupić się tylko na kobietach czy pojawią się analogiczne wpisy o znanych mężczyznach i ich stylu?

    • Jeszcze nie mam ściśle sprecyzowanych planów. Ale ogólnie zamierzam się skupić na stylu dla kobiet.

  • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 25 Luty 2017

    Ale tutaj się dzieje :D. Nie można powiedzieć, że nudno
    wygląda. Pozostaje pozazdrościć Syreniego i Bezkresnego.
    Dają wiele możliwości, szczególnie latem :).

  • Katarzyna (DC+SSd) 25 Luty 2017

    Okazało się, że mnie najbardziej Olivia podoba się we Francuskim. Greto, czy ja moge mieć Francuski? Czy to “tylko” DC?

    • Napiszę do Ciebie Kasiu.

      Z Francuskim jest niezła heca :D Na początku zastanawiałam się, czy ten Ethereal w ogóle będzie potrzebny. Potem przydzielałam go z ostrożna. A teraz okazuje się, że cieszy się największą popularnością :D

      Kolejna gwiazda powinna być chyba DC, prawda? ;)

    • Katarzyna (DC+SSd) 25 Luty 2017

      Jeśli można prosić, Greto, to pewnie, że tak :-)

    • Aga SG/AE+KarE+WE+GE+BaE+SyE/DW 25 Luty 2017

      Mnie najbardziej przypadły do gustu stylizacje Wietrzne oraz Karmazynowo-Francuskie <3 doskonała forma wpisu, bardzo mi się podoba :)

      Greto, czy i u mnie nie przyczail się FE?

    • Paski spokojnie można wpisać w bazę SG. Natomiast stricte Francuskiego nie dostrzegam u Ciebie.

    • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE+KrE+SłowE+WE) 25 Luty 2017

      Czy FE to jedyny Ethereal, który może powodować pociąg do stylu marynarskiego?

    • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE+KrE+SłowE+WE) 25 Luty 2017

      Hmm… chyba powinnam to przemyśleć :D

    • Arwena (DC/TSp) 25 Luty 2017

      Tak, tak, tak! Kolejna DC! Ciekawe, kto to będzie?

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 26 Luty 2017

      A ja mam takie pytanie – bardzo pociąga mnie styl
      tancerek brzucha. Jest to mój ulubiony taniec i bardzo
      pociąga mnie wszystko, co jest z nim związane.
      Jaki to będzie E?

    • Kostiumy do tańca brzucha to będzie mieszanka różnych Ethereali. Musi pojawić się konkretny Karmazyn jako element seksapilu. A dalej pewnie będą: Gwiezdny, Baśniowy i trochę Bezkresnego.

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 26 Luty 2017

      Dziękuję za odpowiedź, Greto. Wszystko jasne,
      to moje E, które bardzo lubię namieszały. I ten
      Bezkresny, który mnie bardzo pociągał od początku.

    • Aga SG/AE+KarE+WE+GE+BaE+SyE/DW 26 Luty 2017

      Greto, bardzo dziękuję za odpowiedź. Jak na ironię jestem romanistką bez FE ;) A maly przeblysk Rozanego? I czy RE jest wpisany w bazowy typ SG?
      Z gory przepraszam za swoja dociekliwosc.

    • Etherealowe szarady omawiamy drogą mailową :)

    • Iskra (DC, Świetlisty+WE+IE+KarE/TSu) 26 Luty 2017

      Oj ta – gwiazda DC mile widziana :)

      A ja tam się cieszę, że nie mam Francuskiego. To świetny Etheral ale jakoś nie w moim stylu – jest dla mnie za bardzo dopracowany, mimo wszystko.

    • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE+KrE+SłowE+WE) 26 Luty 2017

      Mnie się FE wydaje bardzo nonszalancki :D Choć chyba trudniej wyłapać tak subtelne różnice między Etherelami, gdy nie ma się ich w dwójeczce/trójeczce wiodących.
      Bardzo się cieszę, że wpisów będzie więcej i będą obejmować różne typy, bo jestem ciekawa jakiejś wielowymiarowej z urody R. Choć wolę poczekać, bo sprawiedliwiej jest, gdy najbardziej liczne w Polsce typy mają pierwszeństwo :)

  • AgnieszkaM(G/SSu) 25 Luty 2017

    No, jaką miałam ucztę dla oczu gdy wracałam dziś z pracy. Spytałam o jej E z nadzieją na krótką odpowiedź, a tu cały wpis i tak bogaty w dane. Super, wielkie dzięki. Myślałam, że jest wyższa – może szczupłość też sprawia takie wrażenie, i obcasy of course. Czyli iskrzącego nie ma. Ale przynajmniej jeden E mam z nią wspólny.

  • Świetny pomysł na wpis, bardzo mi się podoba! Chociaż wyobrażam sobie, że pewnie czasochłonny to mało powiedziane ;)

  • Dorin (G+Świetlisty+EE+WE+AE+SE) 26 Luty 2017

    Greto!!! Nowy wpis, suuuuper! :D Jeju ta Olivia to pochodzi z krainy pięknych ludzi, wow! :)

  • Bardzo, bardzo wartosciowy wpis, wczesniej mieszaly mi sie klimaty – wietrzne z karmazynowymi, nie rozumialam dlaczego nie podobaja mi sie skorzane spodnice i ramoneski, spodnie – przecie sa rockowe i “wietrzne”:-) ta notka mi poukladala – swietne sa zestawy WE – to jest wlasnie ten swetrowo-dzinsowy klimat, ktory stosuje:-) futerka mnie zaskoczyly, fajnie jest wiedziec ze mozna z nimi poeksperymentowac.
    Bardzo mi sie podoba rowniez zestaw We+Kar – dzianinowy ciemnoszary komplet – z checia bym sie tak ubrala:-)
    Super ze nastepna bedzie kobieta DC, nie moge sie doczekac:-)
    Pani z wpisu – bardzo ladna:-)

  • Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+SE 26 Luty 2017

    Świetny pomysł na wpis! Nie pomyślałabym, że Olivia może mieć tak fascynującą urodę, nie zwracałam uwagi na jej styl, a teraz okazuje się, że zrobiłam błąd :) Moimi ulubionymi stylizacjami są Francuski, Karmazynowy oraz flirt Wietrznego z Kryształowym Etherealem.
    Osobiście kradłabym dżinsowe, futrzaste oraz skórzane stylówki :)
    Aż czasami mi smutno, że źle wyglądam w oficerkach albo wyższych muszkieterkach. Są tak Karmazynowe…

  • Dla mnie bombowe są Karmazynowo-Wietrzne i Różane – wszystkie miksy <3 A stylówkę z pudrowym płaszczykiem kupuję w całości dla siebie.
    Jak okaże się, że nie mam Różanego to będzie smutek T_T

  • Malgorzata (D + SE + IE + KrE + KE + ME/SSu) 26 Luty 2017

    Malo czasu mam ostatnio na internet….zagladam a tu takie slicznosci!
    Greto, jestes nieznuzona i jedyna na swiecie!! Choc nie jestem G to wielka radosc sprawilo mi ogladanie tak przeroznych stylowek!
    Dziekuje!
    Czy planujesz cos takiego dla kazdego typu?

  • Iskra (DC, Świetlisty+WE+IE+KarE/TSu) 26 Luty 2017

    Dużo ciekawego materiału do podpatrywania, dzięki Greto :)

    A czy ktoś może ma dla porównania na oku jakąś stylizacje Olivii, która nie jest zgodna z jej Etheralami? Warto byłoby zobaczyć takie porównanie bo szczerze mówiąc to trudno mi sobie wyobrazić w czym ona może źle wyglądać (przy takiej urodzie, zamiłowaniu do mody i pieniądzach). Dostrzegam jedynie, że Bezkresne stylówki wypadają nieco słabiej ale nie wiem czy bez podpowiedzi Grety umiałabym sama to zauważyć :D

  • Witam
    Gratuluję kolejnego świetnego wpisu. Jestem zachwycona pomysłem i wykonaniem. Forma kolażu bardzo mi odpowiada :)
    Piszę też z prośbą, droga Greto czy dla tego cyklu (jeśli mogę tak założyć :) rozważyłabyś jako przykład dla FN Blake Lively?
    Pozdrawiam :)

    • Dziękuję :)

      Blake Lively jest już na liście :D

    • la panda 27 Luty 2017

      Oh dziękuję :)
      Muszę jeszcze raz napisać że jest to świetny blog (on prowadzi na właściwe ścieżki zagubione serca i dusze) do tego masz tu zbiór niesamowitych ludzi których super się czyta :)
      Pozdrawiam

    • Marzyłam o tym, by stworzyć takie miejsce. Wygląda na to, że się udało :)

    • Yen SG/KarE+GE+WE+BaE+KryE+SyE+IE+ME+EE/DW 27 Luty 2017

      Ale super, nawet myślałam o niej, że byłaby niezła do wpisu :)
      Kto jest na liście z SG? O ile ktoś już jest? :D

    • Nie ma nikogo. Możesz złożyć wniosek :D

    • Yen SG/KarE+GE+BaE+WE+IE+SyE+RE+EE+ME/DW 27 Luty 2017

      Wow! Czuję się zaszczycona :D
      To ja bym prosiła o Leighton Meester (o ile na niej się będzie dobrze pracowało i będzie miała wystarczającą ilość Ethereali)

    • Zobaczę, jak będzie ze stylówkami. Jeżeli tylko uda się nazbierać zdjęć, masz załatwione :D

    • Yen SG/KarE+GE+WE+BaE+KryE+SyE+IE+ME+EE/DW 27 Luty 2017

      Dzięki :)
      SGowych z wpływem różnych E to od groma jest na fotkach z mojego ulubionego guilty pleasure, czyli Gossip Girl :D Ale nie wiem, czy kreacje z filmów/ seriali (w przypadku aktorek) Cię interesują, czy idziesz tylko w styl uliczny? :D

    • Nie musi być uliczny, ale musi być coś w miarę na czasie :D

    • Aga SG/AE+KarE+WE+GE+BaE+SyE/DW 27 Luty 2017

      Yen, wielkie dzięki za zgłoszenie Leighton Meester ;** czekam na softgaminkowy wpis :D

    • Sylwia (SG+IE+GE+KrE+FE) DW 27 Luty 2017

      Witam…chcialabym spytac czy sa jakies szanse ,aby przy okazji wpisu o SG (Styl Gwiazd) byla jakasciemnowlosa soft gaminka…wiem ,ze najlepiej w tym stylu ubiera sie Reese Witherspoon ale ona jest taka przeslodzona..z gory dziekuje :-D

    • Nibi (SG+BaE+AE+WE+SłowE/SSd) 27 Luty 2017

      to ja jako drugą propozycję chciałabym dorzuć Emilię Clarke, coś mi się wydaje, że mamy jakieś wspólne E.

    • Postaram się sprostać Waszym oczekiwaniom. W końcu wpisy są dla Was a nie dla mnie :D Barierą może być jedynie mała ilość odpowiednich zdjęć danej celebrytki.

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 27 Luty 2017

      Greto, masz już kogoś C upatrzonego?
      Bo pomyślałam o Amy Adams :).

    • Amy jest w porządku. Nie wiem tylko, jak będzie ze stylizacjami. Ona lubi nosić się w stylu Natural. Poza tym nie jest to celebrytka z gatunku lubiących “uliczne paradowanie” :D

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 28 Luty 2017

      Ze swojej grupy lubię jeszcze te retro aktorki
      oraz Nicole Kidman i Sharon Stone. Niestety
      one ostatnie lata, to takie Plasticlassic ;).

    • Chupa|SD+ŚE+WE+IE+SyE+SE+KE+BaE+KarE+GE+KrE 28 Luty 2017

      Jeszcze nie miałam okazji, a wpis już wisi tak długo. Genialny pomysł z tymi stylówkami gwiazd. Myślę, że daje to świetny obraz tego co można wykombinować ze swoim stylem jednocześnie dalej trzymając się typu, urozmaicając go pod nasze E. :D Nie mogę się doczekać kolejnych.

    • Barry Allen (SN + IE + SE + GE + KarE) 1 Marzec 2017

      Może Classic – Rosamund Pike albo Anita Sokołowska? Mają dużo zdjęć i każda z nich ma jakieś E, które mocno “odciągają” od typu bazowego.

      Mam wrażenie, że zazwyczaj przedstawicielki typu Classic mają mało wszechstronną urodę, najczęściej też ich E wpisują się w typ bazowy (Słoneczny, Kryształowy). Nie wiem, czy mam rację, ale chyba rzadkością są osoby typu C z bardziej “szalonymi” Etherealami (Baśniowy, Mahoniowy, Królewski). Zgodzisz się z tym, Greto? Czy jeszcze nie znaleźliśmy dobrego przykładu na nietypowy Classic? :)

    • Jeżeli tylko jest dużo zdjęć, na pewno wezmę te nazwiska pod uwagę. Btw Rosamund Pike wygląda fantastycznie.

      Mam wiele klientek w typie “nietypowy Classic” :D

  • Eufrozyna SN+KrE+SłowE/TA 27 Luty 2017

    To nie fair, że niektóre kobiety mogą tak szaleć ze stylówkami,a inne powinny się trzymać jednego, góra dwóch stylów ;D

    • Mam taką intuicję, że styl osób, które korzystają z małej liczby za to mocno zarysowanych E ma tę zaletę, że wprawdzie nie będzie tak różnorodny, ale ma za to szansę być bardzo wyrazisty. :)

    • Lisek 27 Luty 2017

      Luci dokładnie o tym samym pomyślałam, będzie bardziej jednorodny, spójny ale przecież można korzystać tylko z 3 pierwszych Ethereali jeśli się ze sobą jakoś komponują. Osobiście nie wyobrażam sobie np EE razem chociażby z Kryształowym E. Duża ilość Ethereali bardzo mąci w głowie no i chyba w portfelu tez ;p Jeśli ktoś ma spójne E to ma duże szczęście. Mam wrażenie, że mam zdecydowanie za dużo E i jeśli bym miała wybór wolałabym ich mniej ;>

    • AgnieszkaM(G/SSu) 27 Luty 2017

      A czy jest tak, że gdy ktoś ma dużo różnych E to jest z tych typów, które – jak się to mówi – we wszystkim dobrze wyglądają? Podejrzewam, że sama mam tylko kilka E, tak 3-4 max. Nie widzę, żeby moja uroda była wielowymiarowa. Trzeba się bardziej trzymać wtedy stylu.

    • Na pewno by móc dobrze wyglądać w różnych stylizacjach, trzeba mieć mocno złożoną urodę. Jednak to jeszcze nie przesądza sprawy. Osobiście mam wiele Ethereali, a zakres mojego stylu jest dość wąski i raczej we wszystkim wyglądam źle niż dobrze :D

      Poza smukłą i szczupłą sylwetką w minimum średnim wzrostem na pewno trzeba mieć idealną etherealową równowagę. Prócz tego nie mogą dominować Ethereale takie jak np. Świetlisty, Księżycowy, Alabastrowy, Syreni, Kryształowy, czy Słoneczny.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE/TA 27 Luty 2017

      luci, możliwe, że coś w tym jest :) Z tą wyrazistością, to zależy o jakim Etherealu i o jakim typie bazowym mówimy. Nie każdy może pozwolić sobie na wyrazistość.
      Lisek, Ty również masz rację. Czytając główny post o Etherealach, zrozumiałam to tak, że dalsze Ethereale mają niewielki wpływ na styl. Duża ilość E może wprowadzić zamęt, ale trzeba rozgraniczyć te, które wpływają znacząco na styl. Czyli jeśli ktoś ma (spośród swoich dziesięciu E) na szarym końcu np. Wietrzny, to wcale nie oznacza, że może sobie szaleć z rockowymi stylizacjami :) U mnie chyba tylko dwa, może trzy E mają wpływ na styl. Tak mi się wydaje, ale to jest skomplikowane ;D Myślę, że u mnie Królowa komponuje się z Gwiezdnym, a Słowiański i Księżycowy z moim typem bazowym :) Na pewno są jakieś osoby, które umiejętnie połączyłyby EE z Karmazynowym, np. jakaś przedstawicielka FG :D

    • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE+KrE+SłowE+FE+WE) 27 Luty 2017

      Miałam pisać podobne przemyślenia :D Patrzę na Olivię, widzę piękną kobietę o wielowymiarowej urodzie. Gaminkę, której ładnie w bardzo wielu ubraniach. Potem zamykam stronę i nie przypominam sobie ani jednej stylizacji :D A taka Helena Bonham Carter zawsze w parodii Baśniowego czy Eva Green, która trzyma się jednego, góra dwóch Ethereali – ich stylizacje kojarzę i cenię. A jak nie stylizacje, to styl ;)
      Na pewno jak trzymamy się jednego Ethereala lub miksu kilku zawsze w podobnym wydaniu, łatwiej o spójną szafę.

    • Malgorzata (D + SE + IE + KrE + KE + ME/SSu) 27 Luty 2017

      Hahaha Eryko, o tym samym pomyslalam! Nie moglam sobie dokladnie przypomniec zadnej stylizacji do konca.
      Ja tym wole miec 3 E i z nich super korzystac i wiedziec czego sie trzymac. OK mam ich troche wiecej ale trzy pierwsze sa dla mnie najwazniejsze:))

      Greto, jestem bardzo, bardzo ciekawa kogo znajdziesz jako typ Dramatic!! Powiem szczerze, ze nie mam nikogo konkretnego na mysli wiec sie ciesze i czekam:))

    • Eufrozyno, nie wiem co masz na myśli pisząc o wyrazistości, ale ja mówiąc o wyrazistości myślałam o Tobie właśnie. ;)

      Co do mnogości E, to wydaje mi się, że muszę mieć podobnie do Grety: dużo E, ale w ponadprzeciętnej ilości ubrań wyglądam źle. Zastanawiałam się nad przyczyną i hipoteza była taka, że większość moich E rysuje się jakoś niemrawo, a ponadto nie są zbyt harmonijne (a może typ bazowy też ma coś do powiedzenia?). Z obserwacji wnoszę, że najlepiej mi w rzeczach kombinujących różne E w określonych konstelacjach i dawkach. Olivia wydaje się mieć całkiem inaczej. Przecież ona wygląda ok nawet w rzeczach, które (może nie umiem tego ocenić) więcej mają wspólnego z E niż z bazą, a po drugie w rzeczach z odległych etherealowych pozycji. No skandal! Gdzie tu jest sprawiedliwość? :D

    • iwona (G+KarE+FE+AE+SyE+KE/Ssu) 27 Luty 2017

      Dziewczyny, nie dyskryminujcie wielu E, ich mnogość to ani wada ani zaleta. Jak ktoś ma wiele ethereali, to pewnie już dawno lubił bawić się i miksować ciuchy intuicyjnie. Ja tam zazdroszczę dziewczynom, które mogą sobie pozwolić na wiele.
      Olivia jeszcze jakiś czas temu miała dość spójny styl, gaminkowy z karmazynem, syrenim i wietrznym; i wszystko było spójne. Naprawdę przyjemnie się na nią patrzyło.

    • j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 27 Luty 2017

      Greto, a co to znaczy etherealowa równowaga? :)
      W ogóle, mi się wydaje, że nawet przy korzystaniu z wielu E można mieć spójny styl. Olivia Palermo na wielu zdjęciach wydaje się po prostu reklamować ciuchy, może stąd wrażenie braku wyrazistości i spójności.

    • To znaczy, że nie ma się Ethereali mocno dominujących. Jest ich wiele (np. u Kate Moss), ale każdy ma w miarę równe prawo głosu.

      A jeżeli jest tak jak u mnie (dominują skromne słabizny), często pojawiają się myśli: “czuję się w tym jak idiotka” lub “wyglądam w tym jak debil” :D

    • Fresco (SN) 27 Luty 2017

      Też mi się wydaje, że mając kilka spójnych E ma się szansę zbudować bardziej spójny i konkretny styl. Co prawda nie będzie się wtedy kobietą-kameleonem, która wygląda dobrze w wielu Etherealowych wydaniach, ale ani trochę nie ujmuje to dobrze i świadomie podkreślonej urodzie. :) Cały czas się uczę – w momencie opublikowania typologii Ethereal chciałam mieć prawie wszystkie z nich :D ale mam ich kilka i powoli zaczynam doceniać fakt, że wystarczają mi jedynie trochę podrasowane stylizacje SN, które właściwie niewiele odbiegają od zaleceń dla typu bazowego. Mój portfel zapewne również to doceni :D Wydaje mi się, że im więcej Ethereali wpływa na styl, tym trudniejsze może być ich harmonijne łączenie – to taka moja luźna myśl.

      Nie obserwuję stylu żadnej ze znanych kobiet SN, więc kimkolwiek będzie nasza modelowa gwiazda, będzie to dla mnie niespodzianka i być może inspiracja na przyszłość :) Greto, podejrzewam że raczej nie będzie nią znana z omijania stylu dla swojego typu bazowego Scarlett Johansson? :D

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE/TA 27 Luty 2017

      luci, dziękuję, do tej wyrazistości trudno mi się ustosunkować. SN jest spokojnym typem, nie bardzo wyrazistym. Kiedy poznasz swoje E? :) Myślę, że nie tylko rodzaj i ilość E ma znaczenie, ale też ich natężenie. Uważam też, że baza cały czas ma wiele do powiedzenia i również w większości ubrań nie wyglądam fajnie. Grunt, że jestem tego świadoma :P Chyba muszę trzymać się tej bazy, przecież Słowiański to też klimat SN :D Ewentualnie urozmaicić ją KrE.
      Tak jak piszesz, nie ma sprawiedliwości ;D Chociaż Olivia średnio mi się podoba w tych luźniejszych ubraniach…

      iwono, ja nie dyskryminuję wielu E :) Podziwiam osoby, które mają takie szerokie spectrum i wielowymiarową urodę :)

    • j. Ty jesteś najlepszym dowodem na to, że można mieć bardzo spójny styl korzystając z wielu E. :)

      Określenie “skromne słabizny” mnie urzekło. :D

    • j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 27 Luty 2017

      Dzięki, Greto! :) Co prawda pamiętam Twoją sukienkę ze zlotu i nie nazwałabym jej “skromną słabizną” :D
      Luci, bardzo mi miło :)

    • Sukienka jest prosta, szara. Szałem jest tylko srebrna niteczka. A, że jest krótka, cóż…w dłuższej wyglądałabym jak idiotka :D Btw włożenie tej sukienki było czynem arcy heroicznym :D

    • Arwena (DC+IE+RE+FE+GE+SE+BE+ME/TSp) 27 Luty 2017

      To ja jestem chyba z tych, co to “we wszystkim wyglądają dobrze”. Przynajmniej tak twierdzą moje koleżanki – ostatnio szalały z zachwytu na mój widok w bibułowym wianku 100% SłowE. Zdjęłam go w ułamku sekundy, bo absolutnie nie podzielałam ich zdania (chociaż teraz sobie myślę, że on był złożony z małych różyczek, więc może się skomponował z RE?). Niemniej jednak uważam, że w moim przypadku stwierdzenie, że “ładnemu we wszystkim ładnie” jest trochę przesadzone i prowadziło mnie całe życie na manowce w postaci szafy wypchanej po brzegi ciuchami z najprzeróżniejszych zakątków etherealowych oraz codziennegotypowego dla nadmiaru “nie mam się w co ubrać”. Reżim Kibbe stał się dla mnie wybawieniem i choć cieszę się, że nie muszę być sztywno ubraną DC, to jednak z moimi skłonnosciami muszę ostrożnie podchodzić do swojej mieszanki E i obrać jakiś jeden, najwyżej dwa kierunki. Mnie akurat też imponuje, gdy kobiety mają swój wyraźny styl, a nie zmieniają się jak kameleony kilka razy dziennie (jak ja kiedyś:( )

    • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE+KrE+SłowE+FE+WE) 27 Luty 2017

      Greta miała czadowe pierścionki i fajny makijaż, to i sukienkę trudno nazwać słabizną :D U mnie też często dodatki czynią cuda.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE/TA 27 Luty 2017

      Arweno, w takim razie tylko pozazdrościć :)

      “Powoli zaczynam doceniać fakt, że wystarczają mi jedynie trochę podrasowane stylizacje SN, które właściwie niewiele odbiegają od zaleceń dla typu bazowego” – Fresco, to muszę sobie gdzieś zapisać :)

    • Eufrozyno, tak myślałam: używamy słowa “wyrazisty” w innym rozumieniu. Dla mnie uroda wyrazista to uroda czytelna, klarowna, sugestywna, po prostu silna w wyrazie. Nie wiążę tego ze spokojem typu. :)

      Nie mam pojęcia kiedy, ale biorąc pod uwagę, że jeszcze nawet zdjęć nie zrobiłam, to pewnie nie prędko. Okropnie chorowałam i nie mam napędu do pokazywania się Grecie w tak kiepskiej kondycji.

      Wydaje mi się, że określenie “skromne słabizny” odnosiło się do działania niektórych E, a nie do finalnego efektu. ;)

    • Arwena (DC+IE+RE+FE+GE+SE+BE+ME/TSp) 27 Luty 2017

      Eufrozyno, pewnie to działa w myśl zasady, że prostowłose marzą o kręconych, a kręconowłose o prostych, ja jestem fanką wybitnej, wyrazistej urody w rozumieniu takim jak koleżanka powyżej (czyli Twojej:)). No i jestem zdania, ze kto we wszystkim wygląda dobrze, to w niczym nie wygląda rewelacyjnie :) Ale to moje zdanie, jako DC, nigdy nie byłam typem Gamine i chociaż Greta przez moje panoszące się IE określiła mnie jako “wyrośniętą gaminkę”, to tak naprawdę nie wiem, jak to działa na Gaminkach, może tam wielość etherealowa jest wskazana, pożądana?

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME/TA 27 Luty 2017

      luci, też mi się wydawało, że w tym momencie używamy tego słowa w innym znaczeniu. Co do Twojej opinii, to i tak nie potrafię się wypowiedzieć :D Życzę dużo zdrowia! Jestem ciekawa, co tam się u Ciebie kryje.

      Arweno, ja swoich prostych włosów mimo wszystko nie wymieniłabym na kręcone ;) Jeśli Greta określiła Cię jako wyrośnięta gaminka, to zapewne masz wielowymiarową urodę :) “jestem zdania, ze kto we wszystkim wygląda dobrze, to w niczym nie wygląda rewelacyjnie” – z tym się nie zgodzę. Taka uroda jest po prostu ciekawa dla widza :)

    • Chupa|SD+ŚE+WE+IE+SyE+SE+KE+BaE+KarE+GE+KrE 28 Luty 2017

      Najpierw: Lisku twoja myśl tak bardzo obrazuje moją sytuację, hah: “Chcę tego, ale nie mogę, chcę, to takie śliczne, ale nie mogę, ale tak bardzo chcę, ale to bez sensu, kupię, ale czy ja potem będę to nosić, nie, nie kupię, kupię. ” XD W głowie huragan.
      Greto temat równowagi/dominacji E jest interesujący i tak się zastanawiam, w kontekście reklamowania ubrań, czy taka E równowaga nie byłaby przypadkiem atutem modelki?
      Nie pytam o nikogo konkretnego, to tylko hipotetyczna myśl, która gdzieś mi się uroiła kiedy czytałam Waszą rozmowę.

    • Jest dokładnie tak, jak myślisz. Złożona uroda połączona z etherealową równowagą to największy atut modelek.

      Dla mnie fascynująca jest uroda Madonny. Mamy typ FG i niski wzrost. Mimo to Madonna jest kameleonem. Wyglądała doskonale nawet wówczas, gdy kreowała się na brytyjską damę.

    • iwona (G+KarE+FE+AE+SyE+KE/Ssu) 28 Luty 2017

      A czy to nie jest tak, że pięknym kobietom więcej uchodzi na sucho? Wiadomo, że i największą piękność można zbrzydzić, no ale trudniej spaskudzić piękność niż dziewczynę powiedzmy przeciętnej urody.
      Nawet wspólny typ i większość ethereali nie gwarantuje, że będzie się tak samo piękną.

    • Kobiety wybitnie piękne niekoniecznie mają wielowymiarową urodę.

      No i mamy Kate Moss, która nie należy do piękności. A kiedy była młodsza, wyglądała świetnie na każdym wybiegu i w każdej stylizacji.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME/TA 28 Luty 2017

      iwono, właśnie też mi się wydaje, że to działa tak, że ładnemu po prostu w wielu rzeczach ładnie :D Z drugiej strony, co do urody niektórych modelek, to mogłabym się kłócić…

      Uoda “czytelna, klarowna, sugestywna” to chyba taka trochę nudna? :D (oczywiście to pytanie retoryczne ;))

    • Właśnie uroda mocno klarowna może być wybitna, a jednocześnie bardzo jednokierunkowa.

      Wyobraźcie sobie np. Monicę Bellucci we wszystkich wcieleniach Madonny. Byłoby zabawnie :D Dla odmiany Madonna wyglądała całkiem nieźle w stylu/fryzurze, które pasują Monice.

    • Chupa|SD+ŚE+WE+IE+SyE+SE+KE+BaE+KarE+GE+KrE 28 Luty 2017

      Wydaje mi się że podstawowe założenie dotyczące modelki jest takie, że powinno się dopasować modelkę do ubrania, a nie modelce dobierać ubranie. Mam nadzieję że to zrozumiało napisałam. Taka jest moja interpretacja działania modelingu.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME/TA 28 Luty 2017

      Greto! Zaraz po wysłaniu komentarza pomyślałam właśnie o Monice Belluci i chciałam wszystko cofnąć xD jak już kiedyś pisałam, dla mnie jest ikoną Gwiezdnego :) Przy takiej urodzie nie trzeba być wielowymiarowym, jej piękno broni się samo i bije na głowę modelki. Madonna ma ciekawą urodę, ale Belluci mimo to u mnie wygrywa. Może mam zbyt płytkie postrzeganie czy coś :D Ale oryginalną urodę też potrafię docenić, żeby nie było ;) O modelkach i modelingu wcale nie powinnam się wypowiadać, bo nie jestem fanką i nie oglądam pokazów :P

    • Co się komu podoba jest kwestią gustu ;) Natomiast ja chciałam wyjaśnić, czym jest wielowymiarowość urody. W tej kwestii Madonna bije Monicę na głowę :D

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME/TA 28 Luty 2017

      Tak, to jest oczywiste, że każdemu podoba się co innego :) ale to by oznaczało, że “wybitna uroda” też nie dla każdego może być taka bardzo wybitna :D

    • Yen SG/KarE+GE+WE+BaE+KryE+SyE+IE+ME+EE/DW 28 Luty 2017

      “kto we wszystkim wygląda dobrze, to w niczym nie wygląda rewelacyjnie” -właściwie to dlaczego?

      Co do modelek, mam wrażenie że pożądane w showbiznesie są te obdarzone wielowymiarową urodą, wyglądające dobrze w wielu odsłonach, lub te o spokojnej, niewyróżniającej się urodzie- bo to ubranie ma być na pierwszym planie, a nie ich twarz.

      O ile łatwiej jest mi się zachwycać Bellucci niż Madonną, to mimo wszystko chyba bardziej cenię oryginalną urodę niż oczywistą. Tylko za przykład obrałabym Kate Moss i Grace Kelly.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME/TA 28 Luty 2017

      Yen, czyli uroda jednokierunkowa = oczywista, wielowymiarowa = oryginalna?
      Mi utkwiły w pamięci wypowiedziane z ironą słowa Rossa z “Przyjaciół”: “Tak, oczywista uroda jest najgorsza, za bardzo rzuca się w oczy.” :D

    • Moderator - lothlorien 28 Luty 2017

      Ooo, ktoś kto ogląda “Przyjaciół”! <3 A cytat, najlepszy do tej dyskusji XD

    • iwona (G+KarE+FE+AE+SyE+KE/Ssu) 28 Luty 2017

      może wyjdę na płytką, ale osobiście wolałabym, żeby określano mnie jako piękną niż ciekawą. Nie znaczy to wcale, że nie zachwycam się zdjęciami Kate Moss czy idąc dalej Tildy. Są oczywiście takie twarze, które mimo, że ładne nie mają w sobie nic specjalnego, intrygującego, ale to pewnie też kwestia gustu.

    • Yen SG/KarE+GE+WE+BaE+KryE+SyE+IE+ME+EE/DW 28 Luty 2017

      Niezbyt celnie, Eufrozyno, sprawa jest jednak bardziej złożona ;)
      Uroda jednokierunkowa może być, jak w cytacie- aż koląca w oczy oczywistym pięknem, albo zwyczajnie nudna. Mamy Monicę Bellucci, ale mamy i Dodę.
      Uroda wielokierunkowa może być oryginalna, zachwycająca i przyciągająca uwagę… a może być zwyczajnie dziwna. Mamy Kate Moss ale mamy i Daphne Groeneveld.
      Poza tymo- co się komu podoba to jednak kwestia mocno subiektywna, czyż nie?

    • j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 28 Luty 2017

      Lothlorien, obawiam się, że połowa ludzkości ogląda(ła) Przyjaciół ;)
      A ja najbardziej lubię urodę autobusową – zawsze w drodze do pracy znajduję sobie ofiarę, które się ukradkiem przyglądam, święcie przekonana że nigdy takiej niezwykłej urody nie widziałam :D Dzisiaj moim obiektem westchnień była pani koło 40stki z drobniutką twarzą o niesamowitym ostrym profilu i z dzikim odcieniem farby do włosów. Była zjawiskowa. Ze znanych ludzi, których wymieniacie, podobają mi się wszyscy. No cóż, nie tak trudno zrobić na mnie wrażenie hyhy ;D

    • Moderator - lothlorien 28 Luty 2017

      j., raczej nie chodziło mi o oglądanie na zasadzie: “bo akurat leciało w tv” XD

    • Uroda autobusowa rozbroiła mnie totalnie :D Masz rację. Komunikacja miejska jest niezłym terenem obserwacyjnym :D

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME/TA 28 Luty 2017

      Yen, tak zrozumiałam Twoją poprzednią wypowiedź ;) Dziękuję za dokładnie wyjaśnienie, może teraz dobrze to zrozumiem :D

      Lothlorien, piątka :D Jasne, że oglądam :D

      iwono, podpisuję się pod Twoim komentarzem. Też uwielbiam oglądać wielowymiarową urodę u innych, np. Tildy Swinton lub Lary Stone, Kate Moss niekoniecznie ;) W wielowymiarowej urodzie najlepsze jest to, że może wyglądać świetnie w różnych stylizacjach. Generalnie każda uroda ma swoje atuty.

      To, kto jest ładniejszy, to kwestia gustu, ale padło hasło “wybitna uroda” – czy to też w takim razie nie jest kwestia subiektywnych odczuć?

    • Powyższe zestawienia miały na celu wykazanie różnic między urodą wielowymiarową a tą oczywistą.

      Idealne są porównania kobiet reprezentujących ten sam typ wg Kibbe. Tym razem porównam Monicę Bellucci i Jennifer Lopez. Myślę, że nie trzeba niczego wyjaśniać :D

      Natomiast kwestie kto ładniejszy a kto mniej to zupełnie inna inszość :D Nie o tym chciałam pisać.

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 28 Luty 2017

      Myślę, że zgadzam się tutaj z Eufrozyną, dla mnie
      Monica Belluci jest przepiękna. Rozumiem,
      że nie posiada zbyt wielu E, to by tłumaczyło,
      dlaczego nie zrobiła kariery jako modelka.
      Podobno mówiono, że “jej uroda jest zbyt oczywista”,
      to potwierdza nasza dyskusja.

      Madonna w kilku odsłonach mi się podobała,
      ale jeśli chodzi o FG to najbardziej podziwiam
      Romy Schneider (swoją drogą, ciekawe ile E
      u niej namieszało). U Amy Winehouse podobało
      mi się zawsze szaleństwo stylizacyjne :D. W sumie,
      jakby nie patrzeć, dzielimy jeden ważny E :).

    • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE+KrE+SłowE+FE+WE) 28 Luty 2017

      A jakie właściwie Ethereale ma Bellucci, że wygląda najlepiej w bardzo skromnym stylu?

    • Monica Bellucci – Gwiezdny + Alabastrowy + Królowa

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME/TA 28 Luty 2017

      Espeno, jeśli specjaliści od modelingu tak twierdzili, to ja chciałabym mieć taką “zbyt oczywistą urodę” jak Monica Bellucci xD

    • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE+KrE+SłowE+FE+WE) 28 Luty 2017

      Dziękuję, Greto :)
      Aaa, czyli mam coś wspólnego z Monicą poza typem, super :D

    • “Uroda “czytelna, klarowna, sugestywna” to chyba taka trochę nudna.”

      To by mi nigdy nie przyszło do głowy. :) Raczej myślałabym, że zestaw wyraźnych, dominujących E, które tworzą harmonijny pakiet skutkuje urodą magnetyczną, zapadającą w pamięć i przejmującą. Tak jest dla mnie z Belucci. Skoro ona ma tylko te trzy E (czy tam reszta jej E jest tak słabych w porównaniu do siły wiodących, że się nie wybija) to zapewne ogranicza ją to stylizacyjni, no ale powiedzmy sobie szczerze: kto by się tym przejmował na jej miejscu.;D

      Nie mam na celu wykazywania wyższości jakiegoś rodzaju urody nad innym. Po prostu wydaje mi się, że wszystko ma swoje zalety – jeżeli nie jest się stylizacyjnym kameleonem, to z pewnością znajdą się jakieś inne profity wypływające z tego stanu rzeczy. :)

    • Yen SG/KarE+GE+WE+BaE+KryE+SyE+IE+ME+EE/DW 28 Luty 2017

      Podoba mi się Twoje podejście, Luci. Zwłaszcza, że odbieram Bellucci w podobny sposób- jej uroda jest oczywista, ale żadną miarą nie jest banalna.

    • Eufrozyna SN+KrE+Słow/TA 28 Luty 2017

      luci, przykład Bellucci spowodował, że zmieniłam zdanie – taka konfiguracja nie musi być nudna, może być olśniewająca. Właśnie, przy takim magnetyzmie nikt by się nie przejmował jednokierunkową szafą. Nawet dla wielu osób byłby to kolejny plus, bo można stworzyć spójny, jednolity styl. A jeszcze gdy dodającym urody stylem jest Romantic podkręcony Gwiezdnym, to dlaczego kobieta miałaby pragnąć ubierać się inaczej! :D Moja konfiguracja to zupełnie inny przykład – nie mogę się porównywać ani do wybitnej, jednokierunkowej urody jak np. u Bellucci, ani do wielowymiarowych modelek :)
      Swoją drogą ten Alabastrowy u niej bardzo mi pasuje. Widzę lekkie podobieństwo do Adjani :)

    • iwona (G+KarE+FE+AE+SyE+KE/Ssu) 28 Luty 2017

      Jednak gusta są bardzo różne, bo mnie Monica Bellucci w ogóle nie rusza. Nie to że nie uważam ją za ładną, ale zupełnie innym kobietom zazdroszczę urody.

    • A ja jestem pewna, że gdyby Monica była blondynką w typie np. SS nie byłby tylu ochów i achów :P

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 28 Luty 2017

      O, ja się cieszę, że chociaż jeden E mam z Monicą
      wspólny, Gwiezdny E :). To chyba ten nos, mąż
      zauważył, że mamy podobny :).

      Królowa <3.
      https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/b5/33/02/b5330252c9dff50d484a6a415ae20419.jpg

    • Barry Allen (SN + IE + SE + GE + KarE) 28 Luty 2017

      Eufrozyna, zgadzam się w stu procentach z Twoimi postami.:)
      W ogóle mam wrażenie, że bycie takim kameleonem modowym dobrze sprawdza się wśród gwiazd i celebrytek, i może fajnie wygląda z boku, ale chyba bardziej utrudnia ubranie się niż je ułatwia. Bo będąc mniej wszechstronnym typem, jednak siłą rzeczy z góry eliminuje się z “szafy” ubrania niepasujące do danej osoby i jej stylu. A kiedy można ubrać praktycznie wszystko.. to wtedy właśnie jest ten moment, kiedy “nie ma czego na siebie założyć.” :P Takie jest moje zdanie.:)

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE/TA 28 Luty 2017

      Barry, tak, to świetnie się ogląda na osobach, które żyją z mody albo mają czas i możliwości bawienia się modą. Mimo wszystko można pozazdrościć takim osobom stylizacyjnych możliwości. Kobiety zazwyczaj nie wiedzą w co się ubrać, nawet te nie-wielowymiarowe :D Może to wynika z braku konsekwencji w realizowaniu idealnego stylu…

      Tylko to chyba bardzo mało prawdopodobne, żeby Bellucci, ze swoją włoską urodą, urodziła się blondynką w typie SS :D Chyba byłaby inną osobą :) Mnie np. nie zachwyca Kate Moss.

    • Przecież istnieją kobiety o rysach i figurze podobnych do tych Moniki, tyle że są np. właśnie blondynkami. Co do samej Moniki trudno żeby była sobą i jednocześnie kim innym :D

      Przy okazji przypominam, że wyjściowym tematem dyskusji było zagadnienie wielowymiarowości urody podane na przykładach jej przedstawicielek.

      Unikam pisania o swoich gustach, ponieważ uważam to za mało istotne i mało ciekawe.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE/TA 1 Marzec 2017

      a to przepraszam, ja akurat nie widziałam jeszcze blondynki podobnej do tej aktorki :)

    • Monica Bellucci jest podobna np. do Agnieszki Wagner.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE/TA 1 Marzec 2017

      Akurat Agnieszka Wagner też mnie zachwyca, więc zmiana kolorystyki nie ma dla mnie znaczenia :D ale już skończę wywody o osobistych upodobaniach :D Rozumiem, że ta pani też ma jednokierunkową urodę?

    • Ależ tu chodzi właśnie o zmianę kolorystyki. Rysy i figury są bardzo podobne.

      Agnieszka Wagner również ma jednokierunkową urodę.

    • iwona (G+KarE+FE+AE+SyE+KE/Ssu) 1 Marzec 2017

      Przyszła mi do głowy taka myśl: to że kobieta o wielowymiarowej urodzie może ubierać się w więcej niż jednym stylu wcale nie oznacza, że musi. Kobieta świadoma swojego gustu wybierze ze wszystkich możliwości to, co jej się najbardziej podoba i co ją najbardziej określa.
      “Nie mam się w co ubrać” może powiedzieć każda kobieta, która w pewien (stylistyczny) sposób nie jest siebie świadoma.

    • Bardzo cenna myśl. Jeżeli kogoś nie bawią przebieranki i posiadanie garderoby wielości salonu, trzeba skupić się dominujących Etherealach. Typ bazowy to oczywiście podstawa. Uwzględnienie Ethereali jest koniecznością, jeśli typ wg Kibbe nie jest typem czystym.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE/TA 1 Marzec 2017

      Tak, ale moje wrażenia nie zmieniły się pod wpływem innej kolorystyki :) Sama nie wpadłabym na to, że są podobne, ale rzeczywiście! Świetny jest taki romantyczny kierunek.
      Mój wygląd też jest jednokierunkowy, prawda?

    • To są żywe osoby. Każda jest oddzielnym bytem. By móc dokonać porównania na chłodno, trzeba by dysponować figurami woskowymi :D

      Twoja uroda jest bardziej wielowymiarowa niż uroda Moniki. Może nie przekłada się to na styl, ale u Ciebie jest ciekawiej, więcej się dzieje.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE/TA 1 Marzec 2017

      Dziękuję za odpowiedź. Rozumiem, czyli styl jest raczej jednokierunkowy. Takie mam przeczucie, że moje Ethereale raczej słabo oddziałują na styl (oprócz tych wpisujących się w bazę oczywiście).

    • Jednokierunkowy, ale możesz stosować elementy mocniejsze niż przewiduje czysty styl SN. W słynnej już kreacji na rosyjską księżniczkę nie byłoby ładnie kobiecie w czystym typie SN, a Tobie owszem tak :D

    • “A ja jestem pewna, że gdyby Monica była blondynką w typie np. SS nie byłby tylu ochów i achów :P”

      A czy to nie jest tak, że tak widoczny GE implikuje, że nie może nią być? :)

      Kompletnie nie jestem sobie w stanie wyobrazić, że to że komuś jest ładnie “we wszystkim” może być jakimkolwiek problemem. :D

      Eufrozyno, dla mnie Twoja uroda jest właśnie z rodzaju wybitnych (wiem że widziałam Cię tylko na zdjęciach, ale aktorek uchodzących za piękności też nie widuje się na żywo ani bez makijażu ;)), jest to uroda zapadająca w pamięć i chyba rzeczywiście część Twojego uroku płynie z tego, że wydajesz się posiadać pewne jakości w stopniu wręcz archetypicznym, ale wydaje mi się, że trudno mówić o jednotorowości przy tak eklektycznym połączeniu jakie Ty masz…

    • Starałam skupić się na samych rysach/liniach/kształtach z pominięciem kolorystyki, a nawet z pominięciem Ethereali (głównie chodzi o nieszczęsny GE :D )

      Monica_Bellucci_Agnieszka_Wagner

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE/TA 1 Marzec 2017

      Fajnie! Te mocniejsze elementy bardzo mnie cieszą, a sam styl SN jest przecież świetny :D Teraz trzeba wyczarować taką stylówkę tyle, że karnawał się kończy xD Jest jeszcze folklor i antyk, ale to pasuje zapewne wielu SN.

      luci, dziękuję za tak miłe słowa! Właśnie, ja też pomyślałam, że to Gwiezdny daję tą włoską, ciemną aurę, bo same rysy twarzy Belluci nie są jakieś ostre, wyraziste, południowe. Jednak cała aura jest już nieco wyrazista (w yinowym wydaniu), południowa.

    • Przydałaby Ci się profesjonalna sesja zdjęciowa. Byłoby pięknie.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE/TA 1 Marzec 2017

      Dziękuję Greto :) Do pozowania to też trzeba mieć predyspozycje i trzeba to lubić ;) Może kiedyś będę swobodniej się czuła przed aparatami, bo na razie to tak średnio, chociaż dużo lepiej niż np. w wieku nastoletnim :D

    • Mi na tym odkolorowanym zdjęciu Belluci skojarzyła się również z Karoliną Szostak. Coś w oczach, wyrazie twarzy, kształcie nosa. Nigdy wcześniej nie zwróciłam na to uwagi.

    • Podobieństwo o Karoliny Szostak bazuje na Królowej.

    • j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 1 Marzec 2017

      Chciałam tylko powiedzieć, że problem “nie mam się w co ubrać” nie jest koniecznym następstwem wielowymiarowej urody (zakładając, że ja mam taką), ani dużej ilości ubrań. Mnie taki problem praktycznie nie dotyka. No chyba, że wszystkie majty są w praniu :D

    • Arwena (DC+IE+RE+FE+GE+SE+BE+ME/TSp) 1 Marzec 2017

      Yen, zacytuję samą siebie i Ciebie, bo tyle postów, że trudno się odnaleźć:
      “kto we wszystkim wygląda dobrze, to w niczym nie wygląda rewelacyjnie” -właściwie to dlaczego?”
      Myślę i myślę, o co mi chodziło. Pisałam to strasznie późno jakoś w nocy i chyba chodziło mi o porównanie do potocznego stwierdzenia, ze “jak coś jest do wszystkiego, to jest do niczego”. No ale w tym urodowym kontekście nie da się tak prosto zastosować. Potem przeczytałam komenatrz Barrego nt. kobiet-kameleonów mających w szafie wszystko czyli tak naprawdę nic (idealnie to oddaje moje odczucia sprzed lat) oraz post Iwony, że mając wielokierunkową urodę, równiez można obrać jeden kierunek i mieć wyrazisty styl. I tak mi się ulepiło to, co chciałam wyrazić. Raczej w taki sposób: wyglądając we wszystkim dobrze, można przegapić to, w czym się wygląda rewelacyjnie. Utopić się w wyglądaniu dobrym, nie wydobywając tego, co najlepsze. Ale to też nie musi być problemem, bo przecież nie każdemu lub nie zawsze zależy na “wyglądaniu” najlepszym z możliwych. Poza tym jest spora grupa osób, która lubi podkreślać swój indywidualizm, a nie walory sylwetki czy twarzy (znam jedną, bardzo atrakcyjną kobietę, która tę atrakcyjność ukrywa pod nieco gremlinowatym stylem, wyglądając ciekawie, na swój sposób atrakcyjnie, ale na pewno nie “ładnie” w powszechnym tego słowa znaczeniu – zajmuje przy tym dość znaczące stanowisko, co dodaje pikanterii całemu jej wizerunkowi.
      J., znam uczucie zachwytu osobami w miejscach publicznych. Mnie to spotyka na ogół w poczekalniach u lekarza, gdzie jest mała przestrzeń i takie pożeranie wzrokiem jest dziwnie odbierane przez “obiekt”, ale często trudno mi się powtrzymać :)
      Nie zrozumiałam, o co chodzi z Jeniffer Lopez. Mnie sie ona bardzo podoba :)

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 1 Marzec 2017

      Faktycznie, bardzo podobna ta Agnieszka Wagner,
      też ma tak piękną twarz :D. Ale co się rzuca w oczy
      Monica zazwyczaj jest ubrana w swoim stylu, a Agnieszce
      albo styliści robią krzywdę, albo sama nie czuje
      swojego typu :/. Wystukałam pierwsze lepsze
      zdjęcia.

    • Yen SG/KarE+GE+WE+BaE+KryE+SyE+IE+ME+EE/DW 1 Marzec 2017

      Dzięki za wyjaśnienie Arweno, rozumiem co masz na myśli.
      Z porównaniem Bellucci do Lopez chyba chodziło tylko o pokazanie jednowymiarowej i wielowymiarowej urody w obrębie danego typu (R), nie o wartościowanie jednej a deprecjonowanie drugiej :)
      Btw fajna gromadka Ci się uzbierała w podpisie!

    • Arwena (DC+IE+RE+FE+GE+SE+BE+ME/TSp) 1 Marzec 2017

      Yen, nawet nie pomyślałam o deprecjonowaniu, przecież JLo jest śliczna:) Tylko nie zrozumiałam tego porównania, ale teraz już wiem :) Może jednak wcale nie jestem taką zagorzałą fanką wyłącznie jednowymiarowej urody :):)
      Moja gromadka na razie się oswaja w swoim towarzystwie, a ja z nią :) Właściwie to najbardziej widoczne są 3 pierwsze, 4 i 5 ogólnie wpływają na aurę, a ostatnie dwa to taki pieprzny dodatek, który lubi mieszać :)

  • Ines SN+RE+KryE+SyE+WE+EE+BE 28 Luty 2017

    Arweno miałam dokładnie tak jak Ty:)Moja szafa przypominała cyrk(chyba każdy etheral by się w niej znalazl) i paradoksalnie im więcej różnorodności tym częściej nie mialam co na siebie założyć. Frustrujace to było:p I też często słyszałam, że niby we wszystkim wyglądam dobrze, ale ja czułam się w wielu stylach i ubraniach przebrana za kogoś innego. Teraz ciągle miksuję nowe ubrania, a stare rozdaję:)I też przychylam się do stwierdzenia, że niby Oliwia zmienia się jak kameleon i robi to wrażenie, ale po zamknięciu strony nie pamiętam nic z tych super stylizacji hm.Pamietam jej twarz i dość ostre,ciekawe rysy, ale ubrania jakoś uciekają mi z pamięci… Moze to kwestia czegos innego, a nie mnogosci ethereali.Fresco przeglądałam zdjęcia gwiazd SN i myslalam o Mirandzie Kerr i Selenie Gomez jako moich wzorach hm.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME/TA 28 Luty 2017

      Ines, wcale się nie dziwię, że wspomniałaś o Selenie Gomez i Mirandzie Kerr. Obie chyba mają podobną aurę do Twojej? Miranda Kerr ma Różany :) Dla mnie są odległe, ale nie mam żadnych propozycji ani wniosków. Chętnie pooglądam jakąkolwiek przedstawicielkę naszego typu. Ciekawa jestem ile będzie podobieństw, a ile różnic w odpowiednim stylu :)

    • Fresco (SN) 28 Luty 2017

      Właśnie ani Miranda Kerr ani Selena Gomez nie są dla mnie ciekawym obiektem do modowych obserwacji, jakoś nie czuję ich stylu, moje SN kieruje się w zupełnie inne rejony. Nie wiem jak miewają się ich konfiguracje, ale nie wyobrażam sobie mojego stylu bez Wietrznego i Bezkresnego, wiem również jak daleki jest mi Różany E. Słowem, nie ten klimat :D styl przykładowo Mirandy i mój to dwa przeciwne bieguny i dwie różne interpretacje tej samej bazy.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+WE+SyE+WE+ME/TA 28 Luty 2017

      Fresco, oczywiście styl Mirandy Kerr to też nie mój kierunek. Tak samo nasze style też na pewno sporo się różnią :)

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 28 Luty 2017

      Soft Naturale szukają inspiracji, ale ja jako Classic
      z szalonymi E też :P. Póki co styl żadnej znanej mi
      Pani C jakoś mnie nie zachwycił :/. Ciężko o jakąś
      sensowną inspirację, ech.

    • Katarzyna (DC) KryE+WE+FE+BaE 1 Marzec 2017

      Espeno, mnie bardzo podoba się styl C, który prezentują Małgorzata Kożuchowska i Danuta Stenka. Obie są szykowne i eleganckie. Mimo, że mam “dramatica” w swoim “klasiku” to bardzo wiele ich ciuchów bym przytuliła. Dla mnie to są bardzo dobrze ubrane kobiety w stylu C.

  • Swietny pomysl i swietny wpis, fajnie by bylo jeszcze zeby te zdjatka byly podpisane, bo nie na kazdym mozna wywnioskowac do konca jaki ethreal przedstawia..niesamowite, ze Olivia ma tyle tych ethereali, dzieki nim ma intrygujaca urode ach….

    • iwona (G+KarE+FE+AE+SyE+KE/Ssu) 28 Luty 2017

      jak najedziesz lub klikniesz na zdjęcie, pojawia sie opis ethereali.

    • Napisałyśmy post w tym samym momencie :)

    • Każde zdjęcie jest podpisane. Napis pojawia się, kiedy najedziemy myszką na dane zdjęcie.

      Galeria nie jest jednym dużym kolażem (tak jak np. kolaże przy Etherealach). Każde zdjęcie funkcjonuje jako samodzielna jednostka. W związku z tym można też klikać w każde zdjęcie z osobna. Wówczas powiększy się nam tylko jedno wybrane zdjęcie, a nie cały kolaż. Pojedyncze powiększone zdjęcie również posiada podpis.

    • iwona G+KarE+AE+FE+SyE+KE/Ssu 28 Luty 2017

      :-)
      ja się zorientowałam jak to działa, jak J. się zorientowała :-) :-)

    • Kolażowe galerie to rzadkość na blogach. A ja nie pomyślałam o tym, by napisać instrukcję :D

  • Mam pewien problem, od dłuższego czasu interesuję się typologią Kibbe lecz mam ogromny problem z określeniem do którego typu należę.
    moje wymiary to 91-64,5-91,wzrost 167 cm, mam długie szczupłe nogi i ręce, dłonie mam małe z grubiutkimi palcami stopy szczupłe o rozmiarze 39, moje rysy twarzy są typowo romantyczne – pełne, okrągłe, ale ciało ani trochę nie przypomina typ romantic, moje ramiona są równe z biodrami ale jak przytyję to wyglądają na dość szerokie. Jestem pewna że jestem pod wpływem etherali i ingenue, co sprawia że pomimo mojej dość romantycznej urody wyglądam jak wróżka (Lily Cole). Proszę o pomoc :)

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 28 Luty 2017

      Miałam podobnie jak Ty, z tym określeniem typu.
      Myślę, że najrozsądniej poprosić o analizę Gretę,
      która rozwiąże dylematy stylizacyjne :).

  • Dziekuje za wyjasnienie!:-)

  • Dziewczyny, ta dyskusja nad wyższością jednego ‘rodzaju’ urody nad drugim pokazuje jak bardzo my wszystkie różnimy się w postrzeganiu piękna. I to oczywiście bardzo dobrze. Chyba nie ma co dywagować, która lepsza, bo to po pierwsze rzecz gustu, który nie podlega dyskusji a po drugie i tak mamy urodę jaką mamy i na tym musimy się skupić. Ważne, żeby odkryć swoje najlepsze ‘ja’, nieważne czy różnorodne czy monotonne, bo tego akurat nie zmienimy. Łatwiej , wiadomo, ubrać się jak Kate Moss czy Olivia z wpisu, zwłaszcza przy nędznej ofercie sklepów i przeciętnych finansach, ale cóż. Takie osoby jak np. Tilda Swinton być może wolałaby mieć uniwersalną urodę albo dla odmiany fizjonomię divy ale mają co mają i z tego muszą wyciągnąć korzyści. Swoją drogą takie osoby są fascynujące, ale powątpiewam, żeby ktoś im zazdrościł wyglądu.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE.../TA 1 Marzec 2017

      W dyskusji chodziło o to, że nie ma wyższości jakiejś urody nad inną, tylko jest różnorodność :)

  • Ines SN+RE+KrE+SyE+WiE+EE+BE 1 Marzec 2017

    Fresco też mam Wietrzny i Bezkresny,tyle że trochę na tyłach;) Uaktywniają się latem, uwielbiam długie sukienki,frędzle i czarną ramoneskę na wieczór;)Ale faktem jest, że wydajecie mi się w innych kierunkach niż ja. Cieszę się, bo fascynuje mnie jak różne mogą być przedstawicielki jednego typu. Nie mogę się już doczekać przedstawicielki SN i coś czuję, że wszystkie będziemy nią zaskoczone ; d

  • Świetnie, że pojawiło się ‘the best of’. Z wymienionych pozycji dla mnie atrakcyjne są tyko dwie, ale ja nie umiem ocenić całości, człowieka w ubraniu. Póki co, patrzę przez pryzmat tego w czym sama czułabym się jak ryba w wodzie. Moim zdaniem na zdjęciu w narzutce z farfoclami i pieskiem Oliwia ma najpiękniejszą fryzurę.

  • iwona (G+ŚE+KarE+FE+AE+SyE+KE/Ssd) 18 Marzec 2017

    w jaki typ bazowy lub jaki E wpisują się tego typu buty?
    http://getthelook.pl/wp-content/uploads/2017/02/francuski-bezkresny.jpg
    lub te z kryształowej stylizacji, z białą koszulą i szortami (nie udało mi się skopiować adresu, żeby podlinkować)

    • Klimatycznie są bezkresne. Natomiast fason jest gaminkowy, delikatny.

    • iwona (G+ŚE+KarE+FE+AE+SyE+KE/Ssd) 18 Marzec 2017

      dziękuję. Bardzo mi się podobają. W zeszłym roku L.K. Bennett miał takie w ofercie, ale za tysiąc pińcet :-) :-)

  • Odpowiedz na „marzi GAnuluj pisanie odpowiedzi

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *