
Mahoniowy Ethereal (ME)
Mahogany Ethereal
Mocny, pierwotny.
Yin
W Mahoniowym Etherealu mamy do czynienia z czystą postacią Yin – bardzo mocną, ciężką, maksymalną.
Styl jest kobiecy, bogaty, lekko egzotyczny. Odpowiednie będą ciężkie, zdobione, wytłaczane tkaniny, żakardy, aksamit, szantung oraz wszelkiego rodzaju skóry. Innymi elementami stylu Mahoniowego Ethereal są futra, turbany i mocne buty na platformach. Główny deseń to kwiaty (trzeba pamiętać, aby były mocne).
Biżuteria powinna być okazała, masywna i zwarta, najlepiej w kolorze mosiądzu lub starego złota, z dużymi elementami ozdobnymi i kamieniami. Świetnie będą wyglądać kolczyki koła, obroże na szyję, ciężkie łańcuchy. Jako detal ozdobny można wykorzystać także teatralne, ciężkie pióra.
Esencja kolorystyczna czystej postaci tego Ethereala to Głęboka Jesień (Deep Autumn).
MUZYKA
Sade – Soldier of Love
Cher – Strong Enough
Gloria Gaynor – I Will Survive
POKAZY MODY ORAZ KAMPANIE REKLAMOWE
Jean Paul Gaultier | Haute Couture Fall Winter 2016/2017
Balmain Spring/Summer 2016 Womenswear Show
Szary ewoluował w Mahoń, czy to dwa osobne pierwiastki? 🙂
Tak, Szary jest teraz Mahoniowym 🙂
O, a jak to się stało, że on teraz jest skrajnie yinowy? Była nawet gdzieś dyskusja, w której Greta potwierdziła moje podejrzenia, że młodociane posiadaczki Szarego często są mylone z chłopcami. Szczerze mówiąc, wcześniej skrycie utożsamiałam się z Szarym, w dużej mierze przez to, że był skrajnie yang i nadawał androgyniczne cechy, co do mnie pasowało, a teraz to już nie wiem :/ Wychodzi na to, że wcześniej wyobrażałam sobie Szary jako mroczną, yangową mieszankę Mahoniowego i Bezkresnego, ewentualnie Wietrznego. Chyba przypisywałam sobie ethereal, którego nie ma 😀
Dla mnie ta muzyka, ta kobieta jest kwintesencją mahoniowego etherala
https://www.youtube.com/watch?v=ZWmrfgj0MZI
Kasiu, zgadzam się.
Od siebie dorzucę Erykę Badu.
moja ukochana muzyka..
Bezbłędny kawałek… uwielbiam <3
Dla mnie bardzo mahoniowa jest muzyka Dead Can Dance, jeden z moich ulubionych zespołów ^^
Bardzo mi się podoba!
O kurcze, widze u gory pare przedstawicielek D, ktore Maja ten bardzo yinowy E.
Bam! Fajne zderzenie!
I pomyśleć, że to jest Ten E, którego za nic w świecie nie chciałam mieć. No cóż, człowiek się uczy na błędach 😉 Będę go sobie nazywać CzE – Czekoladowym E 🙂
Jesteś posiadaczką mahonia, Eloise?
Wow <3
A jestem, Yen, jestem 🙂 Krył się w kropkach Pana K. 😉 W sumie to słodziak z niego.
Drżę. Czytam i nie potrafię się skupić na niczym innym… Są tu ukochane, głębokie brązy, mocne kwiaty oraz ukochane zapachy – Opium YSL (zwłaszcza ta starsza wersja) oraz Black Orchid Toma Forda 🙂 Także ta masywna biżuteria!
Ta aura, uroda… coś obłędnego!
Tak się cieszę, że mam jego cząstkę w sobie 😉
PS. Eloise, gratuluję! 🙂
Mi serce bije do tych głębokich, zagadkowych fioletów, złotej biżuterii, futer… ale do odcieni czekolady także 🙂
To jest taka pierwotna moc, coś wspaniałego!
Kojarzy mi się niesamowicie z tym etherealem ten kawałek i teledysk:
https://youtu.be/L53gjP-TtGE
A jednak Mahoniowy wskoczył mi na trzecie miejsce, który wygryzł Bezkresny! I jeszcze Karmazyn!
Bosko Avarati 🙂 Szkoda, że J. tak wypiera się ME, bo wygląda rasowo.
Najs! Mamy 3 wspólne E 🙂
Ha, czuję się wywołana 😀 Po pierwsze, dzięki 🙂 Po drugie, to raczej się nie wypieram, tylko nie mam jeszcze pomysłu jak by to miało się przejawiać w moim stylu 🙂 Kolorystycznie przeciwny biegun, na ciężką biżuterię jestem za drobna, to samo tyczy się butów na platformach, a turbany praktykuję głównie po prysznicu 😉 To nie jest tak, że się poddaję całkiem, tylko muszę mieć jakiś pomysł na takie elementy. Zamierzam go sobie powolutku szukać i jak będę miała, to postaram się podzielić 🙂 Podobna sprawa z SyE, który wg Grety powinnam mieć prawie na początku.
Avarati, widzę, że negocjacje owocne 😀
Avarati, wiedziałam 😀
Gratulacje, Avarati, doczekałaś się swojego KarE 🙂 Widać było, że go czujesz!
Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję 🙂 Teraz czuję się spełniona Etherealowo ^^
j., jestem pewna, że wymyślisz dla Mahonia odlotowe stylówki 😉 Chociaż te foto w turbanie, wow!
Czy wśród znanych DC jest jakaś posiadaczka ME? Przychodzi mi do głowy Ada Fijał.
Kiedyś mahoniowa była Kora, nie wiem, czy to nadal aktualne 🙂
Wcześniej sobie wyobrażałam Szary, znaczy Mahoniowy, tak bardziej tropikalnie, jak lasy Amazonii – czy takie klimaty mieszczą się w nim czy to już jakaś mieszanka z innymi Etherealami?
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/cf/0a/41/cf0a4151eb4dd1721727627a64ac34e2.jpg
Moim zdaniem to będzie mieszanka Syreniego z Mahoniowym.
Dzięki! 🙂
Zdecydowanie mój ulubiony ethereal 🙂 I ta muzyka z jesienno-zimowego pokazu!
Czy Mahoń zawierałby się w którymś z typów Kibbe, bądź ciągnąłby stylistycznie do któregoś z nich?
Jeżeli już, to tylko w FN. Ale nie utożsamiałabym Mahoniowego z klimatem FN. Mahoniowy jest bardzo mocno Yin. Warto zwrócić uwagę, że tu mamy kwiaty. One muszą mieć konkretny ciężar, ale są ważne. Co oczywiście nie oznacza, że każdej przedstawicielce Mahoniowego będą one potrzebne do szczęścia 😀
Dzięki, łapię 🙂 Ja gdzieś tam wciąż mam wizję Starożytnego Egiptu 😀
Greto a czy mogłabyś pokazać jeszcze jeden przykład takich ciężkich mahoniowych kwiatów? Patrząc na kolaże nie do końca wiem czego szukać 😉
Nie jestem Gretą 🙂 Ale np. takie będą odpowiednie:
Jest też kwiatowy, fioletowy deseń na płaszczu w pierwszym kolażu.
Czyli chodzi o to, że powinny być na ciemnym tle? Czy że egzotyczne? Czy po prostu nie być sielską łączką? 🙂
Ciemne tło jest ważne, egzotyczne kwiaty jak najbardziej, ale mogą być też zwykłe róże, byle były ciężkie, dość duże, ciemne. Można sobie też wyobrazić lekko zwiędłe kwiaty. Sielska łączka na pewno odpada 😀
Dzięki za przykłady. Płaszcz i torebka w tulipany są piękne. Czy Damask będzie odpowiednim deseniem dla ME? Czy bardziej dla królewskiego? Jestem też ciekawa tych kwiatów (nie wiem jak wstawić zdjęcie więc wrzucam link) -> http://g04.a.alicdn.com/kf/HTB1YaqoOFXXXXcDXVXXq6xXFXXXW/Rouge-red-bright-font-b-flower-b-font-font-b-pattern-b-font-small-heavy-font.jpg
Damask to Królowa.
Na zdjęciu mamy Mahoniowy z Karmazynowym.
Ha, to by się zgadzało- w 90% przypadków wybieram kwiaty na ciemnym tle, i raczej niełączkowate :>
Długa sukienka z linku Loth to mistrzostwo <3
Piękne są te wzory dla ME. Uwielbiam kwieciste motywy
na czarnym tle :D.
Wow… takie kwiaty są najpiękniejsze! Teraz już wiem, dlaczego mnie tak ciągnie do kwiatów… Chociaż nie wiem, czy jako Flamboyant Gamine mogę sie na nie pozwolić… ale czy Mahoniowy by mnie uratował. Mając na myśli egzotyczne kwiaty i liście, to od razu myślę o takich:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/originals/34/2a/f5/342af589f061fbc80faad84502c4b723.jpg
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQ05rxJz-xdNkVJZYw5S-sefu_h6b2bG6unUMEsxa-OgfbQ6tyw4A
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/02/fb/37/02fb371dd90e22443ba2804ecd0f1bac.jpg
Czyżby połączenie Króla i Mahoniowego? 🙂 http://us.123rf.com/450wm/kadirgul/kadirgul1510/kadirgul151000009/47775051-rose-flower-mix-leopard-pattern-background.jpg?ver=6
Cholerka, te motywy kwiatowe Mahoniowego to jest piękna sprawa. Okazuje się, że z czasem moje prawie sielskie kwiaty w deseniach przeewoluowały w coś, co jest bardzo blisko tego właśnie klimatu. Ostatnio kupiłam sukienkę w kolorze niezbyt głębokiej czerni z podobnymi kwiatami i podobnymi zgaszonymi barwami jak z długiej kiecki od Lothlorien.
Ta suknia to też Mahoń?
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/2d/d0/21/2dd021baaa3f807118c88b7995fe98e4.jpg
Ale cudowna jest! Moze Mahoń z Bezkresnym?
Tak, myślę, że to będzie ME+BE. 😉
Nie poczuwam się, ale ME jest niezwykle charyzmatyczny. Widzę elementy u mojego faceta, może to przez egzotyczną urodę. 😀
Chyba trafiłam na spot reklamowy, który jest bardzo Mahoniowy 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=puwI_47mFww
Chociaż na nezdeluxe pan Marcin opisał je jako “świetliste”, “nieduszące”, “szykowne” i “eleganckie”. Hmm… nie próbowałam, więc się nie wypowiem 🙂
https://www.youtube.com/watch?v=hEgZ3JBgIdg
W reklamie Opium YSL widzę za to Króla, choć zapach jest bardzo Mahoniowy…
Pierwszy spot jest zbyt lekki, aby był Mahoniowy 🙂
Za to drugi spot jak najbardziej ME. Np. cętki i biżuteria Emily. Tylko muzyka jakaś nie bardzo.
Czy takie kwiaty są Mahoniowe? Czy nadadzą się dla FG (same kwiaty, nie chodzi mi tu o fason bluzki)? Czy jednak FG powinien zawsze ich unikać? Czy ewentualnie jakieś inne motywy florystyczne?
https://mosaic01.ztat.net/vgs/media/pdp-gallery/RI/92/1E/03/BJ/11/RI921E03B-J11@10.jpg
Te kwiaty są za lekkie dla Mahoniowego. Dla FG nie będą odpowiednie. Kwiaty dla FG, jeśli już, muszą mieć mocne towarzystwo, np. paski. Takie kwiaty są pokazane we wpisie FG.
To jeszcze takie sukienki, z tym samym pytaniem 😉
mosaic02.ztat.net/vgs/media/pdp-gallery/VE/12/1C/0Y/FQ/11/VE121C0YF-Q11@12.jpg
mosaic02.ztat.net/vgs/media/pdp-gallery/PE/32/1C/01/6Q/11/PE321C016-Q11@12.jpg
Sukienki nie mają odpowiedniego fasonu dla FG, a kwiaty są stanowczo za delikatne dla Mahoniowego.
Witajcie 🙂 chciałam Wam pokazać mój nowy zakup: http://s1.mohito.com/media/catalog/product/cache/910/a4e40ebdc3e371adff845072e1c73f37/Q/Y/QY221-MLC-001_1.jpg
Pokazanie się w tej bluzce będzie zdecydowanie wymagać ode mnie wyjścia ze strefy komfortu. Dzięki analizie Grety przymierzyłam bluzkę do której wcześniej bym nawet nie podeszła, ale ponieważ słucham się lekarzy 😉 więc veni, vidi i … vici ze swoim konserwatyzmem. Nie wiem czy to dokładnie ME czy bardzie RE, ale ponieważ jestem posiadaczką obydwu, więc ryzyko jest mniejsze 🙂
Espeno, Ty za to możesz szaleć z dopasowanymi górami i podkreślaniem talii, co u mnie nie jest najszczęśliwszym pomysłem. Bardzo się ucieszyłam z tej bluzki, ponieważ i fason jest ok i kolory zimowe. Faktycznie masz rację, bardziej pasuje do RE a na motylki może Greta wiosną przymknie oko 🙂 Co do połączenia N i Zimy to bardzo trafne spostrzeżenie – pewnie dlatego sama próbując się diagnozować, błędnie trafiałam w dramatyczne rejony. Niespełniona miłość pozostała mi dziś, dlatego serdecznie pozdrawiam wszystkie D 🙂
Rozumiem, każdy typ ma swoje plusy :). Ja im starsza jestem,
tym bardziej stawiam na wygodę, ba, częściej mnie coś obciska
to tu, to tam :/. Tak samo buty. Jak tak dalej pójdzie, to obcasów
w ogóle nie będę nosić… A do mojego typu pasują. Dlatego fajnie
być N, nosić się wygodnie i ładnie. Sporo rzeczy dla N jest w sklepach,
niestety kolorystycznie zazwyczaj daleko od Ciebie. Za to w SH
ciągle trafiam na rzeczy dla N albo SN w dodatku czarne albo szare.
Czy Adriana Lima jest nadal posiadaczką ME?
Mahoniowy E w malarstwie.
http://www.eugene-delacroix.com/images/paintings/the-women-of-algiers.jpg
Eugene Delacroix “Kobiety algierskie”
Hej Espeno, przejrzalam wszystkie propozycje i milo sie to ogladalo, fajny pomysl na przedstawienie tego jak ktos postrzega poszczegolne Ethereale:-) ja w podobny sposob kategoryzuje kwiaty i wiem ze to sprawia duzo frajdy:-)
Dziękuję! Siedziałam wczoraj cały wieczór nad tym, tak mnie wkręciło.
Trochę pracy z tym było, bo jednak chciałam nawiązać kolorystyką,
a jeśli szło, to również tematyką. Większość lubianych artystów
znalazło swoje miejsce. Szkoda tylko, że niektóre się pokasowały,
albo nie opublikowały, bo robiłam dla wszystkich, a teraz ich nie widzę :/.
Akurat zabrakło moich ulubionych malarzy :/.
Espeno, komentarze na blogu są moderowane. Twoje malarskie wpisy zostały wyselekcjonowane bezpośrednio przez Gretę.
Espeno, ze wszystkich obrazów pod Ethereale, jakie tu przedstawiłaś, najbardziej trafia do mnie właśnie ten 🙂 Kolorystyka, klimat, wszystko bardzo pasuje. Poza tym bardzo fajny pomysł!
loth – dziękuję za odpowiedź. Właśnie mnie to zdziwiło, bo już myślałam,
że coś się pogubiły, albo, że myślałam, że je publikowałam. W sumie każdy
może po swojemu widzieć każdy E. O tyle mnie to dziwi, że ściśle się
trzymałam albo kolorystyki albo tematyki, a zazwyczaj jednego
i drugiego. Przykładowo dla Bezkresnego E nie chciałam wrzucać jakiegoś
kiczora o Indianach namalowanego współcześnie, tylko trzymać się
prawdziwych dzieł sztuki. Dla Karmazyna dałam portret kobiety fatalnej,
bo tak rozumiem ten E.
Eryka – dziękuję. Tutaj o tyle było prościej, bo istniał czas w historii sztuki,
XIX wiek, który się fascynował orientem i różnymi jego przejawami.
Więc nie miałam nawet innego pomysłu, niż Eugen De :).
Interpretacja Ethereali jest jednoznaczna. Kolaże zostały stworzone w taki sposób, aby pokazać charakterystyczne cechy danego E. Zarówno w ubraniach, jak i w sztuce, trudno znaleźć przykłady czystych, pojedynczych E. Komentarze moderujemy po to, by uniknąć nieporozumień i niewłaściwych interpretacji. Zwłaszcza, jeśli post nie zawiera adnotacji, iż jest on tylko opinią/punktem widzenia autora.
Mnie się mahoniowo kojarzą:
F. Luis Mora- Salome
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/0a/1a/47/0a1a47905eb8341fde2a68e7cd1aa7fd.jpg
Gustav Klimt- Judith I
http://www.gustav-klimt.com/images/paintings/Judith-I.jpg
Mahoniowe Dziewczyny, nosicie koronki? Jakiego rodzaju, jeśli już? Nie bardzo wiem, jak miałaby wyglądać taka koronka, a trochę mnie korci 😉
Witaj, Eloise, świetny i naprawdę oryginalna gromadka 😀
Powiem szczerze, że ihmo koronka zupełnie nie pasuje do czystego Mahoniowego, to zupełnie inne światy. Dla mnie to najgorsza opcja ever do ubrania, efekt transwestyty gwarantowany. 🙁
Natomiast widzę go w połączeniu z jakimś koronkowym Etherealem, np. Gwiezdnym, Słowiańskim czy Syrenim.
Hej, no fajna gromadka 🙂 Wiem, że koronka nie jest wymieniona jako atrybut ME, ale pamiętam, że kiedyś Greta pisała mi, że mogę spróbować, pod warunkiem zachowania yangowego fasonu, wtedy koronka ma być grubsza niż tradycyjnie. Myślałam, że ta zasada dotyczy wszystkich typów? :O
O zobacz, a jednak nie, jesteś szczęściarą. Może Syrenka Cię ratuje, a może i Królowa (gdyby to była sprawka tej pani, to byłoby załatwione).
A piękne są koronki, piękne, ale nie dla mnie takie bajki. Odyangawia mnie (nie wiem, czy istnieje takie słowo, ale ok). Ale futra są fajniejsze od koronek, nie ma co narzekać 😀
Ja koronki również bardzo lubię – najbardziej te Syrenie, delikatne i o lekko bieliźnianym klimacie, nie wiem czy mogę, ale je noszę (pewnie są zbyt yinowe, no trudno :P). Ja zresztą jestem szczęśliwą posiadaczką trzech E “koronkowych”, bo także w Bezkresnym i chyba też w Różanym mamy koronkowe detale <3
wydaje mi się, że u Ciebie, Eloise, za koronki też raczej odpowiada SyE i ewentualnie RE 😀 Mahoń totalnie nie kojarzy mi się z takimi motywami, dla mnie to Etheral raczej "żakardowy" 😀
Czy "yangowe koronki" to te bardziej geometryczne?
https://static5.papilion.pl/zul_pl_Koszula-Bastia-mgielka-z-koronka-czarna-223597_3.jpg
https://media.missguided.com/s/missguided/DE910602_set/3/biaa-dopasowana-sukienka-z-grubej-koronki.jpg?$product-page__main–1x$
Coś takiego? (nie mam na myśli kroju tylko detale)
Avarati, to raczej Królowa maczała w tym swoje paluszki nie Syrena, ta ostatnia to u mnie bardziej odpowiada za elementy wystroju wnętrz, w stylu nie ma za wiele do powiedzenia. DC i Syreni to jakby ciut inna bajka 😀 Cass, o Mahoniu i koronkach pisałam z Gretą od razu po otrzymaniu Eternalków, czyli jakoś w lutym. Nie miałam wtedy jeszcze pojęcia, że mam RE, a SyE to tak na doczepkę został, więc to na pewno Mahoń. Tako rzekła Greta i ja też 🙂 Tak teraz patrzyłam, jak bym sobie wyobrażała taką mahoniową koronkę i coś takiego mi przyszło do głowy, o:
https://mosaic01.ztat.net/vgs/media/pdp-zoom/IV/32/1E/00/QG/11/IV321E00Q-G11@10.jpg. Albo to – to, to wprawdzie nie ma zbyt yangowego fasonu, ale koronka gruba i mocna:
https://mosaic01.ztat.net/vgs/media/pdp-zoom/TP/72/1E/0I/FQ/11/TP721E0IF-Q11@10.jpg. Albo taka, ta mi się wydaje lekko BE ze względu na kolor:
https://mosaic01.ztat.net/vgs/media/pdp-zoom/IV/32/1E/00/PM/11/IV321E00P-M11@10.jpg. Taka, imho baaaardzo ME, jest i kolor i grubość:
https://mosaic01.ztat.net/vgs/media/pdp-zoom/BP/42/1B/01/0O/11/BP421B010-O11@10.jpg. Z góry zaznaczam, że to tylko moje subiektywne wyobrażenie o Mahoniu i koronkach, jeśli się mylę to proszę mnie poprawić 🙂
Ja z koronek zaproponowanych przez Ciebie żadnej bym nie udźwignęła, ale mi też nie po drodze jest z ciemną kolorystyką 😛 Jeśli chodzi o moje odczucia, to 1,3 i 4 kojarzą mi się jednak najmocniej z Gwiezdnym, a może to Królowa? Te dwa E często mi się mylą. Jeśli to KrE to sprawa wyjaśniona 😀
Bezkresny i Różany nie są koronkowymi Etherealami 🙂 W BE chodzi raczej o ażurki koronkowe/ szydełko – takie Naturalowe, co wygląda już inaczej niż normalna koronka.
W Syrenim koronki muszą być subtelne, co dotyczy też tego, że powinny występować w małych ilościach w stroju.
Jakby co 😀
Lothlorien, liczyłam na Ciebie 🙂 Napisz proszę, czy któraś z tych koronek mogłaby być ME? Tak chociaż ciut ? 😉
To tak ode mnie, choć nie wiem czy poprawnie – pierwsza to Królowa (kolor Gwiezdny), druga kojarzy mi się z Królem (bo yangowa geometria, wygląda trochę jak zbroja/kolczuga), trzecia może być ME ze względu na kolor i ciężkość, a czwarta jest delikatna, Gwiezdna, więc ew. GE+ME, albo GE+BE (kolor) 😀
Zdradzisz jakiej marki jest ta druga?
Dzięki za odpowiedź, dobra kobieto 🙂 Czyli trafiłam jak kulą w płot.:-D Drugą bluzka jest marki Top Shop Petite. No to jak wygląda koronka w wydaniu ME, zlituj się i rzuć przykładem, plisss 🙂
Dzięki 🙂
Tak myślę, czy nie najlepsza byłaby koronka aksamitna, a właściwie gipiura, w duże kwiaty. To już jest konkret. ME jest jednak Yin, więc geometria tutaj odpada. Tylko ciężko znaleźć idealny przykład.
https://static.tumblr.com/412adba0acd0cb0ae29f87e918e3f26d/utopelx/deynrtd1u/tumblr_static_tumblr_static_c9lwmbko3604kwcs0k04csg8w_640.jpg
https://media.missguided.com/s/missguided/DE909003_set/3/granatowa-dopasowana-koronkowa-sukienka-z-weluru-z-gbokim-dekoltem-i-chokerem.jpg?$product-page__zoom–1x$ (minus cekiny i kolor)
OK, już rozumiem, dzięki. Wychodzi na to, że to jest mocno wyjściowa koronka, nie wspominając o jej yinowej sile rażenia, że tak powiem 😀 Zastanawiam się teraz, gdzie by tu dopaść taki materiał, ha.
Dziewczyny, kiedyś była dyskusja, że ME może wpływać na sylwetkę, sprawiać, że ona jest taka bardziej. Ktoś się może orientuje, czy to info wyszło od Grety, czy to była raczej twórczość grona komentującego? 🙂
Ale jaka bardziej, luci? Bo mnie teraz zaintrygowałaś 😛
Taka bardziej czyli że nie za drobna?;d To by tłumaczyło wiele ;p
Kiedyś Greta pisała o Cate Blanchett, że to za sprawą Mahonia jest bardziej (sic!) yinowa niż standardowo mają Dramatiki. Albo jakoś tak, w każdym razie taki był przekaz 🙂 Nic więcej nie pamiętam, sorry.
Hm jeżeli Mahoń jest pierwotny i silny to kojarzy mi się z szeroką żuchwą,ciemnymi włosami i gęstymi brwiami. I z szerokimi kośćmi..?Nie wiem czy to dobry kierunek. Właśnie doczytałam, że tkaniny to aksamit, a ja dziś kupiłam aksamitną sukienkę. Wyglądałam w niej świetnie, ale nie potrafiłam przypisać do żadnego ethereala i czułam lekką konsternację. Ma też takie zapięcie pod szyją co tworzy jakby obręcz więc wydaje mi się, że jest ona mahoniowa. Mam powiązania z tym etherealem chociaż nie mam go wpisanego w bazę, tłumaczę moje rozkminki :p
Ines, opis dekoltu Twojej sukienki brzmi właśnie jak Mahoń… 🙂 do tego aksamit jako materiał jest również i do Mahoniowego przypisany. Ja bardzo lubię nietypowe lekko egzotyczne dekolty, zrzucam to na obecność ME właśnie 😀 ciekawa jestem tej sukienki! <3
Od Grety wiem, że mam mocno Mahoniowe rysy twarzy. 🙂
Z tego, co pamiętam i sobie zapisałam, to Mahoniowy wpływa m.in. na bardziej wydatne usta (takie właśnie jak u Cate Blanchett). Tyle, że to nie będzie Syreni dzióbek 🙂
Mahoniowe twarze nie będą drobne i delikatne. I też faktem jest, że ten Ethereal to największy killer Inguene.
Ale co do sylwetki to się nie wypowiem, bo szczerze mówiąc nie wiem. 🙂 Wiem na pewno, że przedstawicielki mocnego Wietrznego bywają szczupłe, ale o mnie nie można powiedzieć, że jestem smukła 😀
PS. Ines, sama bym przygarnęła sukienkę z takim dekoltem 🙂 Ostatnio zauważyłam, że brakuje mi czegoś mocno Mahoniowego 🙂 Jeśli kiecka służy Twojej sylwetce, to nie zastanawiaj się, tylko bierz 🙂
Z tym że sam aksamit kojarzy mi się dość gwiezdnie hm. On jest do tego granatowy… Możliwe,że zgrzeszyłam kupując ją;p Ale coś ma w sobie takiego, że jakoś przykuwam wzrok w niej,nie umiem tego wyjaśnić. I ma perełki na tym czymś przy szyi więc to chyba mahoń z syreną jak już, połączenie kosmiczne;p Fresco może pomożecie w stylowej szkółce jak się odważę coś dodać i przejdzie to wytyczne regulaminu. Avarati faktycznie masz takie bardzo mocne rysy, zwracające uwagę od razu. Przypisywałam to Królewskiemu. I na Twim avatarze jesteś podobna do Cate Blanchett ; d
luci, wiem od Grety, że Mahoń to mocna żuchwa i mocna budowa ciała 🙂
Dzięki dziewczyny. 🙂 Pisząc “bardziej” miałam na myśli to, czy ME może wpływać na sylwetkę w ten sposób, że wydaje się ona bardziej yin (w sensie yinu masywnego, mocnego). Wydawało mi się, że była tu kiedyś taka dyskusja, ale nie mogę jej odnaleźć – może coś poplątałam…
Dziękuję Eufrozyno! O to mi właśnie chodziło. 🙂
Jest też chyba coś takiego jak mahoniowy wyraz twarzy:
https://vignette1.wikia.nocookie.net/scream/images/b/b6/Angela_Bassett.jpg/revision/latest?cb=20170728225735
😀
“Masywny, mocny yin” – chyba mam Mahoniową sylwetkę 😀 albo to jest SN po prostu.
Eufrozyno, dziękuję 🙂 Może dlatego nie wyglądam jak stereotypowe FG 😀
Znam skądś taki wyraz twarzy 😀
Ines, dziękuję 😀 Chociaż sama nie widzę podobieństwa 🙂
Eufrozyno, to na pewno nie przypadek, że ME jest przypisane do typów, których przedstawicielki dość często wyglądają mocniej: FN,FG,SD, SN, R i SG, a nie np. do G czy D. 🙂
Avarati, jak patrzę na Twoje zdjęcia, to nachodzi mnie myśl, że mogłabyś zagrać jakąś egipską królową. 😉 Swoją drogą to ciekawe, że ME jest największym zabójcą Ingenue ( nie zawierając Noble). Jest wymieniony wśród pierwiastków o największej mocy. Zastanawiam się, co to właściwie znaczy? Chodzi o to, że jest bardziej sugestywny niż inne pierwiastki?
Chyba chodzi o to, że to nie są walory przypisywane dziewczęcości. To dorosłość, czyli kobiecość absolutna ma moc. Noble to jeszcze inny pakiet zalet, nieco się zazębiający z tym ciężkim, dorosłym yinem, ale łatwiej dostrzegalny u przedstawicielek D niż R. Nawet jeśli dana R ma sporo Noble, to raczej nie przyjdzie pierwsza do głowy, gdy myśli się o tego typu zaletach (ciężki yin to np. niekoniecznie chłód).
Archetypy. Nie można być jednocześnie słodką dziewuszką pełną młodzieńczego uroku i szanowaną, stanowczą damą 🙂 Kwestia tego, co chcemy podkreślać w danej chwili albo przez całe życie.
Pomyślałam o osobach posiadających jednocześnie np. mocny Różany i u których ingenue dzielnie trzyma się na posterunku. Mam na myśli Bachledę- Curuś albo Jessicę Albę. Wydaje mi się, że wrażenie jakie one w danej chwili robią, zależy nawet niekoniecznie od stylizacji, ale od wyrazu twarzy, który przyjmują. 😉
Ale ciekawa dyskusja;)To mam wrażenie, że też mam cos takiego;> Moja twarz na avatarze jest dziewczęca i słodka, ale jak podkreślę mahoniowy to widzę szeroką żuchwę i to co we mnie ,,ciężkie”. I nie powiem żeby mi się to nie podobało. Bachledą-Curuś jestem absolutnie oczarowana, jej twarz jest dla mnie niesamowita. Z jednej strony jest do bólu słodka,a z drugiej potrafi mieć taki ostry wyraz. Z kolei u Alby już nie widzę czegoś takiego, zawsze odbieram ją jako słodką osobę. Nawet w mahoniowych klimatach nie trafiało to jakoś do mnie. Może przez to, że nie ma w samej budowie jej twarzy nic kanciastego lub ostrego? Nie wiem.
Ines, Greta pisała kiedyś że Albę i Bachledę- Curuś łączy podobieństwo wynikające z posiadania ME. Ja wcześniej nie zwracałam na to uwagi: Bachleda zawsze bardzo mi się podobała, natomiast rysy Alby były dla mnie przezroczyste. Teraz rzeczywiście to podobieństwo widzę, ale ciągle uważam, że Albie do wyrazistości Bachledy jest daleko. 😉 Jej ME nie jest zresztą chyba tak widoczne…
Dla mnie RE aż się wylewa z Twoich zdjęć, z awatara. Próbuję sobie wyobrazić Ciebie inną, ale mi nie idzie. 😀
Luci, identycznie odbieram urodę obu tych pań. Wydaje mi się, że u Alby ME jest dalekim echem i trudno mi go dostrzec pod warstewką miękkiego Różanego (jasne, jest ta kolorystyka), natomiast u Bachledy to już coś, co dominuje w odbiorze. Z tym że ona chyba tego nie chce, tak samo jak prawie nigdy nie pokazuje się w wydaniu romantycznym. Widocznie na co dzień chce być nowoczesna, młodzieżowa i bardziej ceni w sobie swoją smukłość niż chociażby biust, który jednak od czasu do czasu podkreśla na galach ze świetnym skutkiem. Może jej Różana strona to głównie odpowiedni dla R makijaż i kolorystyka… Te dwa czynniki to sporo w odbiorze urody człowieka.
O nie, ominęła mnie taka ciekawa dyskusja 🙁
Avarati, Twoja uroda kojarzy mi się bardzo Mahoniowo-Królewsko, zgadzam się z luci, że widziałabym Cię w roli Egipskiej królowej 😀
U SN Mahoń w bazie mnie kompletnie nie dziwi, ale od dawna interesowało mnie jak to jest, że tak yinowy E jest wpisany w bazę FG i FN. Moja sylwetka wydaje mi się skrajnie yangowa, zero kobiecych kształtów i dość masywny kościec 😛 w dodatku o dziwo raczej jestem odbierana jako drobna i szczupła osoba, ale to pewnie zasługa wzrostu i może Wietrznego 🙂
Ogólnie mam podejrzenie, że u mnie ME widać tylko trochę w rysach twarzy,ale Greta musiałaby potwierdzić 😀
Kiedyś jeden prowadzący stwierdził, że przypominam mu Nefertiti, więc może coś w tym jest, hahaha 😀 no i “mahoniowy wyraz twarzy” jest mi bardzo dobrze znany 😛
https://loscomisionadoz.files.wordpress.com/2010/04/jennifer-love-hewitt-pic-los-comisionadoz-9.jpg
Eryko, wydaje mi się, ze Bachledzie może być po prostu ciężko pogodzić sprzeczności. Nie ma stereotypowego wyglądu R i wątpię, żeby identyfikowała się z hasłem “sexbomba”. 😉 Mam też wrażenie, że jest jej ładniej w trochę innych liniach niż chociażby takiej Nigelli, swobodniejszych, trochę wyciągniętych. Może chodzi o wagę, a może to po prostu lepiej korespondują z jej twarzą…
Cass, przyznam, że mnie zaskoczyły Twoje zdjęcia. Sądziłam że FN są koniecznie postawne. Ty, przynajmniej na zdjęciach, sprawiasz wrażenie wysokiej, smukłej osoby o bardzo delikatnej sylwetce. Przypuszczam, że coś do powiedzenia w tej sprawie może mieć również Syereni. 🙂 W twarzy masz coś takiego, co przywodzi mi na myśl młodą Sade Adu – to chyba właśnie Mahoń. 😉
Czytam Wasze komentarze i nic mi nie pasuje 😉 Greta mi też kiedyś powiedziała, że na mojej twarzy widzi przede wszystkim SyE z ME. Mam jakieś niejasne przebyłski, że twarze ME bywają pociągłe, ale może sobie coś uroiłam.
Cass mi się kojarzysz z elfem i eterycznoscią. Powiedziałabym,ze jest w Tobie coś pozaziemskiego w kontekscie zwiewności i jakiejś lekkosci:) J. ja nie wiem czy idę w dobra stronę z mahoniową twarzą , to są moje przypuszczenia. Przyznam,ze u Ciebie nie widze tego ethereala. Może za malo sie przygladałam zdjeciom. Widzę silny francuski i wietrzny. I jakąś figlarność Twojego typu bazowego:d
Bo u J. to jest taki azjatycki ME. 🙂
Cass a Ty moja droga nie miałaś SE? O ile dobrze czytam eternale to u Ciebie widzę najbardziej właśnie SE i ta Nefretiti, hmm jak dla mnie urodę miała iście słoneczną, co. by się zgadzało bo i ja podobieństwo widzę. Zauważyłabym jeszcze SY i WE, ale znawczynią nie jestem ;]
Z kolei u j. uderza FE i to bardzo 🙂 i to c napisała luci, azjatycki mahoniowy E ;]
Haha, luci, może być, podoba mi się taka interpretacja 😉
Ines, właśnie mnie też Greta zaskoczyła i pod wpływem Waszych rozkmin sama to próbuję rozkminić 😉 Figlarność – bardzo mi miło 🙂
j., ja u Ciebie w twarzy widzę przede wszystkim FE wymieszany z SyE, no i ten “azjatycki ME”, tak tak 😀
Dziewczyny, ale mnie znowu skomplementowałyście, aż nie wiem co odpowiedzieć. Sade, eteryczne elfy…luci, Ines, dziękuję Wam 😀
Dorin, tak, jestem szczęśliwą posiadaczką cudownego Słonecznego <3 to ciekawe jak każda z Was zauważa u mnie wpływ innego E 😀
Luci, mnie się bardzo podoba Bachleda na zdjęciach z “Ondine” (filmu nie widziałam). Jej delikatność i oryginalne cechy urody są ładnie wydobyte strojami i minimalnym makijażem.
Eryko, zgadzam się. Ona wygląda świetnie w tym filmie, co jest ciekawe, bo ma w nim np. non stop potargane włosy. 🙂 Swoją drogą jej uroda naprawdę koresponduje z klimatem tego filmu, z jego kolorystyką, scenerią, plenerami (a nawet tematyką) których pierwiastkowość opisałabym jako dużo WE na bazie SyE z baśniowym ozdobnikiem. 🙂
Dziewczyny, za wszystkie komplementy serdecznie dziękuję 🙂 Ale myślę, że jestem zbyt jasna i chłodna na Egipt 🙂 A do tego nie zapominajcie, że jestem Ekstrawagantką, która potrafi przewrócić się o butelkę coca-coli w supermarkecie 😀
J. dla mnie jest ikoną Azjatyckiego Mahoniowego, zwłaszcza ten piękny profil. A do tego dorzucę jednak Iskrzący, pamiętam jedno zdjęcie z rozbrajającym uśmiechem 🙂
Cass, a ja w Tobie widzę Słoneczną Amazonkę. Albo elfkę. Tylko założyć Ci opaskę na głowę, założyć białą sukienkę i dać łuk do ręki 🙂 W końcu pani Liv Tyler również zagrała piękną Arwen, to dlaczego Ty nie miałabyś?
A z mocą Mahoniowego to wydaje mi się, że chodzi o kolorystykę, ale i także dodatki, motywy, ogólnie cały klimat. Już sam fakt, że Opium stał się zapachową ikoną, wiele świadczy o tym Etherealu. A ciężka biżuteria? Łańcuchy? Buty na platformie? To tworzy naprawdę ciężki klimat, dla wielu nie do udźwignięcia.
Nie dziwię się, że ten Ethereal jest bazą dla FG (który ma trzy gwiazdki Yin), SD i FN. Są to typy bardzo kobiece na swój sposób, pomimo mocnego Yangu.
Avarati, jasne że trzeba by Cię najpierw ucharakteryzować. 🙂 No ale w kinie to normalka. 🙂
omg Avarati muszę dorzucić trzy grosze – twój avatar od razu skojarzył mi się z młodą Kim Gordon, boginią rocka! Może też jest FG?
http://bust.com/images/articles/37166/12a4d9d724b22446b22ce8d1212149c0.jpg
https://s-i.huffpost.com/gen/1102005/images/o-KIM-GORDON-facebook.jpg
Rzeczywiście podobna do Avarati! http://www.anyonegirl.com/content/uploads/2014/07/kim_gordon_apple_pan.jpg
Faktycznie podobna – to bardzo zaskakujące przy takiej złożonej urodzie jak Avarati – tyle różnych Etherali 🙂
Avarati, jestem w szoku, Kim Gordon o rety! Słucham sonic youth tyle lat i nie zaskoczyło 😀 https://www.textezurkunst.de/media/upload/4173e45b-85c2-4bcd-9446-0b5417323016-malouf_kg3_t_w640.jpg
Coś jest zdecydowanie na rzeczy 🙂
Mam wrażenie, że Kim może posiadać jeszcze Baśniowy
Jest nas tak dużo na świecie, że każdy mógłby znaleźć swojego sobowtóra, chociaż jest to bardzo trudne 😀 Wszyscy przecież zbudowani jesteśmy z tego samego materiału 😉
OMG, serio? Ja podobna do Kim Gordon? Prędzej jest podobna do Florence Welch…
Chociaż – kurde. Zatkało mnie szczerze mówiąc… 😀
O rety! Ale naprawdę. Normalnie jak siostry! Patrzę i nie wierzę. 😀
Azjatycki ME 😀 To ja mam pierwotny, paleoeuropejski ME. Nie mam w sobie nic egzotycznego w stylu Kim Kardashian, Sade Adu czy Cher 😉
Wydaje mi się, że to chodzi po prostu o to, że tylko silny, dominujący ME nadaje taki uderzająco egzotyczny wygląd, natomiast ME w mniejszych dawkach, w konstelacjach z innymi E przydaje specyficznych rysów, ale ich odbiór jest zależny od całej reszty, która dana osoba ma w aurze. 🙂
Myślę luci, że trafiłaś w sedno, również tak to rozumiem 🙂
luci, Twoja interpretacja wydaje się trafna, ale nie wiem co ma wspólnego z moim komentarzem 😉 Miałam na myśli to, że mój mocny Yin (ME) to nie jest egzotyka, tylko właśnie masywna budowa i mocna żuchwa. Do tego dochodzi wyższy wzrost, jasna pigmentacja itp. itd. – no paleolityczna Europa 😉 Nie wiem, może w typologii Ethereal to będzie mieszanka Słowiańskiego z Mahoniowym…?
Kiedyś padały tu określenia, że ME jest “pierwotny”, stąd takie moje skojarzenia. Magdalena Cielecka jest wpisana na listę przedstawicielek ME, mimo że nie ma egzotycznej urody 😉 Mnie się ona kojarzy baaardzo Mahoniowo.
Eufrozyno i słusznie. 🙂 To co napisałam odnosiło się do całości dyskusji a nie wybiórczo do Twojego posta (który po prostu był jej finałem). Chodziło o to, że najpierw określiłam ME J. azjatyckim, a następnie Ty swój paleoeuropejskim, co sprawiło, że zaczęłam się zastanawiać jak to się dzieje, że ten E manifestuje się na różne sposoby. 🙂
Tak właśnie myślę o… Mahoniowym makijażu 🙂 Czyli byłby to dość mocny akcent na oczy i kolory też mocne. Fiolety? Złotko? Brązy? Bronzer na kości policzkowe?
Myślę o sobie w kontekście fioletów, bo tylko one mogłyby przejść w moim wypadku (smutek wielki, bo TS).
Na kolażu rzuciły mi się w oczy konkretne brwi i ciemne, fioletowe usta. Widzę też wyciągnięte, czarne kreski na powiekach. Takie elementy pewnie nie wszystkim Mahoniowym paniom pasują. Może gdy ktoś ma naprawdę mocny Mahoniowy oraz głęboką kolorystykę to zyska na urodzie w ciężkim, “egzotycznym” makijażu…?
Przepraszam za pisanie komentarzy jeden pod drugim, ale muszę napisać, że patrząc na nowe zdjęcie Avarati od razu pojawiły mi się przed oczami twarze z kolażu Króla (z ME zresztą też) 🙂 Co za moc i bijąca z twarzy stanowczość!
Przez te pytania o makijaże dla różnych E zaczęłam bardzo mocno przyglądać się portretom znajdującym się na kolażach Ethereali, które posiadam. Dopiero patrząc na fryzury i makijaże dostrzegłam, jak niewiele mam ME 😀
Nie wiem, czy mam mocny Mahoniowy, ale czasem lubię sobie trzasnąć oko w jakichś mocnych kolorach typu musztardowy żółty, fiolet/śliwka, szmaragdowa zieleń, usta wtedy też konkretne i z połyskiem, takim metalicznym jak Chupa wrzucała 🙂 Bronzer może być, tylko z umiarem. Ale to na jakieś wyjścia, nie na codzień. I jest OK. Czyli ME trzyma się dzielnie na posterunku 😀
Też lubię fiolety i śliwki na powiekach. Fajnie podkreślają kolor piwnych oczu. Musztarda ogólnie bardzo mi pasuje, ale stosuję ją raczej w stroju. Na bronzer jestem zbyt blada 😀
Eloise, jakim jesteś typem kolorystycznym?
Eufrozyno, nie mam zielonego pojęcia, nie robiłam analizy kolorystycznej u Grety, ale najbardziej chciałabym być Ciemną Jesienią <3. Ale pewnie, znając życie, okażę się SSd/SAd wzmocnionym Etherealami 😀
Eloise, jak się masz fajnie, ze możesz fiolety, złoto i brązy. No u mnie w makijażu w życiu by nie przeszło (poza fioletem, ale koniecznie musi być zestawiony z czymś innym). Zielenie mogę, bo wydobywają zielone tony, ale nie mogą mieć ciepłej tonacji.
Eufrozyno, powiadasz, że ciemnofioletowe szminki to Mahoniowy? To pewnie dlatego dobierałam sobie taki kolor na usta, jak nie wiedziałam, że nie mogę raczej mocnych szminek.
No i dziękuję ślicznie za komplement 🙂 Miło mi słyszeć, tym bardziej, że ciągle słyszę, czy ja przez przypadek coś niedobrego zjadłam… xD Albo czemu nie potrafię się uśmiechać xD
Avarati, może być tak, że mnie się tylko tak wydaje, że mogę 😀 Mam bardzo ciemne oczy, prawie tęczówka nie odcina się od źrenicy, takie brązowoczarne właściwie, jasne matowe brązy wyglądają u mnie średnio, zlewają się z okiem. Rzeczywiście masz fajny avek 🙂
A ja jestem niereformowalna i dalej Mahoniowy intepretuję jako szeroką żuchwę(może u mnie się on tak objawia). I jako mocne konturowanie twarzy. Niby ma to na celu wyszczuplać, ale jak dla mnie to sprawia że ten kanciasty kształt jest po prostu ładniejszy ale wciąż widoczny. Ostatnio mam fazę na bronzery i mocny makijaż oka. I generalnie z jesienno zimowych E ten jest mi najbliższy.
Avarati, na kolażu jest zdjęcie z fioletowymi ustami, paznokciami i pierścionkiem, stąd ten pomysł 🙂
Ja mam dwa skojarzenia: jedno to taki brązowy makijaż z lat 90 (brązowa pomadka, złoto i brąz na twarzy)
https://i.pinimg.com/564x/94/2a/f6/942af6421a0dc8f80eceb6eaa6011b04.jpg
https://i.pinimg.com/736x/7f/83/34/7f8334533426dffc1fad72425b26c001–gianni-versace-stunning-women.jpg
https://i.pinimg.com/564x/01/a7/2b/01a72b4633c01e8c572e9832deaddb27.jpg
a drugie to mocno obrysowane oko
https://i.pinimg.com/564x/de/12/eb/de12ebe158e860f14fe145ade64f71a5.jpg
https://i.pinimg.com/564x/cd/a0/84/cda084235e1fba9b09a82488b19455d2.jpg
https://i.pinimg.com/564x/02/25/f4/0225f4302591eea357b63094686867c4.jpg
Pierwsza wersja do mnie przemawia 🙂 pomijając brązer na twarzy i czarne brwi. Usta i powieki biorę 😉
Mocno obrysowane oko też widać na kolażu.
Takie oko z czernią to mi się kojarzy jako mahoń z karmazynem wymieszany.
Też jestem TS i też jasny blond 😉 U mnie na oczach ogromnym powodzeniem cieszy się tak zwany kamienny brąz, jak ta poszarpana sukienka w drugim kolażu. Fiolet też jak najbardziej. Ale co do ust zamiast mocnego fioletu (o ile nie mamy jakiejś specjalnej okazji, chociaż to na pewno zależy też od mocy innych ethereali) postawiłabym na jakąś matową pomadkę nude, koniecznie w połączeniu z konturówką. No i podkreślenie rzęs, ale takie porządne. Takie mam wyobrażenie mahoniu na TS 🙂
Inez, mam mocno mahoniową-na moje oko-szwgierkę i ona ma wlasnie szeroką zuchwę. Poza tym dosc egzotyczne rysy, takie połączenie murzyńskich i cygańskich. Podobna panią widuję w kościele i tez sądzę, ze ma ME.
Słyszalam kilka razy że mam cos egzotycznego w twarzy w kontekście pierwotności. Myślę, że ludziom chodzi o dość szeroki nos i wyraziste brwi.
Cudowny Ethereal i mi od razu nasuwa się na myśl Erykah Badu.
Co do zapachów, mahoniowym dziewczynom (o ile jeszcze go nie znają) to polecam Bottega Veneta edp, ta klasyczna wersja <3 uwielbiam…
Dla większości Ethereali i typów urody polecane są fryzury bazujące na pół długich lub długich włosach, ale trzeba przyznać, że niektóre kobiety wyglądają zachwycająco z ogoloną głową : https://hips.hearstapps.com/ell.h-cdn.co/assets/17/10/1600×800/landscape-1489177865-elle-celebs-shaved-head.jpg?resize=768:* (moze Kirsten Stewart niekoniecznie). Zastanawia mnie, które Ethereale mogą za to odpowiadać. Mahoniowy? Energetyczny?
Ciekawy temat, strzelałabym Mahoń ale np. Natalie Portman go nie posiada, a wygląda świetnie. Nie wiem jakie ethereale ma Sinead O’Connor, obie mają coś podobnego w twarzy.
Za to odpowiada raczej typ bazowy (brak softu) i kształt czaszki 😀 Nie wyobrażam sobie łysej i jednocześnie olśniewającej R.
Eryko, wydaje mi się, że SG też nieszczególnie po drodze z gołą głową. Britney Spears wyglądała strasznie biednie!
Moim zdaniem ogolona głowa u kobiety nie dodaje jakoś bardzo urody, ale to moja subiektywna opinia. Myślę, że tutaj działa zasada “ładnemu we wszystkim ładnie”, a nie Ethereal. Rzeczywiście yinowe typy chyba najbardziej ucierpiałyby po ogoleniu włosów.
A Brodka? Ona jest cudowna nawet na lyso. Wg mnie może mieć Różany.
Ciemnoskóre kobiety często mają tak piękny kształt czaszki, że – moim zdaniem – wyglądają super z bardzo krótkimi włosami, nawet przy mocno yinowych rysach (np. Lupita Nyong’o).
j, rzeczywiście! Ślicznie wygląda 🙂 Czarnoskórym kobietom chyba w ogóle częściej i bardziej pasują takie króciutkie włosy. Prędzej myślałam o nieco jaśniejszych yinach 🙂
Też bym się skłaniała ku teorii, że tu wchodzi zasada “ładnemu we wszystkim ładnie” + kształt czaszki.
Hej,
muszę pryzynać, że analiza Meghan Markle bardzo mnie zdziwiła. Dawałam jej właśnie Mahoniowy i to gdzieś w okolicach pierwszego planu. Mógłby mi ktoś powiedzieć, skąd wynika jej jako taka kompatybilość z tym Etherealem, albo z jakim innym go pomyliłam? Wstawiam na dole zdjęcie odpowiedzialne za moją pomyłkę 😉
Obstawiam, że mogłaś go pomylić z Baśniowym – sądząc po zdjęciu. 🙂
No nie wiem, według mnie Meghan wygląda z tą szminką źle 😀 pewnie obstawiałaś Mahoń ze względu na jej kolorystykę, bo ta sukienka (?) ładnie zgrywa się z brązem jej oczu, ciemnym ich makijażem, jej karnacją itd.
Dzięki 🙂
Jeżeli TO nie jest Mahoniowe, to co jest? Moja prywatna esencja ME <3 https://youtu.be/LCUv9W0ViRc
Moją uwagę zwróciła Anna Cleveland o bardzo charakterystycznej urodzie, jest nawet w pokazie Jean Paul Gauthier zamieszczonym pod tym Etherealem. Wysoka, w 5’11 czyli jakieś 180 cm, podłużna twarz, długi nos, duże, ale umieszczone blisko siebie oczy i pełne usta… Obstawiam panią Soft Dramatic, ale czy ma Mahoniowy? A może coś delikatnego?
http://mod-mag.com/wp-content/uploads/2014/09/Anna-Cleveland-Bjarne-Jonasson-Jalouse-17.jpg
https://static1.squarespace.com/static/553fdbaee4b0d82b91dbde7d/t/586403ba29687fc89ebbee9c/1482949635791/Screen+Shot+2016-12-28+at+1.25.37+PM.png
Podoba mi się także i tu:
http://ethnicelebs.com/wp-content/uploads/2016/10/bigstock-Anna-Sui-Fall-Winter-Co-120932939-Anna-Cleveland-400×450.jpg
Dla kontrastu jej mama, Pat Cleveland, która ihmo posiada ME.
http://us.media.fashionnetwork.com/m/a7dd/c101/1951/3a0f/958e/d159/75ce/bbc9/252a/72c9/72c9.jpg
https://theredlist.com/media/database/muses/icon/fashion/pat_cleveland/036_pat_cleveland_theredlist.jpg
Czy perfumy “Alien” Muglera to zapach Mahoniowy?
O mein Gott, mam nadzieję, że jednak nie. Nic mnie tak nie przyprawia o migrenę jak to coś. Jeżeli są tu jakieś fanki tego pachnidła to sorry 🙂
Podpisuję się pod komentarzem Eloise, absolutnie nie czuję tych klimatów. Mahoń skręca w stronę mocnych, kobiecych i orientalnych pachnideł, choćby Kenzo Jungle <3
Dla mnie to Baśniowy wymieszany z Alabastrem (jasmin), ale mogę się mylić.
Cześć! 🙂 Chciałabym się przywitać jako nowo zdiagnozowana FG. O ile od dawna podejrzewałam że jestem właśnie FG, to dużo większym zaskoczeniem były etherale, szczególnie mahoń na drugim miejscu, chociaż teraz po otrzymaniu werdyktu sama zobaczyłam go w mojej twarzy. Jak wplatacie elementy mahoniowe do swojego stylu ? Mi najbardziej z niego podobają się kolory, ciemne fiolety, śliwka, ciemny róż, golfy. Także kolczyki. Nie mam przekłutych uszu ale teraz już pewnie zrobię to żeby przymierzyć mahoniowe kolczyki.
Witam serdecznie!
Sama bardzo lubię Mahoniowy, to on dodaje nam tajemniczości i oryginalności, u mnie pojawia się w rysach twarzy i budowie ciała, Kibbe przy mnie rozłożyłby łopatki XD. Ze względu na kolorystykę (Prawdziwe Lato) nie za bardzo mogę poszaleć ze złotem czy brązami (chociaż dostawałam komplementy za bardzo ciemny brąz). Jednak fiolety i ciemniejsze róże już prędzej przejdą, tylko prezentują się na mnie niezbyt różanie 🙂 Golfy to must-have, hah.
Wszystko jest pięknie rozpisane w Mahoniowej Galerii – jest tam dużo Mahoniowych Ekstrawagantek (Lady Gaga, Amy Winehouse, Cher <3).
A wiesz, jaki masz typ kolorystyczny?
Cześć! Czytam te Wasze rozmowy tutaj jak jakaś głupia już od miesiąca czyli od kiedy dostałam analizę. Moje dwa główne E to syreni i mahoniowy, więc trochę kontrast. Oba do mnie niesamowicie krzyczą, oba uwielbiam i chciałabym właśnie na nich oprzeć swój styl.
Uwielbiam look J.Lo tutaj https://getthelook.pl/wp-content/uploads/2017/04/syreni-mahoniowy-ethereal.jpg
Czy jest tutaj więcej posiadaczek tego połączenia ethereali? Jestem żądna każdej inspiracji 🙂
Hej Koti 🙂 Ja co prawda nie posiadam tego połączenia Ethereali, ale co do tworzenia stylu na ich podstawie, chyba musiałabyś zajrzeć do tego co Ci Olga napisała. Bo tak sobie pomyślałam, że Syreni jest przecież w bazie Soft Natural, natomiast Mahoniowy jest w dużym stopniu kompatybilny z SN, więc na logikę wychodzi na to, że możesz korzystać z Syreniego i Mahoniowego w tym zakresie, w jakim one korespondują z bazą Soft Natural. Więc w tym aspekcie nie są one aż tak kontrastowe jak by się mogło wydawać patrząc na ich czystą postać.
Jest jednak też możliwość, że możesz z tymi Etherealami wychodzić poza granice SN, dlatego napisałam, że decydujące będzie to co napisała Ci Olga przy analizie.
Btw super, że czujesz się ze swoimi Etherealami tak dobrze 😀
Witaj Koti!
Ja pojmuję łączenie ethereali właśnie na takiej zasadzie, jak na zdjęciu z Twojego linka, np syreni fason/kolor + mahoniowe dodatki, lub odwrotnie – ubranie w mahoniowym kolorze + syrenia biżuteria. Można by też spróbować pokombinować z różnymi fryzurami, jaki dają efekt. Oczywiście wszystko w granicach indywidualnych zaleceń. Tyle przychodzi mi do głowy 🙂
Witaj Avarati! 🙂 Jak miło, że ktoś odpisał, myślałam, że blog już trochę opustoszał. Galeria mahoniowego jest piękna, to prawda jednak właśnie czuję, że nie wszystko z niej mogłabym wziąć. Na przykład bardzo rzadko noszę brązy i niektóre zestawienia kolorystyczne wydają mi się za mocne. Niestety nie wiem jakim jestem typem kolorystycznym. Na razie zdecydowałam się tylko na analizę typu Kibbe i etherali.
Mahoń mnie trochę przestraszył na początku jako dość daleki od mojego stylu, chociaż teraz wydaje mi się, że nosiłam czasem mahoniowe elementy ale nie rozumiałam, że to mahoń – brązowa skórzana torebka, brązowe skórzane buty na platformie, golfy. Z tym, że u mnie mahoń raczej tylko jest w rysach. Ty masz naprawdę mnóstwo etherali w porównaniu ze mną. 😮
Witaj Koti- też jestem niedawno po analizie. Też mam mocny mahoń ale niestety nie mam Syreniego. Bardzo podobała mi się zawsze Syrenia biżuteria. <3 Z tego co czytałam na blogu Olgi to Syreni i Mahoń są oba mocno Yin, tylko Mahoń to moc a Syreni słabość. Wydaje mi się, że niekoniecznie musisz je łączyć w jednej stylizacji, ja mam dominujący Francuski ale raczej nie będę łączyć go z Mahoniem.
No ja jestem bardzo pomieszana, dlatego czasami muszę pogłowić się, jak mam się ubrać xD I też musiałam zrobić sobie analizę kolorystyczną, bo od natłoku kolorów bym umarła, za dużo kolorów i stylów mi się podoba. Mam ostatnio jakiś dziki napad na elegancję, za dużo lat 20-stych. Boże złoty, uchowaj mnie.
U mnie i tak króluje Wietrzny, po nim Król, najczęściej się tak ubieram i krążę wokół tego klimatu i dodaję do tego różności z innych archetypów. Dzielę sobie Ethereale na sezony, w artykule pt. Ustalanie stylu jest wszystko pięknie opisane.
Ach, Syreni. Bardzo go lubię, ale nie dziwię się, że Cię ciągnie do niego. Może to przez Księżycowy (też woda).
Avarati – też chcę zrobić analizę kolorystyczną ale jeszcze chwilę muszę zaczekać.
Myślę, że to jednak fajnie mieć dużo etherali. Możesz bawić się stylem, wyglądać bardziej różnorodnie. 😉 Z twoich etherali podoba mi się też bardzo Słoneczny. Połączenie bieli i złota, geometria.
Czytałam artykuł o ustalaniu stylu. Zgadzam się, że jest bardzo przydatny chociaż ja mam tylko Francuski z letnich etherali. Bardzo przydałby mi się jeszcze choć jeden wiosenno-letni etheral bo boję się, że będzie zbyt monotonnie.
Ach, Słoneczny, bardzo pomaga mi w bardziej formalnych zestawach, to bez wątpienia. 😉
Co do wiosny/lata, to myślę, że Wietrzny też jest gościem, który dobrze wpasuje się w ten czas (rockowe festiwale najczęściej odbywają się w lecie). Potargane spodenki, dżinsowe miniówki, koszulki (mogą też być potargane) z chwytliwymi napisami, do tego jakieś wietrzne bransolety, a wieczorem skórzana ramoneska czy dżinsowa kurtka – taka jest moja interpretacja Wietrznego na lato. Kate Moss i jej wietrzne stylówki na koncerty to mistrzostwo, którym warto się inspirować 😉
Możesz też wykorzystywać motywy z innych Ethereali, nawiązywać do nich 🙂
Neptunka FG – najbardziej Mahoniowa będziesz jako Prawdziwa lub Ciemna Jesień (tak myślę), ale i Prawdziwa Wiosna np. ma domieszkę jesiennej kolorystyki, więc da się coś z jej palety “ulepić”. Dobrze byłoby to ustalić, bo jednak ten E jest bardzo skonkretyzowany pod względem kolorystyki.
Feliciam – dziękuję za wskazówki 🙂 chyba będę rzeczywiście musiała pomyśleć o diagnozie kolorystycznej… Bez tego wciąż czuję się lekko zagubiona.
Mam pytanie, jak myślicie czy ta sukienka to Mahoń czy bardziej Różany ?
https://gate.bwcdn.net/media/2020/10/1/0/OUTFIT-6009009-23-6001143-33-6008426-78-1-size-large-c-v-1-compressed.jpg
Sukienka kojarzy mi się z SG (mimo że talia jakaś luźna, mówię o ogólnym wrażeniu), czyli bardziej Różany. Tak czy siak fason na pewno nie jest FG.
Tak, wiem że fason nie dla FG. Chodziło mi o wzór. Na razie robię rekonesans które kwiaty są mahoniowe, a ktore nie, niekoniecznie szukam ubrań dla siebie. 🙂
W każdym razie szkoda że to Różany, a nie Mahoń bo podoba mi się taki wzór choć kwiaty wydawały mi się dość żywe w porównaniu z tymi w Mahoniowym kolażu.
Ano, Mahoniowe kwiaty są dosyć mroczne 😉
Avarati – a który E masz najbardziej elegancki?
Słoneczny, tak myślę 😉
Dziewczyny, a taka sukienka to mahoniowy może? https://static.zara.net/photos///2020/I/0/1/p/8115/276/420/2/w/865/8115276420_1_1_1.jpg?ts=1595518635415
Ładna, ale nie jestem pewna czy to Mahoń bo kolory są bardzo żywe. Mi się kojarzy z Energetycznym zmieszanym z czymś jeszcze. Ale nie wiem czy dobrze myślę.
Neptunka dzięki, masz rację, znalazłam w galerii energetycznego podobny wzór: https://i.pinimg.com/564x/23/57/d0/2357d09c0ec09fdee7b2f605d4ed98e7.jpg no to teraz żałuję że ją oddałam bo energetyczny raczej mam, zobaczymy jeszcze jaki werdykt wyda Olga ale w jakimś procencie mam go na pewno.