Królewski Ethereal (Królowa) – galeria zdjęć

Z cyklu Magia Mody.

Galeria Królowej przedstawia drugi podtyp Królewskiego Ethereala. Najwyższy stopień kompatybilności osiąga w odniesieniu do typu Soft Dramatic. Drugi stopień kompatybilności wypada na bazę Soft Gamine. W drugim przypadku styl Królowej musi być podany w lżejszej i bardziej dziewczęcej odsłonie. Czysty, mocny styl Królowej to zdecydowanie i po pierwsze diva Soft Dramatic.

Pełny Królewski jest określony jako Ethereal Yang i Noble. Styl Króla nosi wyraźne cechy Yang. W przypadku Królowej uroda owszem jest nacechowana Yang, ale sam styl lekko skręca w stronę Yin. Motywy zwierzęce zostają w całości zastąpione barokowymi ornamentami o zakrzywionych liniach (Yin) oraz gipiurowymi koronkami (Yin). Buty, często na platformie, nie mogą mieć szerokich i mocnych obcasów. W biżuterii akcent pada na ozdobne opaski i diademy oraz na kolczyki (Yin). Duże pierścienie (Yang) plasują się na trzeciej pozycji.

Kolejne elementy stylu Królowej to:

  • odsłanianie ramion
  • duże dekolty
  • dekolty na plecach
  • duże kołnierze i ozdobne kryzy
  • wykończenia dekoltu nawiązujące do golfów są odpowiednie tylko dla  kobiet szczupłych, z niedużym biustem
  • poszerzane rękawy
  • zakładki i marszczenia
  • bufki (tylko SG)
  • futra
  • futrzane obszycia i futrzane czapki
  • kunsztowne hafty
  • wyraziste motywy roślinne
  • zdobienia z koralików
  • połyskujące tkaniny (np. tafta)
  • aksamit i welur
  • tkaniny tłoczone w barokowe wzory
  • szyfon (jako dodatek do mocniejszych zdobień)
  • wszelkie motywy i zdobienia inspirowane wizerunkiem pawia królewskiego (Yang)
  • duże broszki z ozdobnymi kamieniami
  • masywne naszyjniki
  • torebki i buty zdobione ornamentami
  • okulary przeciwsłoneczne w stylu Dolce & Gabbana (zdobione ornamentami)
  • kunsztowne upięcia, zwłaszcza koki w stylu Soft Dramatic
  • wyrazisty makijaż (akcent padający na oczy lub równowaga oczy-usta)

Jeżeli Królowa pojawia się jako dodatkowy Ethereal w konfiguracji, nadaje danemu typowi bazowemu kierunek na Soft Dramatic.


Share:

96 komentarzy

  1. Moderator - lothlorien 10 Luty, 2019 o 19:26 Odpowiedz

    Cudowna galeria <3
    Bardzo żałuję, że sukienek z takimi ornamentami nie można ubierać na byle okazję XD

  2. Eryka 10 Luty, 2019 o 19:36 Odpowiedz

    Ale piękne klimaty 🙂 myślałam, że będą bliższe kierunkowi R, bo wiele przedstawicielek ma Królową wysoko, do tego wydają się takie kobiece. Bardzo lubię balansować na granicy Gwiezdnego i Królowej, ale teraz widzę, że i szczyptę Baśniowego łatwo przemycić. No i bez biżuterii czuję się niewyjściowa nawet w kontekście krótkiego wyjścia 😛
    Do tego te buty i opaski, ach… Biżuteria zdecydowanie wygrywa. Chyba będę często wracać do tej galerii.

    • Olga Brylińska "Greta" 10 Luty, 2019 o 20:08

      Dziękuję 🙂

      Moc R bazuje na Mahoniowym. Echo Królowej widać w stylu TR. Jednak nich chciałam dopisywać TR do baz kompatybilnych z Królową, ponieważ zbyt często widzę za mocny i przerysowany styl TR, zbytnio nacechowany wpływami SD. TR-ki muszą uważać, by nie przedobrzyć 🙂

    • Eryka 10 Luty, 2019 o 20:25

      To prawda, styl TR u niewprawnych jest chyba najczęściej posunięty do karykatury 😀 teraz myślę, że Królowa często mi się nasuwała przy stylu R przez poziom wydekoltowania. Ale SD chyba też przesuwają akcent na górne partie ciała.
      W takim razie będę wyczekiwać Mahoniowego, mimo że go nie mam. Ciekawe te połączenia między Etherealami i typami bazowymi 🙂

    • Yen 10 Luty, 2019 o 20:51

      Znów się zgodzę- styl TR jest ciężki w kwestii balansu pomiędzy romantyczną delikatnością, a dramatycznym pazurem.
      Plus- mam wrażenie, że te “cięższe” style (Mahoń, Królewski etc) w nieodpowiednim użyciu ogólnie potrafią poczynić więcej potencjalnych szkód niż np. Księżyc czy Francuski, u osób które ich nie posiadają- może to przez to, że te drugie są bardziej uniwersalne.

    • Olga Brylińska "Greta" 10 Luty, 2019 o 20:59

      Tymczasem tu i ówdzie aż roi się od stylówek SD podpisanych jako TR.

      Masz rację. Księżycowy styl łatwo unieść, z kolei Francuski jest bardzo uniwersalny i na czasie. Szybciej też dostrzeżemy przeciążenie niż zbyt mdły wizerunek (od Księżycowego), czy konflikt francuskich klimatów z typem urody. Tu już trzeba wprawniejszego oka.

    • Yen 10 Luty, 2019 o 21:13

      Tak. Słynne pinterestowe „TR best looks” i bezkresne pantalony 😀
      Dlatego właśnie mam tablice tylko z pewnymi estetykami, mającym służyć jako luźna inspiracja (również wplecionymi etherealowymi <3) bo jakość proponowanych przez „znawców” kibbo-zestawów zostawia wiele do życzenia.

    • Eryka 10 Luty, 2019 o 21:15

      Ciekawe skąd te legendy o mocy TR. Normalnie założyłabym, że TR łączy moc z delikatnością, a większość kobiet marzy, by prezentować dwa skrajne oblicza w zależności od sytuacji, ale to nie może być to, skoro yinowa subtelność u TR nie jest tak doceniana. A przecież TR piękne są dokładnie takie, jakie są.

    • Yen 10 Luty, 2019 o 21:28

      Co do konfliktu mocy z delikatnością- moda jest aktualniewciąż bardziej yang niż yin, co nie sprzyja podkreślaniu delikatności. Na zakupach pół biedy, jeśli ma się Karmazyn, czy nie jest się do końca czystym typem, ale bardzo łatwo zabić urok TR, idąc za bardzo w którąkolwiek ze skrajności. Dla przykładu- Więdłocha. Kojarzę ją głównie z uroczo-alabastrowymi stylizacjami zahaczającymi o całą grupę Gamine. Nie jest najciekawiej XD
      Choć Olivia de la Culpo w stylu full energetycznym też lekko bawi 😀

    • luci 10 Luty, 2019 o 21:38

      Wydaje mi się, że pintrestowe omyłki biorą się w dużej mierze z tego o czym napisała Yen : “styl TR jest ciężki w kwestii balansu pomiędzy romantyczną delikatnością, a dramatycznym pazurem.” Myślę, że dokładnie tak jest, że ten styl ciężko uchwycić. Za mało yangu i robi się mdło, ale z kolei gdy się z yangiem przesadzi, to bardzo szybko robi się “nic szczególnego”. Cienka granica. ;/

      Mnie czysty styl TR wydawał się zawsze nieco zbyt subtelny dla mnie, to znaczy jeśli chodzi o ubrania na wielkie wyjścia (bo jeśli chodzi o ubrania na co dzień, to raczej zbyt ozdobny – zapewne przez FE) i widzę w Królowej te dosadne elementy, które tak lubię. No tyle, że dokładnie tak jak napisała Greta z tymi elementami trzeba ostrożnie. TR to jest jednak inna sylwetka i inne proporcje niż SD. 🙂

    • Yen 10 Luty, 2019 o 21:48

      Tak. SD jest fizycznie wieksze, zatem i ozdoby są rozmiarowo wieksze i cięższe w wydźwięku.

    • Eryka 10 Luty, 2019 o 22:02

      Może dlatego mnie łatwiej nakładać na siebie co nieco takiej biżuterii i delikatnie skręcać w SD. Tu R ma przewagę (gabarytową) nad TR 😀

  3. Eufrozyna SN+KrE+GE|TA 10 Luty, 2019 o 19:37 Odpowiedz

    Wow!!! Jaka piękna galeria! :O Biorę wszystko <3
    Dostrzegłam śliczną Rebeccę Ferguson, sporo zdjęć Annabelle Wallis, a także Holiday Grainger i Yvonne Catterfeld. Same zjawiskowe kobiety.

    • Eufrozyna SN+KrE+GE|TA 10 Luty, 2019 o 20:39

      Zapomniałam, że Yvonne Catterfeld nie ma KrE, ale ładnemu we wszystkim ładnie 🙂 Za to Biała Królowa – Rebecca Ferguson pewnie posiada ten pierwiastek…

      Kierunek na SD – to mi się podoba i to bardzo 😀 Czysty SN jest trochę zbyt “słaby”, delikatny dla mnie. Czy taki kierunek na SD dotyczy ogólnie tylko dodatków? Czy może mieć w niektórych przypadkach jakiś wpływ na fasony?
      Moja twarz jest chyba gdzieś pomiędzy, bo nie wydaje mi się bardzo typowa dla żadnego z tych dwóch typów.

      Chętnie napiłabym się herbatki ze złotej, tureckiej filiżanki z ornamentami, podobnej do tych z galerii 🙂

  4. AgnieszkaM - G/KryE+IE+KE/SSu 10 Luty, 2019 o 19:42 Odpowiedz

    Pawie mnie zaskoczyły, pawie moje ulubione, przez kolorystykę. To bym wzięła. Bo wiadomo, złote ornamenty nie dla mnie.
    Dzięki, Greto, za piękne dzieło.

    • Espena /C (SłowE+RE)+BaE+IE+GE+KarE/ TW 10 Luty, 2019 o 20:37

      Agnieszko, mnie również zaskoczyły, ponieważ bardzo mi się podobają,
      myślałam, że to Baśniowy E, a jednak Królowa. Piękna galeria, ale jedynie
      je “czuję”. Dla mnie najpiękniejsza Królowa to ta ostatnia, która ma
      długie, rude włosy <3. I te w kokosznikach :).

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME|TA 12 Luty, 2019 o 09:35

      Espeno,paw królewski wcale mnie nie dziwi. Sama nazwa i strojność pawia wskazuje na Królową. Okazały ogon, jakby korona na łepku pawia. Chyba instynktownie coś czułam, bo mam kolczyki w kształcie pawi (ogon z oczek) oraz kolczyki-pawie pióra. Dawno temu dostałam tez wieczorową kopertówkę ze złotym haftem w pawie.
      O tak, mnie też się podobają rudowłose królowe oraz te słowiańskie w kokosznikach 🙂

    • Katana SN + KrE/ DA 12 Luty, 2019 o 15:42

      Podoba mi się, że (prawie) każdy ethereal ma swojego zwierza, dopasowanego ideologicznie i estetycznie 😀

    • TerraCotta 12 Luty, 2019 o 18:58

      Mnie też się to bardzo podoba 🙂 Ale kilka nie miało niestety Francuski (jest najbardziej ludzkim etheralem?) , Gwiezdny, Słowiański, Słoneczny i Różany – chociaż Różany ma roślinkę.

    • Katana 12 Luty, 2019 o 21:22

      W Słowiańskim przyuważyłam koguta 😀 Francuski jest chyba rzeczywiście najbardziej miejski i “cywilizowany”, Słoneczny – architektoniczny, w Gwiezdnym gdzieś tam harcowały czarne koty, a Różany tak jak mówisz- kwiatowy. Ciekawa jestem co będzie w Mahoniu, bo tam na pewno czai się jakieś zwierzę. Kryształowy kojarzy mi się z łabędziem😀

    • Olga Brylińska "Greta" 12 Luty, 2019 o 23:11

      W starych tekstach odnoszących się do typów bazowych (sprzed ery pana Kibbe) również pojawiają się wzmianki o archetypach zwierzęcych. Tak, że zwierz czai się wszędzie 🙂

    • Yen 10 Luty, 2019 o 20:20

      Tak, w fontannie z płynnym złotem nie zamierzam nurkować ;D
      Ofc. W ogóle Królowa w bazie SG była dużym zaskoczeniem, ale rozumiem, o jaki rodzaj „akcji” w stylu chodzi :>

      Czy mogę dopytać o konfigurację kibbowo-etherealową Glorii Swanson? Przy okazji Królowej, ze względu na to, że ten styl raczej jej służy :>
      http://www.filmreference.com/images/sjff_03_img1362.jpg

    • Olga Brylińska "Greta" 10 Luty, 2019 o 21:15

      🙂

      Gloria Swanson – Theatrical Romantic (Baśniowy w aspekcie retro, Karmazynowy, Kryształowy) + Królowa + Mahoniowy

      TR-ka mocnym z kierunkiem na SD. Żeby dać jej bazę SD, trzebaby przymnkąć oko na jej wzrost (151cm). Podobna sytuacja jak z Lady Gagą (FG z mocnym kierunkiem na SD). Ogólnie obie panie nie bardzo mieszczą się w ryzach 13 typów bazowych.

  5. Aga SG/KarE+GE+WE/DW 10 Luty, 2019 o 20:49 Odpowiedz

    Przepiękna galeria, choć dla mnie aż onieśmielająca 😀

    Moje serce skradły buty <3
    http://getthelook.pl/wp-content/uploads/2019/01/krolewski-krolowa-royal-ethereal-queen-120.jpg
    http://getthelook.pl/wp-content/uploads/2019/01/krolewski-krolowa-royal-ethereal-queen-102.jpg
    http://getthelook.pl/wp-content/uploads/2019/01/krolewski-krolowa-royal-ethereal-queen-94.jpg

    Czy pierwsza i druga para w wersji bez ozdób byłaby Gwiezdna? Bo widziałabym obie pary w swojej szafie, ale w nieco skromniejszej wersji 😀

    • Aga SG/KarE+GE+WE/DW 10 Luty, 2019 o 21:13

      Dziękuję Greto 🙂 Wszystko się zgadza 🙂 O tak, soft gaminkowy wzrost lubi się z platformami 😀

  6. Luthien SG/ DA (FrE, BaśE, RE, KrólE,IE + GwE) 10 Luty, 2019 o 21:24 Odpowiedz

    Przepiękna galeria, dziękuję;) Tym bardziej, że bardzo na nią czekałam (dziś odświeżałam stronę średnio co 2h ;)). Zaskoczyły mnie pawie, po czym stwierdziłam, że moje pierwsze skojarzenie z pawiem to bogini Hera. Jako żona Zeusa musiała być baardzo królewska;) Jednak chyba galeria Króla bardziej do mnie pasuje, choćby przez buty z mocniejszym obcasem i ubrania z elementami zbroi (uwielbiam mocne ramiona;)) Z Królowej mam słabość do kolczyków i mocnej szminki;)
    Pozdrawiam serdecznie!

  7. Anita SC +GE /DW 10 Luty, 2019 o 21:37 Odpowiedz

    Olgo,co za onieśmielająca bajka….Wszystkie królowe czarują,nie wiadomo czyim zostać poddanym 😉 Gratuluję efektu <3
    Moja uwagę jak zwykle przyciągnęły zwierzęta,w tym wypadku pawie w połączeniu z tą morską zielenią dają niesamowity efekt!
    Tak sobie przy okazji dumam czy uwielbienie do określonych kolorów często łączy się z posiadanymi etheralami? Npciągoty do zieleni to cecha posiadaczek baśniowego? To chyba mój najukochańszy najbliższy sercu kolor.

    • Olga Brylińska "Greta" 10 Luty, 2019 o 21:54

      Dziękuję Anito <3

      Bardzo dobrze wydumałaś 🙂 Sympatia do określonych kolorów łączy się z posiadanymi Etherealami. W Baśniowym bardzo ważna jest zieleń i wszelkie tzw. kolory ziemi.

    • Anita SC +GE /DW 11 Luty, 2019 o 09:50

      Oo,dziękuję za odpowedź, im więcej galerii i pinterestowych inspiracji tym szybciej wszystki składa się w całość 😉
      Dobrze czuję,że kolejny Mahoń? 😊

    • Avarati FG (SE+BE+KE) TSu 11 Luty, 2019 o 12:25

      Kurczę… mnie też zielenie kuszą, ale często muszę podchodzić do nich z dystansem i dobierać te bardziej chłodne odcienie. Od oliwki i ciepłych barw ziemi staram się uciekać 😀

  8. Maria Magdalena SC (RE,BaE,KryE,SyE)+FE 10 Luty, 2019 o 21:38 Odpowiedz

    Piękna galeria:) bardzo lubię polaczenie złota z czernią, czesto staram sie to przemycić jako francuski. No ale tutaj to polaczenie rozkwita w pełnej krasie. Cudo.
    Widzę nić porozumienia z moim ulubionym Gwiezdnym (nadal boleję, ze nie mam:).

    I mam pytanko- ten przedzialek na środku u większości modelek jest nieprzypadkowo, prawda? On mi sie wydaje bardzo podkreślać Noble…

    • Anikka C 12 Luty, 2019 o 12:59

      O kurcze, to ciekawe! Czyli stąd również byłby przedziałek po środku w galerii Słonecznego – ten element podkreśla aspekt Noble w twarzy/aurze? 😀
      Galeria piekna, ale tak bardzo nie moja. Pawie i złoto zachwyca i równiez te fryzury. To niesamowite jak Ethereale moga sie pieknie łączyc, przeplatać i filtrować np. Królowa ze Słowiańskim czy Gwiezdnym. Rozumiem już skąd ta nazwa. ‘Królowa’ tworzy dla mnie pewien dystans i tworzy respekt (w inny sposób niż Alabaster czy dystans który wzbudza we mnie Karmazyn np.)

  9. luci 10 Luty, 2019 o 21:55 Odpowiedz

    Przepadłam dla tej galerii i jestem nią pijana. 🙂

    Uwielbiam motyw pawia. Cieszę się z wyklarowania jego etymologi, bo do tej pory kojarzyłam go raczej z GE. Dla mnie Królowa z jednej strony zazębia się z z GE z drugiej strony widzę link do BaE. I jeszcze jakieś powinowactwo do tej najbardziej na wschód odmiany Słowiańskiego. 🙂

    Zastanawiam się, czy posiadanie Królowej w konfiguracji może obdarzać możliwością odsłaniania ramion także przedstawicielki typów, którym odsłanianie ramion zasadniczo nie służy?

  10. Małgorzata SN (SyE KE ME BeE) + GE + Królowa 10 Luty, 2019 o 22:11 Odpowiedz

    Czekałam na tę galerię i czuję ja chyba najbardziej, mimo że królowa u mnie chyba nie jest jakaś mocna; chociaż z drugiej strony jaka ma być, jak nie mocna… 🙂 Motyw pawia i mnie bardzo cieszy. Marzyłam o welonie ślubnym w tym stylu, ech, zmarnowalam jedyną okazję na założenie takiego cacka 🙂 . No i rozumiem trochę, dlaczego się zastanawiałam, czy nie jestem SD, chociaż w ogóle niepodobnam do przedstawicielek. W końcu kosciec yang, reszta yin, i te ciągoty do przepychu… Hehe, nawet jak czytałam bliskim polskie nazwy typów kibbe (bez opisywania, czym się te typy różnią), to od razu zostałam sklasyfikowana jako diva 🙂 Bardzo dziękuję, Greto, za tę galerię.

  11. Małgorzata SN (SyE KE ME BeE) + GE + Królowa 10 Luty, 2019 o 22:26 Odpowiedz

    To mam jeszcze pytanie, spodziewałam się tu zobaczyć tu tego typu dekolt, określiłabym jako sztywny cowl neckline https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQAed64jjqkDBTDsV8zaJt6p_qwFxuw8xseyrah1LRlsfdb6khl
    Co to jest w takim razie? Mi się jakoś tak arystokratycznie kojarzy, ale to może dlatego, że jakas księżna taki miała na ślubie. Ogólnie okrągły sztywny dekolt, ale nie przylegający do ciała, tylko wywinięty, mniej lub bardziej (na tej grafice jest dość płytki i bardziej wywinięty). Lubię go.

  12. Ada (SG+SłowE+KE+IE+RE+BaE+FE) 10 Luty, 2019 o 22:58 Odpowiedz

    Piękna galeria. Czuję klimat carskiej Rosji, który tak bardzo lubię. Niespodzianką jest dla mnie obecność Królowej w bazie SG. Dla mnie będą to chyba tylko duże dekolty i bufki (przy niższej wadze).

    • Olga Brylińska "Greta" 10 Luty, 2019 o 23:06

      Dziękuję Ado!

      Spokojnie uniesiesz też gipiurę i mocne koronki. Jeżeli nie lubisz nosić ich na dużej powierzchni, zastosuj je w postaci wstawek. Np. gipiurowe, małe rękawki w letniej bluzce będą bardzo w porządku.

  13. luci 10 Luty, 2019 o 23:21 Odpowiedz

    Greto, a czy aktorki Izabelle Adjani i Tamzin Merchant, które pojawiły się na zdjęciach w galerii posiadają Królową?
    http://getthelook.pl/wp-content/uploads/2019/01/krolewski-krolowa-royal-ethereal-queen-25.jpg
    http://getthelook.pl/wp-content/uploads/2019/01/krolewski-krolowa-royal-ethereal-queen-2.jpg

    Obie pamiętam z ról w filmach kostiumowych. Adjani w “Królowej Margot” a Merchant w “Dynastii Tudorów”, gdzie grała Katarzynę Howard. Obie wyglądały doskonale…

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME|TA 11 Luty, 2019 o 00:27

      Luci, chętnie przymierzyłabym tego typu kostiumy. Aktorki mają szczęście, bo mają łatwiejszy dostęp do takich sukni 😀
      U Adjani to Alabaster przesłania mi cały widok, ale zapadła mi w pamięci jej rola tytułowej Królowej Margot.

    • luci 12 Luty, 2019 o 17:50

      Greto, dziękuję. 🙂

      Eufrozyno, też chętnie przymierzyłabym takie kostiumy. Zazdroszczę aktorkom, które maja ku temu okazje. Cieszę się, że przynajmniej złote tureckie filiżanki z ornamentem są w zasięgu ręki. 😉

  14. Ada (SG+SłowE+KE+IE+RE+BaE+FE) 10 Luty, 2019 o 23:23 Odpowiedz

    Bardzo lubię! Myślałam, że nie powinnam ich nosić (ale i tak nosiłam☺), bo nie mam Gwiezdnego. Czuję się dobrze zarówno w gipiurze, jak i w grubszych, szydełkowych koronkach.
    Ileż nowych rzeczy wciąż się dowiaduję. Dziękuję Ci, Greto, za Twoją pracę! Ostatnio naszła mnie myśl, co by to było, gdybym nigdy nie trafiła na tego bloga i uwierz mi, zadrżałam. Nigdy wcześniej bowiem, nie czułam się tak dobrze w rzeczach, które noszę i nie miałam takiej przyjemności z kupowania ubrań☺

  15. Em. SC 11 Luty, 2019 o 00:32 Odpowiedz

    Wszystko mnie tu zachwyca ale też.. bardzo onieśmiela! Próbuję siebie w tych strojach odnaleźć gdzieś w życiu, i tylko się denerwuję, że nie w tej epoce i nie w tej rodzinie się urodziłam 😉 I dalej wzdycham do Króla (jakkolwiek dziwnie by to nie brzmiało), bo chyba jednak jest bardziej praktyczny i obecny w sklepach.
    Może chodzi o to, żeby Królową przefiltrować i oddać SD wszystko co duże, a sobie zatrzymać resztę. Mam wrażenie, że diabeł tkwi w szczegółach, a więc te lekko odsłaniające się ramiona, przedziałek na środku, futrzane obszycia, gipiura, złota (nieco bardziej delikatna) biżuteria – Królowa w uboższej wersji, ale w zgodzie z SC i w miarę codzienna .

    Widzę za to siebie w wielu twarzach w tej galerii. Dziwne uczucie, taka więź jakbym czuła co sobie te kobiety właśnie myślą…

    I bardzo się cieszę, że kolorystycznie jest intensywnie. Przez jakiś czas wydawało mi się, że dla Królowej powinnam wejść w bardziej przygaszone jesienne kolory, a tu paw i złoto błyszczy na całego! 🙂 Ciekawa jestem czy dla tych pawich kolorów trzeba też posiadać Baśniowy albo Syreni?

    I zastanawia mnie makijaż dla Królowej. Czy to mocniejsze oko to będzie wydłużona kreska, złote cienie, mocne brwi?

    A! Znalazłam dla siebie fryzurę i stylówkę w miarę na codzień:
    http://getthelook.pl/wp-content/uploads/2019/01/krolewski-krolowa-royal-ethereal-queen-169.jpg

    http://getthelook.pl/wp-content/uploads/2019/01/krolewski-krolowa-royal-ethereal-queen-124.jpg

    i przede wszystkim ta fryzura 😉
    http://getthelook.pl/wp-content/uploads/2019/01/krolewski-krolowa-royal-ethereal-queen-36.jpg

    a coś takiego jak będę odbierać Oscara 🙂
    http://getthelook.pl/wp-content/uploads/2019/01/krolewski-krolowa-royal-ethereal-queen-97.jpg

    • Olga Brylińska "Greta" 12 Luty, 2019 o 22:41

      Em…. 🙂 🙂 🙂

      http://getthelook.pl/wp-content/uploads/2019/01/krolewski-krolowa-royal-ethereal-queen-36.jpg
      Tu mamy Królową, która spotkała się z Wietrznym 🙂

      Makijaż – jak w tekście. Nie chcę tu przypisywać konkretniejszych zaleceń.
      Wyraźne brwi – zdecydowanie na tak.

      Do pawi w pawich kolorach wystarczy posiadać Królową. Należy tylko odpowiednio modyfikować odcień.

      Jeżeli chodzi o kolorystykę, królewski styl prezentowany na kolażach i w galeriach wypada bardziej jako DA niż jako TA. Jednak esencja TA jest bardzo istotna, ponieważ wiele osób o tym typie kolorystycznym posiada Królewski. Jak widać, Pełne Jesienie to bardzo szlachetny typ urody 🙂 Ich królewską paletę przeważnie tonują – Kryształowy, Księżycowy lub Bezkresny.

    • Eufrozyna SN+KrE+SłowE+GE+KE+SyE+WE+ME|TA 14 Luty, 2019 o 10:13

      Inne Pełne Jesienie często kojarzą mi się celtycko. Już Rzymianie opisywali Celtów jako “szlachetnych dzikich”. Podobno wyjątkowo lubili wystawną złotą i miedzianą biżuterię oraz bogate motywy roślinne i hafty na swoich szatach. Jak dla mnie to brzmi dość Królewsko 🙂

  16. Dorin G + Świetlisty + EE + Syreni + WE 11 Luty, 2019 o 08:52 Odpowiedz

    Witajcie dziewczyny i chłopaki! Ach ta Królowa! Greto jest efekt wow. Galeria jest piękna i zachwycająca, ale totalnie nie moja. O ile dla Króla oddałabym dużo, to dla Królowej już nie. Pawie, to zaskoczenie i ja odbierałam je bardziej Baśniowo 😀
    Najpiękniejsze Królowe z galerii wg mnie to: http://getthelook.pl/wp-content/uploads/2019/01/krolewski-krolowa-royal-ethereal-queen-290.jpg
    i
    http://getthelook.pl/wp-content/uploads/2019/01/krolewski-krolowa-royal-ethereal-queen-78.jpg

    Loth, przepiękny avatar i nowa fryzura <3

  17. j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 11 Luty, 2019 o 11:31 Odpowiedz

    Galeria oczywiście piękna, choć kompletnie nie moja (pawie, brr), ale piszę przede wszystkim dlatego, że zachwyciło mnie główne zdjęcie – jest wspaniałe!
    No i przyłączam się do komplementów Dorin – pięknie wyglądasz, Loth 🙂

    • Dorin G + Świetlisty + EE + Syreni + WE 11 Luty, 2019 o 22:53

      Właśnie j. wpadaj do nas. Brakuje tutaj Twoich trafnych komentarzy i boskiego “blogowania na ubogo” jak kiedyś bosko określiłaś Twoje występy z Modowej Szkółki;]

    • j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 12 Luty, 2019 o 10:58

      O jak mi miło! 🙂 Też tęsknię! Miałam ostatnio mnóstwo pracy i tylko stalkowałam z ukrycia 😉

  18. Avarati FG (WE+KrE+ME+KarE+IE)+BE+KE+SE/TSu 11 Luty, 2019 o 12:05 Odpowiedz

    Woww! Ta galeria jest niesamowita. Teraz już wiem, czemu tak się zachwycałam roślinnymi ornamentami, pawiami i bogatymi haftami. Brałabym też takie okulary, ach… Traktuję Królową jak inny, nie mój Ethereal ze względów bezpieczeństwa 😀 Ale pozachwycać się można 🙂

    Dałam nawet mamie galerię do obejrzenia i była Królową zachwycona bardziej niż Królem. Ale nie dziwię się, bo srebrne kolczyki w pawie, słabość do takich haftów czy nie mogła wziąć się znikąd 😀

  19. Moderator - Jonathan 11 Luty, 2019 o 12:36 Odpowiedz

    Tyle dobrego tutaj, że ciężko mi zliczyć faworytów!
    Teraz już wiem skąd się bierze to dekoltowe wyzwolenie, które uwielbiam u obu płci (jeśli to im pasuje of kors) i taki też element sobie biorę z tego E, oczywiście w stosownych dawkach 🙂 Na resztę wolę popatrzeć z daleka i zwrócić się do wcześniejszego podtypu 😛

    Bardzo podoba mi się skromniejsza wersja:
    http://getthelook.pl/wp-content/uploads/2019/01/krolewski-krolowa-royal-ethereal-queen-124.jpg

    A widząc tą fotkę poczułem czysto-kolorystyczne, bratnie “ukłucie”: http://getthelook.pl/wp-content/uploads/2019/01/krolewski-krolowa-royal-ethereal-queen-71.jpg

    Pięknie się mieni ta galeria 😀 Iwonka C. już mniej ale bardzo miło ją tu widzieć 😀 <3

  20. A.M. /SG/ ŚwE+ BaE+FE+AE+IE+ME 17 Luty, 2019 o 20:19 Odpowiedz

    Hmm, mam więcej z księżniczki niż z królowej ;). Pewne elementy (bizantyjskie, renesansowe brosze, ale to ogólnie moja słabość) bardzo mi przypadły do gustu 😀

    • A.M. /SG/ ŚwE+ BaE+FE+AE+IE+ME 18 Luty, 2019 o 20:38

      Mnie Afryka od chwili, kiedy lata temu widziałam Króla Lwa, kojarzy się z Timonem i Pumbą. Mam jednak nadzieję, że te zwierzaki nie będą uosabiać Mahoniu ;D ;D ;D

  21. Basia SG(Baś A R I) Kry Sy, Lsm 18 Luty, 2019 o 10:34 Odpowiedz

    A właśnie też się zastanawiałam – Daleki Wschód to będzie Mahoń?
    Dalekowschodnie piękno wydaje się takie kruche – a z drugiej strony zdyscyplinowane – jak Alabaster?
    Mahoń wydaje się jednak bardzo mocny, nieujarzmiony – bliżej Afryki, ludów pierwotnych. Taka siła z Ziemi.

Napisz komentarz

Twój adres email nie będzie widoczny. Wymagane polasą oznaczone *