ENGLISH VERSION

 

Iskrzący Ethereal (IE)
Sparkly Ethereal

Wibrujący, radosny.

 
iskrzacy_sparkly_ethereal_kolaz_maly

 

Yang/Yin
Ingenue

Iskrzący Ethereal to przede wszystkim błysk i połysk, np. w postaci cekinów, brokatu, ubrań przeszytych metalicznymi nitkami, koralików. Styl Iskrzącego jest najbliższy stylowi Gamine. W stylizacjach warto kłaść nacisk na eksponowanie nóg oraz ramion.

Iskrzący to również wszelkie desenie drobne, kalejdoskopowe.

Ulubiona biżuteria Iskrzącego to bransoletki.

Posiadaczki Iskrzącego Ethereala często mimo chłodnej kolorystyki korzystnie prezentują się w cieplejszych odcieniach włosów.

Esencja kolorystyczna czystej postaci tego Ethereala to Pełna Wiosna (True Spring).

 


 

MUZYKA

 
Lady Pank – Tańcz głupia, tańcz

Cyndi Lauper – Girls Just Want To Have Fun

Bryan Adams – 18 Till I Die

ABBA – Dancing Queen

Grupa Mocarta Katarzyna Pakosińska – Aria ze śmiechem



 

POKAZY MODY ORAZ KAMPANIE REKLAMOWE

 
Chanel Chance Eau Vive

Swarovski & Karlie Kloss celebrate the Holidays 2016

Ellen von Unwerth for Vogue Japan

Mary Katrantzou | Spring Summer 2017

Ashish SS15 at London Fashion Week

 

POWRÓT DO GŁÓWNEGO WPISU

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Share:

78 komentarzy

  1. Yen SG/DW 25 Styczeń, 2017 o 14:51 Odpowiedz

    Mam perfumy Chanel- Chance eau tendre 😀 Są faktycznie takie świeże, iskrzące.
    W ogóle IE to jest taki słodziak, aż mi się buzia cieszy do niego 😀

    • Moderator - lothlorien (SC+GE+IE+WE+KrólE+KE) 25 Styczeń, 2017 o 14:53

      Też mi się podobają, muszę sobie sprawić 😀

      IE to mój ukochany, pierwszy Ethereal. <3

    • Jag FG+AE+KE+WE+BE 25 Styczeń, 2017 o 16:58

      Nie mam najmniejszych szans na ikonę IE, ale o dziwo kilka rzeczy mnie z nim łączy- błysk, cekiny,(czasem noszę),szampan,muzyka,i Dolce vita 😀

    • Moderator - lothlorien (SC+GE+IE+WE+KrólE+KE) 25 Styczeń, 2017 o 17:14

      Jag, pamiętam Twoją cekinową narzutkę ze zlotu, baaaardzo Ci pasowała 😀

    • iwona (G+KarE+AE+SyE+KE/Ssu) 25 Styczeń, 2017 o 17:17

      Jeny Loth, kiedy Ty się tak przeobraziłaś! Matko jedyna, jak Ty wyglądasz. Boskooo 🙂

    • Jag FG+AE+KE+WE+BE 25 Styczeń, 2017 o 17:44

      Dziękuję Loth,
      Tak się składa,że cekiny mam też zalecane dla mojego FG, może dlatego tak dobrze się ze mną komponują 😀

    • Ania(G+ŚwietlistyE+WE+IE+SyE+FE+GE/DW) 25 Styczeń, 2017 o 21:48

      Yen dla mnie Iskrzący pozostaje chochlikiem,tylko Wietrzny skradł mu buntowniczą naturę.Została radość i figlarność.
      Lothlorien IE to też mój pierwszy E i darzę go szczególną sympatią.

    • Iskra (DC, Świetlisty+WE+IE+KarE)a 26 Styczeń, 2017 o 11:05

      Aniu, siostrzana duszo! Mamy takie same 3 pierwsze Etherale! :)))) w tym Świetlisty <3! Przesyłam mentalne uściski 🙂
      U mnie silny Wietrzny generuje też typ kolorystyczny – Pełne Lato a widzę, że ty jednak jesteś DW, ciekawe :).

    • Ania(G+ŚwietlistyE+WE+IE+SyE+FE+GE/DW) 27 Styczeń, 2017 o 00:15

      Iskro byłam bardzo ciekawa czy znajdę etherealową pokrewną duszę i cieszę się ogromnie,że mamy wspólne 3 pierwiastki:)Mój Wietrzny też jest silny choć na mój styl nie wpływa.U mnie Gwiezdny E wpływa na typ kolorystyczny u Ciebie -Wietrzny.W ogóle to bardzo ciekawe z jak różną mocą oddziaływują poszczególne Ethereale gdy łączą się z bazowym typem i między sobą w różne konfiguracje.

    • Ania(G+ŚwietlistyE 27 Styczeń, 2017 o 00:24

      A sam Iskrzący E to esencja radości dziecięcej więc coś z tym słodziakiem jest na rzeczy tym bardziej,że dzieli Ingenue z najbardziej ,,słodziakowym” typem Kibbe-SG.Z drugiej strony u Ciebie Yen Silne oddziaływanie Ethereali kieruję aurę SG w innym kierunku.

  2. Espena (C+GE+SłowE+IE+BaE+KarE) 25 Styczeń, 2017 o 15:13 Odpowiedz

    O, mój najweselszy E :). Dzięki niemu mogę pożyczać rzeczy
    od G :P. Poza tym, to lubię tańczyć, a te koraliki kojarzą się
    z moich ukochanym tańcem brzucha :D.

  3. Iskra (DC, Świetlisty+WE+IE+KarE) 25 Styczeń, 2017 o 16:45 Odpowiedz

    Iskrzący zmienił trochę oblicze ale nadal jest dla mnie ważnym Etheralem. Powoduje, że moja aura jest bliższa G niż DC. Nie będę podkreślać Iskrzącego brokatowym stylem na codzień ale uśmiech taki jak na zdjęciu głównym jest moim znakiem rozpoznawczym. Chciałabym kiedyś ubrać się na wieczór w cekinową sukienkę (lecę zapisać ten pomysł w notatniku :D). Ach, no i uwielbiam eksponować moje szerokie, kościste ramiona, to się zgadza.

    • Klara (SG, Baśniowy) 25 Styczeń, 2017 o 22:51

      Zgadzam się! SG z Iskrzącym to po prostu bomba: mały, wesoły chochlik z ognikami w oczach. Na pewno psoci, a wszystko mu trzeba wybaczyć :D.

  4. Sara 25 Styczeń, 2017 o 19:52 Odpowiedz

    Znalazłam czas na przesłuchanie piosenek i filmiki. 😉 Przepadłam dla Iskrzącości i nawet znalazłam trochę fajnej muzyki do słuchania. 😛

  5. Arwena (DC/TSp) 25 Styczeń, 2017 o 20:57 Odpowiedz

    A tego to pewnie mam na pierwszym albo drugim miejscu, chociaż go tak od początku odrzucałam, ale Greta nie pozwoliła 🙂 Wprawdzie eksponować swoich kończyn nie lubię, ale te żółte tulipany są totalnie moje 🙂

  6. Malgorzata D/soft summer 26 Styczeń, 2017 o 16:36 Odpowiedz

    Ja tez mam! I nigdy bym nie pomyslala, ze cos takiego dostane!!:)
    Najpierw pomyslalam, ze heee? No niemozliwe! Ja i brokaty?!

    Ale teraz chyba juz pomalu lapie o co chodzi w tym IE dla mnie…a jesli chodzi o podkreslanie ramion i konczyn, no coz, jest co podkreslac. Choc wydaje mi sie, ze nie dlatego dostalam iskrzacy….
    aha, no i tez jestem Soft Summer:))

    • Moderator - lothlorien (SC+GE+IE+WE+KrE+KE) 26 Styczeń, 2017 o 16:44

      Super, Małgorzato, witamy w wesołym klubiku Iskrzących 😀

      Jako Dramatic nie przeskoczysz zalecenia typu bazowego dotyczącego mini, ale zawsze możesz wyeksponować ramiona 🙂

    • Malgorzata D/soft summer 26 Styczeń, 2017 o 18:34

      No tak, mini raczej odpada, za staro sie na cos takiego czuje no i D zabrania, choc nogi sa niczego sobie:))
      Tak wiec trzeba bedzie isc w ramiona:))
      To jest naprawde zaskakujace, bo w glebi ducha ciagatki to “blink blink” czyli blyskotek to ja zawsze mialam, bardzo delikatnie to lubie.
      dzis w miescie mnie napadlo, oto moje iskrzace zakupy
      dwa szale, kompletnie do tej pory czegos takiego nie trawilam i teraz bedzie trzeba kombinowac jak to z D polaczyc, ale mnie przyciagnely magicznie, a i cena tez bo byly strasznie przecenione!!
      A Greta powiedziala, ze mam nosic tkaniny przeplatane blyszczaca nicia….
      A do tego troche aksesoriow…branzoletka jest w tonacji szarej
      https://naforum.zapodaj.net/images/4f1a4e1f56cb.jpg

  7. cezet (SD, BW) 26 Styczeń, 2017 o 16:49 Odpowiedz

    Strasznie mi się podobają te psychodeliczne ubranka z filmiku przedostatniego 🙂
    Wolałabym inne kolory i nie wiem, czemu modelki mają takie brzydkie makijaże i wyglądają jak umarlaki, no ale ubranka są kapitalne.

  8. j. (G) 26 Styczeń, 2017 o 22:14 Odpowiedz

    Dużo uroku ma ten Ethereal. No ale umówmy się – trudno nie lubić szampana i uśmiechu Blake Lively 😉
    Greta mówi, że zapachy szyprowe to IE, w związku z czym jako idealne iskrzące perfumy widzę tutaj Yvresse (dawniej Champagne).

    • Iskra (DC, Świetlisty+WE+IE+KarE) 28 Styczeń, 2017 o 11:14

      j. – dzięki za polecenie Yvresse, sprawdzę sobie. Jeśli jesteś obeznana z aktualnymi zapachami to będę bardzo wdzięczna za kolejne sugestie dla Iskrzącego.

    • j. (G) 29 Styczeń, 2017 o 09:31

      Heh, no ja nie rozróżniam aż tak dobrze ani Ethereali ani perfum, więc mogę polecać błędnie, ale może Rochas Soleil? Pachnie podobno jak promienie słońca i gruszka, ja bardzo lubię, chociaż raczej nie na zimę. Albo Elle YSL?

    • Iskra (DC, Świetlisty+WE+IE+KarE) 30 Styczeń, 2017 o 19:31

      Dzięki J.! Rochas Soleil brzmi ciekawie, Elle YSL są z kolei chyba wciąż popularne więc będą łatwo dostępne, przetestuję 🙂

  9. pimkiem (C/LSp) 27 Styczeń, 2017 o 06:40 Odpowiedz

    Czy jeżeli Karlie Kloss jest w reklamie o iskrzącym, to można wnioskować, że ona też posiada IE, czy tak po prostu się złożyło?

  10. Avarati FG+KrE+WE+BE+SE+ME 27 Styczeń, 2017 o 22:25 Odpowiedz

    Oj… “mój” stary, dobry Ethereal, którego nazwałam “E. dla strzygi/wiedźmy”, podczas, gdy wszystkie Iskrzące dziewczyny nazywały siebie chochlikami… Kiedyś go miałam, gdy jeszcze był podział na cztery Ethereale. Niby znałam zalecenia dla niego, ale jakoś nie po drodze było mi nosić świecidełek, zawsze mnie spychało w inne rejony, w jeszcze mocniejsze. Myślę, że to zasługa Youthfula (bo wtedy w Iskrzącym Yang łączył się z Youthfulem).

    W każdym bądź razie… czuję do niego sentyment, bo jednak był ze mną przez jakiś czas, choć nie było nam to pisane 🙂

    Pozdrawiam wszystkie Iskrzące panie i wszystkie chochliki! Bawcie się i tańczcie <3

    • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE) 27 Styczeń, 2017 o 22:32

      A mnie ulżyło, kiedy się go pozbyłam, mimo że na innych ludziach mi się podoba 😀 Pomyśl, Avarati, że kiedyś miałyśmy ten sam jeden Ethereal, a teraz nie dzielimy żadnego wspólnego 😀

    • Moderator - lothlorien (SC+GE+IE+WE+KrE+KE) 27 Styczeń, 2017 o 22:33

      Avarati, mimo wszystko pamiętam, że Twoja wizja IE była najbliższa temu, co sama czułam od początku i co jest teraz zwizualizowane w kolażu 😀 Przy czym myślałam, że IE jest tym buntowniczym. A potem przyszedł WE… XD

    • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE) 27 Styczeń, 2017 o 22:37

      Chyba głównie przez to, że IE był jednocześnie WE dla wielu osób, tak źle się z nim czułam 😀

    • Iskra (DC, Świetlisty+WE+IE+KarE) 27 Styczeń, 2017 o 23:16

      Jeśli faktycznie pierwotny Iskrzący zawierał w sobie buntowniczość Wietrznego to rozumiem skąd u mnie teraz WE na “pierwszym” miejscu – z pierwotngo IE, który jest teraz zaraz po nim.
      Swoją drogą cały czas ignoruje Świetlistego w moich dywagacjach o Etheralkach, biedny Świetlisty ;D. Podejrzewam, że zainteresuje się nim żywo dopiero po wpisie na blogu.

    • Eryka (R+AE+BaE+GE+KarE+KrE+SłowE) 3 Luty, 2017 o 17:58

      …tymczasem tydzień później 😉
      Wiecie co, teraz gdy wiem, że moim głównym yangowym (czy tam nieyinowym) Etherealem jest Baśniowy i to na pewno się nie zmieni, to Iskrzący zaczyna mi się całkiem podobać. I to nie tylko ze względu ludzi, którzy cudownie iskrzą, ale i możliwości stylizacyjne. Na przykład czarna cekinowa suknia, coś takiego musi cudownie wyglądać.
      Tak że oficjalnie odwołuję moją niechęć do IE 😉

    • Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+SE 4 Luty, 2017 o 09:59

      Noom… dla mnie było to dziwne, że taki Iskrzący dla jednych zawierał lekkie i zabawowe klimaty, a ja go widziałam bardziej jako bardziej dojrzały i mocny Ethereal. Chociaż dalej preferuję iskrzące cienie do oczu niż matowe.

      Zgadzam się, Greto… jakby sobie prześledzić ewolucję teorii o Etherealach, to najwięcej Eternali wywodzi się właśnie od Iskrzącego. 😀 Z niego wyszedł Wietrzny, z Wietrznego Bezkresny…

  11. Yen SG/BaE+GE+KarE+WE+IE+ME+EE/DW 28 Styczeń, 2017 o 23:46 Odpowiedz

    Czy iskrzący, oprócz błysku, zawiera w swoim sttlu typowo gaminowe wzorki, np paski, drobne kropki czy gwiazdki?

    • Barry Allen (SN + IE + SE + GE + KarE) 29 Styczeń, 2017 o 23:05

      No, ja mam nadzieję, bo inaczej nie mam czego w tym typie szukać. A niby mam go na pierwszym miejscu…

    • Arwena (DC/TSp) 30 Styczeń, 2017 o 22:18

      Kropki? Kropeczki? Uwielbiam kropeczki, ale od diagnozy DC ich nie noszę. Ciekawe, czy jako posiadaczce IE na pole position będzie wolno mi ich używać…

    • Moderator - lothlorien (SC+GE+IE+WE+KrE+KE) 30 Styczeń, 2017 o 22:28

      O widzisz, ja kropeczek i kropek nie znoszę, dla mnie nie są Iskrzące. Podarowałabym je np. Różanemu i Baśniowemu 😀
      Zastrzegam jednak, że to jest moja opinia. XD

    • Espena (C+GE+SłowE+IE+BaE+KarE) 30 Styczeń, 2017 o 22:53

      O, a więc kropki szczęśliwie są ze mną, czy Baśniowe, czy Iskrzące :D.
      Jakoś zawsze mnie pociągały, teraz wiem dlaczego.

    • Sara 6 Luty, 2017 o 08:38

      I kropki i paski są świetne. 😀 Nie powiedziałabym, że kontynuują u mnie linie ciała, ale za to świetnie podbijają aurę. <3
      Niech żyją Ethereale. 😀

  12. Sasame 9 Luty, 2017 o 22:57 Odpowiedz

    Może trochę nie na temat, ale – pierwsze zdjęcie z drugiego kolarzu jest po prostu przepiękne! Cudo, wszystko jest w nim perfekcyjne. Jesli to odzwierciedla IE to ja go chcę <3

  13. Iskra (DC, ŚW+WE+IE+KarE/TSu) 21 Marzec, 2017 o 18:53 Odpowiedz

    Patrząc na dotychczas przeanalizowane przez Gretę cztery Panie dochodzę do wniosku, że Iskrzący występuje w stylówkach bardzo rzadko. Właściwie sprowadza się do drobnych wzorków (na jednej ze stylówek Amal) ale czysto Iskrzącej stylizacji chyba nie było w żadnym wpisie. Domyślam się, że jedynie cekinowe ubrania są jednoznacznie Iskrzące. Swoją drogą czaję się właśnie na cekinową marynarkę, będzie czad 😀

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 21 Marzec, 2017 o 19:08

      Racja, bardzo rzadko. A w sumie nie tylko cekiny są IE, ale
      różne drobne wzorki. Mnie się na przykład podobają wąziutkie
      paski. Mimo, że za tym wzorem nigdy nie przepadałam, to w takiej
      wersji wydaje mi się ciekawy :).

    • Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+SE 21 Marzec, 2017 o 19:22

      W sumie wielka szkoda, ale myślę, że dzieje się tak dlatego, bo: raz, drobne wzorki nie są za bardzo modne, dwa, cekiny zazwyczaj zakłada się na jakieś większe wyjścia.

      Dramatic Classic i cekinowa marynarka? Kibbe dostałby zawału 😀

  14. Iskra (DC+ŚW, WE, IE, KarE/TSu) 7 Sierpień, 2017 o 11:26 Odpowiedz

    Czy ubrania ze srebrnego/złotego, błyszczącego materiału to również Iskrzący? np. srebrna kurtka. Nie ma takiego przykładu w kolażach ale domyślam się, że to by tu pasowało.

    • Arwena (DC+IE+RE+FE+SE+BE+ME/TSp) 7 Sierpień, 2017 o 12:34

      Złoto to raczej chyba królewski E, a kurtka cała srebrna to zdaje się kiedyś był Kosmiczny E :-). Nie wiem czy dobrze myślę, ale wydaje mi się, że w iskrzacym chyba bardziej chodzi o drobne mieniące się elementy niż jednolitą świecąca powierzchnię. Wyobrażam sobie np całą kurtkę z cekinow.

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 26 Sierpień, 2017 o 22:58

      Ciężko powiedzieć. Mnie się kojarzy IE z większymi iskierkami,
      z jakimiś cekinami albo drobnymi wzorkami :). Najlepiej zapytać
      Gretę. A podejrzewasz IE u siebie?

    • Drukara 1 Wrzesień, 2017 o 00:26

      Podejrzewam, ale może być to też kwestia, że jestem Czystą Zimą. Jednak błyszczące kurtki, bransoletki, naszyjniki mi służą. Znajdę kiedyś czas na analizę i się dowiem.

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 2 Wrzesień, 2017 o 00:25

      O, też jestem Czystą Zimą i mam IE :). Analiza to fajna rzecz,
      zawsze warto wiedzieć w czym się najlepiej wygląda :).

    • Avarati FG+KrE+WE+ME+KarE+BE+SE+KE 2 Wrzesień, 2017 o 12:04

      Co prawda nie mam Iskrzącego, ale błysk mi służy 😉 Jest on odgórnie narzucony typom Gamine i fajniej mi w brokatowych cieniach niż w matowych.

      Myślę, że takie materiały to może być faktycznie Iskrzący, ale to zależy od całości stylizacji.
      Warto dodać, że złoto jest też zarezerwowane dla Królewskiego i złote ubrania to właśnie ten Ethereal.
      http://getthelook.pl/wp-content/uploads/2017/05/krolewski-ethereal-krol.jpg

      Natomiast srebrne wstawki to też Księżycowy.

    • Drukara 4 Wrzesień, 2017 o 01:27

      Jestem Czystą Zimą i najpewniej SG. Iskry i drobne wzory mi służą, ale tu jest zagwozdka czy dzięki etherealowi czy kolorom z typem bazowym. Co może jeszcze należeć Iskrzącego oprócz wyżej wymienionych? Analiza faktycznie pewnie jest najlepszym rozwiązaniem.

  15. Arwena (DC+IE+RE+FE+GE+SE+BE+ME/TSp) 27 Sierpień, 2017 o 09:38 Odpowiedz

    Mam podobne skojarzenia jak Espena, choć też zastanawiam się nad większymi metalizowanymi powierzchniami. Mam ten E na pierwszym miejscu i wiem na pewno, że jest u mnie zdecydowanie wiodący i dominujący, ale wciąż nie mam pomysłu na jego realizację. Połysku w butach, paskach i torbach nie lubię, ale dobrze mi robią cekiny, delikatna błyszcząca nitka w odzieży, kolczyki wyglądające jak przezroczyste kryształki rozpraszajace i odbijające światło. Z innych pomysłów na mój IE jest torebka przez ramię oraz płaszcze jak dla DC, ale zauważalnie krótsze. Inne pomysły bardzo bardzo chętnie przygarnę.

  16. Arwena (DC+IE+RE+FE+GE+SE+BE+ME/TSp) 27 Sierpień, 2017 o 14:17 Odpowiedz

    Ślicznie dziękuję! Najbardziej odpowiadałaby mi ta pierwsza, druga już zbyt wyrazista. Z paskami muszę bardzo uważać, bo coś niezidentyfikowanego bardzo się przeciw nim buntuje, podczas gdy FE ich pożąda. Przechodzą tylko niektóre, zwykle kolorowe i koniecznie różnej grubości. Pomimo mocnego typu bazowego, wyrazistych E niedobrze mi w zbyt dużych kontrastach. Trudno mi kupić coś internetowo, bo często pomimo teoretycznego dopasowania (baza+E+typ kolorystyczny) na żywo okazuje się, że coś nie gra. Czasem mam wrażenie, że moje E tworzą jakiś jeden odrębny despotyczny E.

  17. j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 28 Styczeń, 2018 o 16:20 Odpowiedz

    Mam problem z zaklasyfikowaniem niektórych deseni jako (nie)Iskrzących – czy jeżeli to drobne kwiatuszki, to podchodzą pod IE, czy może z definicji są mieszanką (np. ze Słowiańskim)? Co sądzicie? 🙂
    Mówię tu o deseniach poniższych rzeczy – pomijam np. falbanki 😉
    https://st.mngbcn.com/rcs/pics/static/T2/fotos/S6/23090521_56_D2.jpg?ts=1508866362298
    https://images.vinted.net/thumbs/f800/038c4_8NjoZTTvkj7hpXZzBwzdXWEi.jpeg?11517143449
    https://i.pinimg.com/564x/e5/29/ff/e529ffd0867e299e776f5ff7f866732e.jpg

    • Arwena DC+IE+FE+GE/TSp 28 Styczeń, 2018 o 16:32

      J., te pierwsze bym podciagnela pod IE, pozostalych juz nie, ale myślę na sobie, bo ja generalnie średnio znoszę kwiatuszki, za dużo mam chyba yangu.

    • Moderator - lothlorien 28 Styczeń, 2018 o 16:54

      Dla mnie drugi jest głównie Słowiański, trzeci Słowiańsko-Iskrzący, a ten pierwszy jakiś taki… Różany 😀 Tzn. za mało rozpieprzony (i chyba zbyt słodki), żeby był czysto IE. Bo fajnie, gdyby wzór iskrzący był nie tylko mały, ale też kalejdoskopowy.

      Te kwiatki są wg mnie głównie Iskrzące (z sukienki, którą niedawno zamówiłam):
      https://st.mngbcn.com/rcs/pics/static/T7/fotos/S6/71075614_69_D1.jpg?ts=1472214832791
      Bo nie widać do końca, że to kwiatki, w zbliżeniu są dość nieregularne, każdy z nich jest trochę inny, a z daleka wzór się mieni.

    • Arwena DC+IE+FE+GE/TSp 28 Styczeń, 2018 o 16:59

      A to może ten Różany powoduje, że pierwsze bym przelknęła.
      Loth, Ty masz ten komfort, że takie desenie współgrają z krojami SC. Niestety, z DC trudno cos podobnego spotkać. A śliczne.

    • Moderator - lothlorien 28 Styczeń, 2018 o 17:22

      Tylko nie ręczę, że napisałam dobrze 😀
      Bardzo współgrają, chociaż mój WE za nimi nie przepada. Te, które zalinkowałam, są idealnie nie-słodkie 🙂
      U DC faktycznie może być z tym ciężej.

    • j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 28 Styczeń, 2018 o 17:11

      Dzięki dziewczyny! 🙂
      Te kwiatki, które pokazujesz, Lothlorien, dla mnie są chyba zbyt akwarelowe. Potrzebuję jednak chociaż śladu geometrii 😉 Ale rozumiem o co Ci chodzi 🙂

    • Moderator - lothlorien 28 Styczeń, 2018 o 17:27

      Fakt, są bardziej pod moją bazę. Ale jest też ten problem, że kwiaty po prostu nie są wpisane w IE i zazwyczaj to będzie mieszanka Ethereali. 🙂

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 28 Styczeń, 2018 o 21:25

      Piękne te kwiatki! Teraz już wiem, dlaczego od kiedy pamiętam
      lubię wszelkiej wielkości i wszelkiego rodzaju desenie kwiatowe.
      Większość się wpisuje z któryś z moich E :).

Napisz komentarz

Twój adres email nie będzie widoczny. Wymagane polasą oznaczone *