STYLOWA
SZKÓŁKA

telefon 1234567890

STYLOWA SZKÓŁKA

Dział STYLOWA SZKÓŁKA to miejsce, w którym czytelniczki oraz czytelnicy bloga gethelook.pl stawiają swoje pierwsze kroki. Uczą się ubierać zgodnie ze swoim typem bazowym według Kibbe. Wszelkie modyfikacje są inspirowane typologią Ethereal.

Każdy ubiera się sam – według własnego pomysłu oraz według własnej inwencji twórczej. Autorka bloga nie nadzoruje osobiście żadnej z zamieszczanych stylizacji. W jej gestii leży jedynie zatwierdzenie lub niezatwierdzenie posta ze zdjęciami.

Wiele osób prezentujących swoje outfity w STYLOWEJ SZKÓŁCE nie przeszło pełnej analizy polegającej na ustaleniu garderoby. W związku z tym prosimy o wyrozumiałość oraz o spojrzenie na zamieszczane zdjęcia przychylnym okiem. By stać się mistrzem w jakiejkolwiek dziedzinie, najpierw należy sporo trenować. To miejsce służy temu, by sprostać trudnym modowym wyzwaniom w jak najprzyjaźniejszej atmosferze. Autorka bloga zapewnia możliwość publikowania stylizacji oraz nadzór merytoryczny. Zastrzega sobie również prawo do nieakceptowania stylizacji, które nie spełniają standardów merytorycznych i/lub estetycznych.

Komentarze do wpisu “STYLOWA SZKÓŁKA”

  • anwen FG / GE+ KrE + KarE + FE + SE + WE 13 Styczeń 2018

    macie racje :( krój sukienki, a zwłaszcza dół jest zupełnie nie dla FG, ale w sukienkach dla mojego typu przez niezbyt płaski brzuch aktualnie czuję się źle :/ a znów sukienki i spódnice uwielbiam i nie chcę z nich rezygnować, więc mam problem z wyborem.

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 13 Styczeń 2018

      anwen – rozumiem, może spróbuj z dopasowanym fasonami,
      a nie obcisłymi? Jako C, mogę powiedzieć, że żadna C nie ma idealnie
      płaskiego brzucha, nawet taka chuda, więc coś na temat brzuszka wiem.

    • Avarati FG WE+KrE+ME+KarE+BE+SE/TS 13 Styczeń 2018

      Też mam fałdki, ale chodzę wtedy na wciągniętym brzuchu :D Powiem Ci, że teraz, kiedy ubieram się w rozkloszowane coś, to czuję się dopiero topornie i infantylnie. Grubo po prostu.
      Dokładnie, tak jak mówi Espena, najpierw popróbuj z dopasowanymi fasonami. Porób zdjęcia w takich ubraniach, a może się przekonasz? :)

    • la panda FG+FE+KarE+KrólE+WE+BE/BS 13 Styczeń 2018

      Hej dziewczyny mam podobny problem, radzę sobie z tym na dwa sposoby (tylko że wolę spodnie ) i sposoby nie są zatwierdzone przez Gretę.
      Sposób pierwszy dopasowany dół i lekki oversize na górę bluzka ma się kończyć w połowie bioder. Rękawy zawijam.
      Sposób drugi góra i dół lekko dopasowany lub bardziej jak kto woli + szal dłuższy przewieszony na ramionach ( nie zakręcam wokół szyi) tak by zgrabnie zakrywać brzuszek z przodu, w lato zakładam bardziej kolorowe z zwiewnej tkaniny. Osobiście wolę ten drugi trik :) Nie wiem czy jasno wszystko przedstawiłam :)
      Wydaje mi się że kiedyś już była o tym mowa ale Lucy Liu (FG) w serialu Elementary ma świetne sytlówki może nie we wszystkich sezonach i nie wiem co na to Greta ale bardzo mi się podoba to jak nosi spódnice/spódniczki :D

  • Anwen, mimo że sukienka nie jest dla FG, podobasz mi się w niej. Może to kolory, a może dziewczęcość i świeżość? Jestem na tak, chociaż nie eksponuje pełnej mocy Twojego typu :)

    • anwen FG / GE+ KrE + KarE + FE + SE + WE 17 Styczeń 2018

      ooo dziękuję :)) no właśnie też mi się podoba, głównie przez koszulową górę i te kolory, już anwet kombinowałam czy jej nie zwęzić do ołówkowej, muszę pokazać ją krawcowej czy to by się dało zrobić :)

      a przy okazji chciałam sie Wam pokazać w innej sukience, wydaje mi się, że jest bardziej FG :)

      Anwen_Flamboyant_Gamine_sukienka_panterka_szara

    • Ati (Classic + KryE, RE, SłowE, FE) 17 Styczeń 2018

      Moim zdaniem dużo lepsza stylizacja. Fason i deseń bardzo dobre. Dodałabym jeszcze ramoneskę i botki na słupku. W kwiatowych motywach i rozkloszowaniach, wyrazista uroda FG gaśnie a tu widać rasową ekstrawagantkę :) Korzystaj z tego, że masz taki fajny typ.

    • Liriel SN+ŚE+BaE 17 Styczeń 2018

      Wzor mi sie podoba, Ty w sukience tez, tylko mam watpliwosc czy taki dol (tulipanowy?) nie jest za bardzo yinowy? Nie znam sie za bardzo na wytycznych dla FG.
      PS. A ja to zdjecie juz widzialam na jednej fbowej grupie ;)

    • Avarati FG WE+KrE+ME+KarE+BE+SE/TS 17 Styczeń 2018

      Ooo! Tu widać FG, moc i szaleństwo naszego typu urody! Sukienka bombowa, fason nie jest aż taki zły, a szara pantera to ostatnio mój wzór nr 1 <3 Super, właśnie teraz pokazujesz moc <3 No i dopiero teraz widać, że masz mega zgrabne nogi :)

      Jeszcze mała rada techniczna – FG lubi mieć odsłonięte nadgarski (a jeśli chodzi o spodnie, to kostki muszą być gołe, ale to na wiosnę/lato).

    • Ines SN+RE+KrE+SyE+WE+EE+BE 17 Styczeń 2018

      Przyznam, że FG to dla mnie zagadkowy typ. Lubię na niego patrzeć, ale ciężko jest mi go rozpoznać w moim otoczeniu. Wyglądasz fenomenalnie w tej sukience. Na pewno okresliłabym ją mianem ekstrawaganckiej;)I również zgadzam się z tym, że dużo lepiej niż w poprzedniej wersji.

    • j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 19 Styczeń 2018

      Anwen, świetnie wyglądasz, super krój :) W tamtych kwiatkach też mi sie podobasz, ale klosz daje na Tobie podobny efekt jak na mnie – nie ma tragedii, ale jest jakaś przyciężkawość sylwetki ;) W tej wyglądasz smukło i energicznie :)

  • mam pytanie do j. – jak to się stało, że wcześniej byłaś FG, a teraz jesteś G? :)

    • j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 19 Styczeń 2018

      Hej :) A to była stara i skomplikowana historia i nie było w tym niczyjej winy, raczej nieporozumienie ;) Ja tu przyszłam w ogóle nie po to, żeby szukać stylu, tylko analizy kolorystycznej. Ale to miłe miejsce, więc zostałam :)

  • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 16 Styczeń 2018

    Baśniowa odsłona zimą :).
    Gdyby nie analiza u Grety, zapewne tego kaptura
    bym nie dopięła do płaszczyka (wiele lat przeleżał w szafie).
    Szczęśliwie go nie wyrzuciłam i od tej zimy znowu
    jestem kapturkowa :).

    https://scontent-frx5-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/25398741_10212584575583424_5792605192326172292_n.jpg?oh=451ee086c13a4495e92ae0dba07582aa&oe=5AB2AF42

    • Liriel SN+ŚE+BaE 17 Styczeń 2018

      O pacz, ja tez wlasnie wyjelam puchowke z futerkiem przy kapturze :)
      Kurcze, Zimie to pasuje zimowa sceneria. (wiem odkrywcze) Ladnie jest :)

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 17 Styczeń 2018

      Dzięki! U mnie to akurat płaszczyk, więc dla C idealnie.
      W dodatku kupiony chyba z 10 lat temu, na czuja.
      A fasonem się wpasował do C, kolorem do GE, a kapturem BaE.
      Chętnie zobaczę odsłonę SN z Baśniowym :). Piękne połączenie.

    • Liriel SN+ŚE+BaE 17 Styczeń 2018

      Tez jestem plaszczykowa, nawet puchowke mam dluga, jak plaszczyk. :) Espenko, moze i cos odpowiedniego dla SN by sie w mojej szafie znalazlo, choc ciezko z tym, ale pozowanie do zdjec i ja to… ech… niemilosc. Na razie z przyjemnoscia Was ogladam, a moze kiedys :)

    • Ati (Classic + KryE, RE, FE, SłowE) 17 Styczeń 2018

      Espeno, cóż to za uroczy bordowy płaszczyk? Pokażesz się w całości? :)

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 17 Styczeń 2018

      Liriel – ja akurat lubię zdjęcia, więc nie miałam z tym problemów :).
      Ale SN mało się pokazywało u nas, myślę, że jak dasz kiedyś zdjęcie
      nie w całości sylwetki, to już będzie dużo. Nic na siłę :). W każdym
      razie jestem fanką Waszej urody, dlatego tak piszę.

      Ati – o, dobrze Cię widzieć :D. Widzę w twarzy jakiś wspólny rys,
      to pewnie ten Słowiański E :). Spróbuję poszukać na dysku,
      czy mam jakieś zdjęcia starsze w nim, a jeśli nie, to postaram się
      zrobić coś nowego – tym bardziej teraz, gdy jest śnieg :D.
      A Ty planujesz jakieś zdjęcie wrzucić? :)

    • Ati (Classic + KryE, RE, FE, SłowE) 17 Styczeń 2018

      Zdjęcia w śnieżnej scenerii są super. Będę czekać z niecierpliwością :) Ja póki co, nie mam odwagi wrzucać zdjęć, ale może kiedyś się przełamię. Na razie wolę inspirować się Wami :)

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 17 Styczeń 2018

      Ati, a ja czekam na każdą C w SSz, ponieważ do tej pory
      tylko Nadia i ja byłyśmy :). Wiadomo, zawsze się można zainspirować.
      Będę czekać :).

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 17 Styczeń 2018

      Ati, znalazłam przed chwilą zdjęcie. Co prawda, nie widać
      długości, ale jest do kolan. Zdjęcie sprzed dziesięciu lat gdzieś.
      Mam nadzieję, że uda się zrobić kiedyś Baśniową sesję w nim :).

      http://i68.tinypic.com/15oxf2w.jpg

    • Ati (Classic + KryE, RE, SłowE, FE) 17 Styczeń 2018

      Piękny kolor, świetny fason no i Ty! Widać moc Twojego BaE. Obejrzałabym się ;)

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 17 Styczeń 2018

      Dziękuję za komplement! Właśnie zauważyłam, że ludzie się często
      za mną oglądają, jak Baśniowa jestem :P. I nie wiem, czy na zasadzie
      – fajnie wygląda, czy bardziej – dziwnie wygląda. W każdym razie
      już się przyzwyczaiłam. Ostatnio chodziłam w tym płaszczyku właśnie,
      do tego kozaki, w sumie nic takiego, a i tak widzę te spojrzenia.
      W sumie sporo kobiet chodzi w kapturach na głowie, więcej
      nawet, niż w czapkach.

    • Ati (Classic + KryE, RE, SłowE, FE) 17 Styczeń 2018

      Nie wyglądasz dziwnie czy dziwacznie, po prostu inaczej. Masz w sobie coś niezwykłego, jakby z innej epoki przez co nie jesteś pospolita, szaro bura i nijaka. Ciesz się Kochana. Niech się gapią :)

    • Ines SN+RE+KrE+SyE+WE+EE+BE 17 Styczeń 2018

      Odpowiem tutaj żeby było spójnie;p Wyglądasz Espeno jak żywcem wyjęta z jakiejś baśni. Nie dziwię się, że ludzie się za Tobą oglądają. Mam skojarzenie z książkami, które ostatnio czytałam. Cesarz Ośmiu Wysp – Lian Hern. Zakręcony fantasy klimat, oparty na baśniowych klimatach, zdecydowanie dla dorosłych.

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 17 Styczeń 2018

      Dziękuję! Słuchajcie, ja bardzo lubię dawne czasy i tamtą modę,
      ale na przykład za baśniami nigdy nie przepadałam :P. Ale od kiedy
      wiem, że mam ten Baśniowy, to jakoś milszym okiem na nie spoglądam :).
      Czasami nawet myślę, w jakim filmie czy sesji bym wzięła chętnie
      udział. Aury królowej nie mam, kobiety fatalnej w czerni już szybciej :).
      Z baśni, to pociągają mnie wróżki albo jakieś dobre wiedźmy :).

    • Ati (Classic + KryE, RE, SłowE, FE) 18 Styczeń 2018

      O właśnie! Dawne czasy..To jest to, co można w Tobie zauważyć. Taki pierwiastek retro. Moim zdaniem, nie masz wiele ze współczesnej dziewczyny w conversach i dziurawach dżinsach, tylko z wyrafinowanej damy vintage. Jestem pewna, że świetnie wyglądasz w kapeluszach. A baśniowość to Twoje drugie oblicze. Taka dobra czarownica, mieszkająca w leśnej chacie, mieszająca tajemnicze mikstury i wymyślająca zaklęcia :P Są niektóre piękne kobiety i do bólu pospolite. Patrzy się na ich twarze i za chwilę zapomina. Patrzenie na Ciebie wyzwala wiele skojarzeń. Moim zdaniem to duży atut :)

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 18 Styczeń 2018

      Dzięki za bardzo miłe słowa! Tyle w nich ciepła :).
      I to od typologicznej siostry :). To wszystko do mnie pasuje.
      Cóż, na co dzień raczej nie chodzę w dziurawych spodniach,
      choć iks lat temu nosiłam krótkie i pourywane jeansy :).
      W każdym razie po domu, wiadomo, dominuje styl N.
      A co do butów, to akurat lubię trampki, choć dla C nie są
      wskazane, za to moje wymagające stopy je uwielbiają.

  • anwen FG / GE+ KrE + KarE + FE + SE + WE 17 Styczeń 2018

    Ati na ramoneskę muszę zaczekać do wiosny :( ale całą jesień w niej przechodziłam :)

    Liriel masz rację – to marszczenie też mi się bardziej yinowo kojarzy, ale to taki kompromis dla mnie, bo maskuje niepłaski brzuch ;)
    Ps witam w takim razie koleżankę z grupy :)))

    Avarati oczywiście, masz rację! widzisz zapomniałam o tym, ale ja odruchowo i tak zawsze podwijam rękawy, tutaj są takie tylko do zdjęcia, więc w sumie poprawiłam je zupełnie niepotrzebnie! a na spodnie z odkrytymi kostkami nie mogę się już doczekać – tego lata kupiłam kilka sztuk (kolorowych lub wzorzystych) i czułam się w nich super :)

    • Fresco SN (BE, WE, ME) +GE | Ssu 17 Styczeń 2018

      anwen, zawsze można wykorzystać patent na podrzucaną talię w bluzkach i sukienkach :) chodzi mi o coś takiego, spójrz na środkową sukienkę z obrazka: http://getthelook.pl/wp-content/uploads/2015/05/FLAMBOYANT_GAMINE_flapper_style_03.jpg
      Gdybym zobaczyła w sklepie sukienkę taką jak ta w panterkę, to bym chyba nawet się skusiła na przymiarkę ;)
      A z rękawami to nie wiedzieć dlaczego jako SN mam podobnie, dobrze się czuję w podwiniętych lub o długości 3/4 właśnie :) może dlatego że wtedy jest szansa wyeksponować bransoletki, jedyny obok kolczyków element biżuterii jaki toleruję ;)

    • Anwen, wg mnie lepiej wyglądasz w tamtej rozkloszowanej sukience, jest jakaś taka żywsza, bardziej mi do Ciebie pasuje. Może to kwestia oświetlenia, ale w tej wyglądasz na smutną.
      Tak szczerze mówiąc, to wydaje mi się, że nie ma co przesadzać z tymi typami Kibbe. Ktoś tu pisał, że lubi długie kardigany, a teraz cierpi, bo nie może w nich chodzić. Nie rozumiem tego, po co cierpieć. Chyba najważniejsze, żeby się sobie podobać? Jeszcze niedawno większość dziewczyn pisała, że nie ma takiej opcji, żebyś była FG, a teraz po diagnozie nagle wszyscy uważają, że źle wyglądasz w kwiatkach? Ja uważam, że wyglądasz ładnie w tym, w czym Ty się sobie podobasz i w czym dobrze się czujesz. Pozdrawiam Cię serdecznie włosomaniaczko! PS. Dzięki Tobie odkryłam oleje i moje włosy wyglądają dużo lepiej. Dziękuję.:)

    • Moderator - lothlorien 17 Styczeń 2018

      Kibbe to nie jedyna sylwetkowa typologia – można napisać w ten sposób o każdej typologii świata, włączając w to typy kolorystyczne. Jeśli ktoś się z Kibbe nie zgadza, nie robi analizy i nie wchodzi na tego bloga ;)

    • Moderator - nieogarnięta 17 Styczeń 2018

      Na szczęście werdykt nie jest ustalany w sposób demokratyczny, większość nie decyduje :D
      Tak jak napisała Lothlorien – jeśli komuś nie odpowiada taka forma analizy, po prostu z niej nie korzysta.

    • j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 19 Styczeń 2018

      Pola, odnośnie tego cierpienia, to mi też się zdarza “cierpieć” że nie mogę nosić np. długich sukienek na ramiączkach z głębokim dekoltem – ale to nie chodzi o to, że ktoś mi tego zabronił, tylko mi przykro, że wyglądam w nich tak biednie :D Krótka sukienka bez dekoltu, za to z lamówką pod szyją, naprawdę sprawia, że wyglądam i czuję się lepiej ;) Zaakceptowanie takiego stanu rzeczy może zasmucać, ale to chyba krótkotrwały etap. Myślę, że ostatecznie chodzi o akceptację swojego ciała i tego co mu służy, a co raczej nie ma szans powodzenia, abstrahując od wszelkich typologii :) Ja nie jestem jakimś ortodoksem, co widać po moich stylówkach, ale jednak z pokorą przyznaję, że kiedy chcę się dobrze czuć i wyglądać najlepiej jak potrafię, to grzecznie słucham ogólnych zaleceń dla Gamine (ewentualnie FG, ale już nie SG i na pewno nie innych grup). Historii analizy Anwen nie znam, więc się nie wypowiem :)

    • NaturalKa 19 Styczeń 2018

      Pola, oczywiście każdy ma prawo do ubierania się jak chce i nikt nikomu nic nie narzuca. Typologia Kibbe ma pewne wytyczne, m.in. takie aby podkreślać naturalne linie sylwetki i oczywiście można się z tym zgadzać, a można się nie zgadzać i uważać, że najlepiej wyglądamy w tym, co zmienia nam sylwetkę na taką jaką byśmy chcieli mieć/jaką uważamy za ideał.

      Osobiście uważam, że odnalezienie własnego stylu ubioru wg zaleceń Kibbe może być trudne, szczególnie dla osób które mają mylne wrażenie na swój temat i sądzą że wyglądają inaczej, lub mają kompleksy, które zmuszają ich do fałszowania swojej sylwetki i dobierania ubrań przeznaczonych dla tego wyidealizowanego typu. Wg Kibbe to jest błąd, ale wg znanej typologii gruszkowo-jabłkowej to właśnie idealna droga, bo przecież każda kobieta musi być identyczna i do tego musi być klepsydrą. A że sylwetki są różne to różne są sposoby na osiągnięcie “efektu klepsydry”.
      Jest też znana idea, lansowana tu i ówdzie, że należy słuchać tego co nam w duszy gra i ubierać się pod wpływem impulsu. Może niektórzy w tym odnajdują sens, dla mnie to raczej była “seria niefortunnych zakupów” ilekroć dochodziłam do takiego wniosku, bo “przypadkiem” spodobały mi się zawsze te odjechane rzeczy, które zobaczyłam gdzieś na kimś, kto zupełnie nie był mną. Ale nie neguję, po prostu u mnie się nie sprawdziło. Ale można.
      Jest też jeszcze ciekawa idea – narzucić sobie zasady wzięte z sufitu (np. skopiować styl wybranej lubianej aktorki). To trochę jakby zdjąć obcej osobie spotkanej na ulicy okulary i udawać że są idealnie dopasowane do mojej wady wzroku. Pominę milczeniem, chociaż wiadomo – można i tak.

      Do rzeczy.
      Odkrycie przez siebie lub kogoś innego tej właściwej wg Kibbe zasady może się wiązać początkowo z pewnymi zgrzytami.
      Własny przykład:
      Całe życie chodziłam rozkloszowanych kieckach, bo podobają mi się kobiece sylwetki a la SC, ale mam sylwetkę typowo N to w pierwszym odruchu trudno mi zaakceptować, że “moje spódnice” mi nie pasują. Trochę się czuję jakby mi ktoś powiedział, że nie ma św. Mikołaja, że nie jestem księżniczką z tej bajki, która mi się podoba, ale to tylko do momentu jak się zorientuję że jestem bohaterką zupełnie innej, własnej opowieści i na dodatek – eureka – nie muszę nic udawać ani poprawiać do tej roli. Oczywiście nikt mi nie zabroni w nich chodzić dalej. Jeśli uczciwie sobie powiem, że – jednak wolę siebie w takim wydaniu – to naprawdę uważam, że powinnam w nich chodzić! Ale trudno mi sobie wyobrazić, żeby po odkryciu, że moja sylwetka jest jednak ładna (i wiem jak ją podkreślać) chcieć wrócić do idei, że moja sylwetka jest okropna i koniecznie muszę ją jednak poprawiać. I że moja koleżanka XYZ jest dużo ładniejsza niż ja i ja muszę być taka jak ona. Tzn jestem w stanie sobie wyobrazić, że ktoś może dojść do takiego wniosku, ale ja uczciwie ani nie potrafię ani nie chcę. Tym bardziej, że mam nieodparte wrażenie, że wiedziałam to wszystko zanim Greta mi powiedziała, i widzę że tylko myliłam dobre drogi z fałszywymi.

      W sumie to każdego wybór co woli. Ideą tego miejsca w przestrzeni internetowej, którego iskrą jest Greta, jest opcja wg Kibbe i tak po prostu jest. Dla tej małej społeczności jest to opcja wyzwalająca, pozwalająca cieszyć się swoją kobiecością na swój indywidualny sposób, bez udawania i poprawiania. Sądzę, że bardzo się nie pomyliłam, trochę tak generalizując (przepraszam jeśli czujecie to inaczej), kilkakrotnie taki wątek się tu przewijał. A ten dyskomfort z porzuceniem dotychczasowych przyzwyczajeń – jaki by nie był – mija w momencie, w którym zobaczymy jak bardzo służy naszej własnej indywidualnej kobiecości to co Greta z pomocą Kibbe nam proponuje.
      Ale oczywiście nikt nikomu nic nie narzuca i z własnej woli można tu być lub nie. Można też wybrać każdą inną opcję, z tych co nakreśliłam wyżej lub nie. Trudno jednak oczekiwać, że nasza mała społeczność zacznie wyznawać inne poglądy w tej sprawie :)

      Matko, ale się rozpisałam. Pozdrawiam wszystkich, miłego weekendu i udanych zakupów niezależnie od wybranej opcji ;)

    • Jntn SD /KE + WE + KarE + EE/ SS 19 Styczeń 2018

      Zgadzam się z Naturalką.
      Od siebie dodam, że intuicja będzie szwankować jak się ma niewłaściwy obraz siebie, lub jeżeli chce się dążyć do jakiegoś wymyślonego przez nas ideału.

    • Fresco SN (BE, WE, ME) +GE | SSu 19 Styczeń 2018

      Słodki jeżu w morelach, NaturalKo! Ty to tak pięknie ujęłaś, że ja już nic więcej nie muszę dodać. Podpisuję się pod tym co napisałaś wszystkimi kończynami jakie mam! <3 to jest dokładnie to!

  • Ines SN+RE+KrE+SyE+WE+EE+BE 17 Styczeń 2018

    Chyba mam bardzo podobny płaszcz i rozumiem go u mnie jako Mahoń (futro,czerń, ciężkie, mam wrażenie że jest w nim coś pierwotnego). W bonusie mam Wietrzne buty;p
    U Ciebie Espeno Twój płaszcz wygląda faktycznie bardziej Baśniowo.

    https://zapodaj.net/344a7fa70c52b.jpg.html

  • Ines SN+RE+KrE+SyE+WE+EE+BE 17 Styczeń 2018

    Oczywiście ja i moje umiejętności komputerowe. Oszaleję z tym kiedyś.
    Teraz powinno być ok.
    https://ibb.co/jLoxmm

    • Espena (C+BaE+SłowE+IE+GE+KarE) 17 Styczeń 2018

      Ale ładnie Ci w niej :D. Faktycznie na takie futerko bym
      nie zwróciła uwagi, musi być w innej bajki :). Ale zupełnie
      inny aspekt Twojej urody wyciąga, niż róż na przykład,
      jak na avatarku :). Piękna, dzika kocica :D.

    • Ines SN+RE+KrE+SyE+WE+EE+BE 17 Styczeń 2018

      Mam wrażenie, że w tym jest też coś Wietrznego. Teraz noszę się cały czas futrzasto i czuję się w tym mega;) Ciekawa jestem jaki E widzicie w tym płaszczu.

    • Iskra DC (FE, KarE) + ŚW, WE, IE/TS 18 Styczeń 2018

      Ja w całej stylizacji widzę najpierw KarE i zaraz potem WE. Poza tym fason płaszcza jest chyba korzystny dla SN, jest w nim coś ‘softowego’. Bardzo ładnie wyglądasz.

    • Liriel SN+ŚE+BaE 18 Styczeń 2018

      Super buty <3
      Powtorze za dziewczynami, swietnie wygladasz. Fason plaszczyka kojarzy mi sie bardziej naturalowo – SN chyba powinny podkreslac talie co nie? – ale moim zdaniem brak tego podkreslenia nie odbiera Ci urody. Pamietam Twoje zdjecie w niebieskiej bluzce z dekoltem carmen, tam byla chyba taka sama sytuacja :)
      Futrzane obszycia moga byc Ksiezycowe, Basniowe lub Krolewskie, z tego co pamietam. Moze i jest w tym jakas odrobinka Krola? Nie mam pojecia :)

    • Dorin G + Świetlisty + EE + Syreni + WE 19 Styczeń 2018

      Witaj Ines :) Powtórzę kolejny raz, jesteś prześliczna! Co do stylizacji, nie wiem jak z fasonem, ale jeśli chodzi o etrenalki, to pierwszy o którym pomyślałam patrząc na Twoją stylizację to Wietrzny :) Czerń jest stonowana, delikatna i trochę zgaszona, do tego to futerko :) Napisz proszę, czy buty mają obcas i jeśli tak, gdzie je kupiłaś, są fantastyczne!

    • j. (G|FE+BE+WE+IE+ME+SyE+EE) 19 Styczeń 2018

      Ale świetne połączenie butów i płaszczyka, bardzo mi się podoba! I Ty w nim również ;) Fajnie jest zimą wyglądać z fantazją :)

    • Ines SN+RE+KryE+SyE+WE+EE+BE 19 Styczeń 2018

      Dziekuję Dorin.Kupiłam je w Venezii we Wroclawiu w Galerii Dominikanskiej:) jakoś w październiku.wlasciwie to doradzila mi je moja mama,ktora ma bankowo WE,KarE i EE. I generalnie są one ciutke bardziej w jej stylu. Czy to futro tylko mi kojarzy się Mahoniowo?xd Teraz juz zglupialam i zaczynam widziec je inaczej hm. Zastanawia mnie jak nasze wlasne E wplywają na odbiór danej rzeczy. Pewnie bardzo.

    • Avarati FG WE+KrE+ME+KarE+BE+SE/TS 19 Styczeń 2018

      Ines, cudnie wyglądasz w tym płaszczyku! <3 Wiadomo, że Ethereale to nie matematyka, granice między nimi są płynne, co nie jest absolutnie niczym złym :) Piękne futerko, sama bym przygarnęła takie cudo. Ale buty są super, sama bym na takie się rzuciła :)
      Ale futerko… super rzecz. <3 Kurde, chcę czarne futerko <3 Byłoby w sam raz dla Króla i Karmazyna <3 Ale w Twoim wypadku Mahoń też może być, bo on też lubi czerń i futra.
      Wietrzny też lubi futerko :)
      Kurczę, to masz się dobrze z mamą, że doradza Ci mocniejsze rzeczy. xD Moja mama na bank nie ma Wietrznego, dla niej dżins to mniejsze zło. Do potarganych dżinów przyzwyczajała się miesiącami. Za to by mnie ubierała w wojskowe zielenie i brązy . xD

      A jeśli chodzi o odbiór rzeczy i konkretnych Ethereali, to niedawno pod Energetycznym Etherealem Greta mi napisała, że być może Mahoniowy działa u mnie tak, że szukam mocniejszych klimatów, mocniejszej muzyki czy kolorów. Moje wyobrażenie np. Wietrznego czy Energetycznego ma większy ładunek gatunkowy od oryginału.

    • Ines SN+RE+KryE+SyE+WE+EE+BE 19 Styczeń 2018

      Avarati wlasnie niezbyt fajnie, bo ja nie mam mrocznych E ,a moja mama od najmlodszych lat mi wtlaczala,ze trzeba miec pazur jak szlyśmy na zakupy:d No tak,ona ma ostrzejsze rysy twarzy,brązowe oczy i nosi się Karmazynowo do tej pory na imprezach. Co ewidentnie jej sluży,tak samo jak platynowy blond.Na SN tez mi coś nie wygląda,na SS bankowo nie. Wlasnie w naszym przypadku typ i E odziedziczylam ewidentnie po tacie.Gdzieś na blogu padlo stwierdzenie,ze dziedziczy się po mamie i trochę mnie to nurtowało. Jednak po moim przykladzie widac,że nie zawsze. Dziekuję za opinie dziewczyny,dla mnie to futro pozostanie Mahoniowe chociaż ciekawie bylo spojrzec na nie z innej strony ;)

    • Liriel SN+ŚE+BaE 19 Styczeń 2018

      O, to jeszcze Wietrzny i Mahoniowy lubia futerka, dzieki za info Avarati :)
      Ines, czesto corki sa podobne do ojcow :) Ja tez im jestem starsza tym wieksze podobienstwo widze do mojego taty, zwlaszcza w charakterze. Typ tez po nim odziedziczylam (a przynajmniej ja tak mysle). Co ciekawe, przez cale zycie mylono mnie z mama, ktora na moje oko jest Gamine: drobna, niewysoka, lekkie kosci. I choc nigdy nie nosilam wiekszego niz ona rozmiaru to zawsze czulam sie grubsza ;) Jak chyba wiekszosc SN-ek w porownaniu do Gaminek :) Nawet moj Swietlisty i Wietrzny tu niczego nie zmienily :) Mysle ze jest nam trudno bo kosci mamy naturalowe, a wiec szerokie, a do tego softowe ksztalty, ktore dodatkowo wizualnie poszerzaja. Pozostaje nam nie ufac temu “czuciu sie grubsza”, tylko pamietac o swoich atutach :) Niejedna Gaminka moglaby miec kompleksy, ze nie ma kobiecych ksztaltow – i po co? Wszystkie jestesmy piekne w swej roznorodnosci <3
      Tak ze tego, to tak ku pokrzepieniu serc :D
      Ines, jeszcze mi przyszlo do glowy ze masz wielowymiarowa urode. Raz rozana, raz mahoniowa… Az sie chce rzec, ze ladnemu we wszystkim ladnie. :)

  • Odpowiedz na „Annabel ( DC/ SyE, WE, FE/ TS)Anuluj pisanie odpowiedzi

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *